viragh_zoltan Elküldve: 2023-12-06 19:29 Benzintank és tartalék

viragh_zoltan Elküldve: 2023-12-06 19:29 Benzintank és tartalék
YELLOW Elküldve: 2023-11-27 23:21 A fórum bezár (The End)
feco7939 írta:YELLOW írta: Sziasztok!
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ez bekövetkezik, de a bmwfanatics.hu website, mint fórum felület megszűnik. A név marad, de más felületeken.
Ha sikerül, akkor "archívként" megmarad az oldal, tehát olvasható marad, de új bejegyzéseket már nem fog fogadni, nem lehet majd belépni a felületre. (Erről még később adok/adunk tájékoztatást.)
Sajnos nagyon sok hasonló oldal szűnt meg az utóbbi 10 évben, a legtöbb helyen egyéb, közösségi média felületek térhódítására hivatkozva. Igazából azok, akik eltűntek a fórumokról, nem azokon a felületeken lettek aktívak. Ez a fajta fórum lét sosem lett olyan azokon a közösségi felületeken, mint amilyen itt volt, vagy más fórumon. Így számomra rejtély, hova tűntek az emberek. Persze sokan márkát váltottak, felnőttek, elköltöztek, életvitelt váltottak, stb.
Ugyan csúcsidőben, akár ~250 olvasója is van a fórumnak, legalábbis vendégként ennyien vannak jelen, de átlagosan is 50-100 ember nézi a felületet.
Viszont az aktív tagok száma (akik belépnek, és hozzászólást írnak) 5 fő alatt van. :(
Tudjuk, hogy többeknek nem sikerült a regisztráció erre a felületre, sajnos a hibát nem sikerült kijavítani. De alapvetően nem ez az oka, hogy ennyire leült a fórum.
A későbbiekben a bmwfanatics.hu-t az alábbi helyeken éritek majd el:
bmwfanatics.hu Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/1435835130023760
bmwfanatics.hu Facebook oldal: https://www.facebook.com/bmwfanatics.hu
Jó lenne ha a csoportban több aktivitás lenne, kérdések, saját autók képeinek megosztása, stb. Hiszen az próbálja majd kiváltani ezt a felületet. Igaz eddig is rendelkezésre állt.
Én szeretném megköszönni mindenkinek, aki a fórum életében bármilyen téren is hozzátett a tartalomhoz vagy így, vagy úgy! :iszunkra:
Alakultak jó kapcsolatok, barátságok, voltak viták, de békülések is. Lehet az idő megszépíti a múltat, de most azt mondom, ez így volt jó, ahogy volt. Mindannyian tanulhattunk valamit egymástól és magunkról egyaránt, amitől egy kicsit jobbak, többek lettünk.
Remélem még találkozunk, és talán egyszer újra fénykorát éli majd ez a fórum.
"Sose hagyjon el benneteket a remény!" :kiraly:
Üdv!
YELLOW
Ez nagyon szomorú, ha tényleg bezár a fórum :(
Az, hogy kevés tag lép be az lehet attól is, hogy pl. én is naponta megnyitom az oldalt és ha van új hozzászólás elolvasom belépés nélkül.
A kevesebb hozzászólás meg lehet attól is, hogyha a keresőt használja valaki egy problémája megoldására akkor megtalálja a választ rá és nem kérdezi meg ugyanazt ami már le van írva (erre volt utalás is egy időben, hogy ugyanaz ne legyen tizedszerre megkérdezve, hanem először olvassa végig a témát akinek bármi gondja van)
Én remélem, hogy azért olvasható marad a fórum, mert sokaknak segített a problémájuk házilag orvosolható témájában.
De az is nagyon benne van a pakliban, hogy 20+-os típusnak egyre kevesebb a "fanatikusa"...
Üdv Mindenkinek! ...még a bezárás előtt :iszunkra:
feco7939 Elküldve: 2023-11-27 16:16 A fórum bezár (The End)
YELLOW írta: Sziasztok!
Sosem gondoltam volna, hogy egyszer ez bekövetkezik, de a bmwfanatics.hu website, mint fórum felület megszűnik. A név marad, de más felületeken.
Ha sikerül, akkor "archívként" megmarad az oldal, tehát olvasható marad, de új bejegyzéseket már nem fog fogadni, nem lehet majd belépni a felületre. (Erről még később adok/adunk tájékoztatást.)
Sajnos nagyon sok hasonló oldal szűnt meg az utóbbi 10 évben, a legtöbb helyen egyéb, közösségi média felületek térhódítására hivatkozva. Igazából azok, akik eltűntek a fórumokról, nem azokon a felületeken lettek aktívak. Ez a fajta fórum lét sosem lett olyan azokon a közösségi felületeken, mint amilyen itt volt, vagy más fórumon. Így számomra rejtély, hova tűntek az emberek. Persze sokan márkát váltottak, felnőttek, elköltöztek, életvitelt váltottak, stb.
Ugyan csúcsidőben, akár ~250 olvasója is van a fórumnak, legalábbis vendégként ennyien vannak jelen, de átlagosan is 50-100 ember nézi a felületet.
Viszont az aktív tagok száma (akik belépnek, és hozzászólást írnak) 5 fő alatt van. :(
Tudjuk, hogy többeknek nem sikerült a regisztráció erre a felületre, sajnos a hibát nem sikerült kijavítani. De alapvetően nem ez az oka, hogy ennyire leült a fórum.
A későbbiekben a bmwfanatics.hu-t az alábbi helyeken éritek majd el:
bmwfanatics.hu Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/1435835130023760
bmwfanatics.hu Facebook oldal: https://www.facebook.com/bmwfanatics.hu
Jó lenne ha a csoportban több aktivitás lenne, kérdések, saját autók képeinek megosztása, stb. Hiszen az próbálja majd kiváltani ezt a felületet. Igaz eddig is rendelkezésre állt.
Én szeretném megköszönni mindenkinek, aki a fórum életében bármilyen téren is hozzátett a tartalomhoz vagy így, vagy úgy! :iszunkra:
Alakultak jó kapcsolatok, barátságok, voltak viták, de békülések is. Lehet az idő megszépíti a múltat, de most azt mondom, ez így volt jó, ahogy volt. Mindannyian tanulhattunk valamit egymástól és magunkról egyaránt, amitől egy kicsit jobbak, többek lettünk.
Remélem még találkozunk, és talán egyszer újra fénykorát éli majd ez a fórum.
"Sose hagyjon el benneteket a remény!" :kiraly:
Üdv!
YELLOW
YELLOW Elküldve: 2023-11-25 19:29 A fórum bezár (The End)
budzy04 Elküldve: 2023-11-09 16:22 Gyújtótrafó - milyen hibákat is okozhat, ha rossz
hil írta:YELLOW írta:budzy04 írta: Hello olyan kérdésem lenne, hogy milyen márkájú gyújtótrafót érdemes venni m62tub35 be kellene?
ne a legolcsóbbat.
Beru, NGK.
a gyárija azt hiszem Bremi,de azokkal szinte minden motornál voltak gondok.
Csak Bosch-t ne!
joezeyoutube Elküldve: 2023-10-11 14:28 BMW E46 fűtéscsap
InsectKiller írta: Eladóvá vált egy kb 10 percet használt, új fűtéscsap. Mégsem az volt a probléma, ezért nincs rá szükségem!
http://bmwfans.info/parts/cata...ter_valve/
A 2-es számú alkatrész!
motkifk Elküldve: 2023-09-28 15:01 Csomagtérajtó nem nyílik
motkifk írta:YELLOW írta:motkifk írta: Sziasztok!
A gond a következő:
A csomagtér ajtó kulccsal, nyomógombbal és távirányítóval is tökéletesen működik, kivéve akkor, ha jár a motor.
Járó motor mellett egy kis idő után sehogy nem lehet kinyitni, amint leállítom a motort, a csomagtér ajtó ismét működik.
Gyújtást adok rá: működik a csomagtér ajtó
Elindítom a motort: működik a csomagtér ajtó
Megyek pár km-t az autóval: nem nyílik sehogy a csomagtér ajtó
Motort leállítom: ismét tökéletesen működik
Mitől lehet ez, illetve hogy lehetne megoldani, hogy járó motor mellett is mindig ki lehessen nyitni?
BMW E46 320D 2003 Sedan
Köszönöm az ötleteket/válaszokat előre is!
eddig jó volt, vagy most vetted az autót?
pontosan nem tudom, de ez nagyon hasonlít arra a funkcióra, hogy automata lezárás, majd csak akkor nyit ki az ajtó, ha leállt a motor. mire jó ez? ha megállsz egy pirosnál, ahol mondjuk ilyen csövesek mosnak ablakot, stb, akkor még csak véletlenül sem tudja senki felnyitni a csomagtérajtót, vagy beállítástól függően az ajtókat. szelektív nyitás/zárás. egy gombnyomásra csak a vezető oldali nyílik. pl.
én erre gyanakszom ez van a dologban. ez nem hiba, csak valaki így programoztatta a GM (komfort) modult.
Nemrég vettem az autót, igen én is erre gondoltam, hogy biztonsági funkció és nem hiba, de jó lenne ha lenne megoldás arra, hogy ne kelljen mindig leállítani az autót, egy belső gomb például.
Ismerősömnek úgy működik, hogy amint kinyitja a vezető oldali ajtót onnantól kezdve nyitható a csomagtér is, addig lezár.
YELLOW Elküldve: 2023-09-18 17:09 Karosszéria (javítás?)
Sky írta:YELLOW írta:Sky írta:YELLOW írta:Sky írta: Sziasztok!
Remélem, jó helyre írok.
2003-as E-46-os szedánon szeretnénk levenni egy (kettő) külső műanyag borítást. Kívül a kasztnin a baloldali ajtók ( bal első és bal hátsó) közepén vízszintesen végig van egy kb. 8 cm széles fekete műanyag borítás.
Ezt hogy kell szakszerűen leszerelni? Aki csinált már ilyent, annak ez "tök egyszerű".
Gondolom, műanyag patentek tarják. Egy ajtón kb. hány db? A leszerelés: csavarhúzóval óvatosan egyszerűen alulról lefeszítem kifelé, úgy kb 15 cm-enként? Vagy esetleg a borítást először vízszintesen el kell csúsztatni (előre vagy hátra felé?) 1 - 2 cm-t és ezután jön le akadálytalanul kifelé a patentról?
Ezek a műanyag patentek el szoktak törni?, vegyünk néhányat tartalékba? (Márka szerviz?) A visszatevés gondolom már adja magát: úgy ahogy lejött.
Van valami esetleg amire figyelni kell?
Kösz a segítséget!
Azért a 8cm-től messze van. :fetreng:
Pattintva van. Első ajtónál értelemszerűen az ajtó hátsó élénél kezded meg és haladsz előre. lehet a patent kijön a kaszniból, de lehet a zöld része benne marad. Visszarakásnál lehet ezt benyomja a kasznin belülre és nem fog tartani. Érdemes utólag kiszedni és rányomni a csík-ra, ahova kell. De ha tudsz szerezni jó áron, akkor lehet újat venni, azzal lesz a legstabilabb.
Köszi Yellow!
Ha jól értem, visszatevésnél az a jó ha minden patent a műanyag elemen van és úgy teszem a kasztnira a műanyag elemet, hogy egyenként az ajtóba nyomom a patenteket? Egy ilyen műanyag elemen (csík) kb. hány db patent van?
igen, az elemen legyen minden alkatrésze a patentnek. de ha az ajtóban marad a jellemzően zöld színű része, és jól tart, akkor éppen maradhat benne. fejből nem tudom mennyi patent van. de talán 10cm-ként van 1db.
közben találtam egy oldalt, tekerj lentebb a képek miatt. igen kb 10 cm-ként van.
https://www.pelicanparts.com/B...cement.htm
Kösz, és kösz a linket is!
A képekből látom, hogy a patent két egységből áll. A bonyolultabb: Apa >> a műanyag elemen van, egy egyszerűbb: Anya >> az ajtóban van. A két patentelem egymásba csatlakozik. Ravasz! (mondjuk, értelmét nem látom)
Azt hiszem, minden világos.
Kösz a segítséget!
Sky Elküldve: 2023-09-18 10:55 Karosszéria (javítás?)
YELLOW írta:Sky írta:YELLOW írta:Sky írta: Sziasztok!
Remélem, jó helyre írok.
2003-as E-46-os szedánon szeretnénk levenni egy (kettő) külső műanyag borítást. Kívül a kasztnin a baloldali ajtók ( bal első és bal hátsó) közepén vízszintesen végig van egy kb. 8 cm széles fekete műanyag borítás.
Ezt hogy kell szakszerűen leszerelni? Aki csinált már ilyent, annak ez "tök egyszerű".
Gondolom, műanyag patentek tarják. Egy ajtón kb. hány db? A leszerelés: csavarhúzóval óvatosan egyszerűen alulról lefeszítem kifelé, úgy kb 15 cm-enként? Vagy esetleg a borítást először vízszintesen el kell csúsztatni (előre vagy hátra felé?) 1 - 2 cm-t és ezután jön le akadálytalanul kifelé a patentról?
Ezek a műanyag patentek el szoktak törni?, vegyünk néhányat tartalékba? (Márka szerviz?) A visszatevés gondolom már adja magát: úgy ahogy lejött.
Van valami esetleg amire figyelni kell?
Kösz a segítséget!
Azért a 8cm-től messze van. :fetreng:
Pattintva van. Első ajtónál értelemszerűen az ajtó hátsó élénél kezded meg és haladsz előre. lehet a patent kijön a kaszniból, de lehet a zöld része benne marad. Visszarakásnál lehet ezt benyomja a kasznin belülre és nem fog tartani. Érdemes utólag kiszedni és rányomni a csík-ra, ahova kell. De ha tudsz szerezni jó áron, akkor lehet újat venni, azzal lesz a legstabilabb.
Köszi Yellow!
Ha jól értem, visszatevésnél az a jó ha minden patent a műanyag elemen van és úgy teszem a kasztnira a műanyag elemet, hogy egyenként az ajtóba nyomom a patenteket? Egy ilyen műanyag elemen (csík) kb. hány db patent van?
igen, az elemen legyen minden alkatrésze a patentnek. de ha az ajtóban marad a jellemzően zöld színű része, és jól tart, akkor éppen maradhat benne. fejből nem tudom mennyi patent van. de talán 10cm-ként van 1db.
közben találtam egy oldalt, tekerj lentebb a képek miatt. igen kb 10 cm-ként van.
https://www.pelicanparts.com/B...cement.htm