Összesen 44977 találat
IQno
Elküldve: 2020-03-01 22:23 Nem tudom mi a baja az autómnak
Sziasztok!
Lenne egy problémám amire nem nagyon jöttek még rá szerelők sajnos :(
Van egy 2005 ös 120i-m ami hidegen beindul azonnal de már üzem meleg állapotban már nem akar elindulni de az az érdekesség benne, hogy minden egyes indíáskor beindul de azonnal megáll!Tehát nem tekertet hanem bepöcccen egyböl de megáll azonnal!
Ha kihül a motor azonnal beindul és akárhova elvisz szépen ….
Állítólag a kiolvasásánál semmit nem ír!
Benzinszivattyú lett eddig cserélve és a pótkulcsal is probáltam !
Köszönöm a válaszokat !:)
Rikoca94
Elküldve: 2020-03-01 14:56 Olajszint érzékelő szenzor
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy a mai napon megakartam nézni az olajszintet. Kb 15-20 perc vezetés után indítottam el a mérést, kis ora forgot is egy darabig majd magátol kilépet a mérésből. Probáltam újra, de ugyan ez, egy par masodperc után magátol kilép. Kb 1-2 hete néztem akkor minden okes volt. Valakinek valami ötlet,hogy miert lehet ez? Bmw 116i.
daniszilagyi
Elküldve: 2020-02-29 11:51 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)
https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.
A befecskendezők jó értéket mutattak meg a biztonság kedvéért kitakarítottam mind a 6-ot, de nem változott semmi. Még akkor megpróbálkozom a vanos-al.
A vanos mágnesszelepével nemlehet gond? Vagy azt belehet mérni?
daniszilagyi
Elküldve: 2020-02-27 23:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)
https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.
YELLOW
Elküldve: 2020-02-27 22:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)
daniszilagyi
Elküldve: 2020-02-27 22:11 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
YELLOW
Elküldve: 2020-02-27 21:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
daniszilagyi
Elküldve: 2020-02-27 21:10 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Adriano98
Elküldve: 2020-02-27 19:41 N46 és N42 motorok
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziaztok!
Ma jelentkezett egy probléma a kocsimnál, N42B18 típusú a motor.
Elindulás után pár percel motorhiba lámpa villog, üresben alapjáraton a motor rángatja a karosszériát, nem egyenletes a hangja mint kellene, hanem inkább ilyen szaggatott (ahhoz hasonló mint amikor le akar fulladni), magasabb fordulaton is szaggat. Talán kihagy egy henger? Én először erre tippeltem. Csak kicsit érezni gyengébbnek a kocsit.
Itt egy hangfelvétel, kicsit torz, de a szaggatás hallatszik: https://drive.google.com/open?...CSXjEIA-yx
Valaki esetleg tapasztalt már ilyen problémát?
Gyújtótrafó hiba.
Ha nem tudod mikor volt gyertya cserélve, akkor 4db gyertya (NGK) és 4db trafó (pl. Beru) lesz. Célszerű így cserélni. Így jó darabig nem lesz gond ezzel a résszel.
Valószínű a kipufogó is marha büdös és füstöl. Azért villog a check engine, mert próbálja indítani a hengert, de ugye nincs szikra nincs robbanás.
Amióta nálam van a kocsi (3 év/50 000km) nem volt cserélve. Köszi, csere lesz belőle.
Kipufogós dolgot nem tapasztaltam bár nem is figyeltem, meg alig mentem így vele.
Ha akarsz bizonyosodni róla, akkor leszeded a motorról a burkoaltot, amin a BMW felirat van, de nem jön le, csak ha leveszed a pollenszűrő tartó házat egészben.
Aztán járó motornál, sorban elkezded lehúzni a trafókat de egyesével. lehúzod az elsőt, majd fülelsz, majd visszadugod és mész a következőre. Amelyik lehúzásnál nem lesz rosszabb, hanem ugyanolyan rossz marad, annál a hengernél van gyújtás probléma. Ezzel megnézhető, hogy biztos szikra baja van.
De ahogy írtam én javaslom a teljes cserét. mert sorra fog tönkre menni. ha meg 50ezret elment a gyertya minimum, nem árt azt sem cserélni.
Nekem annak idején fél halott volt az egyik trafóm. majd új gyertya után 120km múlva meg halt a trafó. Ha még a gyári van benne, akkor tutti kinyírná az új gyertya. Szóval tök mindegy konkrétan a trafó vagy a gyertya rossz, érdemes cserélni. ha jó helyen vásárolsz 35-40ezerből meg van minden.
Köszi, mindegyiket cserélni fogom a biztonság kedvéért.
YELLOW
Elküldve: 2020-02-27 19:32 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:
Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.