Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


Rikoca94 Elküldve: 2020-01-20 17:31 Hibajelzés.

YELLOW írta:
Rikoca94 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet a probléma? Bmw 116i tip. autó.Eddig csak a fekfyadék jelző jelzett, mivel ebben a hónapban esedékes a csere. A mai napon viszont menetkozben bevillant a DSC jelzes is a kezifek jellel együtt narancssárgán. Köszi a segítséget előre is.


nem írja a könyve? valószínű a szint is alacsony a fékfolyadéknak. vagy valamelyik ABS szenzor, esetleg kormányszögjeladó, vagy annak kalibrálása, valami motorvezérlés hiba, esetleg kontakt hiba. ki kell olvasni a hibát BMW spec eszközzel, ami hozzáfér az ABS, DTC modulhoz.


fékfolyadék volt a ludas, kb 1.5 dl hiányzott. köszi a segítséget!

SzaboAndras Elküldve: 2020-01-19 23:13 Kuplung

b_imi írta:
SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.


Köszi

b_imi Elküldve: 2020-01-19 22:53 Kuplung

SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.

YELLOW Elküldve: 2020-01-19 18:46 Hibajelzés.

Rikoca94 írta: Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet a probléma? Bmw 116i tip. autó.Eddig csak a fekfyadék jelző jelzett, mivel ebben a hónapban esedékes a csere. A mai napon viszont menetkozben bevillant a DSC jelzes is a kezifek jellel együtt narancssárgán. Köszi a segítséget előre is.


nem írja a könyve? valószínű a szint is alacsony a fékfolyadéknak. vagy valamelyik ABS szenzor, esetleg kormányszögjeladó, vagy annak kalibrálása, valami motorvezérlés hiba, esetleg kontakt hiba. ki kell olvasni a hibát BMW spec eszközzel, ami hozzáfér az ABS, DTC modulhoz.

YELLOW Elküldve: 2020-01-19 18:43 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

Roland1229 írta:
Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta: Sziasztok!
Megtudá nekem mondani valaki, hogy a biztonsági öv visszajelző, miért világít folyamatosan?


csak az világít? lehetséges, hogy az övfeszítőt jelzi. ki kellene olvasni a hibát a légzsákvezérlőből.


Légzsák visszajelő is világít, de szerintem az a ülésfglalás miatt...esetleg bmw scannerrel ki lehet olvsni a hibát vagy valami más cucc kell hozzá?


scannerrel ki lehet... nem biztos. övfeszítő miatt is világíthat. a légzsákvisszajelző ikonja azt jelzi, hogy az AIRBAG modulban hiba van eltárolva. ebbe minden beletartozik, aminek köze van ehhez a modulhoz. mindenképp olvasni kell, majd törölni a hibát, aztán megnézni visszaírja-e, és újra kiolvasni.


Értem, köszönöm a választ...

Kilettek olvasva a hibakódok, övfeszítőt írta hibának, kilettek cserélve , hibakód nincs de a biztonsági öv visszajelzó még mindíg világít...mi lehet még a probléma?


lehet idővel elalszik. így nincs más tippem, ha nincs hibakód.

Rikoca94 Elküldve: 2020-01-19 12:49 Hibajelzés.

Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi lehet a probléma? Bmw 116i tip. autó.Eddig csak a fekfyadék jelző jelzett, mivel ebben a hónapban esedékes a csere. A mai napon viszont menetkozben bevillant a DSC jelzes is a kezifek jellel együtt narancssárgán. Köszi a segítséget előre is.

Roland1229 Elküldve: 2020-01-19 11:55 Biztonsági öv visszajelzõ lámpa

Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta:
YELLOW írta:
Roland1229 írta: Sziasztok!
Megtudá nekem mondani valaki, hogy a biztonsági öv visszajelző, miért világít folyamatosan?


csak az világít? lehetséges, hogy az övfeszítőt jelzi. ki kellene olvasni a hibát a légzsákvezérlőből.


Légzsák visszajelő is világít, de szerintem az a ülésfglalás miatt...esetleg bmw scannerrel ki lehet olvsni a hibát vagy valami más cucc kell hozzá?


scannerrel ki lehet... nem biztos. övfeszítő miatt is világíthat. a légzsákvisszajelző ikonja azt jelzi, hogy az AIRBAG modulban hiba van eltárolva. ebbe minden beletartozik, aminek köze van ehhez a modulhoz. mindenképp olvasni kell, majd törölni a hibát, aztán megnézni visszaírja-e, és újra kiolvasni.


Értem, köszönöm a választ...

Kilettek olvasva a hibakódok, övfeszítőt írta hibának, kilettek cserélve , hibakód nincs de a biztonsági öv visszajelzó még mindíg világít...mi lehet még a probléma?

panelsniper Elküldve: 2020-01-13 17:42 Karosszéria (javítás?)

YELLOW írta:
panelsniper írta:
YELLOW írta:
panelsniper írta: Sziasztok,
kéne egy kis infó aki már bontott E46-ot.

A hátsó lökhárítót szerettem volna leszerelni amit két csavar tart alulról T45 fejjel. A gond az hogy az egyik csavar feje teljesen elnyíródott mert be volt rohadva.(képen a 7-es) Baromira kevés a hely, hogy bármit is tudjak vele kezdeni, így az az ötletem támadt, hogy akkor a komplett hátulját leszedem a keresztkonzollal és az ütközésgátlókkal együtt. Ha jól láttam 3 helyen van felfogatva menetes szárral.
Kérdés, mennyire jó ötlet ez, illetve kivitelezhető-e? Ha igen, akkor mind a három anyát ki tudom csavarozni a csomagtartónál, vagy azt is szét kellene bombázni?
Köszi!


a lökhárító héjat is le tudod venni, ha a műanyag lécet kipattintod, akkor ott lesznek a műanyag bolhák, amik a merevítőre rögzítik a héjat. de lehet törnek a patentek, van rá sansz. meg az oldalán is be van pattintva a lökös egy műanyag cuccba, ami a fém sárvédőhöz fogja vagy is az ív után.


ok, és ezek a patentek cserélhetők? Vagy a héj úgy van gyártva, hogy egybe és ha törik ,akkor a komplett rész kuka?
Ha a csavarokat sikerül kicsavarni alapból, akkor csak egy határozott rántással le lehet szedni úgy tudom az egészet, de ilyenkor mit tanácsolsz? Haladjak bentről kifelé a kipattintással, vagy fordítva?


nem-nem. ha leszeded a műanyag betét látod a patentet. az külön van a lököstől. viszont a fém merevítőbe a recés belső része nagyon harap. ugye a kor miatt el is lehet öregedve. ha befér a kezed a berevítő belső részére, akkor meg lehet próbálni összenyomni a patent oda eső részét, és valaki a lökös felől alányúlva kifeszíti. igazából vannak ilyen patent kiszedő célszerszámok.
hogy honnan haladsz tök mindegy. a lökössel is ki lehetne tépni, de nem javaslom, mert sérülhet és kb garantált, hogy patent törés lesz.
először a lökösök oldalát kell kipattintani és lecsavarozni a hátsó dobbetétről. csavarozás után elvileg ki kell neki pattanni oldalra egy kisebb húzásra is. ha nem jön ki könnyen, akkor a merevítős patentekkel kell kezdeni, majd lehúzni hátra a lökös héjat.

Okés, köszi!

Erzso Elküldve: 2020-01-13 08:35 Társalgó

YELLOW írta:
Erzso írta: Sziasztok! BMW 1-es,E87 es benzines, 2005 ös, N45B16A motorkód. Az autóm alapjáraton kb 20 másodpercenként nagyon remeg, ha bemelegszik a motor és kézifékkel megállok is ugyanez a jelenség.Ami egy idő múlva nem jelentkezik az a püfögés amikor hidegen indulnék el. Rángatva indul el aztán belejön. Kicseréltek vezérlést, bütykös tengelyt, teljes olajcserét, vízgomba szenzort, levegőtömegmérőt, gyertyákat. Semmi hibakódot nem ad ki a teszteren. Találgatnak, de nem tudják megmondani a hibáját/baját! Eltudnátok látni tanácsal? Köszönöm előre is!


kiegészítő fűtés okozhat ilyet, de az normális, ha ránt, és kb ilyen időközönként szokott. a klíma megy ilyenkor? mert azt is kapcsolgathatja. mert sokan télre is úgy hagyják, automatán van minden, aztán lehet a kompresszor kapcsolgatja le-fel.
a másik kicsit gyújtáshibára utal. a check engine lámpa nem villog amikor a hibát produkálja? akkor kellene kiolvasni, mert ha megszűnik, nem lesz hibakód. vagyis általában nincs.
ez olyan mintha kétféle jelenség lenne.
nekem ilyen tippjeim vannak, de távgyógyítás sosem egyszerű, vagy maga a hiba diagnosztizálása. olyanhoz kell elvinni, aki BMW-kkel foglalkozik leginkább.




Szia. Sosem gyúlt ki a lámpa, kipróbáltam úgy is, hogy egyből a fütés/hütés ne kapcsoljon be de ugxanugy remeg és indulásnál pufög..annyit vettem észre, hogy az olaj lámpa kigyúlt de olajcsere most volt és olajnyom nincs az autó alatt

YELLOW Elküldve: 2020-01-12 18:38 Nem nyílik!

harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
harley írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta:
YELLOW írta:
harley írta: Üdv mindenkinek. NEM ZÁR!!!!:merges1:
Segítséget szeretnék kérni :A probléma azzal kezdődött hogy a központi zár nem reagált a kulcsra hiába nyomkodtam és próbáltam kinyitni és bezárni.Manuálisan zárt egy darabig aztán az is megszűnt ,már mint hogy az összes ajtót nyissa és zárja.Pár nap elteltével mikor hidegebb lett újra működött a központi zár de csak kulccsal manuálisan.Ekkor gondoltam hogy a ground modul és a kulcs aksi ja játszik velem. A kulcs aksi új és mivel egy másik kulccsal is megcsináltuk a fel tanítást, de sajnos arra sem reagál így valószínűleg a kulcs jel fogó modulja illetve a ground modulra tippelek.Azt már tudom hogy ha a ground modult cserélem és a cikk száma meg egyezik vagy relét cserélek benne nem kell tanítani. Ha viszont a kulcs jel fogó modulját cserélem azt kell e tanítani?
Az autó egy 2000 évj 318 benzin kombi.Esetleg ha valaki lenne egy jó megoldása szívesen venném.Előre is köszönöm,kellemes ünnepeket.
Ui.:A jel fogó modul cikk számának is meg kell egyeznie?


ha GM-et cserélsz, mindenképp kell tanítani. sőt valószínű nem ugyanazok a funkciók lesznek aktívak. a GM cikkszáma az autóban lévő eszközök, funkciók miatt fontos.
erősítő/jelfogó cserénél nem kell tanítani, a lényeg, hogy a frekvencia stimmeljen. mert vannak országok, ahol mást használnak. tehát 433,92MHz-es kell valószínű. nem tudom ez rajta van-e a jelfogón, de szerintem rajta kell lennie.
ha a kulcson nyomod a gombokat, a belsőtér világítás kapcsol rá? mert ha igen, akkor a jelet veszi, tehát nem a jelfogó rossz. ebből következően a relé a gond. nem kapcsol, vagy nem visz át elég áramot. mondjuk akkor manuálisan is csak az adott ajtó nyílna, esetleg vissza is zárna.
mivel FL előtti az autód, így ott előfordulhat, maga az ajtózárban lévő Hall-szenzor. hil kolléga írt erről, sőt a Cikkek -> Csináld magad részben is ott kell lennie részletesen.

Szóval a gm cseréhez program kellene,8O jel fogó csere előtt a hall szenzort nézem át.
Megnéztem a belső világítás nem reagál a kulcsra sajna.Köszönöm a segítséget.Minden féle képen írok hogy mi lett a vége a műtétnek.:vazze:


GM-ben számos kényelmi funkció állítható be külön-külön. ha ugyanolyan tudsz szerezni, akkor én azt tanácsolom, hogy az eredetinek le kell menteni a beállításait. majd a bontottba vagy újba, feltölteni. így a beállított funkciók megmaradnak. viszont kulcsot akkor is újra kell tanítani. de ahhoz nem kell gép. nem az EWS-t tanítod újra, csak a kulcsot a zárhoz, amikhez van videó, leírás. a nyomkodós megoldás.
relécseréhez, vagy Hall probléma esetén sem kell újra tanítani, viszont nem árt. mert előfordulhat, hogy ha rossz jelet vett, akkor nem tanult meg semmit, így csere után ugyanúgy nem lesz jó. egyébként néha érdemes a kulcsokat újra tanítani.
ha a jelfogó rossz és cserélve lesz, akkor is újra kell tanítani a kulcsot. ugyanis a tanítási funkciót elindítottad de jel híjján nem tanulta be, viszont már elfelejtette a régit.

Azt már megtudtam hogy az összes európai kulcs 434 Mhz.es így azt gondolom mindegy hogy kombiból vagy limuzinból jön a jel fogó. Gm modulom alapra volt állítva semmi víllogás ablak felhuzás vagy kisérő fény.



Kikaptam a gm modult és nem a gyári cikk számú volt.Kiderült hogy limuziné:(Vettem egy másikat ami szintén limuziné.Ezzel most távirányításra nyit zár,de ha nyitni akarom kűlön az üveget akkor a teljes hátsó ajtót nyitja.A kulcs jelfogóját nem cseréltem ki most működik, a régi modulra miért reagál?A modult fel lehet tanítani hogy nyissa az üveget?Ja igen a kulccsal csak a vezető oldali ajtót nyitja.


én úgy tudom az számít van-e hátsó elektromos ablak, vagy napfénytető, ez alapján lesz más. a többi beállítás kérdése. programozni kell a modult, hogy megfelelően működjön. bár lehet bekavar a csomagtérajtó üvegének külön nyitása...
ha duplán nyomod a nyitást, akkor sem nyitja ki a többi ajtót? mert van ilyen funkciója, ha így programozzák a vezérlőt.
szintén az a gond, hogy így átlátni nehéz, mert lehet elbeszélünk egymás mellett. azt tudom mondani keresni kell valakit a közeledben, aki foglalkozik BMW-kkel ilyen szinten.

Köszönöm a válaszod.Győr környékén valahol tudnál vagy valaki ilyen kontaktot?


hát nekem Győr az ország másik vége, nem vagyok arra ismerős. a Leier van ott, az enyém is volt ott szervizen, még az előttem lévő tulajnál.
Katt ide és válogathatsz, hátha van valaki a közelben