Összesen 44977 találat
BMWcolose46
Elküldve: 2019-12-08 10:41 Nem tudom mi a baja az autómnak
YELLOW írta:
BMWcolose46 írta:
Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??
ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.
Igen a motortérben levő szűrő , feltöltöttük ahogy irtad gyujtást is adtunk többször ,jo volt minden,semmi baj nemvolt vele szokásos olaj és szűrők cseréje volt és azóta nem indul már több mint 1 hete kintatva van szegény önindító (fél éves vadonat uj) 10 hónapos akksi van benn már semmi ötletem mi lehet a baj
kgabor
Elküldve: 2019-12-08 09:33 Segítsetek!
YELLOW írta:
kgabor írta:
Sziasztok!
E46 diesel azt csinálja,hogy amikor elfordítom a kulcsot, nem mindíg kapcsolja rá a gyújtást. Néha csak többszöri elfordításra. Mi lehet ennek az oka? A gyújtáskapcsoló betét esetleg? Köszönöm.
igen nagy valószínűséggel az, vagy annak kontakt hibája.
Szia. Köszönöm szépen. Ha nekiállok kicserélni van valami buktató? Immobi vagy valami?
Vagy csak csere és kész....?
YELLOW
Elküldve: 2019-12-08 08:38 Nem tudom mi a baja az autómnak
BMWcolose46 írta:
Sziasztok
E46 320d 2001 136 le
Gágázolajszűrő csere után nem indul nem dolgozza ki a levegőt ha az a baj, szerelő azt mondta lehet elektronikai hiba teker teker de nem indul , semmi hibakód mi lehet a baj??
ez a motortérben lévő szűrő? azt fel kell tölteni gázolajjal, illetve. illetve a szűrő után célszerű lecsatlakoztatni és kicsit gyújtásra tenni, persze a gázolajat felfogni valamivel. illetve többször rátenni a gyújtást, mielőtt indítanád.
YELLOW
Elküldve: 2019-12-08 08:34 Segítsetek!
kgabor írta:
Sziasztok!
E46 diesel azt csinálja,hogy amikor elfordítom a kulcsot, nem mindíg kapcsolja rá a gyújtást. Néha csak többszöri elfordításra. Mi lehet ennek az oka? A gyújtáskapcsoló betét esetleg? Köszönöm.
igen nagy valószínűséggel az, vagy annak kontakt hibája.
kgabor
Elküldve: 2019-12-08 08:14 Segítsetek!
Sziasztok!
E46 diesel azt csinálja,hogy amikor elfordítom a kulcsot, nem mindíg kapcsolja rá a gyújtást. Néha csak többszöri elfordításra. Mi lehet ennek az oka? A gyújtáskapcsoló betét esetleg? Köszönöm.
hkrisztina
Elküldve: 2019-12-07 19:08 Motor hibajel(sarga)
Sziasztok!
Adott egy BMW E46 316i 2004-es autó. Tankolás után kb. 50 km múlva kigyulladt a Check engine lámpa sárgán, és égve maradt. Hazafelé tapasztaltuk, hogy a számláló, ami mutatja,hogy mennyi km-t lehet megtenni még vele, megbolondult. Kb. 80 km után annyit mutatott, mintha csak 65 km-t tettünk volna meg, majd elkezdett felfele menni a szám, és 100 km után összesen levett 65 km-t. Múlt héten volt szervízben, gyertya csere, vezérműtengely szenzor, motorolaj csere, motorolaj teknő és tömítés csere.
Azóta szinte nem használtuk az autót. Viszont akkor is tankolás után jelzett a Check engine lámpa.
Lehetséges, hogy rossz minőségű a benzin, és azért gyulladt ki lámpa?
Előre is köszönöm a segítséget.
gairgus
Elküldve: 2019-12-04 19:59 Segítsetek!
Sziasztok,
Segítséget kérnék, a központi záram teljesen megadta magát, és nem tudom kihez fordulhatnék Budapesten. Ha van esetleg tippetek kérlek írjatok szervizt, ma hívtam 1-2-t de nem foglalkoznak BMW-vel.
Ha szabály ellenes a fórumon szerelőket megjeleníteni, úgy elnézést az oldal üzemeltetőitől, így privátban várnám az ötleteket.
Köszönöm!
YELLOW
Elküldve: 2019-11-30 19:12 ABS-rõl általában
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta:
Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )
ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.
Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil
vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.
De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt
mondjuk most, hogy agyalok, először az opelba is volt kontakt, csak a sebesség nem ment és nem mért km-t. aztán nem volt már kommunikáció egyáltalán.
gommer01
Elküldve: 2019-11-30 14:38 Első ablaktörlő
YELLOW írta:
gommer01 írta:
Sziasztok!
E65, ablakmosó folyadék nem "spriccel". A szivattyút hallom hogy megy, de a lötty nem jön. Mi/hol lehet a gond? A tartály természetesen fullon van.
nyilván valahol dugulás van akkor, vagy el van nyomódva a cső. azt ne várd, hogy pontosan megmondjuk hol lehet ez. meg kell nézni. lehet a spricni is rossz.
Úgytűnik megvan a hiba oka: a képen látható csatlakozó egyik fele le volt pattanva:

hil
Elküldve: 2019-11-30 10:46 ABS-rõl általában
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
viragh_zoltan írta:
Sziasztok! Saját tapasztalatomat írom le. Van egy E39 520i 2002 autóm. Nyáron felvillant az abs és a kipörgésgátló lámpa, de a motor kihülte után mindig elmult.
Diag a jobb első kerékfurdulatszám hibát dobta be. Kicseréltük de még mindig ugyanúgy elindulás után kb 5, 10km megtétele után felvillantak a lámpák. Kicseréltük a kerékcsapágyat, de ez sem nyert... Még mindig a jobb első jeladót írta hibának. Maradt az ABS kocka. Találtam használtan egész baráti áron komplett 001-es végűt ( az kellet az én autómba )kicseréltük csak az elektronika részét a tömböt nem. Diagal kitöröltük a hibát és azóta jó. ( több mint 1 hónapja cseréltük )
ABS kocka nagyon ritkán megy tönkre, nyilván értelemszerű volt először a jeladót cserélni. Nem minden szerelő fogja méregetni a dolgokat. Nem cserélt fékfolyadéktól beállhatnak a dugattyúk az ABS tömb-ben is. Elektronika is meghallhat, de annál meg az a jellemző, hogy nem kommunikál többet. de olyankor rá sem lehet csatlakozni a vezérlőre.
Amúgy lehet javítható a tiéd is. lehet csak elfüstölt egy kis SMD alkatrész, vagy elszakadt egy vezetőláb/sáv.
Szia Y,
úgy 15db BMW (e46) és legalább 20db Vectra B ABS vezérlőt javítottam korábban. A hiba mindegyiknél ugyanaz volt: forrasztási hiba és több esetben láttam azt, hogy a szivattyúmotor csatlakozóinak a forrasztása (a vezérlő egységen belül)el voltak égve.
Bye: hil
vágom, de gondolom azok totál nem kommunikáltak. nekem is van egy opelos H Astrából, de még nem bontottam szét, mert eladásra került az autó. "kedvem" még nem volt hozzá.
De igen, kommunikáltak. A jelenség az volt, hogy indítás után, vagy sokkal később random szerűen kigyulladt a hibajelzése. Ura indítás után egy ideig megint jó volt