Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 44977 találat


gkata Elküldve: 2019-10-14 15:12 Segítség!!!

Kedves Tagok!

(Bocsánat, nem tudtam eldönteni, melyik témába írjsk, remélem itt jó helyen van) Segítséget szeretnék kérni és cserébe nem tudok sokat adni :) A munkámhoz (elearning tananyag készítése) szükségem lenne különböző típusú BMW-k fotózására. Leírnám, hogy milyen típusokat keresünk és az lenne a kérdésem, hogy lenne-e olyan jótét lélek, aki megengedné, hogy lefotózzuk az autóját? Egy profi fotóssal mennénk el fotózni és amit cserébe nyújtani tudnánk, hogy készítünk a tulajdonosról is pár profi képet az autójával együtt :) Lenne kedve valakinek ebben részt venni? Nem hátrány, ha Budapest környékiek jelentkeznek, mert limitált időnk van sajnos erre a dologra. Nagyon köszönöm előre is! (Remélem nem ütközik szabályba, hogy ilyen témában írtam)
És akkor a típusok:
E30 AWD
E34 AWD
E46 AWD
E53 X5
E83 X3
E60/E61 AWD
E90/E91/E92 AWD
E70 X5
E71 X6
BMW 2000 – 2003/9 közötti 4WD autók
BMW xDrive és automata váltó
BMW 2 Series Active Tourer (F45)
BMW i8
BMW (325 ix)

YELLOW Elküldve: 2019-10-13 22:08 ABS-rõl általában

zsolt86 írta: Sziasztok!
Adott egy bmw e39(523i) 1999 évjáratú!
Pár napja kigyulladt az abs illetve az asc lámpám is és ezzel egyidejűleg elment a kilóméter órám és a pillanatnyi fogyasztásmérőm is.Némi állás után illetve töbszöri indítás után a hiba teljesen megszűnik aztán random módon újra elő jön. Mi okozhatja a problémát esetleg valaki találkozott már hasonló hibával? Válaszokat előre is köszönöm!


bal hátsó ABS jeladó, ha jól emlékszem. ő adja ezeket a jeleket. kontakthiba, vagy tönkre ment.

zsolt86 Elküldve: 2019-10-13 21:59 ABS-rõl általában

Sziasztok!
Adott egy bmw e39(523i) 1999 évjáratú!
Pár napja kigyulladt az abs illetve az asc lámpám is és ezzel egyidejűleg elment a kilóméter órám és a pillanatnyi fogyasztásmérőm is.Némi állás után illetve töbszöri indítás után a hiba teljesen megszűnik aztán random módon újra elő jön. Mi okozhatja a problémát esetleg valaki találkozott már hasonló hibával? Válaszokat előre is köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2019-10-13 18:36 elektromos ablakemelõ_

Lezli46 írta: Sziasztok!
Kellene egy nagy és sürgős segitség. Bmw E46. 2001. 320D auton két hátsó ablakemelö semmelyik müködtető kapcsolóról sem müködik., kulcsról és távvezröl sem!Hibakód nincsen, élöadatban minden kapcsoló müködik, belértve az ablakemelő gyerekzárat is.Tápfeszek a modulon nézve megvannak., modulról lehuzott csokiban lévő 2.5 mm - s vezetékekröl hátsó ablakok fel- le mozgathatók. Minden hátsó ablakemelő kapcsoló le- fel jele bejönn a modulba.
Diagban hátsó ablakok is kivezérelhetöl, fölfelé csak jó kétharmadig.
Cseréltünk egy HIGH verziós bontott grundmodult, semmi változás.
Hallottam hogy modulcserénél valami Bmw diaggal ujra kell kódólni. Ez most egy ajánlás vagy mindenképpen szükséges procedura?? Ha igen akkor mondjuk eg Inpa tudja ezt a kodólást??

Kõszönöm válaszotokat!!!


INPA-val nem lehet kódolni, mármint ezt nem. az INPA diagnosztikai program 95%-ban.
ha HIGH-os modul lett véve, annak rögtön működnie kellene, csak a kulcsot kellene feltanítani a zárás miatt. Illetve ha másképp volt pár funkció, mint az eredetiben, akkor azokat.
Mivel csak a hátsók nem mennek, és mivel azoknak a reléje pont azok a vackok, mint amik a zárást, nyitást üzemeltetik, így az lehet a probléma. lehet a bontott modulban is rossz. ami még gyanús lehet, az a becsípődésgátló, folyamatosan bejelez. azt néztétek élő adatban, hogy nincs bejelezve? nem hibának, hanem a visszajelzésben.

Lezli46 Elküldve: 2019-10-13 17:48 elektromos ablakemelõ_

Sziasztok!
Kellene egy nagy és sürgős segitség. Bmw E46. 2001. 320D auton két hátsó ablakemelö semmelyik müködtető kapcsolóról sem müködik., kulcsról és távvezröl sem!Hibakód nincsen, élöadatban minden kapcsoló müködik, belértve az ablakemelő gyerekzárat is.Tápfeszek a modulon nézve megvannak., modulról lehuzott csokiban lévő 2.5 mm - s vezetékekröl hátsó ablakok fel- le mozgathatók. Minden hátsó ablakemelő kapcsoló le- fel jele bejönn a modulba.
Diagban hátsó ablakok is kivezérelhetöl, fölfelé csak jó kétharmadig.
Cseréltünk egy HIGH verziós bontott grundmodult, semmi változás.
Hallottam hogy modulcserénél valami Bmw diaggal ujra kell kódólni. Ez most egy ajánlás vagy mindenképpen szükséges procedura?? Ha igen akkor mondjuk eg Inpa tudja ezt a kodólást??
Felmerült a becsipödésgátló hiba.,ennek megléte blokkolhatja az ablak le es fölhuzását? Ha a GM- nál lekötném mindkét hátsó ajtóról jövö vezetéket, akkor ezt a hibát kitudnám zárni?? Nincs bmw diag-- élőben nem látom az állapotát.Kapcsolók-mindkét kapcsolasi variációban is jók,gyerekzár szintén-- -paraméterben és GM modulon mérve is!!!
Kõszönöm válaszotokat!!! Mind a 3 db bontott GM HIGH verziós, 6db relés., bontosók szerint Sedanról valók.., elég valószitlennek tünik hogy mindegyik 2 ablakosra volna kódólva

nagyt234 Elküldve: 2019-10-12 08:47 N46 és N42 motorok

kgy írta:
nagyt234 írta:
hil írta:
nagyt234 írta: N46B18A motorom rendetlenkedik. Néha nem indul azonnal, hanem sokadik (4-10) indítózásra, úgy hogy közben 10-15 mp szünetet tartok. Olyan, mintha nem kapna üzemanyagot. Aztán amikor elindul teljesen tökéletes. Nem tudok vele szervizbe menni, mert nem tudom reprodukálni a problémát. Egyébként úgy tűnik, mintha rövid, néhány perces menet után hosszabb-rövidebb (10 perc - 1 óra) állás után gyakrabban jönne elő a probléma.
Mi lehet a baj?

Lehet akár tüzelőanyag szivattyú is.
bye:hil



Kicseréltem az üzemanyagszivattyút, de sajnos a probléma megint jelentkezett. :(
Valami egyéb ötlet? Mit tudok egyáltalán megnézni? Hibakód, kontroll lámpa semmi.


Esetleg üzemanyag szűrő? Az is tud ilyen jelenséget produkálni szerintem.



Csak most jutott eszembe, hogy nem írtam meg a végső megoldást. A márkaszervízben újra programozták az indításgátlót és sz összes kulcsot. Azóta sincs ilyen probléma. Előzőleg megjártam egy kisebb BMW szervízt, ahol hibakód alapján indításgátlót akartak cserélni, de a BMW alkatrészként nem adta ki. Utólag jobb is.

peti9577 Elküldve: 2019-10-10 22:06 Olajzabálás

drbecker írta: Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.




Helyileg hol? :)

Jonas Elküldve: 2019-10-10 17:32 légzsak_

Üdv.
Lenne egy világító légzsák lámpám .
2002. 320D
BMW Scanner az alábbi hibát dobta.


-52 [082] information lamp, short circuit to negativ or open circuit.


Ötlet merre lehet a hiba ?







John Elküldve: 2019-10-07 22:25 Társalgó

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. :) ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at :))


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... :D mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? :) (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? :( )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.

Igen ezt a kérdést tényleg ki kéne deríteni hogy vajon azon kívül hogy a munkahengerben a dugattyúkat megmozgatja konkrétan mire jó ez a funkció :)

YELLOW Elküldve: 2019-10-07 20:34 Társalgó

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.(Nem tudom hogy jó topic-ba írok-e de érdekes kérdés merült fel bennem,ha úgy van át teheti bárki megfelelő topic-ba.. :) ) Márkafüggetlenül szoktam olyan tulajdonoskról hallani hogy "Ha beborul az ég,vagy,esik az eső vagy akár a hó nem hozzuk ki az autót" Viszont magamon is ezt vettem észre és van amikor 1.5-hétig is inkább fedett helyen hagyom az autót (Kezd olyan is lenni hogy nehezebben old ki időnként a fék és ez annak köszönhető hogy sokat áll a kocsi)és motorral megyek inkább (Volt hogy a Dohányboltos is rákérdezett hogy:"Mi az,nincs már meg a Bmw...?") meg olyant is tapasztaltam magamon hogy ha akár egy rokon is neki dől rá szólok nehogy megkarcolja vagy ilyesmi akár egy kiálló gombbal vagy cipzárral vagy gyűrű karkötö ilyenek és van amikor 2-naponta törölgetem és azt tervezem hogy veszek valami Swiftet napi használatra ez meg "Templombajárós"lesz vagy.Kérdésem lényege hogy ez a féltés meddig a határig egészséges és mikor nem az? (Tudom nem most jött ki a kereskedésből de tudom ilyenem nem lehet ismét mert ez is egy örökségből fakadó autóvásárlás volt,lényeg az hogy akkor megvehettem de alaphangon nem vagyok annyira eleresztve hogy akár holnap vegyek még 3-at :))


én is így vagyok. de sosem húzom be a kéziféket hosszabb időre, sőt fagyos, párás időben max 1-2 órára. én használom télen is. idén vagy 3ezret mentem csak télen, ami számomra is rekord... :D mármint ezt a téligumival mentem.
hogy mi egészséges mi ne, az legyen a te dolgod. engem is cikiztek, mikor nem mentem el garázsbuliba, mert frissen mostam az autót, és esős időt mondtak. vagy nagy hó esett fájós háttal nem lapátoltam el és több hétig állt az autó. megoldottam másképp. senkinek semmi köze hozzá. a tiéd, azt csinálsz vele, ahogy neked tetszik és jól esik.

Köszi,akkor még a normális tartományban vagyok szellemileg? :) (Fura mert eddig Fordjaim voltak,igaz azokra is vigyáztam de meg ez előtt Egy E34 Tds-em volt,talán ott kezdődhetett ez például abban a kocsiban vezettem be hogy nincs dohányzás.)
Lehet abban is valami amit valamikor Tano írhatott hogy "A Bmw-nél az ember szuper szenzitíven figyel rá." A másik ami nem tudom hogy nálam normális hogy a rokonok is ha beszállnak mindig lusták átemelni a lábukat a belső műanyag küszöb borításon végighúzzák a lábukat volt olyan hogy sarat is rá húztak és azt akarták beadni nekem hogy már olyan volt holott tisztán emlékszem hogy előző nap is takarítottam,ilyenkor olyan gondolataim támadnak hogy felrúgdosnám őket,de persze nem mondom nekik mert sértődés lesz belőle,de ez is csak egy példa a sok közül,viszont megnyugtattál. (a másik téma hogy Alföldön lakom itt sík út van és sose használom a kéziféket,legutóbb azt csinálta hogy megállás után a kormányt jobbra fordított állapotban akartam kiindulni de befogott a fék,utána egész nap nem.Haver szerint a tárcsa vagy a pofák berozsdálnak az állás miatt és amikor le kopik a rozsda olyankor hamarabb elkoptatom a fékeimet mint normál körülmények között,lehet benne valami.Szóval igaz a mondás hogy egy autó álló helyben hamarabb romlik el mint a napi használatos? :( )


én is így vagyok, utálok idegenek vinni. egy időben nagymamám vittem úgy nem úgy hajlik, na meg mélyre ülni... ideg vagyok, hogy mások nem figyelnek.
az állás ami ront, az a sok állás, nem az 1-2 hónapos. egy jó fék nem rozsdál be, főleg ha garázsban van, vagy ahol konkrétan nem éri víz.
igazából nem használódik szerintem jobban. annyi lehet, hogy a gumi részek beállnak, szilentek, gumiabroncs. de a guminak sok idő kell, ha nem öreg, meg a szilenteknek is. motorolaj, benzin sem jó ha sokat áll. de mondom itt 6 hónap+ időkről beszélünk. a benzin is azért 3 hónapot eláll, de azt hiszem a szavatossági idő 1 év vagy fél év nem is tudom.

Igen,azt vettem észre hogy mindig az utas ahol ül ott van retek,fura a vezető oldalon sosem..Fékre visszatérve 1.5 hetente szoktam kihozni,fedett helyen van (Tákolt ponyvagarázs de elmegy itt Keleten..) Még azt mond meg nekem hogy az Asc-activate amikor nyomnom kell a pedált és darál annak mi az értelme és helyettesíti a légtelenítést vagy csak rásegít illetve mire jó? (Ma megdaráltam hátha megmozgat valamit állítólag a munkahengereket jól tudom?)


a légtelenítés más. de én pont vagy egy hete hallottam, hogy az akkor jó, ha a megfelelő készülék a rendszerre van kötve, mármint a fékrendszerre. pedig korábban egy szaki azt mondta, így is le tudja magát légteleníteni. szóval nem tudom mi van.