Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Tano Elküldve: 2018-07-28 19:29 Hűtővíz..:S

steve45 írta: Hali!

S.O.S.!!!

Tegnap, egész egyszerűen felforrt a rendszer és elélvezett a verda! :merges1: Kérdésem prózaian egyszerű, hol található és egyáltalán, hagyományos analóg bimetálos vízhőfok érzékelő hűtőventi kapcsoló van-e, vagy a kiegyenlítőben lévő hőszonda jelét dolgozza fel a központi számítógép és azáltal kapcsolja-e be a ventilátort, tehát mennyire megoldható otthoni körülmények között a javítás?? :?:

Köszi előre is!!


A vízhőfokmérő a motor bal oldalán találod a hengerfejbe rögzítve. A ventit a motorvezérlő kapcsolja be. Itt kutakodj.

konkolyd Elküldve: 2018-07-27 11:10 BMW318i E46

Viktormb írta: Adott egy 2003-os E46 318 CI Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte.????
A válaszokat előre is köszönöm


Másik topicokban már kitárgyaltuk, ez egyértelmű jele a szelepszárszimering kikeményedésének. Majd figyeld az olaj fogyasztást is, mert emelkedni fog sajnos.

Viktormb Elküldve: 2018-07-27 01:32 BMW318i E46

Adott egy 2003-os E46 318 CI Reggeli hidegindításnál semmi probléma semmi füst, üzemmeleg motornál ha állok a lámpánál kb egy fél percet az első elindulásnál nem egyszerű kék pamacsot lő. Menet közben meg semmi nincs mögötte.????
A válaszokat előre is köszönöm

Tano Elküldve: 2018-07-26 20:56 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

adams22 írta: Sziasztok!

Vettem két első ülést ami fűtéses és elektromos deréktámasz állítós.
Gombsort kaptam hozzá, viszont én a régi (külön álló) gombost szeretném belerakni.
Mivel a tartókonzolt nem szeretném cserélni (most vettem újat). Tehát kell 2 gomb.

Illetve kábelkötegem és kapcsolási rajzom nincs még.

Esetleg valaki tudna szolgálni ezek közül valamivel? :) Nagyon hálás lennék érte.

Köszönöm előre is!


Kapcsolási rajzokat megtalálod itt.
Szerintem ehhez gyári kábelszett nincs, magadnak kell megcsinálni a kábeleket. De ez sem vészes, csak némi vezeték és csatlakozók kellenek, amit az ETK alapján meg tudsz venni.
A gugliban találni jó képes leírásokat a műveletről.

raul227 Elküldve: 2018-07-24 11:42 turbo gond

Tano írta:
raul227 írta: Sziasztok segítseget szeretnék kérni. Bmw E46 320d 2000 évjáratrol lenne szó. Hirtelen elment a nyomaték, kb 2 hónapja félre álltam 1 óra múlva mentünk tovább akkor visszajott. Egy hónapra rá megint elment de azóta nem jött vissza, nem tudom az közre játszott e hogy az egyik rokonom használta és ment vele 120 km-t de nagyon alacsony fordulaton 70 el ment 5-ösbe nem porgette normálisan. Másnap jelentkezett a hiba először. Esetleg bekormolódott? Ezt a turbót lehet pucolni, vagy mi a teendő vele? Hibajel nincs a műszerfalon. Egyik szerelő nézte de más ügyben, diagolta , azt mondta a turbó cső nem keményedik fel, és nézte hogy nincs valami turbó nyomás vagy nem tudom pontosan, szóval a diag se mutatta ki hogy menne a turbó, nem értek hozzá de kb ennyi hogy nem adott élő adatot vagy nem működött. Kb olyan az autó mintha csak 80 lóerő lenne benne...


Nyitott motortérnél meg lehet nézni, hogy mozgatja-e a geometria állító rudazatot a vákumszelep. Ha nem, akkor nem biztos hogy a geometria ragadt be, lehet hogy a vákumrendszer ereszt ami vezérli. Ezt meg kell nézni, máshogy nem megy.


Köszönöm mindenkinek, a vákuum tartály pucuja volt félig eltörve! Megragasztottam, nagyon jó.

Toky Elküldve: 2018-07-24 03:41 Firmware frissítés MK-IV

Üdv!
Tudna valaki E53 Mk4 navihoz magyar nyelvű szoftvert + navi dvd?
Ezt le töltöttem ,de engem zavar ,hogy nem magyar navigálás :
NAV_SW(v32_NIGHT).iso : V32-magyar szöveg+éjszakai mód

rece65 Elküldve: 2018-07-19 09:22 Mi lehet a baj?

katonaza írta:
rece65 írta: Hi!

Az ablak mosó visszajelzője világít egy ideje,kevés volt benne az ablakmosó folyadék teletöltöttem de nem alszik ki a lámpa.
Mi lehet a gond sztetek?



Nekem a szintérzékelő kábele volt törött a tövénél, egyszerűen levágtam a beteg részt és újraforrasztottam.

Itt a 6-os alkatrész a szintérzékelő:
https://www.realoem.com/bmw/en...Id=61_1084


Köszi,meglesem!

Tano Elküldve: 2018-07-18 13:44 ASC hiba

Bal1 írta: Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!


Ezeken a linkeken meglátod hogy mi a különbség köztük:
ASC
DSC III MK20
DSC III MK60

A hirdetésekben pedig így értelmezd:
ASR=ASC
ESP=DSC
Az ASR és ESP nemzetközi általános megnevezés, ezért az szerepel a leírásokban, de a BMW a saját megnevezését használja mint más gyártók is.

Bal1 Elküldve: 2018-07-18 11:16 ASC hiba

YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.



Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2018-07-17 19:47 ASC hiba

Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.