Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


pot Elküldve: 2018-04-14 00:40 Mi lehet a baj?

pot írta:
YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.


Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????


Sziasztok tegnap elvittem szerelőz rákötötte a diagot elkezdett tölteni , 45% kon meg mindig leált . Azt mondta az autó agya nem gondolkodik a beázástól. Száritsam ki rendesen oszt vigyem vissza és megnézi újra. Nem tud vele mit csinálni . Valakinek valami ötlet ?

mozgoncz Elküldve: 2018-04-13 21:14 Klíma gondok

Sziasztok, BMW E46 320d 150LE. Touring. Ma délelőtt hosszabb úton 3órát ment a klíma tökéletesen, megállás után újra elindulva már csak meleg levegő.. :( mi történhetett vele? Pesten hozzáértő szakember esetleg??

hil Elküldve: 2018-04-13 17:26 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.

Én úgy tudom, hogy tipikusan a vez tengely jeladó okozza (melegen nem indul), Valamejik jeladó hibát a diag nem írja (vezérmű, vagy főtengely közül)

hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

Oks,a melegen nem indulást melyik okozza leginkább?


az inkább gyertya probléma nekem. de bármelyik is okozhatja, ha jeladó.


YELLOW Elküldve: 2018-04-13 10:44 M43TU motor

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

Oks,a melegen nem indulást melyik okozza leginkább?


az inkább gyertya probléma nekem. de bármelyik is okozhatja, ha jeladó.

John Elküldve: 2018-04-13 10:38 M43TU motor

YELLOW írta:
John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

Oks,a melegen nem indulást melyik okozza leginkább?

YELLOW Elküldve: 2018-04-13 07:44 M43TU motor

John írta:
Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...


"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?


a főtengely jeladó az főtengely jeladó. lendkeréknél.
a vez.teng. jeladó meg fent van a vez. tengelynél. ez ilyen egyszerű.
mindkettő van.

John Elküldve: 2018-04-13 00:49 M43TU motor

Arpad írta:
konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Lendkerék probléma okozhat ilyet ?

Válaszotokat előre is köszönöm!


Kicseréltem a kartelgáz csövet és a szűrőt is,torpanás, alapjárat ingadozás és leesés , még mindig megvan, de már ritkábban és nem rázkódik az autó.
Még szívhat farsot valahol, vagy vigyem el ujra diagra? Előzőnél sem irt ki hibakódot.


hali! ha valaki még ilyen problémával küzd, akkor mindnképp bmw specifikus diag!!!
Főtengely jeladó csere megoldotta a hibát!


Nekem pont ugyanez volt a hiba, de már eladtam az autót így nem kell foglalkoznom vele. De azért így utólag is jó tudni hogy mi lehetett a baja. Nálam se írt hibát a diag (autocom)



Nálam hasonló volt a helyzet. Tömítéseket cseréltek. Utána javult a helyzet, de az alapjárat ingadozás nem szűnt meg. A vége hengerfej felújítás lett. Azóta mint a cövek...

"Főtengely jeladó" Vagyis nem ami a vezérműtengelynél van hanem van a lendkeréknél is mint a Tds-nél vagy csak fent a vezérműtengelynél van összesen 1?

Adriano98 Elküldve: 2018-04-12 21:29 izzók / izzókészlet

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Tudja valaki esetleg, hogy első indexbe szabályos-e a LED-es izzó? Vagy ami "E" jellel rendelkezik csak az? Már több weboldalon is kerestem, de érdemes választ nem találtam.

nem szabályos. mert nem úgy van kialakítva a lámpatest. hanem izzós égőhöz.

Polírozd kicsit meg a lámpák,indexek búráit.Ég és föld lesz a különbség.És olcsóbban kijön,mint a ledes utángyártott cuccok...Nézd meg az én kocsim.Ilyen szép a lámpa este.A hátsón eléggé látszik... BMW E46 éjszaka

he de most nem ez volt a kérdés :D tudjuk neked az egész autó naponta 2x át van polírozva :fetreng:
sehol nem írta, hogy azért akar LED-es fényforrást rakni bele, mert be van mattulva. feltehetően "divatolni" akar, vagy újabb, modernebb külső miatt szeretett volna LED-et alkalmazni. de ezektől nem lesz újabb egy korszerűbb az autó. az AE karika is elég búcsús, főleg a színes. az ilyen "tuningok" lehet gyerekeknek tetszenek már amelyik kilát a tablet mögül, de egy normál embernek inkább búcsúsak ezek az "olcsó" tuning módosítások.
ültetés + szép felni = tökéletesen kinéző BMW. még M-pack sem kell. de ha már valaki a gyári stock lökös le akarja cserélni inkább M-pack vagy AC lökösre scerélje, mint valami gagyinak kinéző tuning lökösre. én melóban LED-ekkel foglalkozom, LED-es világítással. már herótom van tőlük :D jó egy új autóba, aminek olyan a lámpa kialakítása jól tud kinézni, de ne tudjátok meg azok kialakítása milyen bonyolult, ezért nem lehet csak úgy át LED-esíteni egy halogén izzós lámpatestet.
Kompletten kapni hátsó lámpát,és indexeket is e46-hoz.És szerintem az E jelzésűek szabályosak is.
Nekem a bajom a borsos ára.Sima lámpabúra polír meg szinte újjávarázsolja a világítást.Jól tudom miért kérdezte Adriano98.Én csak leírtam a véleményem,hogy ez jóval olcsóbb megoldás.Kábé 120-ba fáj a ledezése a kocsinak.Indexek és hátsó lámpák.Már én is nézegettem régebben.Szerintem annyit nem ér.


Semmi bajom a búrával, víztiszta, csak maga az izzó még a gyári szerintem és kezd kifehéredni a fénye, ledobja magáról azt a sárga bevonatot. Amúgy néztem, de a Compacthoz mint több alkatrész is, az index sem ugyanakkora, mint más Facelift előttieknél.

Amúgy az AE karikákban igazad van, ha a mostani kiég, tuti sima helyzetjelző izzó kerül vissza. Compactnál amúgy sem látszik annyira.








Adriano98 Elküldve: 2018-04-12 21:25 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Szerintem hagyd gyári kinézetűn a kocsit.Attól mert kap egy M-packet-et,még nem lesz M-es...A kipufogó is marhaság szerintem.Az is úgy jó,ahogy a gyárból kijött.De arra költöd a pénzed,amire akarod.Én anno tudtam mit veszek,és utólag m-esíteni a kocsit elég "gagyinak" tűnne szerintem.Hiába tuningolod,az akkor is csak 316 fog maradni.Én biztos,hogy gyári kinézetet tökéletesíteném csupán.Vidd el felpolíroztatni,és javíttasd ki az apróbb hibákat rajta.Szerintem az többet ér,mint a fenntebb írt dolgok,amiket én hülyeségnek tartok.Szerk.:Az Angel Eye is bután néz ki szerintem E46-on,mivel gyárilag ezekbe nem volt...Amúgy a Compact karosszéria nekem bejön.Semmi gáz vele. :kiraly:
de ezt csak azért mondod, mert te így csinálod. az M-pack gyárilag sem arról szól, hogy akkor M-s autód lesz. hanem egy sportosabb kinézetet kap. ilyen a legtöbb autónál van.
nem is a magyarok miatt lett kitalálva, hogy áll pack-kal akarnának menőzni, hanem nem mindenki igényelte az erősebb motort, de szerette volna, ha kicsit jobban néz ki.
sajnos nem egyformán látjuk ezeket, nem írhatja senki, hogy ez vagy az a jó, csak max szerinte, az ő véleménye alapján. úgyis a tulaj dönt. :wink:

Egyelőre hagyom úgy, ahogy van, kívül-belül cserélek pár elhasználódott alkatrészt, azt annyi lesz a "tuning". 8)

Ugye jó szokásomhoz híven szerkesztettem a mondókámat tegnap hajnalban:"Ha átalakítod az elejét ahogy írtad,az szerintem az ízléstelenség netovábbja." Főleg arra gondoltam,ha valaki sedanosítja,vagy coupe-sítja a compact-ot...Az utólagos M-esítés még talán elmegy,de nehéz úgy összelegózni a dolgokat,mintha full gyári lenne.

nem teljesen értek egyet. szerintem az a compact, ami át lett alakítva, egész jól sikerült. nekem tetszik. főleg, hogy meglepetést tud okozni. :D egy FL-es elsővel még jobb lenne, de akkor több munka lett volna az indexek miatt a sárvédő idommal. na meg a Compact FL előtti dizájnból építkezik inkább. de nekem már gyárilag tetszik a compact. pont olyan érthetetlen számomra, mint ahogy a Z4 sem tetszett, aztán élőben, vezetve, áhh nagyon szerelmetes vagyok bele.
Ami nem gyári,az szerintem tákolásnak hat.De ez ugye az én véleményem.Azt nem értem,hogy a kérdező minek vett ilyen kocsit akkor,ha nem tetszik neki.Ez olyan,mint aki elkezd motorokat cserélgetni a kocsijában,a végén meg többe kerül neki,mint egy erősebb mocis autó...Tegnap előtt is összefutottam ilyen fickóval.Az autója egy kalap sz*r volt amúgy,de állítása szerint milliókat költött rá.A karosszéria elem csere-bere is elég drága hobby tud lenni.


Amikor vettem, akkor éppen ez volt a legjobb állapotú, egy 99-es sedánt az automata miatt nem mertem megvenni, egy jobb kocsit meg elsőre nem akartam, így gondoltam ez a Compact jó lesz, idővel úgy is veszek majd újabbat.


jakuzaa Elküldve: 2018-04-12 08:13 Segítsetek!

Sziasztok!
Tatabánya vonzáskörzetében keresnék E46 programozásában jártas személyt.
Előre is köszönöm.
üdv.: