Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


borbelyi Elküldve: 2017-12-18 10:37 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.


Pár esős nap a jövőben és kiderül, hogy használt-e! Hibakód mentes, Békés karácsonyt mindenkinek!

YELLOW Elküldve: 2017-12-18 06:54 Mi lehet a baj?

borbelyi írta:
bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs


elvileg nem ázhatna be a levélrács miatt. ugyanis a szélvédő körben be van ragasztva.
a levélrácsnak a felső kb 15mm-es része (ami gumi), szokott repedezni. ha ott bejut a víz, akkor is a kaszninak is van egy pereme, ami szintén kivezeti a vizet.
viszont elképzelhetőnek tartom, hogy nagyobb mennyiségű vizet nem tud elvezetni, viszont a műanyag már igen, bár annak is van egy határa.
nekem viszont a szélvédőt nem nagyon fogta a ragasztó.

borbelyi Elküldve: 2017-12-18 06:17 Mi lehet a baj?

bricktopm írta:
yvette71 írta: Sziasztok! Valakinek ötlete, a következő a probléma, folyamatosan gyújtás van az autón, úgy is, hogy nincs benne a kulcs... tegnap bezártam még nem volt gond, ma pedig a távirányító már nem nyitotta, de égett a műszerfalvilágítás... az aksi nem merült, úgyh rendesen indul az autó. Megpróbáltam levenni az aksisarut, meg vissza, de sajnos úgyanúgy fenáll a probléma. Valószínű köze van hozzá, hogy beázik a kocsi, az anyósülés felőli ajtó aljánál, folyik be a víz, aminek sajnos több szerelő, és az 52ezres kéder csere sem orvosolta problémáját...valakinek ötlete? :)


G4es modulod beázott.


Szia! A beázás még szokott lenni a szélvédő alatti műanyag alkatrész, az ún. levélrács (az ablaktörlő lapátok azon keresztül vannak kivezetve)elöregedése miatt is. Én a múlt héten cseréltem, mert nekem is ugyanott ázott be mindig az autóm. Csak remélem, hogy ezzel megoldódott. Itt rendeltem: http://autotuninghaus.com/BMW-...S-GYARI-OE.
És itt egy YELLOW által készített videó, hogy hogyan kell kicserélni sk: https://www.youtube.com/watch?v=vtQPX9bDEbs

Adriano98 Elküldve: 2017-12-17 18:34 Nagy navi utólag

Sziasztok!

Én most szeretnék majd utólagosan, 16:9-es navit betenni. Újonnan venném, amit ha jól tudom csak be kell tenni a rádió és a klímapanel helyére. Ha jól tudom, csak rá kell dugni a rádió kábelt, bár ezekhez nem nagyon értek, így ha tévedek, javítsatok ki engem. :D
Még a GPS antenna beépítését nem nagyon tudom, hogy hova tegyem. Én esetleg arra gondoltam, hogy talán a kárpit alatt felvezetném és az első szélvédő tetejére, az esőszenzor helyére. Nem nagyon értek ezekhez, ezért kértem itt egy kicsi segítséget, mielőtt megveszem. Esetleg más hasznos tanácsot tudtok adni? Előre is köszönöm! :)





Dinnye11 Elküldve: 2017-12-17 11:03 alapjárati probléma

Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem ,nemrég lettem tulaja egy 98-as e46 318i-nak (M43), a probléma az lenne ,hogy alapjárat ingadozik, néha hidegen és melegen is ha kiveszem menet közben sebességből üresbe, lemegy az alapjárat, 5-600 közé, mintha le akarna fulladni és torpan is az autó gyorsításnál, gépre már volt rádugva, nem írt ki semmi hibát,kartelgázszűrőt, légtömegmérőt cseréltem,vákumcsöveket megnéztem féktisztitóval befujtam, nem pörgött fel.
Inditásnál is van egy fura hang , a kaszni és a kuplung is rázkódik.mi lehet a gond?
Válaszotokat előre is köszönöm!

borbelyi Elküldve: 2017-12-17 05:39 Hűtővíz..:S

Tibo írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
YELLOW írta:
drherczeg írta: Sziasztok!

Elkezdett folyni a hűtővíz az autóból, de csak amikor nyomás alatt volt. Ha állt a motor, akkor nem folyt semmi. Elég gyorsan észrevettem, még a visszajelző lámpa sem gyulladt fel és szerencsémre pont ott csinálta, ahol van egy szerelőakna. Ráálltam, alánéztünk és a kiegyenlítő tartály környékén volt vizes. A vízpumpa és a csövek környékén száraz volt. Leszedtük a tartályt és annak sincs semmi baja, de kis nyomás alatt is folyik belőle a víz, lent, ahol a csövek csatlakoznak. Arra jutottunk, hogy lehet, hogy az o-gyűrűket kellene kicserélni, mert elöregedtek. Előtte pár nappal volt reduktor cserén, ami elég közel van a tartályhoz, valószínű ekkor megnyomhatták a tartályt és akkor egy kicsit elmozdulhatott és azért folyik most belőle a víz....valószínűleg. A tartály volt cserélve (több, mint 6 éve) de ezek az O-ringek biztosan nem.

A kérdésem az lenne, hogy honnan lehetne ilyen O-ringet szerezni a kiegyenlítő tartályhoz? Nem igazán találok a neten...

Köszönöm


méret alapján egy víz-fűtés szaküzletben biztos kapni. vagy autósboltban is lehet.
feltehetően szabvány méretek ezek.


SKF csapágyboltba szoktam járni O gyűrűket venni, szinte minden méretben van vagy tudnak beszerezni fillérekért. Pl vanos soleoidhoz is az összes O gyűrű került vagy 500 Ft-omba :) csak annyi hogy pontos méret kell mert az ellapult szétszakadt régiből max saccolni lehet az eredeti méretére...


általában azért tudják milyen méret kell, ha szakember dolgozik az üzletben. ha mondod mire kell, annak a méretét, és az ellendarabnak a belső méretét amivel össze kell pászítani, abból tudják milyen való oda. arra fel mondom, ha nem tudja az ember konkrétan az O-gyűrű méretét. na meg persze milyen anyag fog átfutni a rendszeren, kell-e, hogy valaminek ellen álljon az a gyűrű.



Hali, nem az o-gyűrűvel van a baj, azért folyik a vized csak üzemmelegen mert a tartályon van egy hajszálrepedés ami csak nyomás alatt nyílik jobban szét.Üdv


Sziasztok!
Tavaly télen nekem is csak nyomás alatt folyt, s tényleg hajszálrepedés volt a kiegyenlítő tartályon. Székesfehérváron az E46 bontóban 5 ezerért vettem jó állapotú használtat, lecseréltem és azóta nincs gond vele!

Bayerische46 Elküldve: 2017-12-16 23:04 Hibakód

bricktopm írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....




Ezt sokminden okozhatja. Látatlanba elég nehéz. A levegőrendszer, légtömegmérő környéke elég valószínű ilyenkor, vákuumcső rész...de akár az olajnyomásod is okozhat ilyet, ha pl nem tudja jól lemérni.Ha van INPA-d nézz élő adatot, láttam olyat, hogy hidegen a légtömegmérő 200fokos levegőt, az olajhpmérő meg 180fokos olajat mért indítás után. Rángatott az autó


Rendben,köszönöm a segítséget! :)

Tibo Elküldve: 2017-12-16 20:16 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.


Köszi a választ, egyébként üzemmelegen ( 108c ) ha kitekerem a légtelenítő csavart akkor spriccel össze vissza.

YELLOW Elküldve: 2017-12-16 19:12 Hûtõvíz

Tibo írta:
YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.


Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?


nem szoktam tapogatni, de azt tudom elég lassan légtelenedett le nekem is. szelepet lehet nyitni, betöltő sapkát már nem kell, de a motor járjon és legyen üzem meleg.

Tibo Elküldve: 2017-12-16 18:52 Hûtõvíz

YELLOW írta:
Tibo írta: Sziasztok!

BMW E46 M43TU19-ről lenne szó.
Segítséget szeretnék kérni a hűtővíz PERFEKT feltöltésére illetve légtelenítésére.
Ahogyan én csináltam:
-autó bal kereke megemelve
-gyújtás ráad, fűtés felkapcsolva
-hűtősapka kiteker, légt. csavar kitekerve
-addig töltöttem míg a légtelenítőnél nem folyt a folyadék
-lezártam a légt. csavart majd leszívtam a kiegy.tartályból a max jelig
-lezártam a kupakot is és az autót járattam fél percig majd megvártam a reggelt és utántöltöttem

A problémám a következő, fűtésem forró, de várnom kell 5-6 mp-et míg elkezdi a meleget fújni, a hűtővíz mutatója középen áll, de ha a titkosmenüben megnézem a 7. pontnál a vízhőmérsékletet akkor 108c, ha a fűtésem megy és félreállok az autóval, a termosztátból kijövő cső hideg, ha a fűtést kikapcsolom akkor kezd melegedni az alsó cső. Miután hazaértem és leállítom az autót a hőfok fel megy 116 fokra is.

A kérdésem az hogy normális ez, vagy valamit elrontottam?


szerintem jól csináltad ám érdemes többször a légtelenítésre ránézni, kitekerni a szelepet.
108°C még közép állás, talán picivel van felette.
azt sosem néztem, hogy leállítás után merre megy a hőfok, de lehetséges fizikailag, hogy felfelé megy. hisz nincs keringés, meg hűtés sem, de a blokk még meleg. minimális áramlás még van.





Én úgy hallottam hogy a légtelenítőcsavart nem szabad többször kitekerni mert megszűnik a vákum.
Illetve amit írtam az normális hogy fűtés mellett hideg az alsó cső?
Ha ki kell még tekernem a csavart akkor hogyan csináljam? Járjon a motor vagy hidegen? Kupak legyen rajta?