Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Zsolt13 Elküldve: 2017-11-06 09:00 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
Zsolt13 írta: Sziasztok.
Kérem segítsetek, E46 320d 2004 a napokban kicseréltem mindkét kulcsban az aksit, gyári akumulátort raktam mindkettöbe de sajnos nem tudom betanitani a kulcsokat.
Mindent úgy csináltam ahogy kell (kulcs elfordit aztán kivesz kinyitni gomb nyomva tart és 3 szor megnyom a bezár gomb) és aztán semmi nem történik úgy értve nem zár és nyit az autó. Ezt mindkét kulccsal próbáltam és semmi. Kérem segítsen ha valakinek van ötlete mi lehet a baj?


Rombusz kulcsod van?Ha igen,hogyan szedted szét hogy ne sérüljön meg semmi és sikerüljön az elemcsere?Milyen méretű elem való bele?
Köszi előre is..


nem tőlem kérdezted ugye, de meddig várjak mire választ kapsz? :D
egyébként keresővel megtalálnád a választ.
mivel 2004-es az autó, így rombusz kulcsa van.
VL2020-as tölthető akksi van benne. vannak akik bátran nem tölthető CR2035, CR2032 is beletesznek.
itt az oldal alján jól látható milyen könnyen sérülhetnek szétszedésnél a kulcs bizonyos alkatrészei.
http://xoutpost.com/bmw-sav-fo...k-key.html

Köszi!
Pont emiatt kérdeztem hogyan szedte szét a kulcsot hogy ne sérüljön benne semmi!:lol:
Az enyém is ilyen....

Nekem nem töltődik be a link..


szerkesztettem, most nekem így beadta.


Elnezest a kesoi valaszert
A kulcsot szet lehet szedni csak nagyon ovatosan korbe kell vagni szikevel, en pl. befogtam a kulcs fem reszet a satuba es ovatosan korbevagtam a youtube-on talalsz videokat ezzel kapcsolatban!

konkolyd Elküldve: 2017-11-06 07:48 Klíma automatika hiba

YELLOW írta:
konkolyd írta: Sziasztok!
E90-ben kétzónás klíma az anyós oldalon nem fúj meleget. Hol keressen a hibát?


az anyósban :D szerinted rá miért veri a hideget? direkt így találták ki a német mérnökök.
komolyra fordítva a szót... nem tudom. talán a boxban valami motor, esetleg a vezérlő.
ki lehet prószálni egy csere vezérlővel. esetleg diaggal megnézni dob-e valami hibát rá. mert a boxot megbontani felesleges volna, amíg minden mást ki nem zárunk.
egyébként mintha olvastam volna már ilyen hibáról, de az istenért sem jut eszembe annak mi lett a végkimenetele.


anyós nem ült még ott :lol: de elég zavaró hogy ott hideget fúj be ilyenkor. Diagot kipróbázom ma, de szerintem itt valami mechanikus problem lesz, mert ha jól emlékszem mikor az E46-ban a süni szarakodott akkor meleget fújt, mert direkt úgy tervezték ezeket ha beszarik akkor ne fagyj meg hanem inkább sülj meg :)
Azért ha eszedbe jut ez a régebbi eset akkor írd meg kérlek.

frankopetre Elküldve: 2017-11-05 14:56 Nem tudom mi a baja az autómnak

borbelyi írta:
hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!:merges1:

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.


Magyarországon nagyon kevés a szakember. Zsákmányszerzés van.

frankopetre Elküldve: 2017-11-05 10:42 Mi lehet a baj?

Sziasztok márkatársak!

Új vagyok az oldalon és a BMW-s társadalomban is.
Múlt novemberben vásároltam magamnak a németeknél egy 325ti Compact E46-ot.
Azóta folyamatosan eszi az életem, lassan a bódén kívül minden új rajta.
Az olajfogyasztás volt a legkritikusabb hibája az autónak (600km/2,5-3 liter olaj) így kénytelen voltam motort is cserélni.
Remek állapotú komplett motort szereztem, amit egy hét alatt sikerült is belegyömöszölni.
Nagyjából 2-3 hét múlva egy igen furcsa fütyülő-sípoló hang jelent meg a kardánalagutam felől, konkrétabban a váltó tájékáról. Kettőstömegű lendkerék, kuplung alkatrészek újak, de az maximum csattog, ha baj van nem fütyül. Kardánfelfüggesztés is új.
A váltóolaj cserén is túl vagyok, a hang nem szűnt, de melegedésre sem múlik.
Kizárólag a sebesség van hatással a hang gerjedésére, gázállástól, motorfordulattól, sebességfokozattól függetlenül jelentkezik.
40-55 km/h között hol hangosabban, hol halkabban sípol sebesség függvényében változó amplitúdóval, majd 70 körül "füttyen" még egyet és teljesen elhallgat. 70 km/h fölött sehol sem tapasztalom a jelenséget, 240-ig semmi meg sem nyikkan.
Magam szerelem az autóimat, ehhez soha hasonlót se tapasztaltam.
Ha valaki esetleg hallott már váltót sípolni, fütyülni kérem ossza meg ismereteit a szükséges javítással kapcsolatban.

Köszönöm és üdv!

Frankovics Péter



joe16 Elküldve: 2017-11-03 12:08 Olajzabálás

hulyeur írta:
joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.


Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron :)


Helló,

Megkérdezhetem, hogy mennyi volt nagyságrendileg a szimering és mennyi a vezérlés?
Nekem is pont ilyen N42-es motorom van és 1000km alatt megeszik 1l olajat (5w-40).
Kicsit kétségbe vagyok esve, nem tudom, költsek-e rá , vagy hagyjam a fenébe... :?


Szia!
Olyan 200 000 Ft-al számolhatsz ha a kettőt egyben csináltatod. Azóta amúgy nem fogyott az olajamból, eddig 1500 kmet mentem vele. Régebben ennyi alatt bele ment majdnem 1 liter...
üdv

kempelen Elküldve: 2017-11-02 06:49 Karosszéria (javítás?)

hil írta:
kempelen írta:
Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?


Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.


Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak





Szia Hil!

Pont a Korant-ot használtam én is és a difibölcsőre, jó anyag csak ajánlani tudom. Én is szinte mindent azzal kentem le miután kicsit rendbetettem a difibölcsőt és a környékét.

hil Elküldve: 2017-11-01 18:16 Karosszéria (javítás?)

kempelen írta:
Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?


Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.


Bocs, hogy belevau, már nagyon nem szoktam ide írogatni, mióta rájöttem, hogy írásaimat figyelmen kívül szokás hagyni. A rozsda átalakítót elkerülném (ferropaszit meg társai)mert azokat ha felkened, működik, de közömbösíteni nagyon nehéz, vagy nem is lehet és ha rákensz valamit, alatta tovább zabálja a lemezt. Van egy nagyon jó, nekem bevált anyag, Korant a neve. Ez egy fehér színű, sűrű folyadék, rá kell kenni a rozsdára, majd rövid idő után megfeketedik és úgy is lehet hagyni, de száradás után lehet rá festeni is, nem okoz bajt. Két éve lekentem én is a diffi bölcsőt, szép matt fekete lett, mint ahogyan kijött a gyárból, ma cseréltem a kerekeket, megnéztem, ugyanolyan szép, rozsdának semmi nyoma. Annak idején a fém lengőkarokat is átkentem vele, azok is rendben vannak



kempelen Elküldve: 2017-11-01 13:52 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta: Ami még kis rozsda,azzal mi a frászt lehet csinálni,hogy megállítsa az ember?De érdekes,hogy itt rohad.Rozsdapassziválóval átkenni,aztán meg lealvázvédőzni?Komplett alvázvédelemre nem merem elvinni a kocsit,mert ott darabokra szedik,ami még a kisebb gond.Az igazi félelmem,hogy mindent összekennének alvázvédővel(pl:kárpitokat,lakkozást).Talán még a motortérbe is jutna alvázvédő.Ugye az üregvédő miatt széjjel fúrkálnák a kocsit is,aztán az is csorogna mindenfelé.Igazából nem is tudok itt Pécsen normális céget,akikre ilyet rá lehetne bízni.Nagyobb rozsda csak itt van szerencsére.Lengőkar(vagy mi az a vastag vas a kerekek mögött)rozsdás még.De ez az összes e46-on ilyen.Ha még meg akarom tartani sokáig a kocsit,ezeket meg kéne csináltatnom rajta,hogy még nagyon sokáig szép maradjon.Csak nem tudok olyan céget,akikre rá merném ezt bízni.Anno Hil írta,hogy ezekre az öreg autókra nem érdemes költeni alvázvédelem terén,mert úgysem állítja meg a rohadást.De ha kicsi még a rozsda,akkor sem?


Elkezd barnulni előbb-utóbb mindegyik. Ha veszed a fáradtságot és lekezeled a difi tartó keretet, a difit (főlag ha úgyis kell cserélni benne szilentet, akkor igen jó hozzáférsz érzékeny pontokhoz. Ha barnul megcsiszolod fémig, aztán rozsdamaró vagy rozsdaátalakító, majd alapozó, karosszéria-tömítőmassza, szín, lakk kinek kedve szerint és ha ezt jól megcsinálod, már nem megy tovább a rozsda. Időben kell elkezdeni, ha kicsi a rozsda akkor a megfelelő kezeléssel megállítható.

borbelyi Elküldve: 2017-11-01 06:05 Nem tudom mi a baja az autómnak

hil írta:
borbelyi írta:

Na kedves BMW-s társaim. 2017. július végén, Székesfehérváron a Horváth Autódoktor-nál jól összegányolták az autót. Kicserélték az "elszakadt" vezérműláncot - ami mellesleg semmi kárt sem okozott az autóban - ami többek szerint hihetetlen nagy szerencse. Összerakásához nem használtak BMW szerszámot, mert nincs nekik és/vagy "rutinosak", de így is jó lesz, s csak 1,5-2 cm eltérés volt a lánckerekek között (az ő jelölésük szerint is). Eltört az olajzócső, hogy összerakáskor vagy utólag tudja a fene. Gyári tömítés helyett tömítőpasztával oldották meg a szelepfedél tömítést - az újabb szereléskor készített képek alapján nem csak a tömítendő helyre jutott belőle. Mindezen felül olajat cseréltek és levizsgáztatták az autót, s mindezt 260000 magyar forintért (ha kérek számlát akkor ettől sokkal több lesz...). A soproni (a jó) szerelő szerint, mivel a vezérlés szétszedése és újbóli, BMW szerszámmal történt összeszerelése után is meg-megállt az autó - az előtte is észlelt főtengely jeladó hibával, valószínűsíthetően ez lehetett a hibaok, s a vezérléshez nem is kellett volna hozzányúlni. A hátsó kipufogódobom a bemeneti csőnél szelelt, ezt hegesztés helyett kipufogócementtel betapasztották, ami mára megint lyukas (persze a pénzt ezért is megkérték). Szerencsére a sok leállás után találtunk Sopronban szerelőt (neki is E46-ja van), aki szakszerűen megcsinálta, helyrerakta a vezérlést és kicserélte a főtengely jeladót működő gyárira, s most az autó végre hibamentesen működik. Megállapítom, hogy Székesfehérváron valószínűleg jól lenyúltak!:merges1:

Ez bizony szomorú történet


Az, viszont mindenki számára tanulságos lehet.

hulyeur Elküldve: 2017-10-31 21:00 Olajzabálás

joe16 írta:
YELLOW írta:
csabi27 írta: Sziasztok
Van egy e46-os 318i-s csodám 2000cm3 motorral. Olajcsere után mentem vele kb 1000km amikor is elkezdett sárgán világítani a kis kanna , nívópálcán egy csepp olaj nem volt tehát megette.
Rátöltöttem ugyan abból az olajból ami castrol 5w30-as, elkezdett füstölni de 50 km után abbamaradt a füst. A motor szépen jár erő van benne de aggaszt ez az olajmennyiség, a motoron nem látszik eresztés. járt már valaki így ? mit tegyek ?


állítólag ezek a motorok is szeretik enni az olajat, persze nem ennyire. én szerencsés vagyok, az enyém nem eszi.
mióta van nálad? mennyi lehet a valós km? állt-e sokáig az autó. ezek mind-mind fontos tényezők.
kiszáradt szimmeringek, szelepszár szimmeringek, tömítések, kopott gyűrűk, henger, bármitől lehet. CV szelep hiba.


Hali!
Nekem N42B18A motorkódom van, ilyen problémával. Keresd fel Facebook-on a Garage Erste Hand nevű BMW szervizt. Állításuk szerint ezeknél a motoroknál túlnyomó részt a szelepszár szimeringek elöregedése okozza a problémát. A különböző BMW-s csoportokban nagyon jókat írnak róluk, hogy csodát tesznek ezekkel a motorokkal. Én két napja jártam nálunk vezérlés cserén és a szimeringek cseréjén. Ennek fényében azt még nem tudom állítani, hogy tuti megoldódott a probléma de az biztos, hogy ritka korrektek és szimpatikusak voltak, valamint nem dolgoztak horror áron :)


Helló,

Megkérdezhetem, hogy mennyi volt nagyságrendileg a szimering és mennyi a vezérlés?
Nekem is pont ilyen N42-es motorom van és 1000km alatt megeszik 1l olajat (5w-40).
Kicsit kétségbe vagyok esve, nem tudom, költsek-e rá , vagy hagyjam a fenébe... :?