Összesen 29877 találat
YELLOW
Elküldve: 2020-10-05 22:00 Ülésfoglaltság érzékelő
imreandris írta:
YELLOW írta:
imreandris írta:
Sziasztok!
Hasonló a problémám, mint az előttem szólónak. Autó: 2005 e90 320i
Egyik este indítás után a következő üzenet jelent meg:
Function of airbag, belt tensioners and belt force limiters faulty. Ensure your seat belt is fastended despite the faulty.
Mi lehet? Mit javasoltok?
Ha az ülés alatti csatlakozót széthúznám, majd vissza, az megoldhatná a gondot? Ehhez az akksi sarut le kell vennem addig, vagy csak simán leállított autónál ezt megtehetem?
Előre is köszönöm a válaszokat!
valószínű ott lesz a gond. nem kell az akksit levenni, de le lehet. gyújtás ne legyen. lehet érdemes kontakt (nem olajos) spary-vel átfújni. pl tuner spray.
Köszi a választ. Ha a sarut leveszem, akkor elvesznek valamilyen beállítások? Mert akkor inkább saru levétel nélkül próbálom meg. :)
hát nem tudom pontosan, hogy van E90-nél. de jellemzően a BC adatokat nullázza, fogyasztás, napi km, stb, az óra, és max a rádiót, de általában azt nem szokta, de kérni fog kódot. nem biztos. nekem az E46 sosem kért.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-05 21:58 M43TU motor
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....
2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)
valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D
John
Elküldve: 2020-10-05 12:34 M43TU motor
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....
2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)
YELLOW
Elküldve: 2020-09-30 17:20 manuális váltó
Szandi írta:
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen :)
a kuplung hang szerintem a kinyomócsapágy lesz vagy kuplungszerkezet. még nem tartom vészesnek.
a nem tér vissza a helyére, az lehet a kar ágyának kopottsága is, vagy a váltóban a fokozat visszanyomó rugó, amik tönkre szoktak menni. Ez minden fokozatnál van.
mivel nehezen is kapcsol, lehet szinkrongyűrű, vagy maga az egész mechanika kopott, a kartól a váltóig. ezeket kellene megnézni, mert így csak találgatni lehet. váltásnehézséget rossz olaj is okozhat, de itt több probléma van, ami már nem olaj függvénye.
Szandi
Elküldve: 2020-09-30 14:57 manuális váltó
tintoverano írta:
Szandi írta:
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen :)
szia,
a nehézkes váltás olajcserével valószínűleg javítható
a kattanó hang új kuplungot jelent szerintem
üdv
Szia váltóolaj , illetve a 2szimering csere megtörtént febit tettünk bele , ezért érdekes a dolog :/
tintoverano
Elküldve: 2020-09-30 08:43 manuális váltó
Szandi írta:
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen :)
szia,
a nehézkes váltás olajcserével valószínűleg javítható
a kattanó hang új kuplungot jelent szerintem
üdv
Szandi
Elküldve: 2020-09-29 19:22 manuális váltó
Sziasztok,az lenne a kérdésem hogy adott egy E46 318i 2004es fl Sedan...
Probléma a következő , a váltó üresben eléggé jobbra áll , illetve kissé nehezen veszi a fokozatokat (igen, tövig nyomom a kuplongot)
Emellett pedig nem mindig , de elég sűrűn a kuplung benyomása után és a kuplung felengedése után egy pici fémes kattanó hangot ad ,de csak miután benyomtam , és miután felengedtem ,közte semmi hang. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel, hasonlóval? Infókat elöre is köszi szépen :)
tintoverano
Elküldve: 2020-09-25 09:46 EWS+Kulcs...
papika67 írta:
Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem? BMW e46 318 M43b19 .ECU-ban 999,900Km van hogy lehet nullázni? Vagy át irni,vagy hogy a valós km mutassa? Valaki tudna segiteni? Köszönöm.
van INPA-ád? lécci olvasd ki a UIF-et (User Information Field), ha gondolod privátban küldd el
Gyurie46
Elküldve: 2020-09-23 20:55 Inditozásra nem inditt a kocsi !
Sziasztok.
Egy olyan gondom lenne hogy mikor első indítsa van a kocsinak akkor beindul majd ha megyek vele 10km után na úgy csinál mintha lemerűlt volna az aksi alig teker.aksi ki cserélve. 30 perc után megint indíthat.
E46 320d köszi a válaszokat.
YELLOW
Elküldve: 2020-09-18 22:10 M43TU motor
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....