Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


HMartinn Elküldve: 2020-08-28 05:11 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.


Szoktam vinni pályára meghajtás céljából, de mintha mi sem történt volna.:cry:
Az EGR-re érted a dugozást? Több helyen olvastam, hogy nem ajánlatos.



YELLOW Elküldve: 2020-08-27 21:13 Mi lehet a baj?

HMartinn írta: Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


ha ki van írva az EGR, akkor dugózni is kellene. mellesleg ha rövidtávokat van menve vele, akkor nem csoda. autópályán legalább 100km-en keresztül ki kellene hajtani picit.

HMartinn Elküldve: 2020-08-27 18:22 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.

Az alany egy E46(2003)20d 110kw.

A motor hideg állapotában való indítását követően hibátlanul működik.
Meleg motornál leállítom majd az ezt követő inditástól erőtlen az autó és korom távozik a kipufogón. 3500as fordulattól jön meg az erő rengeteg korommal.
(Ha hagyom visszahülni minden rendben megy tovább)
Kormolással és erőtlen kocsikázással töltött 5-8km után az autó ismét magára talál csak a korom marad.
A porlasztók kimérve, nem tökéletesek de nem okozhatnak ilyen hibát.
Turbo szabályozó szelep cserélve.
Egr leírva falazva nincs.
Szivósor dugózva.

A segítséget előre is köszönöm!!


scherier Elküldve: 2020-08-24 11:22 CD fejegység, Navi....

Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne csak, az MK IV navis DVD olvasónak van hátul egy GPS antenna csatlakozója. Sosem láttam még ilyet, Mi a neve, mert ahogy nézem talán az SMB-hez áll legközelebb, de mégsem olyan.
Előre is köszi!

YELLOW Elküldve: 2020-08-23 22:50 ABS-rõl általában

kolozs05 írta: Sziasztok!
E46-ról lenne szó 2002-es
A következő problémám adódott. Az ABS lámpám elkeztett villogni és nem is működik. Biztosíték táblát megnéztem, ott minden rendben van. Esetleg valakinek van tapasztalata?
Köszönöm a segítséget!


ki kell olvasni az ABS modul hibatárolóját. Mert marha sok minden lehet, felesleges leírni mindet, mert nem leszel közelebb a megoldáshoz.
fékfolyadék szint rendben? ezt még meg tudod nézni magad is. vagy ABS csatlakozók a kerékjárati ívben átmozgatni. mivel sebességet mutat a bal hátsót kizárhatjuk.

kolozs05 Elküldve: 2020-08-23 19:49 ABS-rõl általában

Sziasztok!
E46-ról lenne szó 2002-es
A következő problémám adódott. Az ABS lámpám elkeztett villogni és nem is működik. Biztosíték táblát megnéztem, ott minden rendben van. Esetleg valakinek van tapasztalata?
Köszönöm a segítséget!

papika67 Elküldve: 2020-08-23 18:34 EWS+Kulcs...

Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem? BMW e46 318 M43b19 .ECU-ban 999,900Km van hogy lehet nullázni? Vagy át irni,vagy hogy a valós km mutassa? Valaki tudna segiteni? Köszönöm.

mrdani Elküldve: 2020-08-19 20:25 hûtõ

YELLOW írta:
mrdani írta: Sziasztok,

Szükségem lenne a segitségetekre.

Még áprilisban volt egy balesetem. A sérült alkatrészeket kicseréltem hütősor, kiegyenlitő tartály hidraulika cső és egy vizcső. a képen 11.-es

A link neve

Mielőtt felkerült volna a homlokfal lámpa stb, előtte 1-2x be lett inditva persze feltöltve a rendszer hütővizzel és a régi csővel ( nem volt lyukas de látszott, hogy a külsejét meghorzsolta a feszitőgörgő) pöcre indult minden mint ahogy eredetileg.

Na már most pedig hogy megjött a másik cső, kicseréltem, tartály feltölt és a hütöviz jel megjelent, van benne viz légtelenitettem is viszont a 11 cső felső vége ahova csatlakozik abban nincs viz, illetve melegszik és égett szagot áraszt, füstöl.
Kiegyenlitő tartályba nem csorog vissza a viz, a szint maxon.

Kép vana galériámba ide nem sikerült feltöltenem.

Az autóm adatai 2002 330d Touring 184 Le

Kérdésem az hogy mit nézzek meg mert már kezdem nagyon unni.

Előre is köszönöm a válaszokat!


akkor rosszul légtelenítesz, vagy töltöd fel. amíg nem melegszik be, addig nem nyit ki a nagy kör, azért nem jön víz a kiegyenlítőbe sem. ha hideg a motor, akkor tekerd ki a légtelenítő csavarokat. öntsed bele a folyadékot a tartályba, amíg a szintet el nem éri. fűtést be kell kapcsolni, középen a meleg állásba és 30°C-ra kell venni. és hagyni ketyegjen a motor, közben folyamatosan figyelni a szintet a kiegyenlítőben és tölteni utána. mindig, hogy meg legyen a szint. aztán addig kell járatni, amíg a légtelenítőkön folyadék nem jön , sorban elzárni. motor leállít. aztán másnap hidegen megnézni a szintet, újra tölteni ha kell. aztán használni az autót, pár naponta nézni a szintet, esetleg légteleníteni lehet, nem-e levegősödött fel.


Nagyon Szépen Köszönöm, sikerült!
Benzinesnél másik eljárást csináltam ott müködött, itt az sajna nem vagy csak nem vártam meg mig kijöna viz a légtelenitőn!

Mégegyszer nagyon Szépen Köszönöm!!:iszunkra:

Krapulax6 Elküldve: 2020-08-19 18:04 Szivargyújtó

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Szuksegesse valt egy huto/futo taskat beszerezni...
Kerdesem az lenne,hogy hatra hany vattos fogyasztot lehet dugni a szivargyujtoba?
E46 kombi...
Aramfelvetele 14V-on kozel 4,5A Igy tobb mint 60W.
Elbirja majd huzamosabb ideig radugva?


én nem tudom, de nem írja valahol? mekkora bizti tartozik hozzá? abból kiderül.



Igen most akartam epp utananezni ,hogy egyaltalan egy biztin van mindket szivargyujto vagy kulon-kulon...



20A-t latok...kicsit sokallom azon a fika vezeteken,de ha ok mondjak akkor biztos ugy van.

Krapulax6 Elküldve: 2020-08-19 17:52 Szivargyújtó

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
Szuksegesse valt egy huto/futo taskat beszerezni...
Kerdesem az lenne,hogy hatra hany vattos fogyasztot lehet dugni a szivargyujtoba?
E46 kombi...
Aramfelvetele 14V-on kozel 4,5A Igy tobb mint 60W.
Elbirja majd huzamosabb ideig radugva?


én nem tudom, de nem írja valahol? mekkora bizti tartozik hozzá? abból kiderül.



Igen most akartam epp utananezni ,hogy egyaltalan egy biztin van mindket szivargyujto vagy kulon-kulon...