Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


SzaboAndras Elküldve: 2020-07-08 07:50 Lengéscsillapitó

Sziasztok!
E46-nál nyekereg az első futóművem. Nem élesen nyikorog, hanem ez olyan pont mint a középkori filmekben, amikor a bárkák árbóca nyekereg. Tudok róla videót küldeni ( Verpelét felé mostanában nem nagyon járok, hogy személyesen menjek), de igazából azért fölösleges a videó, mert pont olyan, mint a régi bárkák amikor nyekeregnek. Az 100%, hogy az eleje, az egyértelmű. Annyit sikerült kifülelni, hogy talán a bal eleje, de ez nem 100%, hogy bal, csak 99,9%. A balos lengőkar új, a hátsó bekötő gumibakkal együtt.
A futómű baromira le van ültetve (cipőm majdnem beszorul az eleje alá), de azért nem vagyok meggyőződve, hogy emiatt nyekereg,mert ha elkezdem emelni az autót, akkor félig felemelt állapotban is úgy tűnik nyekereg emelés közben, tehát ha nem lenne így leültetve gondolom akkor is nyekeregne. Rugóstag lehet, vagy toronycsapágynál az a gumibetét, vagy ilyesmi? Berugózás hatására nyekereg ennyit lehet tudni.
Mindemellett semmi sem lóg. Hallottam nem egy történetet, hogy valaki kicserélte a fél futóművet, de a nyekerges megmaradt.
Mit lehet tenni ésszerű keretek között?
Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.

adams22 Elküldve: 2020-07-06 22:21 Töltés hiány

YELLOW írta:
RJani írta: Sziasztok!
Kérlek súgjatok! (E60)

Tavaly nyár: Néha beindítás ELŐTT a gyujtás ráadásakor kíírta, hogy nagy fordulaton gyenge a töltés, menet közben soha, indult, meg nem állt. Generátor csere, mert hogy elkopott, dobálja a kefét. Mivel ez a valeo már egyszer szivatott, így egy vadi új Magnetti Marellit vettem bele.
Innentől kezdve jön a java: tavasztól, őszig néha random eljátsza, hogy egyszerűen nem tölt. Semmi hibajelzés, egyszer csak kiáll minden hibára, mert kimerült az aksi.(aksi új, két féle is van!) Saru le-majd fel, és ismét van töltés. Tegnap indítás után nem volt töltés, de gondoltam azt a 2 km-t megteszem a boltba, majd vissza. Mikor kijöttem a boltból, elfelejtettem a sarut levenni-feltenni, de csodák csodájára, ismét volt töltés. A generátorról ha lehúzom az adatkábelt, semmit nem ír ki. Ugyan ez a helyzet, ha széthúzom az IBS szenzor kábelét, akkor sem ír ki hibát.

Kérnélek benneteket, aki tapasztalt, vagy hallott ilyesmiről, az legyen szíves felhomályosítani engem, vajon mi lehet az ok?
Köszi előre is!


az akksi lett illesztve? cserénél géppel, de azt hiszem a műszerfalon is meg lehet adni, ha új értéket kapott. de a cserét is meg kell neki mondani, hogy a töltésvezérlő tudja, hogy új akksi van a fedélzeten. magyarán adaptálni kell az akksit. valószínű emiatt cseszekedik a generátorral is.


Csak géppel lehet, lehetőleg gyári diag! Azt hiszem a CAS menüben de ez nem biztos már nem emlékszem. Műszerfalon vagyis CCC-n keresztül nem lehet sajnos adaptálni.
Ja és még az jutott eszembe, hogy a magnetti generátor nem tudom mennyire jó, de nekem az e46-ban annó r*hadtul nem fogadott el semmilyen utángyártott generátort csak a gyári valeo-val volt képes kommunikálni. Persze itt a feszültségszabályzó a lényeg illetve a chip ami benne van! Lehet a magnetti is jó, de nekem akkor volt ilyem hol tölt hol nem amikor utángyártott fesz.szabályzót tettem bele.

adams22 Elküldve: 2020-07-03 11:36 Motorolaj

YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.


lehet kipróbálom én is jövőre akkor. :)
szerk.: csak az a baj, ahonnan szoktam olajat rendelni, náluk Fuchs pont nincs. :(


Én innen szoktam rendelni, sosem volt semmi probléma :)

A link neve


pfúúú istenem de xarul működik ez az oldal... :D itt oszt böngészni... nekem valahogy sosem azt csinálja mint amire kattintok. vagyis úgy mondanám, ahogy akarja úgy csinálja. rámegyek egy márkára, viszkozitásra, erre teljesen mást tölt be :D folymatosan.


Hát nem mondom hogy a legjobb weboldal, de ennyi baj legyen. Egyébként ha márkára keresel rá fent közvetlenül akkor jó. Legalább is nekem.

YELLOW Elküldve: 2020-07-03 09:33 Motorolaj

adams22 írta:
YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.


lehet kipróbálom én is jövőre akkor. :)
szerk.: csak az a baj, ahonnan szoktam olajat rendelni, náluk Fuchs pont nincs. :(


Én innen szoktam rendelni, sosem volt semmi probléma :)

A link neve


pfúúú istenem de xarul működik ez az oldal... :D itt oszt böngészni... nekem valahogy sosem azt csinálja mint amire kattintok. vagyis úgy mondanám, ahogy akarja úgy csinálja. rámegyek egy márkára, viszkozitásra, erre teljesen mást tölt be :D folymatosan.

adams22 Elküldve: 2020-07-03 09:23 Motorolaj

YELLOW írta:
adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.


lehet kipróbálom én is jövőre akkor. :)
szerk.: csak az a baj, ahonnan szoktam olajat rendelni, náluk Fuchs pont nincs. :(


Én innen szoktam rendelni, sosem volt semmi probléma :)

A link neve

YELLOW Elküldve: 2020-07-02 21:40 Inditozásra nem inditt a kocsi !

digithy írta: Sziasztok! Van egy E46 320i-m, 2002-es.
Olyan problémát produkál az autó melegen hogy kattog valami a kormány oszlop alatt addig hiába öninditozok csak tekeri de nem indul. Majd ha abbahagyta a kattogást el indul az AC pumpa és lehet inditani. Ilyenkor közben még kidobja az DSC jelét és a Kéziféket meg az EML lámpa is felvilágít egy pillanatra. Ezeke után ha a gyújtás leveszem már nem jelez semilyen hibát és tökéletesen indul az autó. Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm.


hát az első lámpák nem villognak ilyenkor? mert hangos kattogás akkor van, amikor kevés az erő az akksiban. így jelzi. mivel később beindul, lehet csak az akksin lévő saru van fellazulva, vagy a testkábel valahol a kasznin.
EWS nem csinál ilyet, hogy kattog, csak simán forgat és nem indul be.
az is lehet az önindító bendix nem húz be csak nehezen. lehet a reléje rossz már.

digithy Elküldve: 2020-07-02 21:23 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok! Van egy E46 320i-m, 2002-es.
Olyan problémát produkál az autó melegen hogy kattog valami a kormány oszlop alatt addig hiába öninditozok csak tekeri de nem indul. Majd ha abbahagyta a kattogást el indul az AC pumpa és lehet inditani. Ilyenkor közben még kidobja az DSC jelét és a Kéziféket meg az EML lámpa is felvilágít egy pillanatra. Ezeke után ha a gyújtás leveszem már nem jelez semilyen hibát és tökéletesen indul az autó. Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm.

YELLOW Elküldve: 2020-07-02 13:17 Motorolaj

adams22 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.


lehet kipróbálom én is jövőre akkor. :)
szerk.: csak az a baj, ahonnan szoktam olajat rendelni, náluk Fuchs pont nincs. :(

adams22 Elküldve: 2020-07-02 07:46 Motorolaj

YELLOW írta:
hil írta:
Szia,
most ezt használom, 4 olajcsere óta, nekem bevált, mást nem is fogok bele tenni: FUCHS TITAN GT1 FLEX 23 5W30

(https://olajmarket.hu/termekek...er_submit=).

Bye: hil


Fuchs-hoz képest nem is drága. meglepett. én is agyalok most másikon, igaz még egy évem van. :D


+1 a Fuchs mellett. Én is ezt a GT1-et használom, igaz én az 5w-40-est, de már évek óta. Nekem az E46 (benzin) -ban is az volt az asszony E87 (benzin) -be is azt rakom és most az E61 (diesel) -be is. Egyaránt mindegyikben jó volt és nem ette. Az E87-ben pl. volt gyári bmw olaj is, azt ette mint a fene. Nem lett meg szimmeringezve (pedig annál is tipushiba), tettem bele Fuchs-ot és fele annyit eszik meg belőle. Mondok egy példát: a BMW olajjal ami ugye shell olaj 10 ezer km alatt megevett simán 1-1,5 litert, most a Fuchs-al 1 liter alatt! Nem azt mondom hogy megállt az olajfogyasztás mert olyan nincs, de jelentősen csökkent az biztos és a szerelő ismerősöm is ezt a Fuchs-ot ajánlja és ő is minden BMW-be ezt tölti független attól hogy benzines vagy dízel az autó. C3-mas minősítése miatt részecskeszűrős autóba is jó.
Az a jó benne hogy az ára is tök jó! Még a Motul ami elég jó és sokan ajánlják lehet legközelebb kipróbálom, de az viszont drágább is.

hahfg Elküldve: 2020-07-02 07:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben :( Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire :) Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos :(


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag :)


Körcsatit néztem de nincs sehol :D Évjárat 2002/9 hó , Motor M43b19 , 1.9cc3 118LE