MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 16:36 Műszerfal kijelzés

MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 16:36 Műszerfal kijelzés
YELLOW Elküldve: 2020-03-15 22:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul
tomasso89 írta: Sziasztok!
A következő problémát észleltem: távirányítóval bezárom az autót, be is zár viszont kinyitni nem nyitja. Viszont ha rányomok a gombra akkor a lámpa felvillan, zárásra elalszik. Viszont a 3. Gombbal a csomagtartó ajtót nyitja. Ha bele dugom a kulcsot a zárba azt az egy ajtót kinyitja, belülről a kilinccsel sem és a gombbal sem nyílik. Valamint a jobb oldali ablakemelő fordítva működik. Ebből mindenki arra következtetett hogy grund modul a hiba, találtam másikat bele valót, saru le, csere, saru vissza. A távirányító így már ugye nem működik, ha beledugom a kulcsot a zárba kinyílik minden ajtó. Feltanitottam újra a kulcsot távirányításra, de kb 1-2 nyitás zárás után ugyanott vagyok ahonnan elindultam. Kérlek segítsetek mert tegnap vettem az autót és egyből ezzel kell szembesülnöm...elég idegesítő. Természetesen aki eladta az erről nem tájékoztatott.
Adriano98 Elküldve: 2020-03-12 22:22 világításmodul programozása
YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...
gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.
Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.
lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.
YELLOW Elküldve: 2020-03-11 22:56 világításmodul programozása
Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...
gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.
Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.
YELLOW Elküldve: 2020-03-09 19:40 Lengéscsillapitó
pot írta: Csak azért kérdesztem mert előre viszont a sedáné jó a touringba meg még a e36os első lengéscsillapitó is jó a e46 touringba.
pot Elküldve: 2020-03-09 00:08 Lengéscsillapitó
daniszilagyi Elküldve: 2020-02-29 11:51 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)
https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.
daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 23:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)
YELLOW Elküldve: 2020-02-27 22:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.
Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?
daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 22:11 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
YELLOW írta:daniszilagyi írta:YELLOW írta:daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.
Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.
Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.
A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?
Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.