Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 16:36 Műszerfal kijelzés

Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra:

YELLOW Elküldve: 2020-03-15 22:31 Centrálzár vezérlő, grundmodul

tomasso89 írta: Sziasztok!
A következő problémát észleltem: távirányítóval bezárom az autót, be is zár viszont kinyitni nem nyitja. Viszont ha rányomok a gombra akkor a lámpa felvillan, zárásra elalszik. Viszont a 3. Gombbal a csomagtartó ajtót nyitja. Ha bele dugom a kulcsot a zárba azt az egy ajtót kinyitja, belülről a kilinccsel sem és a gombbal sem nyílik. Valamint a jobb oldali ablakemelő fordítva működik. Ebből mindenki arra következtetett hogy grund modul a hiba, találtam másikat bele valót, saru le, csere, saru vissza. A távirányító így már ugye nem működik, ha beledugom a kulcsot a zárba kinyílik minden ajtó. Feltanitottam újra a kulcsot távirányításra, de kb 1-2 nyitás zárás után ugyanott vagyok ahonnan elindultam. Kérlek segítsetek mert tegnap vettem az autót és egyből ezzel kell szembesülnöm...elég idegesítő. Természetesen aki eladta az erről nem tájékoztatott.


igen ez olyan, mintha a GM modulon lévő relé hibája lenne. ha bontottat vettél simán lehet azon is rossz, tehát relét kellene cserélni.
vagy
Cikkek ---> Csináld magad (hil írása valahol lent) http://www.bmwfanatics.hu/cikk...vitas.html
de akkor elvileg a belső világítás sem kapcsol fel.

Adriano98 Elküldve: 2020-03-12 22:22 világításmodul programozása

YELLOW írta:
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...


gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.


Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.


lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.


Nem, a nűszerfal fényerejével nincs összefüggésbe (legalábbis ismerősöm kocsijánál nem reagál rá). Könyvben néztük, online is nézegettem több évjáratot és modellt is, sőt M3-as kézikönyvben is néztem, hátha ott jobban részletezik az extrákat, de nem esett szó egyikben sem róla. Lehet, hogy mondom neki, keressen valakit aki esetleg rá tudja kötni műszerfalvilágításra, vagy betenni iDrive-ba (ha lehet ilyet és tud valaki).

YELLOW Elküldve: 2020-03-11 22:56 világításmodul programozása

Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Valaki esetleg tudja, hogy E92-ben a belső hangulatvilágítás (ajtókon lévő LED-sor) fényerejét hogyan lehet állítani? Egyik ismerősömnek kellene...


gyárilag van E92-ben? nekem nem rémlik. de ha igen akkor MMI-ból lehetne állítani. ha nem, akkor bizonyos progival lehet a PWM-mel szabályozni, programozni szerintem. scanner-rel nem hiszem.


Köszi. Igen, gyárilag lehetett hozzá rendelni de csak narancs színű mint a műszerfal.
iDrive menüjében nem találtuk, legalábbis ahol észszerűen lenne és a következő generációnál is van.


lehet nem is állítható. még esetleg a műszerfali menüben tudnám elképzelni. de a könyve írna róla. ha meglenne.
a másik, hogy lehet fényerőre változik. nem tudom mi a gond, túl erősen világít vagy nem? ha túl gyenge, akkor lehet a fényérzékelőnek takar be valami. ha túl erős, akkor meg valami világíthat rá, ezért felveszi. A műszeregység fényerejének változtatására nem változik a hangulatfény? ha igen, akkor fényérzékelőt mondanám. csak találgatok, mert nincs tapasztalatom ezzel. a másik meg amit írtam, hogy nyilván lehet offset-elni teljesítményfokozatokat. ha E46-nál lehet, akkor biztos itt is.

YELLOW Elküldve: 2020-03-09 19:40 Lengéscsillapitó

pot írta: Csak azért kérdesztem mert előre viszont a sedáné jó a touringba meg még a e36os első lengéscsillapitó is jó a e46 touringba.


mert elől ugyanaz a terhelés van kb.
ez olyan mint régen, aki emeli akart a Ladákon, az a kombi rugóját tette be, amitől keményebb is lett a rugózás. Sőt van, aki níva rugókat tett a kombi alá, hogy még nagyobb legyen a terhelhetősége.
gátlókra is igaz.
de a logikádra magyarázat, hogy a sedan és a touring első lámpája is megegyezik, de a hátsók nem. ;) na így van ez a gátlókkal is.

pot Elküldve: 2020-03-09 00:08 Lengéscsillapitó

Csak azért kérdesztem mert előre viszont a sedáné jó a touringba meg még a e36os első lengéscsillapitó is jó a e46 touringba.

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-29 11:51 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)


https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.


A befecskendezők jó értéket mutattak meg a biztonság kedvéért kitakarítottam mind a 6-ot, de nem változott semmi. Még akkor megpróbálkozom a vanos-al.
A vanos mágnesszelepével nemlehet gond? Vagy azt belehet mérni?

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 23:34 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)


https://youtu.be/-OpGx3kyBYU Csatoltam egy videót, így viselkedik hidegen.

YELLOW Elküldve: 2020-02-27 22:39 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?


INPA-ban meg lehet nézni. diaggal. arra gondoltam. ;)

daniszilagyi Elküldve: 2020-02-27 22:11 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
daniszilagyi írta:
YELLOW írta:
daniszilagyi írta: Szaisztok!
Az lenne a problémám hogy az autóm alapjárata ingadozik. kilett olvasva egy jobb műszerrel, ami a következő hibákat írta ki:
EE Gyújtáshiba 1.henger
EF Gyújtáshiba 2.henger
CB 2 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
CA 1 hengersor üzemanyag adagolás határérték szabályozás
E4 2 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
E3 1 hengersor üzemanyag adagolás, megengedett tartomány túllépve
Az első kiolvasásra ezeket adta ki, majd törölve lettek mentem vele pár kört és csak az utolsó 4 jött vissza.

Mi lehet a probléma?
Autóm típusa BMW e46 320i m54b22 170lóerős 2000-es évjárat 256000 km.


Így elsőre injektorhiba. De lehet lambda-szonda is. Itt már azt hiszem 4 is van, van 1-1 a leömlőben is az első 3 és az utolsó 3 hengernél. Bár mondjuk akkor hozná a 3. hengert is. De az is lehet a VANOS rosszalkodik kicsit.
De én BMW spec diaggal olvasnám ki.


A vanos hiba nem rontaná a menet teljesítményt?


Attól függ milyen mértékű. Lehet nem áll alaphelyzetbe. Diagnosztizálni kellene az injektorokat, milyen értékeket mutatnak. Én magamnak azt nézném meg először.


Köszönöm a választ. Még azt szeretném kérdezni hogy ilyenkor gondolom az összes injektor megkell nézni, vagy elég csak az a kettőt amit hibásnak írt? Valamint melyik az 1-es illetve a 2-es? A gyújtási sorrendet kell nézni vagy a hűtőventitől számolva?