Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


paszi2002 Elküldve: 2020-02-01 16:26 Mi lehet a baj?

[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/vie...ika_12.jpg][/URL]

Bmw 318i e46-ról lenne szó.

Sziasztok bocsánat az új topic-ért de nemsokára műszakira menne az autó és ezt valahogy meg kellene oldani mivel nem működik az irányjelző visszajelző ,a távolsági visszajelző és a kis keret ami mutatja hogy nyitva vannak az ajtók,minden más megy rajta.

Műszerfal teszt megy ,minden működik rajta
Biztisítékok jók 10,34,43 + ki is cseréltem újra de semmi.
Akksit lecsatlakoztattam vártam egy fél napot vissza és ugyan ugy fent áll a hiba.

Furcsaság hogy mikor odakint hideg van akkor első induláskor kb 10-percig működnek fent említet visszajelzők. 10 perc után semmi vagy ha nyitva valamelyik ajtó akkor ugy marad a visszajelző amig le nem állítom ,(mintha megfagyna)

Érintkezés hibára gyanakodom de még nem találtam meg bárki aki tud segítsen kérem.

lupusforsure Elküldve: 2020-01-29 13:52 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
lupusforsure írta:
hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!


persze azért indítózik hosszan, mert nem kap jelet. ilyenkor indítózásnál, mikor a hiba van, a fordulatszám mérő jelez valamit, olyan 300 körüli értéket? ha nem, akkor a főtengely jeladó jele nincs meg.
de lehet test hiba van. érdemes megnézni a motor és kaszni közti testkábel állapotát, nincs-e eloxidálva a csatlakozásnál. generátornál szintúgy. a többi hiba is lehet azért jön elő.



Update.
Egy nap telt el. Kiépítettem az Angel eye-t, töröltem minden hibát. Találtam egy testkábelt ami teljesen rozsdás volt. Még nem sikerült leműtenem, de az lesz a soron következő. De nem múlhat el nap hiba nélkül. Ma az autóm teljesen önállóan kinyitotta magát és leengedte az összes ablakot. Öröm az ürömben hogy ma havazott, de csak akkor tette mindezt mikor kisütött a nap és elállt a hó. 2 éve mikor megvettem ugyan ez volt a hibája, akkor kicseréltettem a GM5 vezérlőt márkaszervízben 250-300 ezer és máig a hiba nem jött elő.

YELLOW Elküldve: 2020-01-28 20:43 Mi lehet a baj?

lupusforsure írta:
hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!


persze azért indítózik hosszan, mert nem kap jelet. ilyenkor indítózásnál, mikor a hiba van, a fordulatszám mérő jelez valamit, olyan 300 körüli értéket? ha nem, akkor a főtengely jeladó jele nincs meg.
de lehet test hiba van. érdemes megnézni a motor és kaszni közti testkábel állapotát, nincs-e eloxidálva a csatlakozásnál. generátornál szintúgy. a többi hiba is lehet azért jön elő.

lupusforsure Elküldve: 2020-01-28 18:49 Mi lehet a baj?

hil írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta:
YELLOW írta:
lupusforsure írta: Sziasztok!

E46 320Ci M52B20TU motorral rendelkező autóm sajnos rosszalkodik és a segítségeteket kérném.

Pár hónapja bajlódom a szívó oldali vezérműtengely szenzorral és már nem tudom mit tegyek.

A történet szerint, az első hiba a kipufogó oldali szenzorral indult, kicsit érződött vezetés közben (4000-es fordulatnál néha picit megtorpant). Kicseréltem, Febi, azóta nem volt gond. Néhány hónappal később kicsit erőtlennek érződött a motor és néha sokáig kell indítoznom. Újra diagnosztika, most szívó oldali szenzor defekt code 65. Kicseréltem. Febi-t rendeltem Delphi volt a dobozban de a szám stimmelt szóval beépítettem. A hiba megszűnt egy hétig majd újra előjött(Néha indítózás, néha egyszerűen mintha felére csökkent volna a teljesítmény). Olvasgattam kicsit, sok helyen írták hogy a Delphi, Febi stb. el kell felejteni, vagy HELLA vagy gyári. Hellára esett a döntés, beépítettem egy napig jól ment semmi baj, ma újra előjött indítózásnál.

Sajnos itt megállt nálam a tudomány, remélem tudtok segíteni. Igen, egy egyszerű megoldás lehet még,hogy veszek egy gyári szenzort, de ha lehet járjuk körbe a dolgot. Előre a is köszönöm a válaszokat.


én megpróbálnám újra széthúzni, majd összerakni. ha megint 1 napig jó, akkor a csatlakozásnál lehet valami.
a hibát okozhatja a Vanos rendszer is. jó lenen gyári diaggal olvasni, mert amit írsz abból nem látszik, hogy a vez.tengely jeladó a rossz. lehet a szívó oldali VANOS a problémás? lehet rossz olaj, de lehet a VANOS-ban szokás szerint tönkre menő tömítések a problémásak és nem működik rendesen.


Az előzőnél megpróbáltam szét húzni, össze dugni akkor egy ideig megint jó volt. VANOS ba még nem kontárkodtam bele, de majd ránézek, de ha ott a probléma gondolom zsebbe nyúlós a dolog. Köszönöm válaszod. Sajnos sehol nem találtam erre a hibára megoldást, csak a szenzor cserét, vagy akkumulátor csere.


a tömítés nem drága. ha csak annyi a baja.

Szia,
mivel a csatlakozó lehúzása és újra csatlakoztatása után néhány napig nem volt hiba, javasolnám a csatlakozó érintkezőinek erős tisztítását (nem WD40-el, hanem inkább valami jó kontakt sprayal), érdemes lenne a dugóban lévő érintkezők megvizsgálását, hátha elfáradtak. A sensor tömítésének hibája miatt ott jelentős olaj szennyeződés lehetséges, ami belefolyhatott a dugaszba. Nekem legalábbis volt ilyen gondom.
Bye: hil



Update: Lehúztam, megtisztítottam újra visszadugtam. Egy ideig ment aztán megint volt egy hosszabb indítózásom, a hiba ismét előjött. Egy biztos, csak akkor jelenik meg a hiba ha nehezen indul, különben nem. Sajnos nem jöttem rá hogy mi okozza a dolgot, semmihez sem tudom kötni.

Az ördög sajnos nem alszik, azóta több elektromos/szenzor hiba jött elő. A mai nap, sajnos többször nem tudtam bezárni az autót, hiba kiolvasása után az ajtó érzékelőre rimánkodott. Ugyancsak a mai nap a légzsák visszajelzőm is felvillant és sajnos törlés után kis idővel visszajön. Bal első oldallégzsák áramkör hiba (hibakód: 05).
Ráadásként az OBD-n is kaptam egy hibát a vezérműtengely szenzor 1-ről (hibakód P0340) ami eddig nem volt.

Egy dolog jutott eszembe, az autóba 2 éve be lett építve egy Angel Eye utólag. Hátha az zavarja a rendszerem. Eddig csak a cucc biztosítékját szedtem ki a hibák fennmaradtak (sőt újjak jöttek). Holnap kiszerelem az egészet.

Ha van bármilyen ötletetek szívesen fogadom és előre is köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2020-01-24 11:27 Nem nyílik!

Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.


ha gyorsan cserél akksit, akkor nem kell tanítani.
sajnos ez a cilinderes zár nem arra való, hogy rendszeresen használják. viszont szennyeződik nem árt néha belefújni valami kenőanyagot és megmozgatni, de ennyi. Az vészmegoldásnak van, ha véletlen kulcsról nem nyílna.
viszont ha nem kapcsolt fel a belső világítás, akkor valóban nem vetet a jelet, vagy nem adta rendesen. ugye a kulcs jelszintje , erőssége mérhető megfelelő eszközzel.
örülök, hogy megoldódott.

Arpad Elküldve: 2020-01-24 11:00 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
Arpad írta:
Hali!
Nekem is ugyanez a problémám. Annyi különbséggel, hogy nekem nagy nehezen nyit a gomb. De kb. 1 percig nyomkodnom kell. Előfordul, hogy pöccre nyit. E46 316i, 4 ajtós. Az én vevőm és erősítőm hol találom?


neked a C oszlopon van a borítás alatt. vagy várj lehet az a rádió. nem tudom lehet egyik oldalon az egyik, a másikon a másik.
de ha zárni zár rögtön, csak nyitni nyit nehezen, az inkább relé probléma a GM modulon.


Rosszul fogalmaztam. A jelenség nyitásra és zárásra is ugyanúgy vonatkozik.


neked még az elemes kulcsod van, vagy az akksis? én inkább azt mondanám esetedben kevés a delej benne, gyenge a jel, amit a kulcs kiad.


Rombusz kulcsom van. 2002-es facelift. Eddig úgy tudtam az nem elemes.


nem néztem az évjáratot csak azt láttam 316i 1.9-es. szerintem 2002-esben már nem volt ez a motor. Esetleg 2001. 9-10 haviban esetleg. láttam már olyat.
akksis, a kérdés fel van-e töltődve rendesen.


Gyártási év: 2002; hengerűrtartalom: 1895 cm3. 2 hete mentem vele 280km-t egy huzamban. Úgy gondolom, ennyi alatt fel kellene töltenie. Lehet, hogy az akksi gyenge, vagy nem töltődik? Meg tudom valahogy nézni a töltöttségét?


így néz ki a motorod?


Igen. Ilyen.


jah, hogy jobb kormányos? hát ettől függetlenül maga a gyártási ideje szerintem nem 2002, de lehet volt már, akinek 2002-02 gyártású és még benne volt ez a motor, de ez nagyon ritka.
igazából mindegy, akksis valóban a kulcs. ha nagyon gatya 280km kevés... valamikor régen beszéltük ezt mennyi kell kb, de már nem emlékszem. nagyon mérni nem lehet az akksija töltöttségét. a jel erősségét amit a kulcs kiad lehet mérni, de olyan helyen ahol tudják mérni a megfelelő eszközzel.


Hali!

Rég nem jártam itt. Szóval nem jobb kormányos. Akkor nyilván nekem az a ritkaság-om van. Nem is ez a lényeg.
Leírom a kálváriám, hátha tanulságos másnak is. Szóval gombra nem nagyon akartak nyílni az ajtóim. Próbáltam a tartalékkulccsal, azzal sem működött. A belső lámpa sem kapcsolt fel. Néha-néha nyitott, de nem akartam égetni magam a parkolóban, így inkább tervbe vettem, hogy megcsináltatom Yellow tanácsára a kocsi vevőjét. Addig is a zárral nyitottam, zártam. Éreztem, hogy ezt annyira nem szereti a zár mechanika. Néha előfordult, hogy nem teljesen jött fel a gomb, ilyenkor még egyszer rányitottam. Biztonság kedvéért hordtam magammal a másik kulcsot, biztos ami biztos.
Egyik nap ezt nem tettem meg, és pont aznap történt a baj. Kocsi nyitáskor a kulcs körbeforgott a zárban. A kulcsot nem is tudtam kivenni belőle. Ott álltam a bezárt kocsi mellett, úgy hogy a kulcs a zárban maradt. Segítségemre sietett egy szerelő srác, aki ki tudta venni a kulcsot, de a kocsit nem tudta kinyitni. Felhívtam a feleségem, hozza el a másik kulcsot, hátha sikerül. Hál istennek azonnal nyitotta a zárat gombbal. A lakatosom azt mondta, ki kell szedni a zárat, ha javítható megcsinálja, ha nem akkor vagy bontó, de akkor két kulccsal kell mászkálnom, vagy rendelek a BMW-től, ami meg 80 rugó környéke lesz. Szétszedte, mutatta a kis darabot ami eltört. Kuka.
Hazafelé eszembe jutott, hogy van egy ügyes kulcsmásoló kontaktom. Megkérdem, hátha zárakhoz is ért. Elvittem hozzá. "Semmi gond van ilyen záram polcon." 10 perc és ki is cserélte. 10.000. Az, hogy ezután mindkét kulcsot szétszedte, akksit cserélt bele db-onként 5.000-ért már maga volt a megváltás.

Tehát a tanulság:
1. Ügyes zárszerelő ki tudja cserélni a zárat, nem kell bontó, vagy gyártói alkatrész csere.
2. A rombusz kulcsok akksijai is elfáradnak évek alatt. Ezt lehet cserélni. Igaz szét kell szedni a vízálló kulcsot, ami eztán nem lesz vízálló, de nem kell a Balcsiban fürdeni vele.

Ja és még újra sem kell tanítani.

John Elküldve: 2020-01-23 16:30 M43TU motor

hil írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316


az a legegyszerűbb, ha alámész és leolvasod róla. rajta kell lennie a gyári cikkszámnak. lehet kicsit meg kell dörzsizni a felületet.
szerk.: de ott van, hogy melyik kell az EU2-eshez és melyik az EU3-ashoz. mondjuk érthetetlen mert az EU2-eshez írja, hogy katalizátor nélkül... nem is értem, hát EU2-esben is van... vagy alvázszám alapján meg kell nézni BMW VIN decoder segítségével, melyik extra szám szerepel.... S168A vagy S199A

Köszönöm.az M43tub16 az EU2 vagy EU3? (Pedig tanultam Gki-vizsgán de ott csak Eu4-től oktattak sanjos :( )


nézd meg! elvileg EU3. bmw vin decoder megmondja, de elvileg a forgalmiban is a kódszám alapján visszakereshető. van egy kódszám a környezetvédelmi besorolás vagy melyik pontnál.


Szia,
előző autómhoz M43b19-hez vettem bontott katalizátort Kasza mestertől 30k pénzike volt. Megmaradt, nem lett beépítve, kidobni sajnáltam,eddig tároltam bár úgy nézem, az N42b20-hoz is jó, de ha gondolod megbeszélhetjük a dolgot
Bye: hil


Szia van rajta cikkszám hogy utána kérdezhessek a boltos ismerősömtől? (Amint aktuális lesz jelzek,köszi)A másik kérdésem mert nem tom melyik topicba kéne tennem pedig kerestem rá,az lenne a kérdésem hogy ha járó motornál le veszem az olajsapkát nem igazán akar lefulladni illetve kissé emelkedik is olyankor az alapjárat,úgy tudom erős vákuumnak kéne lennie de épphogy van,akkor farsot szív (Hibakódott sapi levétel után be dobott de Unknown hiba :D )? Enyémről videó: https://youtu.be/ZdLS5vau3XI ezt meg neten láttam neki szisszen is erős vákuummal és le is áll majdnem:https://www.youtube.com/watch?v=bCUQO9UprCQ Melyik esetben működik helyesen a vákuum rendszer?



YELLOW Elküldve: 2020-01-20 10:59 xenon próbléma.

isty98 írta: Helló!
Adott egy E46 Facelift Cabrio gyárilag Dynamic (adaptív) Xenonnal ellátva. Az elözö tulajdonos sima, tehát nem adaptív xenon fényszórókra cserélte a gyárit. A jelenlegi a probléma pedig, hogy az autómata magasságállítás nem müködik.

AHL modult olvasva hibakódót dob az SMC modulra, mindkét modul csak adaptívos típusban adott.

Mindkét, ezzel kapcsolatos magasságállító szenzor ad jelet. Fényszóróban található állítómtorról és állapotáról nem rendelkezem infóval.

Kérdésem a következö: Müködhet adaptívval szerelt típus nem adaptív fényszóróval, vagy muszáj lesz beszereznem egy adaptiv fényszórót?


szerintem tutti lehet úgy programozni, hogy jó legyen.

isty98 Elküldve: 2020-01-19 23:38 xenon próbléma.

Helló!
Adott egy E46 Facelift Cabrio gyárilag Dynamic (adaptív) Xenonnal ellátva. Az elözö tulajdonos sima, tehát nem adaptív xenon fényszórókra cserélte a gyárit. A jelenlegi a probléma pedig, hogy az autómata magasságállítás nem müködik.

AHL modult olvasva hibakódót dob az SMC modulra, mindkét modul csak adaptívos típusban adott.

Mindkét, ezzel kapcsolatos magasságállító szenzor ad jelet. Fényszóróban található állítómtorról és állapotáról nem rendelkezem infóval.

Kérdésem a következö: Müködhet adaptívval szerelt típus nem adaptív fényszóróval, vagy muszáj lesz beszereznem egy adaptiv fényszórót?

SzaboAndras Elküldve: 2020-01-19 23:13 Kuplung

b_imi írta:
SzaboAndras írta: Tudja valaki, hogy az e46 330 ci-nél a kuplung hidraulikus? Ha igen, akkor a fékolajtartályból kapja a folyadékot vagy máshonnan? Sehol se találtam infót.
Előre is köszi.

Igen. Gondolom itt is közös a tartály mint a 20d-nél.


Köszi