Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


John Elküldve: 2020-01-07 17:58 M43TU motor

Sziasztok.Valaki meg tudja mondani Oem alapján hogy Katalizátorra ki dob több verziót is,melyik cikkszámú kell az enyémbe? https://www.realoem.com/bmw/en...Id=18_0316

Vadasz Elküldve: 2020-01-05 20:37 Mi lehet a baj?

compact1989 írta: Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm :)

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.:?
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .:)

Balázs

Lehetséges hogy a kartergáz szűrőd telement olajjal,ezért ingadozik az alapjárat.
Egyébként csak akkor kell ingadoznia,ha leveszed az olajbetöltő sapkát akkor jó a karterszellőztetésed.

compact1989 Elküldve: 2020-01-05 01:12 Mi lehet a baj?

Üdv!

Kérlek legyetek kedvesek megoldani mi lehet a probléma,köszönöm :)

Sajnos csináltam egy jó nagy hülyeséget,túl sok olajat töltöttem a motorba.:?
(Bmw e46 316ti compact 2002 benzin )

A n.pálcán minimum fölött voltam és töltöttem rá 1,6 liter olajat. Ekkor már 2 cm-rel a maximum fölé ért az olaj szintje.Azonnal lecsapoltam az autóból olajpumpával azt a 1,6 litert
.Ezek után sajnos olyan probléma lépett fel, ami addig nem volt ,hogy elkezdett rázni a motor összevissza,és a fordulatszámláló is ugrál.
5 percig járattam a motort, aztán mentem vele 300 métert ,a hiba ugyan úgy csak alapjáraton van.
Eltudok vele menni lábon szerv.-be? Ötlet?

Köszönöm .:)

Balázs

Doxa320d Elküldve: 2020-01-04 12:48 elektromos üzemanyagszivattyú

pjocit írta:
Doxa320d írta: Sziasztok!

A legutóbbi üzemanyagszűrő cserénél megadta magát a Gázolaj előmelegítő,ami a szűröhöz csatlakozik!

Mivel elég húzos az ára,ezért kiiktattam és kapott egy szimpla e46-os üzemanyag szűrőt!
Semmi változást nem vettem észre a csere óta és hibaüzenetet sem dob!

Van veszélye,hogy nics benne?

Köszönöm!


Szia érdekeln hogy müködött az autó előmelegitő nélkül ? Mivel nemrég vett autót és ebben sincs.


Bocsi, hogy ilyen későn írok, de most vettem észre.
Semmit nem vettem észre, hogy rosszabb lenne.

hil Elküldve: 2019-12-26 20:13 Termosztát

YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!


most úgy értem, hogy te úgy érted, hogy én azt mondom, hogy a gyáriban cserélni.
NEM! én azt mondom, ha a gyári nyitott állapotban marad, akkor hagyni a fenébe, és ezt, amit más gyártó magában a csőben alkalmaz, ezt használni a BMW-ben is a csőben.
és akkor nem kell a gyári kiszerelésével foglalkozni, csak ezt beletenni a csőbe.

Ok, vagy én nem voltam eléggé figyelmes, vagy írásod nem volt egyértelmű.
Bye: hil

YELLOW Elküldve: 2019-12-25 16:00 Termosztát

hil írta:
YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!


most úgy értem, hogy te úgy érted, hogy én azt mondom, hogy a gyáriban cserélni.
NEM! én azt mondom, ha a gyári nyitott állapotban marad, akkor hagyni a fenébe, és ezt, amit más gyártó magában a csőben alkalmaz, ezt használni a BMW-ben is a csőben.
és akkor nem kell a gyári kiszerelésével foglalkozni, csak ezt beletenni a csőbe.

hil Elküldve: 2019-12-25 11:35 Termosztát

YELLOW írta: Gondoltam megosztom máshol szerzett tapasztalatom, még pedig azért, mert látok benne rációt.
Vannak olyan márkák, ahol gyárilag a csőbe helyeznek el termosztátot. Ilyen van pl Opelekben. Viszont ez bármilyen márka esetén alkalmazható, amennyiben az a probléma, hogy a gyári termosztát nem zár le, hanem folyamatosan nyitva van, emiatt lassan, vagy nem melegszik be a motor. Maximum a cső méretet kell összehozni.
Pl, az én autóm esetén alsó hangon is 10ezer lenne kedvezménnyel, macerás szétszedni. Ezt amit a csőbe lehet rakni, pedig kb 2ezer Ft-ért megvehető. És működik.
Azért is írom, mert lehet valaki már BMW-ben is próbálta, de sokaknak új lehet. Mivel a funkcióját ellátja, így speciel nem tartom gáz megoldásnak. Azt hiszem 89°C-ra vannak lőve. Ahol olvastam róla, ott megvették a gyárit 25ezerért, majd egy hónap után kuka lett, ezzel meg tökéletesen jó.

Szia,
én szedtem már szét e46 318i FLe. thermosztátot, ami rossz volt. Maga a thermosztát kiszedése csak a házban lévő fűtő elem kiszedésével oldható meg, ami olyan rövid és beöntött vezetékkel rendelkezik, hogy kiszakítás nélkül nem lehet eltávolítani, így ismételt összerakása már lehetetlen.

Boldog Karácsonyt és Új évet Neked is és minden Fórumtársnak!!!

YELLOW Elküldve: 2019-12-23 19:15 Csomagtérajtó nem nyílik

motkifk írta:
YELLOW írta:
motkifk írta: Sziasztok!

A gond a következő:

A csomagtér ajtó kulccsal, nyomógombbal és távirányítóval is tökéletesen működik, kivéve akkor, ha jár a motor.

Járó motor mellett egy kis idő után sehogy nem lehet kinyitni, amint leállítom a motort, a csomagtér ajtó ismét működik.

Gyújtást adok rá: működik a csomagtér ajtó
Elindítom a motort: működik a csomagtér ajtó
Megyek pár km-t az autóval: nem nyílik sehogy a csomagtér ajtó
Motort leállítom: ismét tökéletesen működik

Mitől lehet ez, illetve hogy lehetne megoldani, hogy járó motor mellett is mindig ki lehessen nyitni?

BMW E46 320D 2003 Sedan

Köszönöm az ötleteket/válaszokat előre is!


eddig jó volt, vagy most vetted az autót?
pontosan nem tudom, de ez nagyon hasonlít arra a funkcióra, hogy automata lezárás, majd csak akkor nyit ki az ajtó, ha leállt a motor. mire jó ez? ha megállsz egy pirosnál, ahol mondjuk ilyen csövesek mosnak ablakot, stb, akkor még csak véletlenül sem tudja senki felnyitni a csomagtérajtót, vagy beállítástól függően az ajtókat. szelektív nyitás/zárás. egy gombnyomásra csak a vezető oldali nyílik. pl.
én erre gyanakszom ez van a dologban. ez nem hiba, csak valaki így programoztatta a GM (komfort) modult.


Nemrég vettem az autót, igen én is erre gondoltam, hogy biztonsági funkció és nem hiba, de jó lenne ha lenne megoldás arra, hogy ne kelljen mindig leállítani az autót, egy belső gomb például.

Ismerősömnek úgy működik, hogy amint kinyitja a vezető oldali ajtót onnantól kezdve nyitható a csomagtér is, addig lezár.


az a helyzet, hogy lehet ezt sokféleképpen programozni, de azért sokan nem tudják mivel mit állít. mert német-angol kevert rövidítések vannak. mármint azokban, amiket így "maszekban" próbálunk használni. nyilván egy full gyári speciális eszközzel ezek a funkciók jobban paraméterezhetőek.
egy car/key memory reset alaphelyzetbe vágná az biztos. de ehhez is gép kell.

motkifk Elküldve: 2019-12-23 13:54 Csomagtérajtó nem nyílik

YELLOW írta:
motkifk írta: Sziasztok!

A gond a következő:

A csomagtér ajtó kulccsal, nyomógombbal és távirányítóval is tökéletesen működik, kivéve akkor, ha jár a motor.

Járó motor mellett egy kis idő után sehogy nem lehet kinyitni, amint leállítom a motort, a csomagtér ajtó ismét működik.

Gyújtást adok rá: működik a csomagtér ajtó
Elindítom a motort: működik a csomagtér ajtó
Megyek pár km-t az autóval: nem nyílik sehogy a csomagtér ajtó
Motort leállítom: ismét tökéletesen működik

Mitől lehet ez, illetve hogy lehetne megoldani, hogy járó motor mellett is mindig ki lehessen nyitni?

BMW E46 320D 2003 Sedan

Köszönöm az ötleteket/válaszokat előre is!


eddig jó volt, vagy most vetted az autót?
pontosan nem tudom, de ez nagyon hasonlít arra a funkcióra, hogy automata lezárás, majd csak akkor nyit ki az ajtó, ha leállt a motor. mire jó ez? ha megállsz egy pirosnál, ahol mondjuk ilyen csövesek mosnak ablakot, stb, akkor még csak véletlenül sem tudja senki felnyitni a csomagtérajtót, vagy beállítástól függően az ajtókat. szelektív nyitás/zárás. egy gombnyomásra csak a vezető oldali nyílik. pl.
én erre gyanakszom ez van a dologban. ez nem hiba, csak valaki így programoztatta a GM (komfort) modult.


Nemrég vettem az autót, igen én is erre gondoltam, hogy biztonsági funkció és nem hiba, de jó lenne ha lenne megoldás arra, hogy ne kelljen mindig leállítani az autót, egy belső gomb például.

Ismerősömnek úgy működik, hogy amint kinyitja a vezető oldali ajtót onnantól kezdve nyitható a csomagtér is, addig lezár.

YELLOW Elküldve: 2019-12-22 16:34 Csomagtérajtó nem nyílik

motkifk írta: Sziasztok!

A gond a következő:

A csomagtér ajtó kulccsal, nyomógombbal és távirányítóval is tökéletesen működik, kivéve akkor, ha jár a motor.

Járó motor mellett egy kis idő után sehogy nem lehet kinyitni, amint leállítom a motort, a csomagtér ajtó ismét működik.

Gyújtást adok rá: működik a csomagtér ajtó
Elindítom a motort: működik a csomagtér ajtó
Megyek pár km-t az autóval: nem nyílik sehogy a csomagtér ajtó
Motort leállítom: ismét tökéletesen működik

Mitől lehet ez, illetve hogy lehetne megoldani, hogy járó motor mellett is mindig ki lehessen nyitni?

BMW E46 320D 2003 Sedan

Köszönöm az ötleteket/válaszokat előre is!


eddig jó volt, vagy most vetted az autót?
pontosan nem tudom, de ez nagyon hasonlít arra a funkcióra, hogy automata lezárás, majd csak akkor nyit ki az ajtó, ha leállt a motor. mire jó ez? ha megállsz egy pirosnál, ahol mondjuk ilyen csövesek mosnak ablakot, stb, akkor még csak véletlenül sem tudja senki felnyitni a csomagtérajtót, vagy beállítástól függően az ajtókat. szelektív nyitás/zárás. egy gombnyomásra csak a vezető oldali nyílik. pl.
én erre gyanakszom ez van a dologban. ez nem hiba, csak valaki így programoztatta a GM (komfort) modult.