Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2019-12-22 16:05 Motorolaj

muszka93 írta: BMW 320i / E46 / Sedan / Facelift , M-Packet
Motor kód: M54 B22 (226S1) 2.2 Benzin 6H
Évjárat:2002
Ccm:2171
KW:125
LE:170

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Lenne nekem egy olyan problémám ezzel a fajta BMW-vel, hogy elég durván elkezdte enni az olajat.(2500Km alatt 1Liter olaj)
275000ezer van benne.(Valós Km) Az autó nem füstöl, motor alatt olaj folyás nincs de valahol mégis elszökik az olaj. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót? Ilyenkor hol érdemes keresni elsősorban a hibát?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!


ez a motor ilyen, de ez valóban soknak tűnik már, még nála is.
szelepszár szimmering első körben. kikeményedik, elereszti az olajat. a gyűrűsorral szoktak még játszani, mert az is kínos nála, ha rossz olajak voltak benne, és berakódott a koksz.

motkifk Elküldve: 2019-12-22 12:46 Csomagtérajtó nem nyílik

Sziasztok!

A gond a következő:

A csomagtér ajtó kulccsal, nyomógombbal és távirányítóval is tökéletesen működik, kivéve akkor, ha jár a motor.

Járó motor mellett egy kis idő után sehogy nem lehet kinyitni, amint leállítom a motort, a csomagtér ajtó ismét működik.

Gyújtást adok rá: működik a csomagtér ajtó
Elindítom a motort: működik a csomagtér ajtó
Megyek pár km-t az autóval: nem nyílik sehogy a csomagtér ajtó
Motort leállítom: ismét tökéletesen működik

Mitől lehet ez, illetve hogy lehetne megoldani, hogy járó motor mellett is mindig ki lehessen nyitni?

BMW E46 320D 2003 Sedan

Köszönöm az ötleteket/válaszokat előre is!

muszka93 Elküldve: 2019-12-22 12:23 Motorolaj

BMW 320i / E46 / Sedan / Facelift , M-Packet
Motor kód: M54 B22 (226S1) 2.2 Benzin 6H
Évjárat:2002
Ccm:2171
KW:125
LE:170

Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Lenne nekem egy olyan problémám ezzel a fajta BMW-vel, hogy elég durván elkezdte enni az olajat.(2500Km alatt 1Liter olaj)
275000ezer van benne.(Valós Km) Az autó nem füstöl, motor alatt olaj folyás nincs de valahol mégis elszökik az olaj. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót? Ilyenkor hol érdemes keresni elsősorban a hibát?
Előre is köszönöm szépen a segítséget!

Istvan68 Elküldve: 2019-12-21 18:54 BMW Tolato kamera

nickname írta:
Sziszi113 írta:
Tano írta:
Sziszi113 írta: Sziasztok!

Kb. 2 hete vagyok egy 2002-es E46 boldog tulajdonosa. :) Amikor átvettem, a PDC működött, bár nem tudom biztosan, hogyan kell működnie, nem pittyegett, csak a műszerfalon világított ki az ábra, hogy valamihez közel mentem. A csomagtartó fedélen levő jobb oldali világítás nem volt jó, javította egy villamosságszerelő, el volt törve a vezeték. Kb. Azóta nem működik a PDC egyáltalán. Ismerőseim szerint állítólag kikapcsoltam.
Meg tudjátok mondani, hogy a csomagtartó fedélben levő vezetékeknek van-e köze a PDC-hez, hogyan kellene a PDC-nek működnie, és valóban ki lehet-e kapcsolni? (Hogy?)
Segítségeteket előre is köszönöm!

Sziszka


Akkor elötte sem működött megfelelően, mivel ez sípolni fog szakaszosan (műszerfal alatt van a hangszórója) majd egyre sűrűbben ahogy közeledsz valamihez. Nem tudom FL-esben jelez-e a műszerfalon, de FL előttiben nekem nem jelzett, csak hang volt. A WDS-ben olvasgatva szerintem nem kellene hogy ott jelezzen.
Diaggal ki lehet kapcsolni hogy ne sípolgasson stb., simán nem fogod kikapcsolni.
Aktiválni a sebváltón lévő kapcsoló aktiválja, ami a tolatólámpát is kapcsolja. Mivel ez is a csomagtérfedélben van, így elképzelhető, hogy annak a vezetékeivel lehet valami gubanc, és emiatt nem kap jelet a PDC-d sem.
Diaggal le is tudjátok tesztelni a PDC-t.


Köszönöm szépen! Akkor megnézetem szakival.


Mi világított neked a műszerfalon ???? amire azt mondták PDC ?

A tolatóradart a karosszéria vezérlő működteti a sebességváltó hátramenetbe jele alapján csomagtérfedélhez nincs semmi köze.

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 16:41 Inditozásra nem inditt a kocsi !

vdrokko99 írta:
YELLOW írta:
vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.



A test kábelt megnézem, ha hozzá tudok férni. De gondolom, ha indítózok, és multival a mérek feszt, akkor drasztikusan leesik. Az EWS-el legyen igazad (nyilván az van... ), hogy nincs baja, és csak önindító lesz, mert annak a javítása, vagy cseréje nem annyira komplikált. Ilyenkor nem tudom mit érdemes tenni, vegyek egy újat, vagy bontottat, esetleg újíttassam fel?
Köszönöm válaszod!


ezek csak tippek, látatlanban nehéz mást tenni.
önindító javítható... igazából mindegy melyik megoldást választod. a bontott is rizikós lehet. de mondom attól függ mi a baja, már ha annak van baja...

vdrokko99 Elküldve: 2019-12-21 12:35 Inditozásra nem inditt a kocsi !

YELLOW írta:
vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.



A test kábelt megnézem, ha hozzá tudok férni. De gondolom, ha indítózok, és multival a mérek feszt, akkor drasztikusan leesik. Az EWS-el legyen igazad (nyilván az van... ), hogy nincs baja, és csak önindító lesz, mert annak a javítása, vagy cseréje nem annyira komplikált. Ilyenkor nem tudom mit érdemes tenni, vegyek egy újat, vagy bontottat, esetleg újíttassam fel?
Köszönöm válaszod!

YELLOW Elküldve: 2019-12-21 09:03 Inditozásra nem inditt a kocsi !

vdrokko99 írta: Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?


az első az önindító, nem húz be a relé vagy akad a bendix. ha megkocogtatja az ember az önindítót, akkor jó szokott lenni. de azt idővel fel kell újítani, jobb esetben csak relét kell cserélni, ami az önindítón van, de lehet testkábel hiba.
a második eset, meg inkább lemerült akksira utal, de ugyanúgy lehet testkábel hiba.
EWS-hez nincs köze.

vdrokko99 Elküldve: 2019-12-21 07:46 Inditozásra nem inditt a kocsi !

Sziasztok! Van egy E46 320D-m, 2002-es. Tökéletesen ment az autó, és egyszer csak elkezdte, hogy indítózásra nem tekert az önindító, de a valami halk relé szerű kattanást lehetett hallani. Többszöri próbálkozásra elindult, és egy ideig nem is jelentkezett a hiba. Azán megint elkezdte, de többszöri próbálkozásra indult. Volt, hogy elsőre indult. Legutóbb már egy 5-6 percig biztosan próbálkoztam, de elindult, és ha elindul, akkor nincs semmi gond. Ma reggel sem indult, csak amikor elfordítom önindítózásra akulcsot, hallotam, hogy valami kattant. Próbálkoztam, de egyszer csak már ne is kattant, hane, ha önindítóznék, a sárga ABS visszajelző gyorsan villog (remeg...) és a belső fények is elhalványodtak, és valai fura, búgó hangot adott ki, de nem az önindító volt. Jelen esetben így önerőből mozdíthatatlan az autó.

Valakinek esetleg volt ilyen hiba, vagy van elképzelés, esetleg ismeri a hibát?
Próbálkoztam keresgélni a témában, vagy EWS vagy önindító, vagy reléje, de ez a mai produkció már elkeserítő volt. Ha jól érteleztem, ha EWS lenne, ne is kattanna semmi?

Misi0725 Elküldve: 2019-12-18 09:28 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.


Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?


hát én ezt nem tudom szerelője válogatja. de jellemző, hogy a legtöbb autószerelő nem kínlódik, meg kis munkákat vállalnak el. lehet egy TV szerelővel, kisgép szerelővel jobban jár az ember, vagy konkrét autóvillamosságis emberrel
nem látni honnan írsz, titokzatos vagy, így ajánlani is nehéz esetleg...



Ja nem haragudj nem titkolózom csak nem volt kedvem be írni.
De egyébként nem Magyarországon élek már hanem Németországban!
Csak itt azért nem vágom még a nyelvet úgy annyira hogy minden részletes szakmai szót meg értsek!

YELLOW Elküldve: 2019-12-18 07:12 Nem nyílik!

Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta: Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!


E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.


Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!


hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.


Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?


hát én ezt nem tudom szerelője válogatja. de jellemző, hogy a legtöbb autószerelő nem kínlódik, meg kis munkákat vállalnak el. lehet egy TV szerelővel, kisgép szerelővel jobban jár az ember, vagy konkrét autóvillamosságis emberrel
nem látni honnan írsz, titokzatos vagy, így ajánlani is nehéz esetleg...