Összesen 29877 találat
Misi0725
Elküldve: 2019-12-17 23:08 Nem nyílik!
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!
E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.
Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!
hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.
Huuu bakker ez most kínai volt!!
De ha el viszem elektronikashoz auto szerelőhöz az meg tudja csinálni?
YELLOW
Elküldve: 2019-12-17 22:27 Nem nyílik!
Misi0725 írta:
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!
E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.
Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!
hát a szerviz nem fogja javítani. vagy lehet fogja, de neked kiszámláz egy komplett grundmodult. vehetsz bontottat is, de akkor azt lehet át kell programozni, meg pont olyat kell venni. a legegyszerűbb, ha keresel egy elektronikai szakembert, aki jól tud forrasztani, és nem először forraszt. venni bele relét, és kicserélni. valószínű lakkozva lesz, de a lábaknál le lehet kaparni és kiforrasztani. csak tényleg figyelni kell, több rétegű panel, viszi a hót, de végtelenségig sem lehet melegíteni, mert sérülhet a panel szerkezete, vagy épp a furatgalván kiszakad, aztán nagyon macerás lehet megoldani. ha relét cserélsz, akkor semmit nem kell tanítani elvileg, vagy állítani.
Misi0725
Elküldve: 2019-12-17 22:20 Nem nyílik!
YELLOW írta:
Misi0725 írta:
Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!
E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.
Hű ez már ésszerű gondolat lehet!
Ezt hogyan tudom cserélni esetleg vagy szerviz mennyiért csinálja meg nekem?
Válaszod előre is köszönöm!
YELLOW
Elküldve: 2019-12-17 22:12 Nem nyílik!
Misi0725 írta:
Sziasztok!
Nem szeretnék kontárkodni meg semmi sem csak egy apró kérdésem lenne!
Vettem egy BMW 318d Combit 2013 évjárat!
Olyan gondom lenne hogy meg nyomom a gombot a távirányítón és nem nyílik ki az ajtó de viszont az irányjelző lámpák meg villognak a nyitó kis pöcök is mozog de nem jön fel!!
Válaszotokat/segítségeteket előre is nagyon szépen köszönöm!!!
E46 esetén a grundmodulon a relé volt rossz, mikor ezt csinálta. nem vitt át elég Amper-t a centrálzárnak. gyanítom itt sem másabb a helyzet.
kiskiru
Elküldve: 2019-12-15 18:22 320d Motor
YELLOW írta:
kiskiru írta:
Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs :(
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít :D
Lehet hogy az ews szívatna?
nekem ugyanígy járt haverom. sokat rálocsolt, mert valahogy ahol szerelték fel az adagolót, elállították, aztán újra kellett elküldeni, de már nem is tudom hol tart az ügy. de aztán olyan volt, hogy a motorvezérlőt nem lehetett összetanítani az adagolóval, ezt írta. majd leégett az önindító...
mi is azt hittük EWS, de azt hiba tanítottuk újra.
Hmmmmmm nagyon finoman hangzik :D
Valaki heeeeeeelp :D
YELLOW
Elküldve: 2019-12-15 15:59 320d Motor
kiskiru írta:
Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs :(
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít :D
Lehet hogy az ews szívatna?
nekem ugyanígy járt haverom. sokat rálocsolt, mert valahogy ahol szerelték fel az adagolót, elállították, aztán újra kellett elküldeni, de már nem is tudom hol tart az ügy. de aztán olyan volt, hogy a motorvezérlőt nem lehetett összetanítani az adagolóval, ezt írta. majd leégett az önindító...
mi is azt hittük EWS, de azt hiba tanítottuk újra.
kiskiru
Elküldve: 2019-12-15 10:14 320d Motor
Sziasztok
egy kis segítségre lenne szükségem.
320d e46 2001 136le- ről lenne szó menet közbe megállt többet nem indult.
Vásárhelyen kapott egy komplett adagoló felújítást, de azóta sem indul.
adagoló üzemanyagot kap rendesen vezérlés a helyén de nem nyomja át a porlasztót.
porlasztók kiszedve asztalon szépen nyitnak, de ha az adagolón van nem nyomja át, néha napján rendszertelenül véletlen porlaszt egyet, de ennyi, szerintetek merre induljak tovább már mindent megpróbáltam de nem jutok előrébb, delphi-vel hibakód nincs :(
Szentes környékén segítséget elfogadnék, pénz emberélet nem számít :D
Lehet hogy az ews szívatna?
YELLOW
Elküldve: 2019-12-14 22:10 Fûtõventillátor
Danika1993 írta:
Sziasztok, nekem konkrétan elment a füttésem! csak a menetszél hozza be a meleget ha eleg meleg a motorom, különben semmi! (e46 320d Touring) nagyön megkösszönném ha valaki tudna választ addni!
nézd meg először a biztiket. most hirtelen nem tudom fejből melyik.... ha az rendben vanm akkor valószínű a süni lesz a rossz. a süni vezetékcsatlakozójánál lehet adni direkt 12V-ot a ventinek, ha úgy elindul, akkor biztos süni. láthatod lentebb hova kell adni a 12V-ot.
Danika1993
Elküldve: 2019-12-14 21:15 Fûtõventillátor
kosa0107 írta:
novogradeczj írta:
Nem megy a Fűtőventillátor
Megosztom mert úgy érzem hogy sokaknak nagy segítség lehet.
egyik napról a másikra megállt a fűtőventillátor az autóban.
Elkezdtem neten utánanézni. kiderült hogy 99%- ban az előtét ellenállás a rossz.
neten van pár videó arról hogy hogyan lehet kiszerelni, először csináltam és sikerült rövid időn belül kiszedni.
Ha nem egyértelmű hogy hol a baj, a biztosítékok ellenőrzése után mindenképpen ezt a megoldást javaslom a hiba keresésére, mert ha ez az alkatrész kint van akkor a csatlakozóján ( amit lehúztál róla ) keresztül mindent le lehet ellenőrizni és ha tényleg ez az rossz akkor az autót nyugodtan így lehet hagyni addig amíg beszerzed az újat!!!!!
Kell hozzá egy multiméter, 2 vezeték és egy valamilyen akku vagy elem a ventillátor kipróbálásához. Én egy akkus fúrógép akkuját használtam, de bármilyen max 9v körüli megteszi.
Ez az előtét ellenállás :

Ez pedig a kapcsolási rajza és a lehúzott csatlakozó.

A következő teszteket csak akkor csináld ha értesz az elektronikához!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1. ventillátor ellenőrzés (a gyújtás kikapcsolása mellett!!!!): mérni is lehet de legjobb szerintem ha fel van pörgetve, mert akkor tutti hogy működik.
A csatlakozón :
1 a motor -
5 a motor +
ezért kell a 2 vezeték, ezeket dugd bele a csatlakozóba
NAGYON ODAFIGYELNI !!!! RÖVIDZÁRLATOT NE OKOZZ!!!!!
Kösd rá az akkura amit találtál.
Ha hallod hogy a ventillátor felpörög, akkor az rendben van.
2. Ráadott gyújtásnál a csatlakozó 4 - 2 pólusa között 12 volt feszültségnek kell lenni.
multiméterrel mérj rá!!!!
Ha ott van a 12 volt akkor jó, ha nem akkor biztosíték. De ezt már ha minden igaz akkor a legelején ellenőrizted.
3. A vezérlés ellenőrzése :
Ehhez szintén kell a gyújtás!!!!
A kijelzőn állítsd be a legalacsonyabb ventillátor sebességet.
Ha ez megvan akkor a csatlakozón rá lehet mérni a vezérlő feszültségre :
3 - 4 pólus között 1-2 voltnak kell lenni.
A legmagasabb fokozaton 8 volt körül mértem.
Ha ez a fesz. jelen van akkor a vezérlés is működik.
És már meg is van a hibás alkatrész : Az előtét ellenállás.
Most jön egy trükk amit ma kipróbáltam csak a poén kedvéért és bejött.
Az ellenálláson nem láttam külsőre hibát így arra gondoltam hogy valami érintkezési hibája lehet belül. Felmelegítettem forró levegővel annyira hogy már kézzel meg sem tudtam fogni csak a csatlakozójánál.
Gondoltam ennek már úgy is mindegy, jobban nem lehet elrontani.
felhúztam egy kesztyűt és úgy ahogy volt forrón összedugtam az autóval.
ÉS A VENTILLÁTOR ISMÉT FORGOTT. Lehet hogy csak szerencsém volt de egy próbát megér.
Ideiglenes megoldásképp nekem bejött.
Aztán megint levettem vártam kb fél órát és bedobtam a fagyasztóba szintén kb fél órára.
És ismét összedugtam az autóval.
Azóta működik, de hogy meddig azt nem tudom.
Mindenképpen ki kell cserélni!!!!!!!!!
Én már cseréltem sünit de nem az volt a baja. Időszakonként ki be kapcsolt. De random van hogy 2 napig semmi baja van hogy 3 napig be sem indul. Hatalmas köszönet a leirásért. Holnap remélem kiderül mi a franc baja van:)) mégegyszer kösziii!!!:)
Sziasztok, nekem konkrétan elment a füttésem! csak a menetszél hozza be a meleget ha eleg meleg a motorom, különben semmi! (e46 320d Touring) nagyön megkösszönném ha valaki tudna választ addni!
nagyt234
Elküldve: 2019-12-10 22:18 Remeg az autó
muszi71 írta:
nagyt234 írta:
E46 N46B motorral. Először csak 2-esben, ha meghuzattam, 2500-3000 fordulat között mély dübörgő hangot lehetett hallani és az autó is beremegett. A kardán tartó csapágy volt a gyanús, mert annak silentje szakadt volt. Ki lett cserélve. Ezután 2-esben nem dübörgött annyira, viszont már minden sebességben jelentkezik a dübörgés ebben a fordulatszám tartományban. Vagyis értelemszerűen a váltó előtt van a probléma. Mi lehet ez? Lendkerék,főtengelycsapágy?
Nekem is volt ilyen gondom e46 N42B20 és kardánt cseréltem, mert a kereszt kicsit szorult. Előtte én is végig játszottam mindent, még difi szilent is lett cserélve.
A kardán csere oldotta meg a problémát. Azóta semmi gond.
Végül nekem is kardán csere oldotta meg, nekem is a kereszt szorult az egyik irányba. Angol eBay-en rendelt bontott kardán került bele 22e anyag + 25e munkadíjjal. Új csak gyári van és az 360e.