Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Bpeter99 Elküldve: 2019-11-19 23:40 N46 és N42 motorok

Sziasztok! BMW E46-ot szeretnék venni és azt szeretném kérdezni,hogy a 318i a 2.0L 143Le motor mennyire meg bízható? Mire kell oda figyelni ? Milyen árban érdemes nézni ilyen motoros e46-ot? :?:
Válaszokat előre is köszönöm!
Ul.: jó estét!

YELLOW Elküldve: 2019-11-19 22:52 Fûtés - Klíma

Psrac82 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)

Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.

Mi lehet a gondja?

Válaszotokat előre is köszönöm.


középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.

Psrac82 Elküldve: 2019-11-19 22:23 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)

Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.

Mi lehet a gondja?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Laci83 Elküldve: 2019-11-19 14:27 Harman / Kardon

konkolyd írta: Sziasztok!

Sikeresen beépítettem egy Harmann Kardon Logic 7 szettet az E90-be. És még szól is :)
Viccet félretéve, alap business sztereo rendszer volt a kocsimba, és az lett átépítve Logic 7-re.
Nem volt egyszerű mutatvány, szerencsére akitől vettem a rendszert bontós srác mindent adott hozzá ami kell, optikai kábelek, erősítő, hangszórók, kábelezéssel stb. Mondanám hogy csak össze kell dugni és szól de azért nem ilyen egyszerű.
Először is olyan fejegység kell, amire rá lehet csatlakoztatni az optikai kabelt. Nem mindegyik Professional fejegység tudja ezt, olyat kell beszerezni.
Ezután az optika kábelt kell behúzni, ha csak az erősítő lesz benne akkor egyszerű, ha CD-tár meg navi meg minden más akkor sorba kell kötni az optikai rendszert egy gyűrűt, vagy kört kialakítva. Nekem csak erősítő lett beletéve, tehát fejegység erősítő összeköt, az optikai kábel csatlakozói könnyen szerelhetők, a felesleges részeket ki kell iktatni belőle, mert akkor nem lesz zárt a kör. Erősítőnek állandó 12V+ az akksiról egy 30A biztosítékon keresztül, test a kasztnihoz. Az erősítőt a fejegység fogja bekapcsolni az optikán keresztül. Ezután a hangszóró kábelezése jött, itt minden kábel hossza adja magát, nem túl bonyolult de ki kell bontani mindent. Hangszórók, mélynyomók beépítése is kellemes kis meló, de minden passzol a gyári helyre, nem igényel semmi átalakítást. Hátsó ajtónál kell majd kivágni a kárpitot, de azt még hanyagoltam, így a hátsó ajtókba nem tettem be a hangszórókat. Ha minden kész jöhet a fejegység kódolása. Ezt egy ismerős csinálta, nekem nincs hozzá cuccom. Nem volt nagy mutatvány, át kellett állítani mindent TOP-Hifi-re.
Ezután végre meg is szólalt a zene, gyönyörű hangzással, ütős hangerővel :) szóval elégedett vagyok vele.
képeket sajnos nem csináltam, de a lényeg az hogy be lehet építeni az autóba és nem kell hozzá atomfizikusnak lenni...:D
Ha bárkinek kérdése van írjon nyugodtan.

Sziasztok.Emondaná valaki , hogy a top hifi é a h/k között mi a külömbség? BMW e46 Touringrol lenne szó. Köszönöm

konkolyd Elküldve: 2019-11-19 07:02 Remeg az autó

asd123 írta: Sziasztok!
Adott a következő jelenség:
Ha indulásnál (1600rpm) kisebb gázt adok a kuplung emelése közben (tehát csökken a fordulatszám~1200rpm-re, de nem fullad le az autó) akkor valami irdatlanul el kezd rázni a kocsi, nem tudom miért.. ugyan ez van hátra menetben is.
De ha úgy indulok el hogy a kuplung emelése közben egy cseppet sem esik a fordulatszám akkor pedig minden tökéletes. Ha valakinek van egy tippje, megköszönöm. :)


Elsőre az E46 tipushibáját kell ellenőrizni, a differenciálmű gumi szilentjeit. Ha lóg az egész difi akkor amiatt van a remegés. Ha a difi szilentek jók akkor kardán tengely hardy tárcsa vagy kardán függesztő csapágy szilent okozza még ezt a remegést. Nekem is ugyanez volt E90-nél, épp most vagyok túl rajta :) , nem tudtam alacsony fordulaton elindulni mert beremegett az egész kaszni. Difi szilentek nálam "még" jók, de a kardánfüggesztő és a hardy tárcsa ki volt repedezve meg el volt már puhulva, kicseréltem ezt a két alkatrészt és megszűnt a remegés.

CsepregiKonrad Elküldve: 2019-11-15 18:15 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.



Köszönöm. Holnap megnèzem, motorvezèrlő alatt megy be a tűzfalon a kábelköteg kiveszem a vezèrlőt ès megnèzem ott nem e dörzsölte e ki valami.

YELLOW Elküldve: 2019-11-15 12:40 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.

CsepregiKonrad Elküldve: 2019-11-15 09:44 Mi lehet a baj?

Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik




YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


YELLOW Elküldve: 2019-11-15 08:32 Mi lehet a baj?

CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.

CsepregiKonrad Elküldve: 2019-11-14 21:10 Mi lehet a baj?

Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.






YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. :( Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.