Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 15:26 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.



Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U

CzTomi Elküldve: 2019-09-14 13:38 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
CzTomi írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet? :hulyevagyok:


volt nem olyan rég hasonló. intercooler-re menő és arról lejövő vastag csöveket nézzétek át, nincs-e kirepedve. de kb. az összes csövet át kell nézni.


Köszi! Majd átt nézük de 1.5hónapja volt turbó felújitásom cooler mosásal meg mindenel ami kell ilyenkor és akkod még jó volt minden csö, ja persze olaj csere útán ezer km-el dobta ell magát a turbó :porgosnevetos:

YELLOW Elküldve: 2019-09-14 13:33 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

CzTomi írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet? :hulyevagyok:


volt nem olyan rég hasonló. intercooler-re menő és arról lejövő vastag csöveket nézzétek át, nincs-e kirepedve. de kb. az összes csövet át kell nézni.

CzTomi Elküldve: 2019-09-14 13:30 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az E46 320cd-m egyik napról a másikra erötlen lett majd következö reggel inditás után alapjárat se volt le fuladt. Légtömegmérőt lehuztam útána ment szépen az autó csak ezt írta be hibának check engin nem világitot. 5 napig igy jártam a kocsival mert dolgoznom kellet meg az új légtömegmérőre is várni kellet, tegnap elmentem a szerelőhöz berakta az új légtömegméröt hiba kódokat,adaptációt törölte először az új légtömeg mérőt nem akarta felísmerni a kocsi ezután egy másikprogramal ment rá a szerelő utána proba kör ment szépen minden szép és jó volt mentem vele 100+km-et. Ma reggel ismételten inditás után lefuladás, légtömegmérő csati le és megint jó. Valakinek valami ötlet? :hulyevagyok:

YELLOW Elküldve: 2019-09-13 08:43 Manuális klíma - Digit klíma

Jonerto írta:
YELLOW írta:
Altus írta:
YELLOW írta:
Altus írta: Sziasztok!
Érdekelne, hogy a manuális klíma panelt ki lehet cserélni digitálisra? Egy e87 es 2006-os évjáraturól van szó. Előre is köszi a segítséget!


ez nem ilyen egyszerű. minden autó esetében a digit és a manuál klíma között minden más szinte. más az egész box, de még lehet a klímahűtő is. a digitben tele van apró motorokkal, amik mozgatják a boxban a csappantyúkat, a vezérlésnek megfelelően. sokkal több szenzor van benne.
szóval magát a kezelőfelületet hiába cseréled ki, nem fog jól működni, mivel a manuálisban több a bowden, meg semmi értelme nincs.


Köszi hogy foglalkoztál a kérdésemmel. Ez a manuális panel már elektromosan állít mindent. Nincsenek bovdenek, csak a kialakítása, a külső kinézete olyan mint egy manuális. A csatlakozók is stimmelnek csak ha összedugóm és bekapcsolom, a levegő befújása össze vissza működik. Azt hittem talán van valami programozási vagy beállítási lehetőség hogy felismerje az új egységet.


valószínűleg a venti előtét ellenállása is más. ezért nem jól szabályozza, és valószínű valami szenzor is hiányzik hozzá. lehet igazad van és valahogy programozható, de akkor ezt nem tudom. hátha más. de tutti nem ilyen egyszerű.


Ki lehet cserélni mert a csatlakozók ugyanazok és működik is de nem 100-osan mert a digitben 3 levegő terelő motor van a manuálban csak 1.Ezért van , hogy a manuálban a levegőt csak 1 vagy 2 szellőzőn tudod befúvatni míg a digiten egyszerre mind a 3 is akár. Az erősséget ugyanolyan jól lehet vele állítani.A lényag motortipusban ugyanolyan autóból való legyen dízel vagy benzin.Én e46 on ezttapasztaltam.


nekem sajnos fater +50ezerért elfelejtette megrendelni a Duster-be a digit klímát. mert amúgy senki nem mondta és fura mód rá sem akarták beszélni. pedig legnagyobb felszereltség volt, sőt még pluszban ment rá ez-az. eleve nem is értem, hogy a legnagyobb felszereltséghez miért nem jár már egy 50ezres extra alapból. szóval mikor vettük át az autót, akkor rákérdeztem erre, és ott is azt mondták, hogy sajnos ez nem olyan egyszerű. sőt jut eszembe, az autóra majd fél évet várt, én 2 hónappal később tudtam meg, és vettem észre, hogy ohne digit klíma. hiába mondtuk, hogy nem lehetne változtatni, azt mondták nem. csak a színét. ezt sem értettem. bár meg tudom magyarázni magamnak.
viszont tudom, hogy vannak autók, ahol pl a venti előtét ellenállása is más manuál és digit klíma esetén. még kinézetre is.
E46 megint más. mert ott nem volt dupla digit klíma. E87-nél meg a manuál szerintem sima klíma, a digit pedig dupla digit. tehát kb biztos, hogy a klímabox nem ugyanaz.

nD0minik Elküldve: 2019-09-13 07:58 Rohadás

YELLOW írta:
nD0minik írta: Sziasztok!
Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy a mai nap nagy felhőszakadás volt, és most estefele láttam, hogy áll a víz a gumiszőnyegben. Mivel a gumiszőnyegben volt víz, ezért arra gyanakszom, hogy valahogy bele csepegett/folyt. Semmi jelét nem találtam, hogy honnan jött a víz.
Ti találkoztatok már ilyennel?
Mit kéne először megnéznem, van-e tipikus hely, ahol be szokott ázni, vagy csak az extrém mennyiségű esőnek tudható be az egéaz?
Mindenesetre az eső elvezető csatornát az első szélvédőnél szeretném kitisztítani.
Hogy érdemes nekiállnom?

(Nem találtam alkalmasabb fórumot, ezért írok a ,,rohadás''-hoz)

Köszi, hogy elolvastad
E46 touring


pedig van beázásos topic. ;)
ha tetőablakos az autó, akkor az "A" oszlop tető találkozásnál a vízelvezető szokott eldugulni, szétcsúszni. kárpit alatt.
a másik hiba az ajtóknál való befolyás. a kárpit alatt van egy úgynevezett párazáró szivacs, fólia, ki hogy hívja. ennek a ragasztása szokta elengedni magát. ha már volt bontva, pl ablak fóliázás miatt, akkor pláne hajlamos erre, mert rosszul, helytelenül ragasztják vissza. vagy maga a szivacs van elszakadva. ugyanis eső esetén, az ablakon lecsorgó víz, belül az ajtóban, pont az ajtó belső élére csepereg, ahol találkozik a szivaccsal és ha alul elengedte a ragasztás, akkor bizony befolyik.
mivel touring-od van, ezért a csomagtartó is hajlamos beázásra, főleg a hifi részlegnél, a kis oldal ablaknál.


A beázás helyén javítva volt az ablakemelő, úgyhogy akkor ott kezdem a keresést.

Köszönöm a segítséget.

Jonerto Elküldve: 2019-09-13 06:39 Manuális klíma - Digit klíma

YELLOW írta:
Altus írta:
YELLOW írta:
Altus írta: Sziasztok!
Érdekelne, hogy a manuális klíma panelt ki lehet cserélni digitálisra? Egy e87 es 2006-os évjáraturól van szó. Előre is köszi a segítséget!


ez nem ilyen egyszerű. minden autó esetében a digit és a manuál klíma között minden más szinte. más az egész box, de még lehet a klímahűtő is. a digitben tele van apró motorokkal, amik mozgatják a boxban a csappantyúkat, a vezérlésnek megfelelően. sokkal több szenzor van benne.
szóval magát a kezelőfelületet hiába cseréled ki, nem fog jól működni, mivel a manuálisban több a bowden, meg semmi értelme nincs.


Köszi hogy foglalkoztál a kérdésemmel. Ez a manuális panel már elektromosan állít mindent. Nincsenek bovdenek, csak a kialakítása, a külső kinézete olyan mint egy manuális. A csatlakozók is stimmelnek csak ha összedugóm és bekapcsolom, a levegő befújása össze vissza működik. Azt hittem talán van valami programozási vagy beállítási lehetőség hogy felismerje az új egységet.


valószínűleg a venti előtét ellenállása is más. ezért nem jól szabályozza, és valószínű valami szenzor is hiányzik hozzá. lehet igazad van és valahogy programozható, de akkor ezt nem tudom. hátha más. de tutti nem ilyen egyszerű.


Ki lehet cserélni mert a csatlakozók ugyanazok és működik is de nem 100-osan mert a digitben 3 levegő terelő motor van a manuálban csak 1.Ezért van , hogy a manuálban a levegőt csak 1 vagy 2 szellőzőn tudod befúvatni míg a digiten egyszerre mind a 3 is akár. Az erősséget ugyanolyan jól lehet vele állítani.A lényag motortipusban ugyanolyan autóból való legyen dízel vagy benzin.Én e46 on ezttapasztaltam.

bmwm43 Elküldve: 2019-09-13 05:01 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja:roll: valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen? 8O



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.


nincs alapjárat ingadozás,hangja is normális pöcc-röff indul de hidegen rázkódik picit a kasztni de pár perc után kisimul ahogy elkezd melegedni,amint bemegszil a probléma teljesen megszűnik, csak hidegen csinálja.

YELLOW Elküldve: 2019-09-12 23:06 Mi lehet a baj?_

bmwm43 írta: Sziasztok! hétvégén vettem egy E46 Sedánt N42B18 motorral és olyan problémám lenne, hogy hidegen remeg az autó, amint el kezd bemelegedni abba hagyja:roll: valakinek volt már ilyen? üzem meleg motornál semmi remegés nincs.. alapjárat is betonfixre beáll, nem ingadozik. valakinek volt már ilyen? 8O



remegés mit jelent? ingadozik az alapjárat, rossz a hangja, mintha subaru lenne? rázkódik erősen? mert akkor nem megy egy henger hidegen. általában az trafó probléma, de ha már csere, akkor mind a 4-et és gyertyákat is.
ha csak alapjárat ingadozás van, össze vissza, szabálytalan ütemben, akkor sok minden lehet, pl kartergázszűrő, lambda szonda. meg sok minden.

YELLOW Elküldve: 2019-09-12 23:00 világításmodul programozása

BMW0926 írta: Sziasztok

Remélem jó helyre írok.

Szeretném programozni a kocsim indexét, hogy ajtó nyitás és záráskor villogjon az index. Ugyanis baromira zavaró, hogy se nyitáskor, se záráskor nem villan semmi, így mindig fülelnem kell ajtó záráskor, hogy bezárta-e. Ami a rendelkezésemre áll: laptop, rajta INPA és egyéb feltelepített progijai, k+DCAN kábel. A kérdésem az lenne, hogy le tudja-e valaki írni nekem, hogy mit hogyan kell módosítanom, és mit hova kell másolni, hogy működjön a dolog. Kerestem volna a neten leírást, de nem találtam olyat, ahol szájbarágósan le lenne írva. A kocsi típusa: e46 sedan, 2001/5 évjáratú.

Segítségetekben bízva,

Üdv


Hát INPA-val ezt nem fogod tudni beállítani.
Amivel lehet, azt meg macerás leírni, beállítani hozzá a profilt, stb.