Összesen 5992 találat
gandalfcappy
Elküldve: 2018-01-20 15:53 Hűtővíz..:S
Tano írta:
gandalfcappy írta:
Helló!
Szerintetek az milyen mikor 2 havonta kb 5dl vizet kell öntenem a hűtőbe, hogy feljöjjön a hűtő úszója, de viszont motorolajat még nem öntöttem bele, és most vívó felső jelzés felett van picikét (2mm-rel), az előtt alatta volt. Honnan lehet megtudni, hogy van e víz a motorolajba vajon? Hengerfejtömítés cserénél ugye nem kell előrehúzni a motrot a helyéről?
Ha víz kerül a motorolajba akkor megváltozik a színe illetve az állaga is, youtube-on vannak ilyen videók.
Amit érdemes lehet megnézni még az az EGR hűtő, ott is elmehet a víz úgy hogy nincs nyoma. Anno nekem is ez volt.
Tano
Elküldve: 2018-01-19 22:12 Hűtővíz..:S
gandalfcappy írta:
Helló!
Szerintetek az milyen mikor 2 havonta kb 5dl vizet kell öntenem a hűtőbe, hogy feljöjjön a hűtő úszója, de viszont motorolajat még nem öntöttem bele, és most vívó felső jelzés felett van picikét (2mm-rel), az előtt alatta volt. Honnan lehet megtudni, hogy van e víz a motorolajba vajon? Hengerfejtömítés cserénél ugye nem kell előrehúzni a motrot a helyéről?
Ha víz kerül a motorolajba akkor megváltozik a színe illetve az állaga is, youtube-on vannak ilyen videók.
Amit érdemes lehet megnézni még az az EGR hűtő, ott is elmehet a víz úgy hogy nincs nyoma. Anno nekem is ez volt.
gueszka
Elküldve: 2018-01-16 11:27 Mi lehet a baj?
Sziasztok,
Van egy érdekes hibajelensége az autómnak (N47D20C -100kw), csak a tippeitekre vagyok kiváncsi. Az EGR szeleppel vannak már egy ideje gondjaim, a csere nem oldotta meg a problémát.
Hibakódok csak EGR-vel kapcsolatosak, volt élő diag, kábelek ellenőrzése. MAF rendben van.
Az van hogy az EGR-t adaptálva, kb 1 hétig jó a kocsi, aztán többnyire autopályázás után megint elkezdi bedobálni a hibakódokat és torpan, de konkrétan annyira, hogy volt hogy indulásnál majdnem le is fulladtam (hideg motornál sokkal jobban torpan mint meleg motornál)...újra adaptálva megint jó egy darabig...
Van esetleg ötletetek, lehet az adaptációval van gond? Lehet hogy ECU? Azt most nem cserélnék fél milliáért ha nem muszáj, pláne hogy a DPF miatt egyedi szoftver fut rajta, de ez a hiba DPF sw modosítás előtt is fent állt ugyan így....
Köszi,
Horvathcsaba
Elküldve: 2017-12-27 19:44 kiegyenlítő tartály
Horvathcsaba írta:
gueszka írta:
Horvathcsaba írta:
Kedves Rajongók!
Egy e83 35d miatt írok, pár hónapja nekiállt eltünni nekem is a tartályból a víz, után kell töltögetnem...
Napi 40 km-t autózom vele, rendszeresen munkába és haza.
Viszont kellett Bp.-re mennem két nap alatt mentem több mint 500 km-et, nem volt semmi vizfogyás. Ilyen rövd távon pedig van.
Nagyszerviz után vagyok, ahol láncot vizpumpát termosztátot mindent cseréltek.
Szerelő nézte reagenssel, szerinte nem hengerfelyes.
Tudnátok segíteni? EGR hütő okozhat ilyent?
Nem olajos a viz, szerintem nem az olajhütö.
Sajnos semmi ötletem nincs, csöpögés nyomát nem láttam sehol.
Köszönöm a segítségeteket!
Üdv
Majd valami szaki megírja, hogy mi a tuti, de szerintem EGR hűtő-nél fogyhat víz, azt nem tudom hogy a rövid távokhoz köze mi köze lehet...
Amúgy meg ha a hűtőfolyadék a motorra kerül, vagy valami forróra akkor egyből el is párolog, szóval nem mindig van nyoma a fogyásnak... fehér füstöt ereget az autó?
Nem, én nem látom hogy fehéret füstölne, néztem azt is már.
Sajnos még nem jöttem rá hova fogy el a viz.
Sziasztok!
A korábban említett hütö cseréje orvosolta a hibánt.
Csere óta jó, nincs vízfogyás.
Üdv.: Csaba
Jani69
Elküldve: 2017-12-17 12:42 Termosztát
Sziasztok! Legutóbb írtam,hogy nem melegszik fel üzemmelegre a motor. Mindkét termosztátot kicseréltem és megoldódott a probléma.Hamar felmelegszik és a titkos menüben nézve is 90 fokos a víz. Ha valakit érdekel szívesen leírom a szerelés folyamatát ami kb. 4 órát vett igénybe.:kiraly:
YELLOW
Elküldve: 2017-12-15 08:00 Hibakód
Bayerische46 írta:
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem.
p0170,p0173 hibakódom van illetve p1250 pending fault.
Találtam 2db kiszakadt gumicsőt ,ezeket lecseréltem de a hibakódot újra dobta.
Üzemanyag nyomás stabil 3bar,szerintem ez rendben van.
Hidegen könnyen lefullad alapjáraton,illetve erőtlen és dadog gázadásra és kissé sokallom a 12-13literes fogyasztást is.
Próbáltam a reggeli indításnál lehúzni a map szenzort de semmi se változott.
Valakinek valami ötlet hogy mi lehet a probléma,vagy hogy hol kutakodjak?
Nincs kedvem vaktába alkatrészeket cserélgetni....
de miért hibakódokat írsz? úgy láttam van Scanner olvasód. az szövegesen is kiírja.
INPA-val lehetne élőadatokat nézni.
https://www.obd-codes.com/p0170fater OFF autójánál, amúgy ezeket a hibákat dobja, de nem ilyen a tünet, csak egy fordulaton rángat egy picit, és olyan 1-1,5 liter az üzemanyag többlet. sehol nem jöttek még rá a hibára, és az autó alig futott km-t.
szerk.: érdemes még EGR szelep környékén és a kartergázszellőztető szelep, csövek környékén szétnézni. + DISA szelep.
arpix
Elküldve: 2017-12-15 07:55 BMW navi
Szisztok,
Egy 2006 E90 röl lenne szó amiben beépitett gyári nagynavi van.
Mivel amit a kocsihoz kaptam DVD az csak Észak- Eúróoát tartalmazza igy nekem ez nem igazán felel meg.
Van valakinek ötlete hogy honnan lehetne letölteni Magyarország és a Délen szereplő országok térképét... pl. Szeriba, Horvátország, Montenegró...
Sajnos már töltöttem le valahonnét egy térképet és az ISO filet rá is irtam DVD -re ( tudom az ISO -bol hogy készitenek DVD :) csak azért hogy ne legyen az leirva hogy jól vételeztem e fel vagy sem :)))) )
Nekem nem szükséges a magyarositás... az angolal kitűnően boldogulok. Igy nekem csak a térképek kellenek.
Előre köszi minden esigtéget.
Üdv. Árpix
Adika
Elküldve: 2017-11-30 13:09 Hifi beszerelése e46-ba
Sziasztok!
Segitseget szeretnèk kèrni!
2003-as 320i e46 tulaj vagyok, multikormányos a drágám.
Szeretnèm lecserèlni a buisniss cd-s gyari radiot, uj bluetoothos, lehetoleg usb-s elolapi toltos 1dines fejegysegre.
Tudtok segiteni, milyen fejet kene valasztanom es a multikormany vezerleshez szukseg van e meg plusz atalakitora vagy barmire?
Sajnos total kasu vagyok hozza, ezert barmilyen tanacs-segitseg jol jonne!
Kettot neztem ki, ha ajanlotok valamit az is nagyszeru!
https://www.arukereso.hu/fejeg...velemenyekhttps://www.arukereso.hu/fejeg...140150884/Előre is köszönet!!!!
Ádám
Bakky
Elküldve: 2017-11-17 06:23 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Bakky írta:
b_imi írta:
Bakky írta:
Sziasztok!
2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?
Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.
És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!
Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi
A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.
Köszi!
Azt ki lehet szűrni, hogy melyik termosztát hányt be (ha az a gond), vagy menjek sorba és egyszer csak rátalálok?
ez leginkább így működik. nem lehet túl pontosan megmondani. mindig a másik rossz, ezért célszerű egybe cserélni. meg úgyis tönkre fog menni a másik is. illetve már az új is lehet eleve rossz. van rá példa.
ellenőrizni kiszerelt állapotban lehet, belerakod egy vízbe, amit elkezdesz melegíteni, és figyeled a hőmérőt, és a termosztátot, mikor nyit ki.
általában elég a nagy és az EGR termosztátot cserélni, ha 3 is van.
Köszi!
80 fokos a víz, szóval remélem termosztát, megrendeltem a nagyot, kezdem azzal, hátha megoldja!
YELLOW
Elküldve: 2017-11-16 09:25 Mi lehet a baj?
Bakky írta:
b_imi írta:
Bakky írta:
Sziasztok!
2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?
Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.
És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!
Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi
A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.
Köszi!
Azt ki lehet szűrni, hogy melyik termosztát hányt be (ha az a gond), vagy menjek sorba és egyszer csak rátalálok?
ez leginkább így működik. nem lehet túl pontosan megmondani. mindig a másik rossz, ezért célszerű egybe cserélni. meg úgyis tönkre fog menni a másik is. illetve már az új is lehet eleve rossz. van rá példa.
ellenőrizni kiszerelt állapotban lehet, belerakod egy vízbe, amit elkezdesz melegíteni, és figyeled a hőmérőt, és a termosztátot, mikor nyit ki.
általában elég a nagy és az EGR termosztátot cserélni, ha 3 is van.