Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Krapulax6 Elküldve: 2017-08-27 05:56 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?


Hello...
Az!Igen.



YELLOW Elküldve: 2017-08-27 01:18 Motor-váltó

Filo írta: Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo


köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme. :kiraly:
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

Filo Elküldve: 2017-08-26 21:19 Motor-váltó

Hali!

Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:

"
Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!

.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.

Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:
Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch
Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be.
"

Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.



Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...

Na megvolt a hiba.Ez:



Hát ennyi....


Üdv

Filo

bricktopm Elküldve: 2017-08-26 13:08 Nem tudom mi a baja az autómnak

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..


SZia, melyik volt, a böszrményi úti?

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-26 11:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.




En sem amiota garis legzsak csere utan kiszakitottak az "a" oszlopon a karpitot Debrecenben!
Raadasul a fenyszoromat sem tudtak beallitani.
Nagy markaszerviz.... Vicc..

John Elküldve: 2017-08-22 21:59 Karosszéria (javítás?)

Bitu79 írta:
John írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Igazad van,semmi értelme,még ha Bíróságig jutna az ügy akkor is a csajt sajnálnák meg.De én már ősszel szólni akartam neki de állítólag Németbe van viszont direkt le tiltott Fb-n is ami nem kicsit gyanús... Egyébként ha mobilról mobilt hívok ami kint van Németben akkor hány forint lenne a percdíj? Fogom és elkezdem zaklatni hogy fizessen,ha meg Rendőrségi ügy lesz belőle mindent kitálalok a Rendőröknek és a veje is szopni fog rohadt Anyjukat!

elmondom én mit csinálnék. megírnám a dolgot a TC-nek. ez is bele lehet írni, hogy a volt tulaj a felkereséstől elzárkózik, tilt az FB-ről. ha olyan a válasz, akkor meg tudod mutatni neki, hogy a TC-n ezt a választ kaptad, és megteszed a jogi lépéseket. addig ne zaklasd. egyébként annyi a tarifa, amennyi a csomagodban. nincs már roaming díj EU-s zónában.

Köszönöm,mindjárt meg is nézem hogy mi óta tiltott le engem,pill...

2016 október 13 ekkor beszéltem vele utoljára. Tehát ha 2016 Júli 18.án írattam át az autót (ő is velem volt Szegeden ott adta ki a bank neki a Törzskönyvet..) akkor még 6 hónapon belűl jeleztem neki ezek szerint nem?

ezért mondom, hogy ezeket írd meg. főleg ha a beszélgetések megvannak.
de rád bízom.

Hivatalos megkeresésre ha nem válaszol,akkor oké.De ez a FB ez vicc.Azzal beszél mindenki,akivel akar.Olvasd át a szerződést,ha van benne ilyen szöveg: „Az eladó a vevőt a gépkocsi műszaki állapotáról, (esetleges) sérüléseiről részletesen tájékoztatta, aki ezt tudomásul vette.”-akkor be*zoptad alapban.Ennyi erőből minden idióta feljelentené a másikat,mert rozsdás a használt autó alja,amit megvett.Az a rozsda a korából kifolyólag simán kialakulhatott...Az sem biztos,hogy tákolták.

Olvasgatom a "A közúti nyilvántartásba bejegyzett jármű tulajdonjogának változását igazoló teljes bizonyító erejű magánokirat"-ot olyan szerepel benne hogy: "Eladó tájékoztatja a gépjármű műszaki állapotáról és sérüléseiről.A vevő ezeket tudomásul vette." de engem nem tájékoztatott és az "Egyéb feltételek" rovatba se írt semmit (példáúl hogy az a küszöbök rohadnak..)de ezt jogilag a vevő felé pozitívan is lehet értelmezni hiszen ha kiragadjuk azt a részt hogy: "Eladó tájékoztatja a gépjármű műszaki állapotáról és sérüléseiről." ezt a kötelességét megszegte,nem tájékoztatott.

Ez a küszöb rohadás szériahiba e46-nál.Pereld be a csajt,ha attól megoldást remélsz.Ha neked ad igazat a bíróság,legalább ingyen lesz a küszöb javítás.De szerintem a kocsi korából kifolyólag,és az ápolás hiányából eredendően ez normális...
Írd be Google keresőbe ezt:e46 jack point rust ,és képek keresése.Tele a net ilyenekkel,mint a tiéd.

Ilyen fotókkal is tele van? B oszlopnál hány ujjam mutatom? Pedig tanyán lakom és nincs polírozva (Tanyasi használat mellett ha lehet vedd figyelembe a szőnyeg és a kéderek porosságát,ha le takarítom 1 nap és ugyanilyen,elég csak bele lépni fosóhomokos lábbal,persze ahol aszfalt utak vannak az nem tudhatja :D)csak kézzel mosva és törölgetve,gondolj bele,ha rajta a küszöbtakaró (jelen esetben takaró nélkül készítettem a képeket..) olyan mint egy fénylő Negró cukor hatását kelti :D Nem perelek senkit semmi értelme,bezzeg ha Amerikában élnénk,ott minden apró dologét lehet,még ha egy kiskutya véletlen a ház elé szarik akkor is perelnek,és nyernek a károsultak,de itthon... :( Lényeg az hogy megpróbálom Yellow tanácsát megfogadni,irány a Totalcar-nak üzenés! :)(De ne értsétek félre nem vagánykodásból mutatom csak szakadjon meg aki feltalálta a küszöbtakarót ami minden mást takar...)

gulyi Elküldve: 2017-08-22 10:57 Fûtés - Klíma

[quote="gulyi"]
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.




a kérdésemkor bemásoltam egy képet,hogy hol a cső /igaz elég szar képet rakott be/, valóban a váltó fölött jön ki, de már én is kotortam,szívattam fújtam stb. Megpróbálom még a villanyszereléshez használt vezeték behúzóval meg kotorni
[/quote

No meg lett a vizesedés oka, a bal oldalon elől-hátul beázik az ajtó!

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 15:10 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...Ti mit tennétek a helyemben?A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.
Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!

Írtam lejjebb,hogy kb 10 000 a komplett diag a BMW-nél.A megbízhatóság így sem teljesen garantált,de ez a legértelmesebb választás,ha nem akarsz potyára pénzeket kidobni az ablakon.BMW szervízben azért van fogalmuk az autóról.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 15:08 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!


ha ennyire biztos vagy bennük, akkor miért nem oda vitted rögtön?
mondjuk én ezt fenntartással kezelném. én biztos nem vinném, csak ha nem lenne végképp semmi más lehetőségem. mert sok pénzért sokszor ők sem csinálnak semmit, csak kamu, látszat munkákat.
de ha ismered őket és jól dolgoznak, akkor hajrá. én nem vagyok hivatalos szerviz felé bizalommal.

BMW0926 Elküldve: 2017-08-20 15:04 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.


Van Egerbe egy BMW szerviz, lehet kérek majd időpontot. Inkább fizetek oda 50.000-60.000-ret hibakódonként, de legalább tudni fogom, hogy jó munkát végeznek és megbízhatóak!