Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Tano Elküldve: 2014-08-13 00:47 lámpa

Zoli200 írta: Az nincs sajnos azt hittem táv kapcsal meg lehet oldani,köszi a választ :kiraly:Ha esetleg gondolkodnék egy diag beszerzésen milyent ajánlanál mert azért egy két alap dolgot törlés ez az jó lenne itthon is megcsinálni?


Egy USB-s INPA interfész megfelelő otthoni célra, 4-5 ezer ft-ból kijön. Olvasgass bele ebbe a topikba hasznos infókért.

YELLOW Elküldve: 2014-08-08 23:19 Segítsetek!

Bero írta: Már csak az a kérdés,hogy ilyen potmétert hol találok... autósboltba,realom vagy elég ha veszek egy pont olyan potmétert?


ez nem olyan poti, mint a hagyományos... azt tudom külföldi oldalakon foglalkoznak a témával, egyszer már rátaláltam valami kapcsán. de ha jól emlékszem INPA-val is vizsgálható.

csbalu Elküldve: 2014-08-06 13:44 Egr szelep

szotakdavid írta:
csbalu írta: Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu


Inpa teszt!


Ez lett volna a következő aminek nekiállok :D

szotakdavid Elküldve: 2014-08-06 13:27 Egr szelep

csbalu írta: Az EGR szelepet, kézzel is meg lehet mozgatni? Levettem kitakarítottam, tele volt korommal. Megnézném hogy rendesen mozog-e. Ezt csak vákuummal lehet? EGR hibát írt legutóbbi kiolvasáskor. A vákuumcső is eléggé szar volt rajta abból lecsíptem egy picit és visszadugtam, de nem csodálkoznék ha nem tudott volna mozogni, a sok lerakódástól.
Szóval hogyan tudom ellenőrizni, legalább azt hogy mozog-e?

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv
Balu


Inpa teszt!

lantika Elküldve: 2014-08-04 19:57 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok. Az normälis,hogy az INPA az ABG nevü Steuergerät-et nem tudja kiolvasni? Mindenhonnan ki tudom olvasni a hibakodokat,kivetel az ABG. Räadäsul folyamatosan vilägit a legzsäkvisszajelzöm... :(

Zolee Elküldve: 2014-07-16 21:05 bmw diagnosztika

Padre323i írta:
Zolee írta: Sziasztok,
Olyan kollégát keresnék BP-en, aki tud DIS-el diagolni.
Jelenség: kizárólag üzemmeleg állapotban 2000-2500 fordulaton becsörög a motor (N40). Ezt is 'csak' terhelésnél teszi (emelkedő, hirtelen gyorsítás) de alig hallhatóan, viszont engem idegesít. Láncfeszítő cserélve lett, vezérműtengely jeladók kiszedve, tisztítva (a beömlő oldalin a szoknya részén van egy hajszálrepedés, de ugye hibát nem ír?!), Vanos szoleniodok szintén kiszedve, tisztítva.
INPA-val lediagoltam, semmi ezzel kapcsolatos hibát nem ír, mindössze ezt a kettőt:
271B - Oxygen sensor before cat ill.
271D - Oxygen sensor heater before cat
ezeknek nem nagyon lehet közük vagy igen?!
Köszönöm!


Ha esetleg jó Dunakeszi.
Pisti:70/6336890
Hivatkozz rám.

Köszi! Fel fogom hívni!

hil Elküldve: 2014-07-16 18:54 ABS-rõl általában

Kasas írta:

Sajnos nem tudom milyen progi volt, a szerelő nem mondta, amikor ott voltam, akkor még nem tudtam hogy ez is számít :).

Hát igen, így utólag már én is úgy gondolom, hogy egyszerűbb lett volna. De az egész csak egy szaros jeladótól indult...Fene se tudta hogy ide jutok :(


Szia!
Csak, hogy megnyugtassalak: én először Carsoftal néztem, bár volt már akkor is IMPA-m, meg DIS-em is, csak lusta voltam elővenni és én is jeladót cseréltem (olcsóért vettem (8K)), de maradt a hiba. Akkor néztem meg INPA-val és bontottam szét a vezérlő egységet. Azóta (a leírásomon látod a dátumot)rendesen működik, nem volt hibajelzés. Aztán javítottam néhány vezérlő egységet szívességből (ingyért!!!), de senki sem jelzett vissza, hogy maradt a hiba.
hil

Padre323i Elküldve: 2014-07-16 18:52 bmw diagnosztika

Zolee írta: Sziasztok,
Olyan kollégát keresnék BP-en, aki tud DIS-el diagolni.
Jelenség: kizárólag üzemmeleg állapotban 2000-2500 fordulaton becsörög a motor (N40). Ezt is 'csak' terhelésnél teszi (emelkedő, hirtelen gyorsítás) de alig hallhatóan, viszont engem idegesít. Láncfeszítő cserélve lett, vezérműtengely jeladók kiszedve, tisztítva (a beömlő oldalin a szoknya részén van egy hajszálrepedés, de ugye hibát nem ír?!), Vanos szoleniodok szintén kiszedve, tisztítva.
INPA-val lediagoltam, semmi ezzel kapcsolatos hibát nem ír, mindössze ezt a kettőt:
271B - Oxygen sensor before cat ill.
271D - Oxygen sensor heater before cat
ezeknek nem nagyon lehet közük vagy igen?!
Köszönöm!


Ha esetleg jó Dunakeszi.
Pisti:70/6336890
Hivatkozz rám.

Zolee Elküldve: 2014-07-16 14:45 bmw diagnosztika

Sziasztok,
Olyan kollégát keresnék BP-en, aki tud DIS-el diagolni.
Jelenség: kizárólag üzemmeleg állapotban 2000-2500 fordulaton becsörög a motor (N40). Ezt is 'csak' terhelésnél teszi (emelkedő, hirtelen gyorsítás) de alig hallhatóan, viszont engem idegesít. Láncfeszítő cserélve lett, vezérműtengely jeladók kiszedve, tisztítva (a beömlő oldalin a szoknya részén van egy hajszálrepedés, de ugye hibát nem ír?!), Vanos szoleniodok szintén kiszedve, tisztítva.
INPA-val lediagoltam, semmi ezzel kapcsolatos hibát nem ír, mindössze ezt a kettőt:
271B - Oxygen sensor before cat ill.
271D - Oxygen sensor heater before cat
ezeknek nem nagyon lehet közük vagy igen?!
Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2014-07-15 13:12 Elektromos ablak tanítás ????

kempelen írta:
YELLOW írta:
ZirK írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
ZirK írta: Sziasztok!
Tegnap vettem egy 323i e46 paripát és olyan problémám van, hogy a hátsó ablakok nem reagálnak egyik gombra sem. Ha kulcsal nyitom őket akkor is csak a két első és a napfénytető nyílik. Előző tulaj sem tudja miért és mióta csinálja ezt.Nem hiszem, hogy a motorok haltak le és nagyon remélem hogy nem GM probléma.
Van ötletetek mi lehet a gond?


szia,
Ez pedig elég GM gyanús. Ha nem akarod kivenni, legalább diaggal kérdezzétek le a GM-et, hogy mi a cikkszáma és egyáltalán rajta van-e a hátsó ablakok SA kódja.

Azért nézd meg a 71-es számú biztosítékot, van-e benne biztosíték és ha van, akkor jó-e. Ez legyen, az első lépés, ha eddig nem nézted meg. :)

De még hibakódot is találhattok rajta.


vagy lehet csak középen ki lett cserélve a váltókeret, vagy esetléeg elkezdődött egy ablak projekt, vagy egy LOW-os GM került bele, mert nem akart nyitni vagy zárni az ajtó :D


Köszönöm a gyors vàlaszt!
Az első volt a biztosíték amit menéztem, de az jó. A màsodik a fórum :)
Ez egy idős bàcsié volt, aki nem nagyon cserélgetett ilyet hogy vàltó keret. Jövőhéten egy ismerőssel rádugjuk egy laptopra.


inpa progival lehet működtetni az ablakot. ha úgy megy, akkor a kapcsolóval lesz gond. ha nem megy úgy sem, akkor motortól visszafelé bármi, de furcsa, hogy egyik hátsó sem megy, így valahol a GM környékén keresgélnék, mint relé. vagy az öreg letiltatta az ablakot hátul, ha véletlen megnyomná, nehogy leengedve maradjon. ezt is el tudom képzelni.
attól, hogy öreg emberé volt, még egy szervízbe simán kibaxhattak vele. külföldön sem jobb a helyzet, valakinek kellett egy High-os GM mondjuk, aztán lehet simán kicserélték. mer az öreg lehet úgysem veszi észre.


A kapcsolókat kiszűrhetjük ha az első viszi, a hátsó nem és/vagy fordítva. De ha sem elöl, sem hátul nem viszi, akkor nem kell inpa hozzá hogy tudjuk, hogy nem a kapcsolókkal lesz a gond... négy kapcsoló tönkremeneteléhez nagy átok kell.



kb ezt írtam a motorhoz, csak ezt már lusta voltam leírni :D vagyis utaltam rá, csak hülyén...