Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


tibee01 Elküldve: 2014-03-20 10:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

MattM325 írta:
tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Ncs-ben azt hiszem lehet korrigálni.


Köszi!

És azt nem tudod véletletlen, hogy hol, illetve milyen néven fut ez a paraméter?

MattM325 Elküldve: 2014-03-20 09:39 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Ncs-ben azt hiszem lehet korrigálni.

Pocses Elküldve: 2014-03-20 09:35 Műszerfal kijelzés

tibee01 írta: Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!


Szia!

Ha az átmérő nem változott mert annyival peresebb a gumma, akkor jól mér az óra. Szerintem mindenki így vált kerék méretet.
Mi volt fent, és mi lett helyette?

Üdv.: Pocses

tibee01 Elküldve: 2014-03-20 09:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!

tibee01 Elküldve: 2014-03-20 09:10 Műszerfal kijelzés

Sziasztok!

1 mérettel nagyobb kerék került az autóra, és így ugye változott az áttétel, így a sebességmérő ...., nem jó értéket mutat.

Van rá lehetőség, hogy valahol ezt lehessen korrigálni szoftveresen? Van inpa, dis, ncs expert.

2005 E46 320D-ről van szó!

Előre is köszönöm!

anubisz Elküldve: 2014-03-09 15:44 Lámpamosó

nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.


Általában gyárit használok. "tudom ezen lehet vitatkozni"



Lehet, hogy pont az a "titok", hogy Neked még sosem volt vele gondod. Én is áttérek gyárira aztán majd meglátjuk. Melyiket veszed, a tablettást?


83-12-2-181-288 Gyári ötliteres kiszerelés, és duplába hígítom. akkor kb -30 C ig hiteles.

"Egyéb esetben egy átoknak tartom a tisztító rendszert "nyáron mikor felspriccel mindent a tiszta autóra"



Nyáriból milyet használsz? INPA-val ki lehet kapcsolni a spriccelést és korlátozni is lehet.


Nyáron is ugyanezt használom, nem bonyolítom túl.



Nekem is állandóan fosta a vizet, volt,hogy elengedett egy egész tartályt egy nap alatt. Kicseréltem a balt, sok pénzért, 1 hónap és beszart a jobb. Állítólag valami szlovák beszállitó gyártja,elég kula a minőség.Én nem cserélgetem már, amúgy is szart se ér.Csak pocsolyát csinál, mert koszt nem igen visz le. Természetesen hogy ki volt kötve, egy élelmes szerelő kilopta a motort is, és egy csavart tekert be a tartály kimenetbe,hogy ne ömöljön a víz. Persze nem vettem észre,csak ki tudja mikor. Nem nézi azt minden nap senki. Fogalmam sincs melyik köcsög volt az.
Lehet tényleg a folyadék szedte szét a tömítést benne mindig. Természetesen gyári volt benne, nem Kínai.

nickname Elküldve: 2014-03-09 14:33 Lámpamosó

MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.


Általában gyárit használok. "tudom ezen lehet vitatkozni"



Lehet, hogy pont az a "titok", hogy Neked még sosem volt vele gondod. Én is áttérek gyárira aztán majd meglátjuk. Melyiket veszed, a tablettást?


83-12-2-181-288 Gyári ötliteres kiszerelés, és duplába hígítom. akkor kb -30 C ig hiteles.

"Egyéb esetben egy átoknak tartom a tisztító rendszert "nyáron mikor felspriccel mindent a tiszta autóra"



Nyáriból milyet használsz? INPA-val ki lehet kapcsolni a spriccelést és korlátozni is lehet.


Nyáron is ugyanezt használom, nem bonyolítom túl.

MattM325 Elküldve: 2014-03-09 14:24 Lámpamosó

nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
MattM325 írta:
nickname írta:
anubisz írta:
Benw318d írta: Sziasztok!
Azt vettem észre,hogy a lámpamosóm nem húzódik vissza az alapállapotra. Lemossa a lámpát,majd elindul visszafelé , de kb. 10mm-re megáll a lököstől.Tud valaki megoldást? Mi lehet a probléma?...köszi a válaszokat.

Csere. Ez az E46 nál is nonstop csere, éjjel,nappal. Ki is kötöttem,nem fogom évente 2x cserélni.


Nekem még egyikbe sem kellet cserélni, nem értem ezt a gyakori csere dolgot.

Vagyis akkor igen ha bontott alkatrészekkel van pótolva mindig.



Milyen ablakmosó folyadékot használtok? Volt, hogy nekem is folyt, legutóbb a szélvédőmosó motor szűrős tömítését cseréltem. Érdekes mindig azután kezdte el, hogy készre kevert folyadékot (Sonax, Turtle wax) használtam, a koncentrátumoknál sosem jelentkezett, lehet nem véletlen, én már csak erre tudok gondolni.


Általában gyárit használok. "tudom ezen lehet vitatkozni"



Lehet, hogy pont az a "titok", hogy Neked még sosem volt vele gondod. Én is áttérek gyárira aztán majd meglátjuk. Melyiket veszed, a tablettást?


83-12-2-181-288 Gyári ötliteres kiszerelés, és duplába hígítom. akkor kb -30 C ig hiteles.

"Egyéb esetben egy átoknak tartom a tisztító rendszert "nyáron mikor felspriccel mindent a tiszta autóra"



Nyáriból milyet használsz? INPA-val ki lehet kapcsolni a spriccelést és korlátozni is lehet.

Pitykoo Elküldve: 2014-02-23 13:10 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik... :)
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!


jah de, lehet. ugyanúgy sorba lehúzod, majd visszadugod, ahol nem változik jobban a motor járása, az a kaka. mondjuk elég csak a csatot lehúzni a trafóról, a trafó maradhat bent a hengerfejben.


Na ilyesmire gondoltam én is.... :)
Remélem működni fog...
Köszi! :)

YELLOW Elküldve: 2014-02-23 13:02 Motor-váltó

Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan hibajelenségem van, ez autópályán jött elő, hogy mentem vele rendesen egyszer kétszer jobban odanyomtam neki hogy hogy megy és egyszer csak kigyulladt a motor lámpa a műszerfalon és onnantól elkezdett rázni a motor nem gyorsult mintha nem lett volna benne erő....
Félreálltam leállítottam majd újraindítás után eltűnt a lámpa és ment rendesen tovább mintha mi se történt volna..
Ez mitől lehet??
Köszi!


szerintem megállt egy hengered. saját tapasztalatom alapján azt a következtetést vonom le, hogy 1-2 ezer km múlva trafót kell majd cserélned.


Olyannak éreztem én is, mintha nem ment volna 1-2 henger!!
És az drága pénz lesz?


nekem azt mondták érdemes az összeset cserélni, igaz nekem csak 4-et keleltt és olyan 7500/db áron tudtam venni. ha gyári van benne, akkor fokozatosan tönkre fog menni úgyis, de cserélheted csak azt, amelyik rossz. az a baj, ha megszűnt a hiba, akkor nem is lesz eltárolva. azt csak akkor amikor bent van tudnád kiolvastatni.


Az jóóó...
Annak az esélye meg hogy pont hibába legyen kevés....
Na ez jól kezdődik... :)
Ha hibába van és járva hagyom a motort én megtudom nézni valahogy, hogy melyik amelyik nem megy?!


leállíthatod és megnézheted úgy. de ha újraindítod és normálisan megy, akkor lehet már nem lesz benen a hiba. nekem sem maradt benne. amikor végleg megadta magát, akkor benen volt, és csere után, kb 5 indítás után tűnt el a jelzés is, meg a hiba is. tehát nem lett törölve semmi hibakód. én sem értem, hogy miért nem tárolja el, az oké, hogy a check lámpát nem világítja, de a hibát eltárolhatná. legalábbis INPA-val nem mutatott semmit.



Hát igen, ez nekem is fura hogy úgymond nincs benne egy eseménylista ilyen esetekre, hogy mikor mivel volt gond!!
Am.... a megnézést úgy gondoltam mint a régi kocsiknál mikor nem megy 1 henger és a pipát leveszegetve járó motornál halható volt a változás, és hogy melyik a hibás!
Ennél nem lehet valami hasonló módon kideríteni??!


jah de, lehet. ugyanúgy sorba lehúzod, majd visszadugod, ahol nem változik jobban a motor járása, az a kaka. mondjuk elég csak a csatot lehúzni a trafóról, a trafó maradhat bent a hengerfejben.