Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Hammon Elküldve: 2014-01-17 18:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Keresek valakit Üröm környékéről,vagy Budapesten, aki segítene kiolvasni a kocsim hibatárolóját.Mindenképp INPA vagy DIS program kellene.

Ha megoldható, akkor a holnapi napon.

Köszönöm előre is!
:kiraly:

Hammon Elküldve: 2014-01-13 19:29 320d Motor

Idézet: Az övében sima vákumos a geometria vezérlése.(Ez így van)(azt meg tudja nézni, ha valaki felpörgeti 2000 fölé akkor visszavesz, majd vissza áll. leállítás után pedig visszaengedi alapra) De, szerintem inpa-t használtak,(Ezt nem értem) ami a légköri nyomással együtt mutatja a turbónyomást.(Rendes diagnosztikai programmal néztük)Akkor viszont már csak 1,5-1,9-el kell számolni. A vákumszelepet cserélném ki próbaképpen az EGR vezérlőjével.
Felcserélnéd a kettőt?

Nekem a szerelőm arról magyarázott,hogy a turbón lehet állítani,hogy ne legyen ekkora a A kocsi előző tulaja újíttatta az adagolót.Ott beállították,hogy működjön.MI viszont ugye most egy másik adagolót tettünk fel, más előtöltéssel,és az összes vákuumcsövet kicseréltük, mert volt köztük lyukas is.Ettől lehet a túlnyomás,hogy végre helyre állt a rend.
Nem így gondoljátok?







hancurozo Elküldve: 2014-01-13 18:51 320d Motor

Neo954 írta:
Hammon írta:
hancurozo írta:
Hammon írta: Elkiabáltam..............egy darabig megy rendesen, majd lekapcsolja a turbót...Újraindítás után megszűnik a probléma.Olyankor olyan,mint egy szívódízel.egy vödör hibát kidobott:-(

Kitöröljük megy egy pár km-t majd megint elmegy az erő.

Szerintetek mi lehet?


Menjetek vele gépre kötve egy kört. (a hibakódokat az élőadatokkal együtt értelmezzétek) Olyan nincs,hogy lekapcsolja a turbót. Esetleg a geometrián állít. (de a turbó akkor is dolgozik, csak nem szállít annyi levegőt)
Menet közben tudod figyelni a levegő mennyiségét, aktuális turbónyomást, stb. Lehet, hogy megragad a geometria, vagy a szabályzó szelepe, de azt látni fogod a gépen (túltöltés). Ha nem tölt rendesen azt is látni fogod.


Meg is van. A turbó 2.5-2.9-et tölt.Ezért szabályozza le.....Viszont a szerelőmnek nincs idő most a kocsimmal foglalkozni, így nekem kell lejjebb állítanom a turbót,hogy ne legyen ekkora nyomás. Valaki csinálta már?



Szia!
És azt hogy csinálod? Azt nem a számítógép vezérli az üzemanyagot meg a fordulatot nézve?
Nem hinném, hogy csak úgy lehet tekergetni, ahogy az emberfia kitalálja.

Ahogy Hancurozo írta megragadt a geometriád, és túltölt.
Én max lehúznám a villanyt a turbóról, ha jól tudom olyankor beáll "középre" aztán leállít vissza, hátha.

Üdv.:Neo


Az övében sima vákumos a geometria vezérlése. (azt meg tudja nézni, ha valaki felpörgeti 2000 fölé akkor visszavesz, majd vissza áll. leállítás után pedig visszaengedi alapra) De, szerintem inpa-t használtak, ami a légköri nyomással együtt mutatja a turbónyomást. Akkor viszont már csak 1,5-1,9-el kell számolni. A vákumszelepet cserélném ki próbaképpen az EGR vezérlőjével.



Neo954 Elküldve: 2014-01-04 13:19 Kipufogó

hil írta: Sziasztok!
Mielőbb tennék valamit, kérdezek: van egy hibajelzésem csupán INPA-val kiolvasva, az autó működésében semmi nem vehető észre, semmi lámpa nem világít:
165 katalysatorkonvertierung megnevezéssel.
A katalizátort már megvettem fél éve, most lenne időm berakatni. Az a kérdésem, ez megoldja-e ezt a problémát, vagy a lambda szondát kéne cserélnem? Feleslegesen nem vágatnám szét a kipufogó rendszert.
Előre is köszi a válaszokat,
hil




Szia!

Lengyel fórumon olvastam, hogy vagy a lambda szonda döglött meg, vagy a katalizátor.
A hibakód amúgy annyit ír, hogy a katalizátorod küszöbérték alatt teljesít, de mondom ez lehet hibás szonda miatt is.
Illetve olvastam, hogy az egyik figurának bedobta a hibakódot kitörölte, és azóta nem jött elő neki, szal lehetett csak pillanatnyi kontakthiba miatt is.

Üdv.:Neo

hil Elküldve: 2014-01-04 12:59 Kipufogó

Sziasztok!
Mielőbb tennék valamit, kérdezek: van egy hibajelzésem csupán INPA-val kiolvasva, az autó működésében semmi nem vehető észre, semmi lámpa nem világít:
165 katalysatorkonvertierung megnevezéssel.
A katalizátort már megvettem fél éve, most lenne időm berakatni. Az a kérdésem, ez megoldja-e ezt a problémát, vagy a lambda szondát kéne cserélnem? Feleslegesen nem vágatnám szét a kipufogó rendszert.
Előre is köszi a válaszokat,
hil


bmw320d4 Elküldve: 2014-01-02 18:44 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

sbalazs22 írta:
gdobos írta: Sziasztok,

E91 320d autóm nagyon nehezen indul. Reggeli inditásnál a kulcs behelyezése és a start megnyomása után, kivillan jópár darab ikon a műszerfalon és tekerés nélkül bealszik. Vagy esetleg kettőt teker az önindító és lekapcsol úgyanúgy sok hibajelentéssel. Aztán ha várok 1-2 percet, akkor beindul. Napközben is fennáll ez a jelenség, ha hirtelen ülök be az autóba és hirtelen akarok indítani. Van, hogy 10x veszem ki a kulcsot majd próbálom újra. Akumulátor 1 éve cserélve, most novemberben voltam márkaszervízben olajcserén, kértem diagnosztikát kifejezetten az izzítókra, ott rendben volt minden, bár akkor még nem produkálta ennyire a hibajelenséget. Néztem INPA-val, 1 hibajelentés van 4242 glow plug zylinder 4 control, de ez is csak most pár napja, tehát nem a problémával egyidős. Mi lehet a probléma?


Inditozás közben mértél feszültséget az aksin amikor nem akar beindulni?Milyen akkumulátort raktál bele?
Az izzítóhiba gyertya vagy elektronika lesz.



Féklámpakapcsoló /kuplungkapcsoló státuszát nézném meg indítózás közben elsőnek.
Aztán meg a kormányzárat és a slotot.

sbalazs22 Elküldve: 2014-01-02 18:35 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

gdobos írta: Sziasztok,

E91 320d autóm nagyon nehezen indul. Reggeli inditásnál a kulcs behelyezése és a start megnyomása után, kivillan jópár darab ikon a műszerfalon és tekerés nélkül bealszik. Vagy esetleg kettőt teker az önindító és lekapcsol úgyanúgy sok hibajelentéssel. Aztán ha várok 1-2 percet, akkor beindul. Napközben is fennáll ez a jelenség, ha hirtelen ülök be az autóba és hirtelen akarok indítani. Van, hogy 10x veszem ki a kulcsot majd próbálom újra. Akumulátor 1 éve cserélve, most novemberben voltam márkaszervízben olajcserén, kértem diagnosztikát kifejezetten az izzítókra, ott rendben volt minden, bár akkor még nem produkálta ennyire a hibajelenséget. Néztem INPA-val, 1 hibajelentés van 4242 glow plug zylinder 4 control, de ez is csak most pár napja, tehát nem a problémával egyidős. Mi lehet a probléma?


Inditozás közben mértél feszültséget az aksin amikor nem akar beindulni?Milyen akkumulátort raktál bele?
Az izzítóhiba gyertya vagy elektronika lesz.

YELLOW Elküldve: 2014-01-02 13:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nem vagyok benne biztos, hogy ide kéne ezt beírni, de azért hátha.
Van egy hibakódom, ami így szól, hogy 5-ös modul belső hiba. Tudja valaki, hogy mi az az 5-ös modul?
Köszönöm


Nincs olyan.


Akkor lehet rosszul emlékszem, valami ilyesmit mondott pedig a szaki, de ő sem tudta hogy mi az. Majd felhívom éjfélkor, hogy mi is volt az. Örülni fog :D


asszem a grundmodult, GM5-nek írja, lehet az volt az.


Inpa-ban kiírja,ha rossz?


Az sajnos nem tudom, hogy mi, de megkérdezem. A GM5 micsoda? Bocs a tudatlanságomért.
Boldog újévet! :iszunkra:



szerintem leírtam... grundmodul, vagy general modul. ajtó, ablak, ablaktörlő, esőérzékelő stb vezérléséhez van, kesztyűtartó mögött.


Köszönöm szépen. Kedden kiolvassuk.


pl az INPA ha kiolvasod azt a részt, amit a GM5 vezérel, akkor ki fogja írni konkrétan, hogy mi a hiba. ha nem tudja egy akármiylen program elérni az egységet, akkor inkább kidobja, hogy kommunikációs hoba a modulban, áhh még véletlen sem a scanner szar hozzá, vagy nem specifikus :) tehát ha valami univerzális olvasóval lett bojgatva, akkor lehet egy speciálissal nézve meg semmi baja nem lesz.

gdobos Elküldve: 2014-01-02 13:47 Nagyon sürgõs!!! Nem indul...

Sziasztok,

E91 320d autóm nagyon nehezen indul. Reggeli inditásnál a kulcs behelyezése és a start megnyomása után, kivillan jópár darab ikon a műszerfalon és tekerés nélkül bealszik. Vagy esetleg kettőt teker az önindító és lekapcsol úgyanúgy sok hibajelentéssel. Aztán ha várok 1-2 percet, akkor beindul. Napközben is fennáll ez a jelenség, ha hirtelen ülök be az autóba és hirtelen akarok indítani. Van, hogy 10x veszem ki a kulcsot majd próbálom újra. Akumulátor 1 éve cserélve, most novemberben voltam márkaszervízben olajcserén, kértem diagnosztikát kifejezetten az izzítókra, ott rendben volt minden, bár akkor még nem produkálta ennyire a hibajelenséget. Néztem INPA-val, 1 hibajelentés van 4242 glow plug zylinder 4 control, de ez is csak most pár napja, tehát nem a problémával egyidős. Mi lehet a probléma?

Medvedisznoman Elküldve: 2014-01-02 13:41 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Nem vagyok benne biztos, hogy ide kéne ezt beírni, de azért hátha.
Van egy hibakódom, ami így szól, hogy 5-ös modul belső hiba. Tudja valaki, hogy mi az az 5-ös modul?
Köszönöm


Nincs olyan.


Akkor lehet rosszul emlékszem, valami ilyesmit mondott pedig a szaki, de ő sem tudta hogy mi az. Majd felhívom éjfélkor, hogy mi is volt az. Örülni fog :D


asszem a grundmodult, GM5-nek írja, lehet az volt az.


Inpa-ban kiírja,ha rossz?


Az sajnos nem tudom, hogy mi, de megkérdezem. A GM5 micsoda? Bocs a tudatlanságomért.
Boldog újévet! :iszunkra:



szerintem leírtam... grundmodul, vagy general modul. ajtó, ablak, ablaktörlő, esőérzékelő stb vezérléséhez van, kesztyűtartó mögött.


Köszönöm szépen. Kedden kiolvassuk.