Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


bricktopm Elküldve: 2018-05-03 21:14 Mi lehet a baj?

HEllo mindenki!


Erre ki mit tud mondani?
A hibajelenség, hogy ha bemelegszik a vizem kb 0 70 fokra vagy fölé, icipici gázérintésre lefelé megy a fordulat. Szinte le akar fulladni. Nagygázzal kell indulni.
Menet közben utána nincs gond, de ha alapjárat környékén vagyok ejti.

Kiszedtem minden levegőcsövet alapjáratit stb kimostam átmozgattam, mindent.
Ugyan az a helyzet.

Amit viszont nem értek:
A link neve
Ezt méri a gép INPA-val. Az, hogy egy szenzor besz rik oké, de hogy egyből 3? .... mi lehet a gond?

Ez ugye okozhat keverékképzési hibát ami miatt le akar fulladni.

Turbo73 Elküldve: 2018-05-03 13:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Adott egy e36 328, ami 1996. 12. havi gyártás. A problémám az, hogy ediabas-al csatlakozva egy pár másodpercig van adatkapcsolat, aztán semmi. Az INPA-val még tudok adatokat kiolvasni, de az NCS Expert-el már odáig sem jutok el, hogy a GM modult kiolvassam. Pedig már GM4 van benne, ami tud sok komfort okosságot. A kapcsolat egy k-bus-os, USB-s csoda, ami e46-al tökéletesen működik. Elvileg mindennel kompatibilis, ADS-el is. Mivel ebben az autóban már néhány dolog facelift-es alkatrész, néhány meg még régi, nem tudom eldönteni, hogy mi a probléma. Még ADS interface kellene hozzá? A neten ellentétes infókat találok. Elvileg ADS 1995-ig, de az e46-nál is használt protokoll meg 1998-tól. És a kettő között? Van egy iCarsoft-os műszerem is, azzal a hibakódokat tökéletesen lehet olvasni/törölni, de én komfort programozást szeretnék csinálni (ablak 1 gombnyomosra feljöjjön, indexek villanjanak nyitáskor/csukáskor, csomagtartó nyíljon kulcsról, stb) A GM4 már tudja ezeket. Valaki tudna segíteni a megoldással?

Előre is köszi!
Andris

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 18:29 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.


Köszi a gyors választ!

Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?

YELLOW Elküldve: 2018-04-30 16:17 Mi lehet a baj?

ZoleszE46 írta: Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)


az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.

ZoleszE46 Elküldve: 2018-04-30 12:12 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor

inpa ezt írja..

8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00



70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)

rece65 Elküldve: 2018-04-08 22:47 Android az e46-ba

katonaza írta:
rece65 írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Vettem egy ilyen fejegységet.
Próbáltuk beépíteni de csak a gombok világítanak a kijelző nem kapcsol be!
Természetesen a hozzáadott kábellel kapcsoltuk össze a bmw gyári csatlakozójával.
Meg sem villan mikor ráadom a gyújtást és a bekapcs gombot megnyomom,ha hosszan nyomom a bekapcs gombot akkor kb 12-15 mp után villan a háttér világítás hármat és ennyi!
Reset gombot nem találunk rajta,a jobb oldali sd kártya nyílás melletti likban olyan mintha lenne egy kapcsoló de csak óvatosan mertük benyomni de erre sem történik semmi!

Másik autóban nem tudtuk kipróbálni de nem hiszem hogy a kocsival lenne a gond!Egy sima sony rádiós cd simán megy benne minden gond nélkül.


Van ötlet mi lehet a gond?

Sikerült beüzemelnem a fejegységet!:kiraly:

Nem volt egyszerű beépíteni de megérte a fáradságot! :)

Gps nagyon gyors és pontos,kijelző szép és látható még napsütésben is,Bt telefonálás is szépen működik.Igaz itt hangminőség nem hifi de egy gyári beépített másik autóban lévő kihangosító sem jobb sokkal...
Tolató kamerát beépítettük ,tökéletesen végzi a dolgát.
Zene szépen szól ,igaz egy külső erősítőm van tehát itt nem a fejegység csinálja a hangot. Wifi-je is szépen kapcsolódik az itthoni routerhez,nem túl gyors de elegendő.

Nagyon tetszik minden rajta kivéve a rádió vételt!
Tud vki megoldást arra hogy jobb legyen a rádió vétel?
Gondolom az a baj hogy a gyári antennát és erősítőt nem használja,vagy nem úgy ahogyan a gyári fejegység.
Ha van itt más is akinek ilyen fejegysége van,leírhatná a saját tapasztalatát,esetleg mire kell figyelni beállításkor..
Ez ao ELM327 V1.5 OBD2 Bluetooth Adapter jó lesz hozzá?
Érdemes ilyet venni vagy csak egyszer érdekes amikor újdonság és utána nem használja az ember?
"DAB ( extra device required )
support DAB+ box"--------- ez mire való?



Szia,

ELM327
Filléres tétel, szerintem érdemes venni.
A legalapvetőbb dolgokra jó, én is használom néha. Persze az INPA-t gyakrabban.
A linkelt ELM327 Pro verzióra azt írja, hogy 2006 utáni autókat támogat, de valószínűleg a tiedhez is jó lesz.
Bár én nem várnék heteket, hónapokat, vennék 3eFt-ért pl. a Jofogas-on.
Mindenképp mini kivitelűt vegyél, különben ki fogod rúgni.

DAB
A jelenleg Mo-n elterjedt analóg FM rádió sugárzás mellett elkezdődött a digitális rádió adás is, ennek a neve a DAB.
Nálunk hosszú évek óta alig történt előrelépés a vételi lehetőségek, illetve a műsorválaszték tekintetében.
Itt tudsz tájékozódni: https://www.ahrt.hu/hu/digital...arorszagon

Cserébe nagyon érdekelne a fejegység hangminősége, nálam is külön erősítőről mennek a hangszórók.
Hogy szól a rádió (akár a Bartókon egy klasszikus mű), milyen minőségben játszik USB-ről FLAC-ot?

Köszi!
A rádió vétel az egyetlen gondom de ezt írtam is az előző hsz.-ben.
Keresem rá a megoldást hátha lenne vmi kütyü ami javítana a rádió vétel minőségén!

Szépen és jól játsza le a flac-t és a többi formátumot is,de sokat még nem teszteltem..

katonaza Elküldve: 2018-04-08 22:09 Android az e46-ba

rece65 írta:
rece65 írta: Sziasztok!

Vettem egy ilyen fejegységet.
Próbáltuk beépíteni de csak a gombok világítanak a kijelző nem kapcsol be!
Természetesen a hozzáadott kábellel kapcsoltuk össze a bmw gyári csatlakozójával.
Meg sem villan mikor ráadom a gyújtást és a bekapcs gombot megnyomom,ha hosszan nyomom a bekapcs gombot akkor kb 12-15 mp után villan a háttér világítás hármat és ennyi!
Reset gombot nem találunk rajta,a jobb oldali sd kártya nyílás melletti likban olyan mintha lenne egy kapcsoló de csak óvatosan mertük benyomni de erre sem történik semmi!

Másik autóban nem tudtuk kipróbálni de nem hiszem hogy a kocsival lenne a gond!Egy sima sony rádiós cd simán megy benne minden gond nélkül.


Van ötlet mi lehet a gond?

Sikerült beüzemelnem a fejegységet!:kiraly:

Nem volt egyszerű beépíteni de megérte a fáradságot! :)

Gps nagyon gyors és pontos,kijelző szép és látható még napsütésben is,Bt telefonálás is szépen működik.Igaz itt hangminőség nem hifi de egy gyári beépített másik autóban lévő kihangosító sem jobb sokkal...
Tolató kamerát beépítettük ,tökéletesen végzi a dolgát.
Zene szépen szól ,igaz egy külső erősítőm van tehát itt nem a fejegység csinálja a hangot. Wifi-je is szépen kapcsolódik az itthoni routerhez,nem túl gyors de elegendő.

Nagyon tetszik minden rajta kivéve a rádió vételt!
Tud vki megoldást arra hogy jobb legyen a rádió vétel?
Gondolom az a baj hogy a gyári antennát és erősítőt nem használja,vagy nem úgy ahogyan a gyári fejegység.
Ha van itt más is akinek ilyen fejegysége van,leírhatná a saját tapasztalatát,esetleg mire kell figyelni beállításkor..
Ez ao ELM327 V1.5 OBD2 Bluetooth Adapter jó lesz hozzá?
Érdemes ilyet venni vagy csak egyszer érdekes amikor újdonság és utána nem használja az ember?
"DAB ( extra device required )
support DAB+ box"--------- ez mire való?



Szia,

ELM327
Filléres tétel, szerintem érdemes venni.
A legalapvetőbb dolgokra jó, én is használom néha. Persze az INPA-t gyakrabban.
A linkelt ELM327 Pro verzióra azt írja, hogy 2006 utáni autókat támogat, de valószínűleg a tiedhez is jó lesz.
Bár én nem várnék heteket, hónapokat, vennék 3eFt-ért pl. a Jofogas-on.
Mindenképp mini kivitelűt vegyél, különben ki fogod rúgni.

DAB
A jelenleg Mo-n elterjedt analóg FM rádió sugárzás mellett elkezdődött a digitális rádió adás is, ennek a neve a DAB.
Nálunk hosszú évek óta alig történt előrelépés a vételi lehetőségek, illetve a műsorválaszték tekintetében.
Itt tudsz tájékozódni: https://www.ahrt.hu/hu/digital...arorszagon

Cserébe nagyon érdekelne a fejegység hangminősége, nálam is külön erősítőről mennek a hangszórók.
Hogy szól a rádió (akár a Bartókon egy klasszikus mű), milyen minőségben játszik USB-ről FLAC-ot?

Atesz Elküldve: 2018-03-22 20:11 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz


nem programozni kell, hanem rádugod és adaptációtörlés kell, amit INPA-val el lehet végezni. nem feltétlen kell márkaszerviz, ha van ismerősödnek INPA.


Köszönöm a gyors választ. Sajnos nekem nincs INPA-m (még), és ismerőseimnek sincs. Valaki ráérne esetleg és tudna segíteni holnap akinek van?

YELLOW Elküldve: 2018-03-22 20:02 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Atesz írta: Sziasztok.

Nem húzom az időtöket, gyors leszek. Légtömegmérőt kell cserélnem. Meg is vettem egy Bosch gyártmányút. Szeretném megkérdezni, hogy az új légtömegmérőt tényleg fel kell programozni? És ezt a programozást valóban csak szakszervízben tudják megcsinálni? A kocsi E46 320d 150Hp 2004.03-ik havi.
Előre is köszönöm a segítséget.

Atesz


nem programozni kell, hanem rádugod és adaptációtörlés kell, amit INPA-val el lehet végezni. nem feltétlen kell márkaszerviz, ha van ismerősödnek INPA.

katonaza Elküldve: 2018-03-15 19:06 Egr szelep

adeloga írta:
YELLOW írta:
adeloga írta: Hello,

EGR szelepet cseréltem...a régi már úgy kb.: 2 éve nem működött (zárt állapotban maradt, ezért nem cseréltem).

...és jőn baj...

2-3 sec. után lefullad, Leszedtem a szívócsövet, hogy megnézzem működés közben, és ahogy nyit az EGR, óriási mennyiségű korom jön belőle!!! Így persze működik, de kérdésem:

- ki kellene tisztítani vlhogy?...és persze, mit? kapjam szét a motorból érkező fém csövet, v. hadjam alapjáraton dolgozni?

Bármilyen segítség jól jön!!!

Üdv,

- olajcsapdát (breather) már levettem, 1-2 csepp olaj volt benne (vortexes) ezt norm. találtam


mindenképp tisztítsd ki.
sőt egy adaptáció törlés sem ártana a motorvezérlőnek sem. ezt géppel lehet.


Megvan a tettes - SZERVÍZHIBA - izzítógyertya cserén volt a gép, és az EGR vákumcsövét direktbe kötötték be, nem a vezérlőn át, így állandóan teljesen nyitott állapotban volt...mit is mondhatnék :evil:

Most az EGR szépen dolgozik, de megjelent a légtömegmérő hiba, és alacsony fordulaton 1-2ben "dadog" a motor - nem hinném, hogy hirtelen tönkrement a légtömegmérő...erre gondoltad gondolom, hogy kéne egy adaptáció?
BMW Scan 1.4 em van, ez nem tudja sajnos...INPA tudja?

Mindenesetre nagyon köszi YELLOW!!!! :kiraly:


Egy szerelő érdekes dolgot mesélt, mely szerint a diesel leállításkor visszaköhög a légszűrő felé valamennyi levegőt, ami szennyezi az útközben található légtömegmérőt.

Érdemes lehet tehát a légtömegmérőt kiszerelést követően tisztítani, kifejezetten erre a célra fejlesztett tisztítóspray alkalmazásával.

Utána pedig adaptáció törlést javaslok.