Összesen 1950 találat
YELLOW
Elküldve: 2011-08-25 11:54 Ajtónyítási Gondok!
na hali!
végre jó hírrel szolgálhatok.
kicseréltem a két relét és végre működik minden faxán! :kiraly:
akinek gondja van a zárral és gépre rakja az autót, akkor azt hiszem az INPA kiírja ha zárlatos a relé. nekem kiírta.
most mikor szétszedtem, akkor jöttem rá, hogy tényleg a relé a ludas. ugyanis az utóbbi két hétben, a vezető oldali ajtón kívül nyílt mindegyik, azt amikor a kulcs elfordításával, vagy az ablakot leengedve a belső kilinccsel próbáltam nyitni nagyon nehezen ment. pont azért mert a relé belső érinkezői összezártak és a motor ellentartott neki.
a régi relét még nem boncoltam fel, de lehet nem is fogom.
jons
Elküldve: 2011-08-24 19:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Kérdésem lenne:
Inpa 5.02 fut, usb-rs232 adapterrel látja is kocsit, tudok hibát olvasni. De elveszíti a kapcsolatot ilyenkor hibaüzenetet kapok. Ha újraindítom az inpa-t és megint lehet diagolni egy darabig.
EasyDis viszont abszolút nem látja a kocsit.
Tud valaki segíteni nekem?
anubisz
Elküldve: 2011-08-13 16:39 320d Motor
330d írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
[
Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.
Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur
Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.
Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?
Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.
Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:
Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?
Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.
"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.
[/quote]
Hálistennek, mondjuk én is arra gondoltam,nem pedig arra hogy esetleg repedve van,azért az durva lenne, ilyen fiatal kocsinál.Bár fennállhatott,ha a volt tulaj a baleset után kevés vízzel ment vele.
330d
Elküldve: 2011-08-13 11:18 320d Motor
anubisz írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
330d írta:
anubisz írta:
[
Akkor az jó hír,hogy kifelé folyik.Sajna csak le kell bontani az alját hogy honnan csöpög,sőt ha fel lenne emelve magasra úgy jobban lehetne keresgélni . Mindjárt belinkelek egy diagot amit én néztem magamnak,mert szeretnék én is venni egyet,tud Magyarul,és az oldalon megnézheted mire képes,hozzáteszem nem olcsó.
http://www.bimmerzone.com/Diag...-EI07.html
Lent alul ott van, mi mindent tud,és szinte minden élő adatot ki tud olvasni.
Én amúgy kb 150db Vas5054-et eladtam már, ez VW csoport gyári gépe, ezért elég jó áron tudok diagnosztikai dolgokhoz hozzájutni Kínából. Amit nem onnan veszünk, az is onnan van, és nekem még nem volt vele problémám. A lényeg, nekem átküldött a kínai partner 3-4 féle diagnosztikát, igaz ezek nem tudnak magyarul, és 4-ből csak egy volt számomra ideális 2008-2011-es kocsikhoz valami inpa? A többi vmi bmw 1.36 , és 1.40 es jelzéssel volt csak ellátva. Mond ez neked vmit? Mert az ára jóval kedvezőbb ezeknek, max 40-100Eur
Hát ebben valami diag gurut kérdezz itt:D nem nagyon értek ezekhez a kütyükhöz, amiket itt használnak,azért akarok inkább venni egy biztos rendszert,mint innen,onnan letöltöm,aztán ilyen,meg olyan port,meg csatlakozó,most megy ezen,vagy nem megy,meg Angol nyelv, nincs ehhez türelmem kísérletezgetni.
Délután kivettem a thermosztátot, kicseréltem a vízpumpát stb stb és már körbeforog a víz hamar, de a bal oldali csöveket felfújja 5perc járás után, és sokadik légtelenítés után is pezseg a víz. Azt hiszem bejött a prognózis): Jön az új motor. 2011-es 18d motor és 2008-as 20d motor között mi a különbség? A porlasztók, és a turbó biztosan. Más valami?
Hengerfejes? Hát ha 40 ezerrel már az lett,akkor lehet megsütötték a motort. Lehet kevés volt a víz benne és úgy mentek,vagy valami.Valami miatt biztos nagy hőterhelést kapott. Még annyi lehet,hogy ahol elszivárog a vizet ott szívja,levegősödik le a rendszer egyből,amint meleg lesz a víz. Nekem azt csinálta. A hűtőcsonknál hajszálrepedés volt,és olyan szépen szivárgott a víz,és lett levegős tőle,hogy öröm volt nézni. A repedés olyan kicsi,vékony volt,hogy nem is lehetett észrevenni,csak úgy sercegett ki a víz rajta,és egyből le is száradt.Nagyon kellett néznem lámpával,hogy észrevegyem.
Nagyon enyhén törve volt az eleje vásárláskor, és a víz elfolyt belőle. Hölgy tulaja volt. Ezeket ha összeadjuk => hőterhelést kapott víz nélkül(:
Nem tudom mi legyen a következő lépés, levegyem-e a hengerfejet, mert szívárgásra utaló nyomot kívül nem találtam elöl és oldalt. Egyébként ezt megveszem, legközelebb ezzel fogok csak autót venni http://www.hazet.de/produkte/o...896076192/ . Vízből vett minta alapján megmutatja a hengerfejességre utaló gázt a hűtővízben. Vásárláskor ha ez nálam van, biztos olcsóbban vettem volna a kocsit. :vazze:
Lehet haza ment vele,víz meg alig volt benne.Javítható az,ezért ne cserél ki a motort.Szerintem az olajnyomásod is azért szarakodik.Azzal nagyon vigyázz.Én egyszer megálltam egy autó mosóba még 91 ben,akkor egy dizel BMW volt,mikor be kellett állnom,már kivilágított a nyomás lámpa. Gondoltam nemá,mitől menne el a nyomásom,azt hittem valami kontakt hiba,vagy a jeladó gomba. 5 km mentem vele,egy szerelőhöz,hogy rá mérjen,annyira nemvolt olajnyomásom,hogy száraz volt a gombánál a kimenet.Addigra már csikorgott tompán a vezérmű tengely,ott nem kapott leghamarabb,a főtengely még felvert valamennyit.Persze köszörülés lett a vége. Diagnózis: szerelő mondja,te olyan volt az olajszűrőd mintha vagy 40 ezret mentél volna vele,semmit nem engedett át. Mondom egy hónapja cseréltem, MANN szűrő,BMW márkaszervizben,ott voltam,előttem rakták be.Úgynézki gyártáshibás volt. Ez ám a szívás.Csak főtengelyt kellett köszörülni,mert az lett kicsit lila.Amúgy máshogy nem lehet megnézni hengerfejes a kocsi,vagy nem? olaj nem jut a vízbe? vagy víz az olajba? vagy ennyit nem lehet így észrevenni?
Amúgy ha a légtelenítő tartályba bugyborékol,pezseg a víz,az bizony tényleg nagy valószínűséggel hengerfejes,mert egyértelműen égésgáz jut a hűtővízbe. Gondolom a fűtésed se tökéletes,romlik a fűtés a bekerülő égéstermék buborékok miatt.Bár lehet az csak később jelentkezik,ha már tényleg sok buborék került a rendszerbe.
[/quote]
"csak" a hengerfejtömítés volt a bűnös! Szerencsém volt.
seta
Elküldve: 2011-08-07 00:13 Valaki segítsen
bmw320d4 írta:
seta írta:
Sziasztok!
A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni:D. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!
Azóta már beindult, gondolom.
Nem maradt benne a "status"-ban az inpa amikor indítottad?
Igen, aztán rájöttem (remélem) h mi volt a baj. A legutóbbi olajcserénél elfelejtettem törölni a számlálót. Miután töröltem a számlálót, egyből indult.
Köszönöm a hozzászólásokat!
bmw320d4
Elküldve: 2011-08-06 19:23 Valaki segítsen
seta írta:
Sziasztok!
A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni:D. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!
Azóta már beindult, gondolom.
Nem maradt benne a "status"-ban az inpa amikor indítottad?
janco
Elküldve: 2011-08-06 15:19 Valaki segítsen
seta írta:
Sziasztok!
A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni:D. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!
üzemanyagszűrő nem dugulhatott el?
A szivattyú megy?
seta
Elküldve: 2011-08-06 08:35 Valaki segítsen
Sziasztok!
A következő dolog történt velem az elmult napokban: Valamelyik nap a benzinkúttól 800m-re kifogyott a gázolaj. Töltöttem bele, elindult, teletankoltam, boldogság. Viszont kigyulladt sárgán a DDE lámpa. Tegnap jutottam el odáig h töröljem a hibakódot inpával h ne világítson a lámpa. A hibakódban annyit irt h nincs railnyomás, ami érthető is ha egyszer nincs mit nyomni:D. Közben persze járkáltam az autóval, semmi gond nem volt. Tegnap este viszont miután kitöröltem a hibakódot, nem indult be. Az önindító teker, mégsem indul. INPA élőadatok szerint minden van csak épp üzemanyagnyomás nincs. Azt nem tartom elképzelhetőnek h pont most jutott volna el egy légbuborék a szivattyűba vagy ilyesmi, mert azóta már egy fél tank gázolajat elautoztam...
Merre menjek tovább?
Előre is köszi!!
xNorbi
Elküldve: 2011-08-05 22:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Hello
Van nekem egy 1994. novemberi gyártásu 318tds autom, ezt szeretném diagnosztizálni, hibakódokat kiolvasni, esetleg törölni, kilométerállást megnézni hogy reális-e amit jelenleg mutat(ugyolvastam ezt is lehet).
Ez a kábel megfelelő erre?
http://cgi.ebay.com/BMW-Scanne...798wt_1270Milyen programokat ajánlotok ehhez?És honnét tudnám letölteni?
A válaszokat köszönöm.
YELLOW
Elküldve: 2011-08-04 08:31 Ajtónyítási Gondok!
ute107 írta:
YELLOW írta:
tegnap bmw320d4 mesternél járva az INPA kiírta, hogy relé zárlatom van. sőt hozta, hogy a csomagtér ajtó zár is rossz. pedig azzal sosem volt semmi, az mindig nyílt. szóval akinek az ajtóval van problémája, akkor az INPA meg fogja mondani, hogy relé zárlata van-e vagy sem.
már csak olcsón kellene szerezni ilyen relét... valaki?
ebay.... :kiraly::kiraly::kiraly::kiraly:
az lesz ha minden kötél szakad, keresek valakit aki ért hozzá, a rendeléshez...