Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


wizzaerr Elküldve: 2011-06-09 16:26 Hibakód

P3264-Powertrain
http://www.bimmerforums.co.uk/...ht-t74300/
...itt azt írják, hogy csinálj / csináltass kódolvasást bmw specifikus progival (inpa /bmwscanner/stb) mert a p3264 egy általános hibakód amiből nem lehet rájönni, hogy mi okozza a problémát.

nem tudom segítettem-e :|

spree írta: Sziasztok!

Az alább körülírt problémámban kérném szíves segítségeteket:

Utóbbi 2 alkalommal a jó "Magyar" MOL-nál tankoltam a gépbe.
7-800 km után elkezdett az autó szürkésfekete, gyorsításnál korom fekete füstöt okádni, illetve a gyorsítással is valami gondok vannak, nem húz úgy mint eddig.
Közben többször felgyúlladt majd újraindításkor kialudt a sárga motorlámpa is.
Voltam egy hibakód olvasáson a hiba oka viszont rejtély a szerelő előtt sajna.

Szóval, ha valaki esetleg meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód közelebb kerülnék a gond leküzdéséhez, bizonyára a füstöléssel, erőveszteséggel összefüggésben lesz valami.

Hibakód: p3264

Ha valakinek volt már hasonló, vagy hibakód guru kérem írja meg mi a stájsz?!

Előre is nagyon köszi....


hancurozo Elküldve: 2011-05-08 08:43 Segítsetek!

Jackson írta: És ha még mindez nem volt elég akkor felsorolom a felújított kicserélt alkatrészeket
(vagy Kaszától vagy boltból származnak kizárólag! )
Tehát:
- Turbó (felújítva 120 rugó minusz)
- Légtömegmérő (25 rongy minusz)- Porlasztók ( 3 sima 1 jeladós 50 papír minusz)
- Termosztátok (mindekettő 20.000 minusz)
- szűrők ( A-tól Z-ig minden téren! 30 minusz )
- Olajcsere (6 minusz )
- Vákumcsövek ( 1500 Ft. :P, tudom ettől nagyobb gondom ne legyen )
Azt hiszem mindent felsoroltam, amik! nemrégen olyan féléven belül lettek nagyrészt cserélve.
És még asszony azt mondja sokat költök az autómra, az lol.


Abbból amit leírtál, nem gyári légtömegmérő ment bele, vagy bontott. (annó nekem is hibás bontottat akartak eladni 30e-ért)
Viszont ha új lett beépítve, akkor gondolom szoftvert is frissítettek. (régebbi modellnél szükség lehet rá)
Meg kéne nézni a turbót szabályzó szelep működését is (vákumszabályzó) akár inpa-val menet közben élőadatot olvasva, vagy fecserélve az egr szelepével.

Prof Elküldve: 2011-04-30 17:17 Valaki segítsen

Hy All

Ez a 2 hiba egymás függvénye ,vagy külön kell öket kezelni.

bmw320d4 Elküldve: 2011-04-17 15:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Prof írta: INPA Kérdésem lenne.

1. kérdés hogy lehet az INPA listába egységesen kilistázni a hiba tarolókat ?

2. Az INPA folyamatosan hozza nekem a CLUTCH SWITCH hibát de a tesztnél meg tökéletesen működőként érzékeli a rendszer.

A stepping motor hol helyezkedik el ?

3. a képen látható hiba üzenetet miért dobálja.






1. Van ilyen lehetőség, de csak a 6.1-es verziótól felfelé működik E46-nál.
2. Szerintem maszkolt hiba.
3. Nem passzol a PABD az INPA-hoz, régiek a fájlok, vagy az INPA régi és a fájlok újak.

Prof Elküldve: 2011-04-17 12:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

INPA Kérdésem lenne.

1. kérdés hogy lehet az INPA listába egységesen kilistázni a hiba tarolókat ?

2. Az INPA folyamatosan hozza nekem a CLUTCH SWITCH hibát de a tesztnél meg tökéletesen működőként érzékeli a rendszer.

A stepping motor hol helyezkedik el ?

3. a képen látható hiba üzenetet miért dobálja.




Qucsy Elküldve: 2011-04-02 23:25 Autóvásárlás

K_Gergo írta: A legendák önálló életet élnek


mert ez élteti a jövőt!!!:kiraly::orokhala:

K_Gergo Elküldve: 2011-04-01 23:01 Autóvásárlás

kempelen Elküldve: 2011-03-28 13:24 Autóvásárlás

Azoknak akik nyugodtan ülnek a benzinesben, hiszen azt úgyis azért veszik, hogy ne járjanak vele... :-)

Nincs egy éves, de már majdnem 25 van benne...

Jajj nem akarok vitát kirobbantani, csak a miheztartás végett..



BMW 318i Limousine M-Sportpaket | NAVI | LEDER
(Pkw, Limousine, Gebrauchtfahrzeug - Jahreswagen
Preis:

26.750 EUR MwSt. ausweisbar
Daten
24.580 km, Hubraum: 1995, 105 kW (143 PS) , Benzin, Getriebe: Schaltgetriebe, Anzahl Sitzplätze: 5, Umweltplakette: 4 (Grün), Erstzulassung: 4/2010, Klimatisierung: Klimaautomatik, Herstellerfarbbezeichnung: Spacegrau metallic
Ausstattung
ABS, Einparkhilfe, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, ESP, Garantie, HU & AU neu, Lederausstattung, Leichtmetallfelgen, Scheckheftgepflegt, Schiebedach, Servolenkung, Sitzheizung, Tempomat, Xenonscheinwerfer, Zentralverriegelung
Fahrzeugbeschreibung:
Lederpolsterung, Xenon Licht, PDC Park Distance Control hinten, Multifunktionslenkrad, Klimaautomatik, Schiebedach, Sitzheizung, Sportsitze, CD Radio, Leichtmetallfelgen, Geschwindigkeitsregelung, Bordcomputer, Fernbedienung Zentralv, Durchladesystem, elektr. Stabilitätskontrolle (ESP / DSP), Zentralverriegelung, Anti-Blockiersystem ABS, Sportfahrwerk, el. Fensterheber, Servolenkung, Armlehne vorne, metallic, Nebelscheinwerfer, elektronische Wegfahrsperre, M-Sportpaket, Auto Start Stop Funktion, Bremsenergie-Rückgewinnung, Servotronic, Außenspiegelpaket, Exterieurumfänge in Wagenfarbe, Armauflage vorn verschiebbar, Glasdach, Innenspiegel autom. abblendend, Skisack, Ablagepaket, Regensensor mit autom. Fahrlichtsteuerung, Lichtpaket, USB-Audioschnittstelle, Erweiterte Anbindung den Music-Players im Mobiltelefon, Navigationssystem Business, Telefonfreisprecheinrichtung Bluetooth, Außenausstattung Shadow Line, Dachhimmel anthrazit, Connectivity Paket, Comfort Paket, Innenausstattung Leder Dakota schwarz, Airbags: 6, Türen: 4++ EGA Partner 15.000 Fzge im Zugriff ++ Finanz / Leasing ++ Ankauf ++
Fahrzeugnummer (für Kundenanfragen)
AB03-A431887



seta Elküldve: 2011-03-09 14:51 ablakemelő

Sziasztok!

Az én kérdésem ugyan nem ablakemelővel kapcsolatos, inkább ablaknyitóval...
Az én hátsó ablakaim jelenleg manuálisan nyílnak. Találtam íbéjen teljes elektromos nyitó mechanizmust motorral meg mindennele gyütt, de elektromos kábelek nélkül. A kérdésem az lenne h ezen a mechanizmuson, illetve ablakemelő gombokon kívül mi kell még ha be akarom ezt építeni? INPA progival lehet illeszteni? Kábelköteget venni érdemes inkább, vagy moddingolni kicsit? Esetleg valami biztosíték a motor elé?

Előre is köszönöm a hasznos válaszokat!

xNorbi Elküldve: 2011-03-07 16:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hil írta:
xNorbi írta:

Köszönöm azért a választ, carsoftal probálkoztam én is ebayrol vettem csak kábelt 3-4euroért és rádugtam a számítógép soros protjára, de egyáltalán nem működött, gondolom interface is kellene hozzá... A link neve
Ehhez mit szólnátok? A DIS telepítésében mi okoz nehézségeket?
DIS Erre gondoltál?DIS


Én úgy látom, hogy a kábel, amit az Ebayról belinkeltél, az INPA kábel, az OBD csatiban van benne az interface. Azon megy az INPA és az NCs Expert diag alapból, ezt a két progit adják is hozzá.. A Carsoft ezzel a kábellal biztosan nem műxködik. A Carsoft-hoz van egy interface dobozka. Sok olyat hallottam, hogy Ebayról vett, de Kínából származó Carsoft interface az nem volt felprogramozva, tehát nem használható semmire sem.
A DIS feltelepítése viszont nem kis mutatvány, itt a fórumon Tano a nagy ász ebben, és az e39 fórumon kb két éven keresztül tárgyalták. Oda be kell reggelni, mert azt a topikot csak akkor láthatod. Én végig olvastam az egészet, de Tano segítsége nélkül semmire nem mentem volna. Igaz próbáltuk a DIS-t 1994-es e36-on, de sokat nem tudtunk kiolvasni belőle.


Lassan beszerzem a dolgokat már csak a kábelre várok, ebayrol azaz olcsó INPA, Pontosan mit jelent, hogy sokat nem tudtunk kiolvasni? Én csak a hibakódokat szeretném kiolvasni és törölni is, ezt azért tudja?

Pontosabban porlasztócsúcs hibát jelez, de már ki lett cserélve másra ezt szeretném kitörölni.