Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2020-11-08 19:10 Vanos

lacos76 írta: Sziasztok!
Feleségem 1-es 116i BMW-t (2007-es N43B16A) ma rácsatlakoztam INPA-val mert dobott egy Check enginet ami lambdaszonda volt. Viszont ha már rácsatlakoztam ( 2 hónapja van meg az autó még nem néztem diagot)a következő fogadot. Tudtok nekem erre mondani valamit?

Semmi furcsaságot nem veszek észre!


ne csodálkozz rajta. mivel nincs benne Valvetronic, így rossz értéket fog rá dobni.
Vanos van, de szerintem rossz motorvezérlő van kiválasztva, ezért olvas false értéket. ha nem, akkor lehet a solenoid szelepeket kellene kivenni,megtisztítani és tömítéseket cserélni rajta.
szerk.: azt kihagytam, hogy lehet már a lánc is meg van nyúlva... eléggé komplikált egy motor, sajnos sok baj tud vele lenni. nem beszélve a szívósor dióhéjas tisztításról, amit sajnos meg kell ejteni kb 80ezrenként. ha sok a város, akkor még hamarabb.

lacos76 Elküldve: 2020-11-08 17:22 Vanos

Sziasztok!
Feleségem 1-es 116i BMW-t (2007-es N43B16A) ma rácsatlakoztam INPA-val mert dobott egy Check enginet ami lambdaszonda volt. Viszont ha már rácsatlakoztam ( 2 hónapja van meg az autó még nem néztem diagot)a következő fogadot. Tudtok nekem erre mondani valamit?

Semmi furcsaságot nem veszek észre!





tintoverano Elküldve: 2020-10-03 08:44 8-10 Co érték Help

John írta:
tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció :) Viszont új kérdésem is lenne



igyekszem megválaszolni :)

John Elküldve: 2020-10-02 18:16 8-10 Co érték Help

tintoverano írta:
John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

Köszi.Töröltem F7-az Adaptáció :) Viszont új kérdésem is lenne

tintoverano Elküldve: 2020-10-02 08:27 8-10 Co érték Help

John írta:
tintoverano írta:
John írta: Sziasztok.Co-val kapcsolatban (Műszaki vizsgán a mérés elég magas volt de ecsetelnem sem kell hogy átengedték,tudjátok hogy van ez mondjuk azt hogy még "belefért"...) lehet-e összefüggésben az Inpában látott (Csekkolt) kisérlet így utólag hogy kis többletlevegőt addva (Nevezzük plusz fals levegő hozzáadásnak.)a befecskendezési mennyiség ilyenkor 2-Mg/as/Zyl egységgel kisebb és a beszívőtt levegő is 2-Kg-val kevesebb viszont ha ezt megvonom tőle vissza áll az eredeti felállásba ami annyit tesz hogy ismét9Kg levegőt érzékel és 9Mg/As/zylt ami szerintem sok.Lehetséges az hogy van az injektoron az a membrán hogy sokat ad az injektoroknak? (Az a membrán nem tudom cserélhető-e mert van egy E36 szintén M43 (Még nem T.U.) injektor sorom viszont az egybe van hegesztve ha jól emlékszem de holnap ránézek.)Kérdésem lényege hogy van ugye a Lambda ablak aminek 0,97 és 1,03 között kell lennie és tegyük fel ezt Inpával ellenőrzöm,mennyire hihetünk neki? A link neveA másik kérdésem hogy milyen kisipari co-mérő eszközzel tudnék akár megközelítő értéket mérni a kipum végén?


ISTA D-vel tudod ellenőrizni a lambda szenzorokat, h jól működnek-e és ha igen, akkor jó értéket is mutatnak
csináltam erről videót: https://youtu.be/nCBWge_w-eQ

Köszi mindjárt nézem.Bár Inpában is van Lambda érték de megnézem.Van az a "Mg/as/zyl" nél egy érték ami 0-7 között van az akkor jó ha azt nem haladja meg? Ugyanis ha adok neki fals levegőt akkor le megy 72-re 95 helyett ezzel szinkronban a légtömeg is 9-röl 7 Kgra



a videóban mutatott módszerrel az érzékelőt tudod ellenőrizni, h jól működik-e

mind a két cuccosban uazt az értéket kellene látnod

ha INPA értékhatáron belül mutatja, akkor jó a beállítás

adaptációkat érdemes törölni és utána megnézni

tintoverano Elküldve: 2020-09-25 15:42 Vanos

adams22 írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Tudna nekem valaki okosságot mondani, hogy mitől lehet a képen látható hiba vagy mi okozhatja azt..? Állandó 120°-ban van nem mozdul semmilyen üzemállapotban a bekeretezett rész. Az autó teljesítménye csökkent. A vanos mágnesszelepek és vez.tengely jeladók jók!
Kíváncsi lennék, hogy volt-e már valakinek ilyen gondja.

Köszönöm!



Update:
Hallottam olyat is hogy a 120°a jó és a 65 a sz*r. Valaki fel tudna világosítani esetleg ez ügyben engem, hogy akkor most mi a jó és mi nem. Mert az INPA a 120°-ra írta hogy az a rossz (határértéken kívül). Ezért most teljes tanácstalanság van. :)


pár fórumon azt olvasom, h ez a jó érték

próbaképpen cseréld fel a 2 szenzort

tintoverano Elküldve: 2020-09-25 10:17 N46 és N42 motorok

Adriano98 írta: Sziasztok!

Tegnap jelentkezett nálam egy olyan probléma, hogy menet közben kissé legyengült a motor, ha éppen nem nyomtam neki a gázt akkor leesett az alapjárat, le akart fulladni. Félreálltam, leállítottam. Utána többször próbáltam újraindítani, miután rendesen beindult a motor leesett a fordulat majd leállt a motor pár másodperc után. Leállás után felvillan az akksi töltöttség jelzője. Se olajnyomás se check engine.
N42B18 motor
Valakinek lenne ötlete?



hibakód (INPA/ISTA) nincs?

tintoverano Elküldve: 2020-09-25 09:46 EWS+Kulcs...

papika67 írta: Sziasztok! Valaki tudna segiteni nekem? BMW e46 318 M43b19 .ECU-ban 999,900Km van hogy lehet nullázni? Vagy át irni,vagy hogy a valós km mutassa? Valaki tudna segiteni? Köszönöm.


van INPA-ád? lécci olvasd ki a UIF-et (User Information Field), ha gondolod privátban küldd el


hil Elküldve: 2020-09-21 18:00 Tolató radar

Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni PDC-vel kapcsolatban: a jobb szélső szenzorom nem jelez, hiába teszem oda a kezemet. INPA-val nézve nincs semmi hibakód, ha fülelem a szenzort, ugyanazt hallom, mint a többinél, amik működnek. Úgy tudom, ha valamelyik nem jó, akkor azt sípolással jelzi a rendszer, nálam ilyen nincs. Mit nézzek meg?
Előre is köszi: hil

ui: arra gondolok, hogy diaggal ki lehet-e kapcsolni a szenzorokat

hahfg Elküldve: 2020-07-02 07:12 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

hahfg írta:
rokko99 írta:
hahfg írta:
hahfg írta:
YELLOW írta:
hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46-os 2002-es 318CI (M43b19)

Semmilyen olvasóval nem kommunikál az autó , biztosíték lett nézve , valaki tudja mi lehet a gond?


neked lehet van körcsati és OBD csati is. ha így van, azt hiszem a motorhoz csak a körcsatin keresztül férni hozzá. 20PIN körcsati a motortérben van, ha van.
vagy rossz a kábel, rossz program telepítés beállítás.


Körcsati nincs a motortérben :( Igazából nem hinném hogy kábel vagy program hiba mert 3 szervizben jártam ahol próbálták de nem reagált semmire , tegnap vettem egy INPA kábelt és azzal sem reagál semmire :) Szóval nem tudom mi lehet a gondja sajnos :(


BMW scannerel sikerült annyit elérnem hogy DME és ABS kommunikált de miközben keress bedobta hogy nem tud csatlakozni az EWS-hez és IKE-hoz , hibának meg Singnal can IKE, műszerfalon nincs visszajelzés (csak kézifék és ülésfoglaltság jelző) azért kellett gépre dugni..
Valaki esetleg tudna segíteni ebben hogy merre keressem a hibát?


Próbáld meg az olvasó kábeled fejében(amit a kocsiba dugsz) összeforrasztani a 7-8 lábat. Szét kell hozzá szedni a fejet. 2005 előtti BMW-knél csak úgy működnek, mert két külön rendszere van.


Most bontottam szét és össze van forrasztva bent a 7-8 láb gyárilag :)


Körcsatit néztem de nincs sehol :D Évjárat 2002/9 hó , Motor M43b19 , 1.9cc3 118LE