Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


Doctore Elküldve: 2016-07-28 18:52 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm

YELLOW Elküldve: 2016-07-28 08:54 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.

nickname Elküldve: 2016-07-26 12:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tomesz írta: Üdv!
Tudna valaki segíteni honnan tudnám letölteni ezt a verziót: inpa EA-90X


miért pont ezt ?

Tomesz Elküldve: 2016-07-25 23:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Üdv!
Tudna valaki segíteni honnan tudnám letölteni ezt a verziót: inpa EA-90X

bricktopm Elküldve: 2016-07-22 19:19 Segítsetek!

hil írta:
bricktopm írta:
hil írta:
bricktopm írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Én is gondoltam rájuk, hogy beköpi, vagy nem gyújt, esetleg a trafó nem ad nagyfeszt, de gondoltam az az újraindítástól nem múlna el... NGK gyertyák vannak benne... 1évesek..kb.
De megnézem azokat is persze.


pedig elmúlhat restart-ra. nekem anno indításnál eljátszotta hogy enm indult el az egyik henger. eleinte azt hittem nem indítózok eleget. aztán újraindítás és ok.
ezt 2x eljátszotta fél év különbséggel. majd harmadik alkalommal indítás után kb 700m után megállt megint a henger. onnantól vége volt a trafónak.
bár nekem igaz elektromos a pedál, de nem lett érzékenyebb, sőt lomha lett az autó, alig akart menni, bár a hangja kifejezetten tetszett olyan bu-bu-bu subaru-s volt. meg kegyetlen büdös a kipuff gáz. na meg rázott mint a fene, a motortartó bak is akkor durrant el.
hibakód olvasással kiderülne emlyik hengerrel volt a gond. 6 hengeresnél jellemzően az 5-6-os henger szokott. ez is fura, hogy miért pont azok.
szóval ha a tünetek a fentiek, akkor trafó lesz nagy valószínűséggel.
jut eszembe, nekem mikor végleg megadta magát, előtte kb 150km-rel volt gyertya cserélve, valószínű az új gyertya fingatta ki, gyenge volt hozzá a trafó.


Így van, nagyon vagány hangja van, de még a váltókart is rázza. Én is néztem egyből a motortartó bakot, mert ha átszakad az is tud ilyen gyuktásszög hibát okozni ugyebár, de jónak tűnik.
Féligmeddig temettem a motort, mindig a legrosszabb villan be(pillangószelep törés, fojtószelep hiba..)

A kipufogógázt néztem is se nem színes, se nem büdös. érdekes.

Másik:
ABS jeladóból mitől tud többet\mitől jobb egy bosch(56ezer ft \db) mint egy mondjuk febi 17ezer\db vagy egy akármi 9ezer forintos?
Végülis egy passzív induktív szenzor az egész az asc-s rendszereknél.
Érdemes annyit kiadni érte, vagy vegyem inkább az olcsót, úgyis ki lesz cserélve ~3év múlva, mert szétrohad mind.

Illetve ha lezárom egy 1.1kOhmos ellenállással a keréknél a szenzort, akkor elvileg HA NEM ABS kocka a ludas meg kéne nyugodjon a hibalámpa, csak nem fog menni a km óra(mert ugyebár áll az autó) nem?
Holnap hibakódolvasás is lesz elvileg, már nagyon kíváncsi vagyok rá, illetve kinztem én is egy obd 1.4.0-s olvasót meg egy 20pines átalakítót, ebayen.


NEM!



Kifejtenéd miért nem?

Persze: az az áramkör nem ellenállást mér, hanem a jeladó által generált impulzus (négyszögjel) frekvenciáját. A vez.egység ezeket a jeleket hasonlítja össze egymással és számolja ki azt, hogy melyik kerék forog, vagy áll.
Mindez nagyon egyszerűen fogalmazva, mert lehetne tudományosan is....
Oda aztán tehetsz ellenállást, de semmi értelme.
bye: hil



Az oké, de ha áll az autó, nem forog a kerék, nincs ami indukálja az impulzust, mivel a mágneses teret nem fogja módosítani a fogaskerék teteje, amit ugye figyel a szenzor.
Ebből gondolom én, ha lezárom ellenállással, olyan mintha állna a kerék.
Mondjuk a dolog időközben annyit ment előrébb, hogy voltam diagoltatni.

Jobb és bal hátsó abs szenzort hozza hibára... Illetve gyakorlatilag kb minden hibába állt, mivel 2 akkulemerülésem volt, plusz utána egy akkucsere, így minden beálltt.
Most ki lett nullázva, mikor eljöttem az egyik oldali (leszedett) abs szenzor állt hibában és ennyi.

Volt a hibalapon ilyen, hogy első és második sor henger üzemanyagellátás hiba. Kérdés ezt okozhatja-e az akku lemerülés, vagy sem. Illetve alapjárati mechanika hiba illetve alapjárati üzemanyagellátás hiba(?), ami reális is lehet, mert az alapjáratom ingadozott időnként, ahogy írtam is itt ezügyben a fórumon már, pl tolatás közben volt hogy leengedte 500-ra, majd felhúzta 1200-ra automatán, majd le 600-ra ismét fel 1200-ra és így tovább, vagy megállt a normál alapjáraotn, vagy lefulladt ennek eredményeképpen. Illetve volt hogy tolatás közben is eljátszotta és begyorsult. A hibatörlés után gyakorlatilag 2-3perccel el is kezdte az alapjárati hülyéskedést, egyszer le is fulladt csak úgy üresben állva. Nem is tartja szépen egyenletesen mint eddig a fordulatát, van hogy megáll, de látom, hogy nem az igazi. EML lámpa azóta nem jött(ma egyáltalán) és a rázás sem jelentkezett.

Van erre így valakinek ötlete? Amit nem zárok ki, hogy lehet tényleg beszart a gyujtótrafó, lehet kettő is, ennek eredménye volt az EML lámpa, viszont ahogy Yellow kollégának is elmúlt, majd ismét előjött alapon nekem is ez fog történni. Vagy lehet a fojtószelep ragad meg? Az ki tud utána szabadulni önmagától mondjuk ujraindításra?

Ha gyujtást adok a fojtó búg, elvileg annak kell is, gázadásra hallani, ahogy levegőt vesz, nem is kicsit. Az üzemanyagszivattyút tesztelte külön a műszer, hallottam, hogy megy és szívja fel a benzint. Viszont az alapjárati motor tesztnél nem jött ki belőle hang, szerintem ott is kéne(?) elvégre elektromechanikus rendszer része, és fontos benne a mechanika.

A fő kérdés, alapjárati motor hiba okozhat üzemanyag befecskendezési hibakódot 1-es 2-es hengersoron? Vagy az ettől teljesen független?
Voltam vele 5000-es fordulat környékén is utána, meghajtottam kicsit 80-90-el, de nem jelentkezett ismét. LAssú tempóval is kocsikáztam, akkor se. Alulváltottam, hátha túlterhelésre jön, de semmi. Holnap-holnapután megyek hosszabb távot a kocsival 100+km-t, aztán vissza diagra, hogy mit mutat.

Szia!
ABS: most komolyan így gondolod? Ha lehúzod a szenzorról a csatlakozót, beindítod a motort, semmi nem fog történni addig a pillanatig, amíg meg nem mozdul a kerék. Akkor beírja azt a szenzort hibásnak. Értsd meg végre, hogy az áramköre nem ellenállást, hanem impulzust és annak frekvenciáját figyeli.
A többire: kéne egy hibakód törlést csinálni mindenhol (a korábbiakat megjegyezve, kinyomtatva persze (javaslom az INPA-t)), majd használat után ismét megnézni azokat, úgy már el lehet indulni a keresésben. Az uni diagokat felejtsd el!
bye:hil

ui: alapjárat ingadozás: kartergáz szelep, csövek?






" amíg meg nem mozdul a kerék. Akkor beírja azt a szenzort hibásnak."

Igazad van, menet közben ellenőrzi, ezt elfelejtettem. Akkor semmi.

Nem tudom uni-e a diag, amit csináltak, vagy sem, delphi vezetéknélküli hibakódolvasó volt, ds150 talán.
Ha szerintetek ez nem minősül kielégítőnek, akkor kerítek valakit akinek van INPA kompatibilis cucca.

hil Elküldve: 2016-07-22 19:14 Segítsetek!

bricktopm írta:
hil írta:
bricktopm írta:
hil írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
Én is gondoltam rájuk, hogy beköpi, vagy nem gyújt, esetleg a trafó nem ad nagyfeszt, de gondoltam az az újraindítástól nem múlna el... NGK gyertyák vannak benne... 1évesek..kb.
De megnézem azokat is persze.


pedig elmúlhat restart-ra. nekem anno indításnál eljátszotta hogy enm indult el az egyik henger. eleinte azt hittem nem indítózok eleget. aztán újraindítás és ok.
ezt 2x eljátszotta fél év különbséggel. majd harmadik alkalommal indítás után kb 700m után megállt megint a henger. onnantól vége volt a trafónak.
bár nekem igaz elektromos a pedál, de nem lett érzékenyebb, sőt lomha lett az autó, alig akart menni, bár a hangja kifejezetten tetszett olyan bu-bu-bu subaru-s volt. meg kegyetlen büdös a kipuff gáz. na meg rázott mint a fene, a motortartó bak is akkor durrant el.
hibakód olvasással kiderülne emlyik hengerrel volt a gond. 6 hengeresnél jellemzően az 5-6-os henger szokott. ez is fura, hogy miért pont azok.
szóval ha a tünetek a fentiek, akkor trafó lesz nagy valószínűséggel.
jut eszembe, nekem mikor végleg megadta magát, előtte kb 150km-rel volt gyertya cserélve, valószínű az új gyertya fingatta ki, gyenge volt hozzá a trafó.


Így van, nagyon vagány hangja van, de még a váltókart is rázza. Én is néztem egyből a motortartó bakot, mert ha átszakad az is tud ilyen gyuktásszög hibát okozni ugyebár, de jónak tűnik.
Féligmeddig temettem a motort, mindig a legrosszabb villan be(pillangószelep törés, fojtószelep hiba..)

A kipufogógázt néztem is se nem színes, se nem büdös. érdekes.

Másik:
ABS jeladóból mitől tud többet\mitől jobb egy bosch(56ezer ft \db) mint egy mondjuk febi 17ezer\db vagy egy akármi 9ezer forintos?
Végülis egy passzív induktív szenzor az egész az asc-s rendszereknél.
Érdemes annyit kiadni érte, vagy vegyem inkább az olcsót, úgyis ki lesz cserélve ~3év múlva, mert szétrohad mind.

Illetve ha lezárom egy 1.1kOhmos ellenállással a keréknél a szenzort, akkor elvileg HA NEM ABS kocka a ludas meg kéne nyugodjon a hibalámpa, csak nem fog menni a km óra(mert ugyebár áll az autó) nem?
Holnap hibakódolvasás is lesz elvileg, már nagyon kíváncsi vagyok rá, illetve kinztem én is egy obd 1.4.0-s olvasót meg egy 20pines átalakítót, ebayen.


NEM!



Kifejtenéd miért nem?

Persze: az az áramkör nem ellenállást mér, hanem a jeladó által generált impulzus (négyszögjel) frekvenciáját. A vez.egység ezeket a jeleket hasonlítja össze egymással és számolja ki azt, hogy melyik kerék forog, vagy áll.
Mindez nagyon egyszerűen fogalmazva, mert lehetne tudományosan is....
Oda aztán tehetsz ellenállást, de semmi értelme.
bye: hil



Az oké, de ha áll az autó, nem forog a kerék, nincs ami indukálja az impulzust, mivel a mágneses teret nem fogja módosítani a fogaskerék teteje, amit ugye figyel a szenzor.
Ebből gondolom én, ha lezárom ellenállással, olyan mintha állna a kerék.
Mondjuk a dolog időközben annyit ment előrébb, hogy voltam diagoltatni.

Jobb és bal hátsó abs szenzort hozza hibára... Illetve gyakorlatilag kb minden hibába állt, mivel 2 akkulemerülésem volt, plusz utána egy akkucsere, így minden beálltt.
Most ki lett nullázva, mikor eljöttem az egyik oldali (leszedett) abs szenzor állt hibában és ennyi.

Volt a hibalapon ilyen, hogy első és második sor henger üzemanyagellátás hiba. Kérdés ezt okozhatja-e az akku lemerülés, vagy sem. Illetve alapjárati mechanika hiba illetve alapjárati üzemanyagellátás hiba(?), ami reális is lehet, mert az alapjáratom ingadozott időnként, ahogy írtam is itt ezügyben a fórumon már, pl tolatás közben volt hogy leengedte 500-ra, majd felhúzta 1200-ra automatán, majd le 600-ra ismét fel 1200-ra és így tovább, vagy megállt a normál alapjáraotn, vagy lefulladt ennek eredményeképpen. Illetve volt hogy tolatás közben is eljátszotta és begyorsult. A hibatörlés után gyakorlatilag 2-3perccel el is kezdte az alapjárati hülyéskedést, egyszer le is fulladt csak úgy üresben állva. Nem is tartja szépen egyenletesen mint eddig a fordulatát, van hogy megáll, de látom, hogy nem az igazi. EML lámpa azóta nem jött(ma egyáltalán) és a rázás sem jelentkezett.

Van erre így valakinek ötlete? Amit nem zárok ki, hogy lehet tényleg beszart a gyujtótrafó, lehet kettő is, ennek eredménye volt az EML lámpa, viszont ahogy Yellow kollégának is elmúlt, majd ismét előjött alapon nekem is ez fog történni. Vagy lehet a fojtószelep ragad meg? Az ki tud utána szabadulni önmagától mondjuk ujraindításra?

Ha gyujtást adok a fojtó búg, elvileg annak kell is, gázadásra hallani, ahogy levegőt vesz, nem is kicsit. Az üzemanyagszivattyút tesztelte külön a műszer, hallottam, hogy megy és szívja fel a benzint. Viszont az alapjárati motor tesztnél nem jött ki belőle hang, szerintem ott is kéne(?) elvégre elektromechanikus rendszer része, és fontos benne a mechanika.

A fő kérdés, alapjárati motor hiba okozhat üzemanyag befecskendezési hibakódot 1-es 2-es hengersoron? Vagy az ettől teljesen független?
Voltam vele 5000-es fordulat környékén is utána, meghajtottam kicsit 80-90-el, de nem jelentkezett ismét. LAssú tempóval is kocsikáztam, akkor se. Alulváltottam, hátha túlterhelésre jön, de semmi. Holnap-holnapután megyek hosszabb távot a kocsival 100+km-t, aztán vissza diagra, hogy mit mutat.

Szia!
ABS: most komolyan így gondolod? Ha lehúzod a szenzorról a csatlakozót, beindítod a motort, semmi nem fog történni addig a pillanatig, amíg meg nem mozdul a kerék. Akkor beírja azt a szenzort hibásnak. Értsd meg végre, hogy az áramköre nem ellenállást, hanem impulzust és annak frekvenciáját figyeli.
A többire: kéne egy hibakód törlést csinálni mindenhol (a korábbiakat megjegyezve, kinyomtatva persze (javaslom az INPA-t)), majd használat után ismét megnézni azokat, úgy már el lehet indulni a keresésben. Az uni diagokat felejtsd el!
bye:hil

ui: alapjárat ingadozás: kartergáz szelep, csövek?
Nekem is zúgott az üza.szivattyú (és ez ne vezessen félre), mégis rossz volt, a befecskendező soron nem volt üza. nyomás





david6020 Elküldve: 2016-07-17 18:09 320d Motor

Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?


Gyári progikkal gondolom.De ebben nem vagyok járatos.De szerintem errefelé keresd a hibát.Amiket eddig leírtál,én erre következtetek.INPA a diagnosztikához mindenképpen szükséges.Itt a fórumban rengetegen tudnak neked segíteni szerintem ebben.


Most kivettem újra a turbót, a hideg felöli részt elcsavartuk 2-3milimétert, igy most 2400 körül megindul, de igy már koppanásig megy a geometria, ennél jobban nemlehet, valakinek esetleg valami ötlete?

szotakdavid Elküldve: 2016-07-17 09:00 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam





Új VDO-val jàrtam màr én is így.

hil Elküldve: 2016-07-16 12:27 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....


Sziasztok!
Ha már egymagam a végére jártam és megoldottam a hibát, talán másnak is segíthetek azzal, hogy összegezve leírom a dolgot:
Alap hiba: leállt a motor, trélerrel haza. Otthon némi hűlés után beindult a motor. Indítózáskor a fordulatszámmérő mutatott, motor nem indult, nagy meleg volt. Diaggal semmi hibakód nem volt! Először vez tengely jeladóra gondoltam, egyenként cseréltem azokat, de javulás nem történt. Valaki mondta, hogy főtengely jeladó lehet, de RPM mérő mutatott, tehát kizárva. Üza szivattyú zúgott, ezért először nem is arra gondoltam. Szívósoron üza. nyomást mérve 0,5 bar körül volt. Szivattyú csere, újra (nem bontott!), amin rossz volt a szintadó, ez további galibákat okozott. Régi szivattyúból a szintadó átrakása után helyre állt a rend.
bye: hil

ui: kiszedett szivattyút vizsgálva: szinte nem volt nyomás, szivattyú tengelynél folyt vissza a víz, mert a lakásban már vízzel próbáltam



Bitu79 Elküldve: 2016-07-15 23:19 320d Motor

david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta:
Bitu79 írta:
david6020 írta: Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy kicseréltük turbómat egy felújított turbóra, és azóta 2500tól indul meg, most felújították az eredetit is az eredeti vezérlőmmel, és azzal most 3000nél indul meg. esetleg találkozott már valaki ilyennel? vagy valami ötlet? egy bmw320d e46 150lovas kocsiról van szó euro 4es.


Gyári diag,utána lehetne többet mondani.Lehet az is,hogy valamit elkódoltak.Esetleg nézzétek meg az elektronikus turbó működtetőt.Ilyen a 320d-ben is van.

http://www.ebay.co.uk/sch/i.ht...p;_sacat=0



Igen elektromos a turbó vezérlő és az is teljesen fel lett újítva.


Gyári diag,esetleg egy kompressziómérés is.

De én gyanakszom,hogy valami programozási hiba lesz ez.


És esetleg azt tudod hogy mivel lehetne átprogramozni? gyári progival vagy inpával ?


Gyári progikkal gondolom.De ebben nem vagyok járatos.De szerintem errefelé keresd a hibát.Amiket eddig leírtál,én erre következtetek.INPA a diagnosztikához mindenképpen szükséges.Itt a fórumban rengetegen tudnak neked segíteni szerintem ebben.