BarG Elküldve: 2010-08-14 22:52 hûtõ
Télen is nézegettem, akkor 92-93 C volt, ha végre felmelegedett.
BarG Elküldve: 2010-08-14 22:52 hûtõ
InsectKiller Elküldve: 2010-08-14 11:05 Valaki segítsen
bbali81 írta:InsectKiller írta: Sziasztok! Nagyon be vok most fosva, h mi lesz ebből, ezért kérném mielőbbi segítségeteket.
Előzmény: Pár hónapja elkezdett szarakodni a hűtés a kocsiban, állandóan nyomja a meleget is, nem csak hideget. Általában a szélvédőnél meg a lábnál lent oldalt. Elmentem hát kiolvastatni, mi is lehet a baj, ki is írta a kis gép, h vízcsap. Be BMW megrendeltem a gyárit "pici" pézé. Berakom, kocsi indul, meleg jön na el is kapott a harci ideg, de nem tudtam mit tenni. Másnap go klímás, gáz töltikézés, és méri, hogy nem hűt eléggé. Aztán levettük az áramot a fűtéscsapról, azután hűtött is normálisan a fejrésznél. Szélvédőnél még mindig nyomta a meleg levegőt, de azért ki lehetett bírni. Jövő héten akartuk megnézni, hogy hátha az új vízcsap a rossz...
De ma voltam egy hosszabb úton és meglehetősen furcsa, idegesítő, kétségbeejtő dologra lettünk figyelmesek. Ahogy hazaértünk, a jobb első gumiszőnyegen áll a víz. De úgy eléggé szépen nem csak pár csepp. Azt hittük, hogy kifojt vmi, de nem. Körbetaperoltam a műanyag burkolatot felül és hát nedves. Most az itt a kérdés, h mi a fene lehet ez, mit kezdjek most? Hova vigyem? Mit mondjak? Ja a legfontosabb, merjem így használni a gépet?
Remélem vki tud vmit válaszolni!
Szeva,
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=35
Erre szavaznék, hogy itt van valami gond. A legjobb hír, hogy ezt lecsekkolni csak úgy lehet ha atomjaira szedik a gépedet, műszerfal ki... :( De ne legyen igazam...
Ennek az alján van a kifolyócső ami beleül egy gumiágyba és kifolyik a váltó tetejére a kondenzvíz. Nem hiszem, hogy eltömődött és azért folyik ki az anyósüléshez.
Bár amit mondasz, hogy jön a meleg felül...? "alul" meg tolja a klíma a hideget no ezért máshol is keletkezhet pára ami befolyhatott a szőnyeghez.
Járhatsz vele szerintem csak a klímát ne használd.
Nagykanizsán tudok rá embert aki meg tudja nézni?
üdv:
Bali
bbali81 Elküldve: 2010-08-13 07:18 Valaki segítsen
InsectKiller írta: Sziasztok! Nagyon be vok most fosva, h mi lesz ebből, ezért kérném mielőbbi segítségeteket.
Előzmény: Pár hónapja elkezdett szarakodni a hűtés a kocsiban, állandóan nyomja a meleget is, nem csak hideget. Általában a szélvédőnél meg a lábnál lent oldalt. Elmentem hát kiolvastatni, mi is lehet a baj, ki is írta a kis gép, h vízcsap. Be BMW megrendeltem a gyárit "pici" pézé. Berakom, kocsi indul, meleg jön na el is kapott a harci ideg, de nem tudtam mit tenni. Másnap go klímás, gáz töltikézés, és méri, hogy nem hűt eléggé. Aztán levettük az áramot a fűtéscsapról, azután hűtött is normálisan a fejrésznél. Szélvédőnél még mindig nyomta a meleg levegőt, de azért ki lehetett bírni. Jövő héten akartuk megnézni, hogy hátha az új vízcsap a rossz...
De ma voltam egy hosszabb úton és meglehetősen furcsa, idegesítő, kétségbeejtő dologra lettünk figyelmesek. Ahogy hazaértünk, a jobb első gumiszőnyegen áll a víz. De úgy eléggé szépen nem csak pár csepp. Azt hittük, hogy kifojt vmi, de nem. Körbetaperoltam a műanyag burkolatot felül és hát nedves. Most az itt a kérdés, h mi a fene lehet ez, mit kezdjek most? Hova vigyem? Mit mondjak? Ja a legfontosabb, merjem így használni a gépet?
Remélem vki tud vmit válaszolni!
Tom_Sawyer Elküldve: 2010-07-30 14:46 Klíma automatika hiba
jrtom írta: Szeva!
A "sünit" azaz a ventillátor végfokát kéne kicserélned, az okozza ezt a problémát.
Megáll az alacsonyabb fokozaton is, meg ingadozni szokott a fordulata a ventillátornak.Tano írta:Tom_Sawyer írta:Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
Arra tudtok tippet adni, hogy miért áll le a levegőkeringtetés a kocsiban, időnként? Manuális klímám van, és minden jel nélkül egyszer csak leáll a befújás, majd újraindul valamikor. Nem a klíma rossz, kipróbáltam, klíma nélkül sem megy.
Bocs, ha már volt 1x a kérdés.
Köszi előre is.
Senki nem tud ebben segíteni?
Kontakthiba vagy a süni szarakodik? Igaz ez utóbbi esetben inkább maxon szokott fújni.
jrtom Elküldve: 2010-07-28 19:55 Klíma automatika hiba
Tano írta:Tom_Sawyer írta:Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
Arra tudtok tippet adni, hogy miért áll le a levegőkeringtetés a kocsiban, időnként? Manuális klímám van, és minden jel nélkül egyszer csak leáll a befújás, majd újraindul valamikor. Nem a klíma rossz, kipróbáltam, klíma nélkül sem megy.
Bocs, ha már volt 1x a kérdés.
Köszi előre is.
Senki nem tud ebben segíteni?
Kontakthiba vagy a süni szarakodik? Igaz ez utóbbi esetben inkább maxon szokott fújni.
Tano Elküldve: 2010-07-28 16:37 Klíma automatika hiba
Tom_Sawyer írta:Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
Arra tudtok tippet adni, hogy miért áll le a levegőkeringtetés a kocsiban, időnként? Manuális klímám van, és minden jel nélkül egyszer csak leáll a befújás, majd újraindul valamikor. Nem a klíma rossz, kipróbáltam, klíma nélkül sem megy.
Bocs, ha már volt 1x a kérdés.
Köszi előre is.
Senki nem tud ebben segíteni?
Tom_Sawyer Elküldve: 2010-07-28 11:09 Klíma automatika hiba
Tom_Sawyer írta: Sziasztok!
Arra tudtok tippet adni, hogy miért áll le a levegőkeringtetés a kocsiban, időnként? Manuális klímám van, és minden jel nélkül egyszer csak leáll a befújás, majd újraindul valamikor. Nem a klíma rossz, kipróbáltam, klíma nélkül sem megy.
Bocs, ha már volt 1x a kérdés.
Köszi előre is.
YELLOW Elküldve: 2010-07-27 22:35 kettõstömegü lendkerék
norbibmw1 írta: Sziasztok!
Van két óriási problémám! E46 320d, 136 le, 255e km. Kipufogó meghegesztve, görgök, szíj, főtengelytárcsa cserélve ( alapjáraton csattogás miatt), mondjuk sajna csak után gyártottra. Olaj szintén cserélve. 3000-3500 fordulat fölött kerepelő, berregő ( hidrotöke hangra hasonló ) hang jön ki a kocsiból. Minden sebfokozatban kb. ugyan akkora fordulatnál kezdődik és csak akkor lehet hallani, ha folyamatosan nyomom a gázt, vagy megtartom a fordulatot. Ha elveszem a gázt egyből elhallgat. Álló helyzetben csak néha-néha jön elő a hang, a megadott fordulaton, akkor sem olyan hangos, mint terhelés ( menet ) közben. Generátor és klímacsapágy elméletileg rendben van!
MITŐL VAN?????
A kuplung elégé ki van már 5-be néha megcsúszik! Lehet ez, vagy a zsír új (1500 km-es) után gyártott főtengelytárcsa, vezérműlánc feszítő, talán turbó???
Másik problémám leállításkor megrándul a motor, mit ha ki akarna esni és egy ku… hülye csattanó hangot ad ki. Motortartó, illetve váltótartó bakok gyárira cserélve, 2000 km-esek.
A segítséget előre is köszönöm.
YELLOW Elküldve: 2010-07-27 22:33 Ékszíj tárcsa
norbibmw1 írta: Sziasztok!
Van két óriási problémám! E46 320d, 136 le, 255e km. Kipufogó meghegesztve, görgök, szíj, főtengelytárcsa cserélve ( alapjáraton csattogás miatt), mondjuk sajna csak után gyártottra. Olaj szintén cserélve. 3000-3500 fordulat fölött kerepelő, berregő ( hidrotöke hangra hasonló ) hang jön ki a kocsiból. Minden sebfokozatban kb. ugyan akkora fordulatnál kezdődik és csak akkor lehet hallani, ha folyamatosan nyomom a gázt, vagy megtartom a fordulatot. Ha elveszem a gázt egyből elhallgat. Álló helyzetben csak néha-néha jön elő a hang, a megadott fordulaton, akkor sem olyan hangos, mint terhelés ( menet ) közben. Generátor és klímacsapágy elméletileg rendben van!
MITŐL VAN?????
A kuplung elégé ki van már 5-be néha megcsúszik! Lehet ez, vagy a zsír új (1500 km-es) után gyártott főtengelytárcsa, vezérműlánc feszítő, talán turbó???
Másik problémám leállításkor megrándul a motor, mit ha ki akarna esni és egy ku… hülye csattanó hangot ad ki. Motortartó, illetve váltótartó bakok gyárira cserélve, 2000 km-esek.
A segítséget előre is köszönöm.
norbibmw1 Elküldve: 2010-07-27 22:20 kettõstömegü lendkerék