Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2014-07-20 21:10 Mi lehet a baj?

krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Szia! Most olvastam a hozzászólásod! M-paketem van,nem fértem hozzá a dudához (nem emeltem meg az autót) majd jobban megnézem és írok! Köszi!


Nekem is az van, lecsavarsz 3 csavart a kerékív elején, leszeded a műanyag elemet es onnan elérhetővé válik! Youtubeon van video, hogy kell leszedni az első lököst, annak az első lépése pont ez. Én a kereket le se vettem, bár jobban hozzáférsz ha leszeded.


Akkor tudom! Nemrég cseréltem doblemez első részét,akkor ugyanígy teszek! Köszi a segítséget,ha megnéztem írok!

Bero Elküldve: 2014-07-20 15:58 Mi lehet a baj?

krissz írta:
Bero írta:
krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi


Elvileg kettő van, én szemből a jobbost dugtam vissza, de nagyon balfaszul csak a magasabb szól. Lötyögött a csati, úgyhogy rögzítettem rendesen. Majd írd meg mi volt!


Szia! Most olvastam a hozzászólásod! M-paketem van,nem fértem hozzá a dudához (nem emeltem meg az autót) majd jobban megnézem és írok! Köszi!

Bero Elküldve: 2014-07-20 11:13 Elsõ lámpák

Pitykoo írta: Hali!
Valakinek valami ötlete erre van már vagy még várjak?!


E39.hu oldalon keress rá,én egyszer ott olvastam,hogy kell! Bár szerintem E46-ba nem lehet.

Bero Elküldve: 2014-07-18 20:31 Mi lehet a baj?

krissz írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!


Nekem ugyanez volt, behúz a relé, tehát nem a kormányban a hiba. Nekem valamiért le volt csatlakoztatva a duda az első lökös mögött, visszadugtam, azóta jó. Ha ez nem segít, akkor cserés.




Nem két duda van a lökösben? Mind a kettő lejött volna?! Érdekes,de megnézem holnap! Köszi

Bero Elküldve: 2014-07-18 20:30 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
Bero írta:
csbalu írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Most átgondolom,hogy neki essek-e


Mit zúdítottunk a nyakadba....


Na igen! Esélyes,hogy nem én fogom megcsinálni hanem valami ismerős vagy inkább kifizetek valakit,el ne b.sszam! Ajtónyitással kapcsolatban most jut eszembe,hogy a belső központi zár kapcsoló se működik ami a középkonzolon van,se nyitás se zárás nincs. Gondolom ez mind a grund modul hibája lehet és nem zárszerkezet vagy stb?! Remélem a relé csere megoldja ezt a hibát is!


Egyszerűbb GM modul csere, csak nem fog újra behalni... vagy addigra el lesz adva az autó... legalább is nálam.


Ahogy ismerem magam,tuti 2 hétre rá,hal be

Bero Elküldve: 2014-07-18 18:20 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Egyik pillanatról a másikra elromlott a duda a kocsiba. Megnéztem a biztosítékokat 5-55-öst de semmi bajuk. amikor nyomom a dudát hallom ahogy kattan a relé és mintha ''kapcsolna'',de hang nem jön! Mi lehet a baj? kontakt hiba vagy mi lehet? Köszi!

Bero Elküldve: 2014-07-18 17:31 Ajtónyítási Gondok!

csbalu írta:
Bero írta: Köszönöm a hozzászólásokat! Most átgondolom,hogy neki essek-e


Mit zúdítottunk a nyakadba....


Na igen! Esélyes,hogy nem én fogom megcsinálni hanem valami ismerős vagy inkább kifizetek valakit,el ne b.sszam! Ajtónyitással kapcsolatban most jut eszembe,hogy a belső központi zár kapcsoló se működik ami a középkonzolon van,se nyitás se zárás nincs. Gondolom ez mind a grund modul hibája lehet és nem zárszerkezet vagy stb?! Remélem a relé csere megoldja ezt a hibát is!

Bero Elküldve: 2014-07-18 13:29 Ajtónyítási Gondok!

Köszönöm a hozzászólásokat! Most átgondolom,hogy neki essek-e

Bero Elküldve: 2014-07-17 20:27 Ajtónyítási Gondok!

csbalu írta:
Bero írta: Sziasztok. Adott egy E46 320 coupe. Kulcsal,gombal nyitásra a vezető oldali ajtó nem nyílik csak manuálisan. A többi nyílik. A zárás viszont működik az összes ajtón kulcsal és manuálisan is. Gondolom a grund modulom ment szét,viszont én nem veszek bontottat,hanem megpróbálok venni két ilyen relét: http://www.soselectronic.hu/?s...-1393267-2 és megpróbálom beépíteni. Valaki cserélt már otthon ilyet? Tapasztalat? Köszi!


Szia!

Cseréltem, de soha többet! Vagy csak sok pénzért. Egyszerűnek tűnik de nem az... A panelon van egy szilikon gél amit le kell róla kaparászni hogy tudj forrasztani. Az ón amivel meg van forrasztva 450 foknál is alig olvad meg (sajnos ez ilyen pasztával lett forrasztva...). Mivel furatgalvánozva vannak a lyukak ezért ha megolvad a teteje szépen belefolyik a lyukba az ón és oda már nem tudsz annyi hőt elvinni amennyit kellene. Próbálkozhatsz ónszívóval, de a legjobb erre egy Infra forrasztóállomás aminek az alsó fűtésével elkezded melegíteni és amint megfolyt az egész kiemeled a reléket. Én eleggé gyakorlott forrasztóemberke vagyok, de bőszen kurvaanyaáztam amikor kicseréltem az enyémet... Sok sör kéne hogy még 1x megcsináljam

40-50W-os pákával neki se állj, de a legjobb ha 2 pákával csinálod egyszerre, csak mivel egyszerre kéne kb 6 lábat kiforrasztani.....................

(hq elektronikában is megkapod ezt a relét!)


Köszi a segítséget!

Bero Elküldve: 2014-07-17 18:41 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok. Adott egy E46 320 coupe. Kulcsal,gombal nyitásra a vezető oldali ajtó nem nyílik csak manuálisan. A többi nyílik. A zárás viszont működik az összes ajtón kulcsal és manuálisan is. Gondolom a grund modulom ment szét,viszont én nem veszek bontottat,hanem megpróbálok venni két ilyen relét: http://www.soselectronic.hu/?s...-1393267-2 és megpróbálom beépíteni. Valaki cserélt már otthon ilyet? Tapasztalat? Köszi!

Bero Elküldve: 2014-07-17 14:09 Társalgó

kempelen írta:
Bero írta: YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret


A BMW magyarország kérni fog egy igazolást a gyártól, hogy XY alvázszám ilyen EUR besorolású, de ha jól tudom baráti kézfogásra nem állítják ki az igazolást...



Így van! Nem tudom mennyi pontosan (talán 10Ft) / ccm3 ez az igazolás! még mindig jobb mint a 70 ezer Ft többlet!

Bero Elküldve: 2014-07-17 13:40 Társalgó

YelLow: Köszi!
Kempelen: neked is köszi,és az nkh-t csak elmeséltem,hogy jártam Igen, a kinti okmány szerint euro 3 csak a német (Brief) nincs motorszám motorkód sem.. Most megpróbálok kérni a hivatalos bmw magyarországtól egy igazolást,hátha adnak róla egy papírt hogy euro 4-es a motor alapján (mérés szerint simán teljesíti az euro 4-et tudomásom szerint) és azzal visszamenni az nkh-hoz. ha sikerül akkor spóroltam 70 ezret

Bero Elküldve: 2014-07-17 12:59 Társalgó

kempelen írta:
Bero írta:
minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...


Szia Bero,

Nem látok néhány cseppet sem nélkülözhető információt...

- évjárat
- milyen váltó
- melyik piacra

Ezektől nagyban függ az eu besorolás.

Sokszor fent van az extralista között is, ha EU4-es, ott is érdemes ránézni mit mond alvázszám alapján...

Közben szerkesztem is egy kicsit a hozzászólásomat, mert 320i-ben is volt usa piacos...például, de lehet automata is... azért ezekről beszámolhatnál mielőtt az nkh-t "kurvaanyázzuk".







alvázszám alapján 2001.12. havi,papír szerint 2002.01. manuális 5 fokozatú váltó. A piac azt nem tudom,elvileg németországba készült,onnan is lett behozva. 320ci, 2.2-es 170 lovas motorral. Megnéztem a német forgalmit,ott euro III van D4 jelöléssel (ez valami németországi jelölés)
Szerk: Nem anyáztam én az nkh-t. Csupán az idegelt fel náluk,hogy az előttem lévő off autókkal szépen álltak fel a rámpára ahol a féket,felfüggesztést néznek,az enyémmel meg szinte padlógáz,alja majdnem leért,csattant akkorát.. Volt pofám szólni a vizsgabiztosnak hogy finomabban,miért kell így felállni (tényleg udvariasan mondtam) és én voltam elküldve a g.cibe hogy mehetek máshova meg hogy nem ér rá tökölni...

Bero Elküldve: 2014-07-17 10:01 Társalgó

minimal írta:
Bero írta: Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!


EU4 szoktak lenni...az 520i E60 is EU4 ugyan ezzel a motorral.
Mér a 2001es 18i(143le) motorosok is EU4esek.



Az új autónknál a honosítási eljárás alatt a kedves nkh kék plakettet adott euro 3-s besorolással. Azért nem mindegy a reg adó így...

Bero Elküldve: 2014-07-16 21:59 Társalgó

Sziasztok! Azt szeretném kérdezni (főleg akinek 2.0I E46-ja van 2.2-es benzin motorral 170Le),hogy nektek milyen az euro besorolás? Euro 4 vagy 3? Amit én vettem autó abba Euro 3 van,pedig elvileg az euro4-et simán kell bírnia (mobile.de-n néztem ugyanolyan autókat). Köszi!