Bero fórum hozzászólásai

Bero Elküldve: 2015-02-09 18:23 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Ismerősömnek van egy 2003-as E46-os touringja. Két gyári kulcs,plusz kicsi van hozzá. Amit használ azzal működik az autó,a régi pótkulcs amit nem használ azzal nem reagál az autó. próbáltam feltanítani a kulcsot,de nem reagál. Az autó elindul vele,csak nem nyit-zár. Mivel nincs itthon a gazdája,nem mentem az autóval,hogy feltöltődjön így megkért,hogy szedjem szét és rakjak új aksis elemet bele. Szétszedtem és 2.1 V-ot mértem a gyári aksis elemen. 2V-al már nem nyit meg zár az autó és nem lehet feltanítani a kulcsot? Vagy más baja lehet? Vettem egy 3V-os elemet próbaképpen megpróbálom azzal,de addig is van valakinek ötlete mi lehet? Elem vagy más hiba? Köszönöm!

Bero Elküldve: 2015-02-08 20:19 Mi lehet a baj?

banditosz001 írta: Ha már úgyis kulcsokról van szó..nekem csak egy kulcs van a kocsihoz sajna.hogyan tudok pótkulcsot csináltatni/venni a kocsihoz?


Amikor én kérdeztem utána akkor a wallis-tól tudtam volna rendelni kb 45.000Ft-ért!

Bero Elküldve: 2015-02-08 20:12 Mi lehet a baj?

Kipróbáltam,működik a másik kulcsba szerintem lemerült az akksi!

Bero Elküldve: 2015-02-08 19:58 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Kulcs tanítási problémám van. A leírtak alapján csinálom

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> bal elsõ ajtó kinyit (belső kilinccsel), majd visszazár -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Így csináltam, de csak az egyik kulccsal működik a másikkal amit utoljára kódolnék azzal nem! Mi lehet a baj?

Köszönöm!

Bero Elküldve: 2015-02-08 19:54 BMW kulcsok

gfeco írta:
Bero írta: Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!


Szia
Én az extracar.hu-n rendeltem,3000 Ft+1000 szállítás.
Kedden rendeltem utalással másnap megjött.
3,6 voltos a mérete akkora mint egy 2025 gombelemé.
Kiforraszt beforraszt és kész.
Máshol nem találtam.



Köszönöm!

Bero Elküldve: 2015-02-08 19:24 BMW kulcsok

Sziasztok! E46 rombusz kulcsba szeretne ismerősöm cserélni elemet/aksit. 3,6 V-os akkumulátoros kell? Pontosan milyen? Nem tudtok valami címet/linket ahol jó áron van? Köszönöm!

Ez pl Jó: http://www.autokulcs.hu/termek...m_36v_2025 ?

Bero Elküldve: 2015-02-05 10:02 Mi lehet a baj?

spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta: Sziasztok!

Először is röviden egy 99-es e46 316-al szívok és hozzáértő segítségét kérném.
Következő a probléma: Hiába indítózok a fordulatszám meg se rezzent robbanásnak még nyomait sem lehet fellelni. Nincs se üzemanyag se szikra. Villamosilag minden végégi lett nézve a zöld vezetéken kimegy az áram a gyujtó trafókhoz de a trafóktól már semmi. Ki lett cserélve a veztengely jeldó a vízhőmérséklet jeladó az önindító alatti jeldó, az összes relé + minden bizti jó és a vezérlőn nyákján sem látni szemmel szakadást. Immó jó és utólagos riasztó sincs.
Ha van valakinek ötlete vagy nem túl messze lakik heves megyétől itt a számom a többit megbeszélhetnénk: 20/429-7710 visszahívom.
Köszönöm.


ha indítózol is van firdulatszám, olyan cirka 200-300 körül mutania kellene.


Igen annyi van csak. Valaki van aki tudna segítene hogy tovább mert ötleteim vannak csak felslegesen nem szeretnék sok mindet megvenni.


Üdv! Én csak hangosan gondolkodok. Azt írtad,hogy a trafóig megy az áram,de onnan már nem. Akkor meg is van a hiba,nem? Bár nem vagyok szerelő csak gondolom. Amúgy gépre kéne kötni az lenne a legjobb/legbiztosabb!

Bero Elküldve: 2015-02-02 16:35 Társalgó

david01 írta: Üdv!
Egy olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy szeretnék M-pakettes lökösöket a kombi E46-omra kérdésem a következő a lökhárítón kívül mit kell még vennem hozzá hogy felrakható legyen az autóra? gondolok itt a tartókra merevítőkre dobbetét miegymás elöl hátul egyaránt


Helló! Ködlámpa,Tartó konzol a két oldalra,fék hűtőcső is másik kell (vagy ott marad egy luk a helyén). A dobbetétet én megtartottam a gyárit,mert így is teljesen jó és nem nagyon szokták cserélni,mert nem sokban tér el az m-packetos első dobbetéttől!

Bero Elküldve: 2015-01-24 19:16 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Robin68 írta:
Bero írta:
Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.

Igen láttam én is . De ebből a motorból +50 lovat kihozni.... én nem tenném. Az alaktrészek se ahhoz az erőhöz vannak optimalizálva. Próbálkozni lehet természetesen, csak aztán jön a köpködés, hogy mennyire fos ez az autó mert óránként cserélni kell valamit.
A másik, hogy mire sikerül kipréselni azt amit szeretne, annyiba fog kerülni amennyit hozzá tehetne egy másik autó árához. Mert 35 ezerből biztos nem kerül elő 50 paripa.
Szerintem..........



Igen,egyszerűbb egy nagyobb motoros autó,ebben igazad van!

Bero Elküldve: 2015-01-23 20:35 BMW E46, 1895ccm-es soros 4hengeres motorom okos tuningolásához keresek szerelőt!

Robin68 írta:
Bmwabmw írta: Sziasztok! Van egy e46-os 1.6 motoros autóm. Kevésnek érzem már az autót erő terén. Motorcserén gondolkodtam egy 325 vagy 330-ra,de sokba kerül és a 4 hengeres motort 6 hengeresre nagyon nehéz lepapírozni és legálisan szeretném megcsinálni. Auto csere kizárva! Turbo vagy kompresszoron gondolkodtam. Valaki csinált hasonlót? Nekem olyan plusz 50 lóerő kéne és elégedett volnék. Pénzt raktam rá félre,csak tanácsot kérnék hogy ti mit ajánlotok? Motorcsere is jo lenne csak a papírozás macera. Ha turbot rakok bele azert kotozkodhetnek a rendorok? Vagy akkor uj muszaki ke stb? Köszönöm!


Cseréld el az autód egy 2.0 benzinesre és meglesz az a +50 ló. Amit félre tettél fizesd rá. Lesz egy 6 hengeresed.
"Több lóerő??? Nagyobb motor..."


Engem is érdekelne,hogy lehet megoldani,de látom írta a kolléga,hogy autócsere KIZÁRT.

Bero Elküldve: 2015-01-19 10:26 Társalgó

elgeri írta:
jons írta:
Robinson írta:
Norbert írta: Üdv!Mi a véleményetek a 116i-ról?


túl erős motor egy BMW-be


Ilyenkor mindig egy totalcar-os idézet jut eszembe: "Ha létezne 712i, megvennék"


Részben egyet kell értenem, tényleg gyenge ez a 122LE az igazi Bömös életérzéshez, de azért kifejezetten szarnak se mondanám a kocsit (benne van a jóérzés)

Csak kíváncsiságból kérdezem, ha 316 lett volna a kérdés, akkor is mindenki rögtön leszidja? Az is "ugyanolyan" gyenge, de valahogy még is van ezen az oldalon is TÖBB SZÁZ tag, akinek ilyen van... és gondolom szereti is!


Tényleg rettentő gyenge ez az 1.6... Magát az autót (e46) imádom,de ezt a kis fűnyíró motort nem,és már nagyon bánom hogy anno nem egy nagyobb motorost vettem. Viszont ez az m43-as motor nagyon megbízható és keveset fogyaszt,cserébe nem megy.

Bero Elküldve: 2015-01-12 18:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

szakimaci írta: Na....elég sok információval gazdagodtam, amiért köszönet mindenkinek.
A hozzászólásokból akkor jól vettem ki, hogy
- a 316i és 318i lehet, hogy eszi az olajat és ott van a valvetronic.
- a 320i-ben meg ott van a kettős tömegű lendkerék.
A kettős tömegű mennyire meghibásodó ebben a típusban, valamint az törvényszerű, hogy minden 316i és 318i eszi az olajat és rossz lesz a valvetronic, vagy egy ellenőrzött előéletű autó nem olyan nagy lutri?


Szia. Én csak annyit tudok hozzáfűzni,hogy az én ezer éves m43-as 1.6-os motorom egy csepp olajat se eszik,csak figyelek az olaj és szűrőcserére. Cserébe ez a kis motor,nem is megy.

Bero Elküldve: 2014-12-25 14:04 Valaki segítsen

Tano írta:
Bero írta: Sziasztok! Egyik cimborám szeretné lefesteni az E46 touring rendszámtábla feletti díszcsíkot amiben az izzók vannak meg a nyitógomb. A kérdésem az lenne,hogy a 4 csavart,ha leszedi akkor a karosszériában valahol lesz egy csatlakozó amit szét lehet húzni a festésig,hogy leszedje? Köszönöm!


Ott van a csatlakozó az elem belső részén, levételnél látni fogja.


Köszönöm!

Bero Elküldve: 2014-12-25 12:08 Valaki segítsen

Sziasztok! Egyik cimborám szeretné lefesteni az E46 touring rendszámtábla feletti díszcsíkot amiben az izzók vannak meg a nyitógomb. A kérdésem az lenne,hogy a 4 csavart,ha leszedi akkor a karosszériában valahol lesz egy csatlakozó amit szét lehet húzni a festésig,hogy leszedje? Köszönöm!

Bero Elküldve: 2014-12-24 13:16 Boldog Karácsonyt

Boldog,békés karácsonyt mindenkinek!