Chipcad777 fórum hozzászólásai

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 15:36 Füstprobléma!

Csá.
Elkezdett keményebben kormolni (full fekete füst) a kocsim. Észrevettem,h 2000-es fordulat alatt nem igazán indul meg rendesen, fölötte ugrik meg hirtelen, de közbe füstöl mint állat. Elvittem a szerelõmhöz, ráakasztottuk gépre. Injektorok hibátlanok teljesen, (csodálkoztunk is ) Légtömegmérõre nem jelez hibát, turbo ok. Igazából nem tudott sokmindent mondani a szerelõ, pénteken szétszedik. Ja és ami még érdekes, h megnéztük álló helyzetben nem füstöl semmit, csak terhelés alatt (menet közben), huzattuk kicsit álló helyzetben és semmi füst. Szerinte vmi üzemanyag ellátási probléma lehet ...Annyit írt a gép,h vmikor egy hete üzemmeleg állapotba egy pillanatra induláskor alacsony volt a nyomás ...de máskor nem...Valaki esetleg találkozott már ilyennel? Bocsi a hosszú dumáért, de érdekel a dolog,h mi lehet.
De annak örülök,h injektorok rendbe vannak, mert attól paráztam ....

Köszi a válaszokat elõre is!
üdv: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 15:27 angel eye

Sõt kizárt, teljesen más...

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-02 22:24 Lámpamosónál elfolyik az ablaktörlõ vize!

Tano írta: Nem kell levenni a lököst. 4 db csavar fogja. A felsõ kettõt könnyû kiszedni. A másik kettõ alul van, az egyik középen, amásik a vese felõli oldalon. Nehéz a hozzáférés, de megoldható lököslevétel nélkül is.


Igazat adok Tano kollégának, ugyanis én is kiszedtem a lökõs levétele nélkül, kis ügyeskedés kell hozzá ...Meg crova...

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-02 22:08 XENON utólag

galrobika írta:
Chipcad777 írta: Nekem ugyan ez volt,h nem gyújtott be idõnként a bal oldali, csak 2-3 felkapcsolás után, vibrált is elég rendesen, és kb. egy hónap múlva megdöglött az izzó benne, vettem újat, azóta tökéletes. Nem vibrál, egybõl kapcsol.


Hello!

köszönöm,a segítséget!remélem,akkor nekem is csak az izzóval van,a baj!Az 1ik kolega írta,h neki slim trafóval tették be,és neki az is kevés volt!Vastagabb kellett + 1 kábel!!Nekem normális van,nem slim!Gondolom azzal nemm lehet gebasz!A kábelt,meg nem tudom!Még1szer köszönöm,a hozzászólást és a segítséget!


nincs mit!

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-01 23:47 XENON utólag

Nekem ugyan ez volt,h nem gyújtott be idõnként a bal oldali, csak 2-3 felkapcsolás után, vibrált is elég rendesen, és kb. egy hónap múlva megdöglött az izzó benne, vettem újat, azóta tökéletes. Nem vibrál, egybõl kapcsol.

Chipcad777 Elküldve: 2009-05-24 19:54 Nem jön be levegõ az utastérbe.....

[quote="MChris"]
Woockie írta:
MChris írta: Belsõkeringetésve állítva a "zsilip" kikerülhetõ akkor is fújnia kellene,mind a 6 motor behaljon egyszerre kicsi az esély ott valami táp vagy vezérlési gond van. WDS-ben meglelsz minden rajzot.

Milyen 6 motor? 1 motor van, ami fujja be a levegot...

Chipcad777 Elküldve: 2009-05-12 21:15 kipufogó_

Ja..köszi, ezt megpróbálom

Chipcad777 Elküldve: 2009-05-07 22:18 kipufogó_

Mondjuk nekem is nyikkan egyett mikor leállítom, gondoltam a kipufra, vagy ékszíjtárcsa? Valakinek ötlet? (Motortartó bak kizárva nemrég cseréltem)

Chipcad777 Elküldve: 2009-05-01 16:44 Óra beállitás, REG OFF kijelzés a CD-lejátszónál

Tano írta: Nem. A titkos menü aktiválásakor L off-on van, vagyis lock.

De egy amcsi fórumon találtam errõl a REG OFF-ról is infót:

"REG : Regional Links

If it's ON, the radio scans for regional radio stations."

Ezalapján elég egyértelmû mit jelent.


Bocsánat ....igaz!! El..sztam...

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-30 22:10 Óra beállitás, REG OFF kijelzés a CD-lejátszónál

Reg off-ot ír mikor a titkos menüt aktiválod akkor is. De ha úgy marad gyújtáslevételre is akkor passz ...

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-26 11:14 Légtömegmérõ

tegnap szétszedtem a légtömegmérõmet amennyire csak és kitisztítottam. eredmény: Semmi füstölés (picit kormolt) , határozottan jobb a dinamikája, jobban reagál a gázadásra, stb...
Igazából semmi bajom nem volt, nem azért szedtem szét, nem is vártam eredményt, de gondoltam megejtem, mert biztos nem árt neki, erre meg tök jó lett a vas ....
Én ajánlom aki tudja, próbálja meg megejteni a tisztítást...

üdv.: Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-17 16:22 lámpa

Akkor inkább nézesd meg! Azért majd ha kiderült mi a gáz, írd majd légyszi, kíváncsi vagyok

Köszi

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-16 22:07 lámpa

Mondjuk akkor valszeg trafó nem...
Hát ja...figyu én még azt tudnám elképzelni,h megcseréled a két izzót. Akkor tutira ki lehet zárni mindent ha az ellenkezõ oldalon lesz rossz, mert akkor egyértelmû: izzó a szar. De ha "ne adj isten" ugyanazon az oldalon a másik izzóval is halvány, akkor lehet tovább szaglászni.
Szerintem próbáld ki, mondjuk nekem sajna nem gyári xenonos így nem tudom mennyire bonyolult egy izzót átcserélni, de annyira csak nem.

üdv. Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-16 16:26 riasztó?

martin írta:
Chipcad777 írta: A rejtett kapcsoló a legjobb...mert simán kinyitja: oké...elindítja: oké...és x sec után elkezd riasztani, és y sec után meg elveszi a gyujtást, és ha az y sec ideje alatt nem találja meg a titkos kapcsolót nem igen indítja el utána, a külsõ távirányító nélkül, ill. nem hiszem,h lesz még hozzá bátorsága basztatni.
Szerintem ez a legjobb, mert ez még csak-csak értelmesebb egy riasztónál, mert azt simán kinyitják, szóval én ezt ajánlom.




Tudnál ajánlani valami jó mûhelyt ?


Hát sajna azt nem tudok, mert már én is így vettem, valszeg még németo-ba rakták bele.
De nézd meg a neten, szerintem biztos találsz.

Chipcad777 Elküldve: 2009-04-16 16:25 lámpa

nagyon szívesen! Sok sikert hozzá...