Chipcad777 fórum hozzászólásai

Chipcad777 Elküldve: 2009-07-16 13:19 320d Motor

Tegnap menet közbe (gyorsításkor) egyszercsak megtorpant az autóm, és kigyulladt rajta a DDE visszajelzõ lámpa. Pont tankolni készültem, be is mentem, leállítottam és nagyon nehezen indult (gázolajat tankoltam bele )...Elvittem a szerelõhöz, kiolvasta és láttuk,h 3 hibajegyzés volt, miszerint üzemmeleg motornál induláskor alacsony a rail nyomás. Korábbi bejegyzés szerint is.
Kérdés az lenne, szerelõ mondta,h valszeg a nagynyomású pumpa a ludas, de én azért érdeklõdök,h mi okozhatja még?
Injektorok? vagy vmi dugulás is lehet szerintem ....Gázolajszûrõ 30.000 km-el ezelõtt lett cserélve. Ja és mindig a jobb minõségû gázolajat tankolom bele.
Mi a véleményetek?

Chipcad777 Elküldve: 2009-07-11 21:53 Ajtónyítási Gondok!

Én már régen is javasoltam itt,h mindenképpen a relék érintkezõinél indulnék ki, nekem nincs ilyen gondom (egyelõre , remélem nem is lesz), de én biztos azzal indítanék, mert a sok kapcsolástól, hiába nem megy nagy áram, akkor is oxidálódik az érintkezõje, és nem kontaktol rendesen.
Ezért teljesen egyetértek veled hil, hogy miért nem raktak ezekbe már szilárdtest reléket?? Sokkal megbízhatóbbak, kontaktus nélküli félvezetõs cuccok, szinte nulla hibaforrás...

üdv. Bálint

Chipcad777 Elküldve: 2009-07-10 00:05 Ki tapasztalt ilyet?

boriszpapa írta: Sziasztok!
Tud valaki segíteni!
A távirányítós kulcs kinyitja az ajtót de nem zárja be. Mindkét kulccsal ez a helyzet. Néha bezár, de az utóbbi idõben egyik sem hajlandó zárni.
Ha valakinek van tippje vagy volt ilyen gondja akkor légyszives segítsen.
Elõre is köszi! :


Egy másik témába volt szó a kulcsok újraprogramozásáról, próbáld meg azt megkeresni és kipróbálni, hátha segít....
csak egy ötlet...

Chipcad777 Elküldve: 2009-07-01 21:07 Eladó cuccok

Theo írta:
Chipcad777 írta: Még mindig eladó gyári AC-SCHNITZER tuning box. 150Le-s 320d-be.
150Le-rõl 177Le-re, 330Nm-rõl 370Nm-re módosítja.
Képet dobok mail-ben ha vkit érdekel...
i.ár.: 75.000 HUF (alkuképes )



Bocs az OFF ért de a te autódat szoktam látni az árkád parkolóban? általában ugyanott parkol egy ilyen M es vas


Lehetséges ...Sokat járok az árkádba ....Feltéve ha a pécsire gondolsz ....

Chipcad777 Elküldve: 2009-07-01 16:02 Eladó cuccok

Még mindig eladó gyári AC-SCHNITZER tuning box. 150Le-s 320d-be.
150Le-rõl 177Le-re, 330Nm-rõl 370Nm-re módosítja.
Képet dobok mail-ben ha vkit érdekel...
i.ár.: 75.000 HUF (alkuképes )

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-29 16:29 Klíma automatika hiba

nekem is volt ilyen gondom mint amit írtok, én a fûtéscsapot szedtem szét, kipucoltam, összeraktam szépen, és hónapok óta jó...lekopogom...kopp-kopp ....

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-27 10:43 Autóvásárlás

De legalább addig foglalkozhatna vele, amíg lefotózza. Nem nagy megerõltetés egy porszívózás meg külsõ mosás szerintem. Sokkal bizalomgerjesztõbb a tiszta, ápolt autó. Ezért nem értem az embereket, én ha ilyen "ganyét" látok a kocsiba egybõl továbbmegyek, mert ahogy Robinson is írta, látszik, hogy nem gondozzák a kocsit....

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-22 15:05 Legjobb nyári gumik...

Dunlop SP Sport maxx nekem is ez van fent, most vettem tavasszal õket, nagyon jók szerintem.

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-18 20:45 Mikor a felniknek lába kél...

Azta a rohadt életbe ...Vicc ez az ország, rohadék tetvek...
Részvétem ...
Kinyírnám õket az biztos, ha megtalálnám...
Semmi szemtanú, vagy nyom?

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-18 12:51 Eladó cuccok

Eladó gyári AC-SCHNITZER tuning box. 150Le-s 320d-be.
150Le-rõl 177Le-re, 330Nm-rõl 370Nm-re módosítja.
Képet dobok mail-ben ha vkit érdekel...

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-12 19:21 Füstprobléma!

BarG írta:
Chipcad777 írta: http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

Nekem ez lett az injektor mérés eredménye... A jobb alsó táblázat mutatja az értékeket, állítólag a nulla a tökéletes, szóval ez jót mutat...talán légtömegmérõ is lehet, mert néha meg is torpan nekem mikor berakom egy nagyobb sebességfokozatba, váltáskor...meg van,h alapjáratom is ingadozik néha...jövõ héten megyek vissza...


Van egy rossz hírem. Ha jobban megnézed azt a tabellát, amit belinkeltél, akkor azt kellene hogy észrevedd, hogy azok a bizonyos értékek KORREKCIÓS értékek. Mit is jelent ez? Azt, hogy a kompjútered az egyes hengerek befecskendezéséhez ezzel a korrekciós faktorral számolja ki a befecskendezési mennyiségeket. Ha ezek az értékek szép egyformák attól még simán rendelkezhetsz 4 baromira egyforma rossz befecskendezõ szeleppel. Tehát ezek a korrekciós tényezõk csak a befecskendezõ fúvókák egyformaságára utalnak, az abszolut jóságukra nem. Valaki írta is itt korábban, hogy neki se mutatott ki a csúcsmérés hibát, mégis a csúcscsere volt a megoldás a füstölési problémájára. Szerelõtõl hallottam, hogyha ez a korr tényezõ eléri a 2-õt, akkor már érezni lehet a kocsi mûködésén is.


Ez tök jó ...megmondom õszintén nem tudok németül, és nem is figyeltem ezt...De köszi a felvilágosítást!...Csak igazából pécsi vagyok és nem tudok itt a közelbe olyan mûhelyt/szervízt ahol padon be tudják vizsgálni a csúcsókat ...el kéne mennem pestre, kiszedetni, beméretni, és lehet,h tök jók valóban, de lehet,h tök szarok...kicsit macerás...

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-12 16:35 Füstprobléma!

http://www.bmw3er.hu/modules.p...fullsize=1

Nekem ez lett az injektor mérés eredménye... A jobb alsó táblázat mutatja az értékeket, állítólag a nulla a tökéletes, szóval ez jót mutat...talán légtömegmérõ is lehet, mert néha meg is torpan nekem mikor berakom egy nagyobb sebességfokozatba, váltáskor...meg van,h alapjáratom is ingadozik néha...jövõ héten megyek vissza...

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-11 09:29 Füstprobléma!

hil írta:
Chipcad777 írta: De ha alapjáraton rajta a gép (szervízben) és látszik,h hibátlanok a csúcsok, mert a diagnosztika azt mutatja, akkor is lehet,h szar?

A diagnosztika nem tudja figyelni azt, hogy a porlasztó csúcsnak milyen a szórásképe, nagyjából csak azt, hogy kb mekkora nyomáson nyit ki. Korrekt vizsgálathoz azokat ki kell szerelni, aztán van egy mérõ készülék, amibe beteszik. Ez többféle is van. Az egyik, de az alapelv mindegyiknél egyforma kb. Szóval megnyomják a porlasztót megfelelõ (kb 100-200bar) nyomású gázolajjal. A szelepnek (mindegyiknél) közel azonos nyomáson kell nyitnia és akkor megindul a porlasztás. Itt nem mindegy, hogy hogyan terít a permet, mert lehet, hogy rá van égve a kox a csúcsra és ezért ferdén terít, esetleg csak spriccel. Na ezt nem tudja mérni a diag progi. Amennyiben pl ferdén szór a dugattyú nem megfelelõ helyére, akkor képes szétolvasztani a dugó tetejét. mert a dugó tetején ki van alakítva egy örvénykamra szerû dolog, annak a közepére kell, hogy szorjon, ami tovább keveri a cuccot. Ha nem középre szór, akkor van a baj, mert akkor máshogy indul és alakul ki az égés.
hil


Köszi szépen hil a kimerítõ választ, akkor be kell méretnem nekem is mindenképpen.
Köszi mégegyszer mindenkinek....

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 20:23 Füstprobléma!

De ha alapjáraton rajta a gép (szervízben) és látszik,h hibátlanok a csúcsok, mert a diagnosztika azt mutatja, akkor is lehet,h szar?

Chipcad777 Elküldve: 2009-06-10 18:22 Füstprobléma!

Köszi Barg! Ezeket gondolom ilyen részletesen majd megnézzük a szerelõvel. Mert ilyeneket nem néztünk azért.
Singletrack, részvétem, nem lehetett olcsó mulattság ....Vmit kitalál talán a szerelõm, vagyis bízok benne. Õ is magyarázott dugulásokat,h az is okozhatja. De turbo nem hiszem, mert két olajcsere között (18 000Km) a feléig se ment le a nívó...Szóval nem tudom, nagy kérdés az tény, sajnos sokmindentõl lehet, és drága mulatság végig próbálni a cseréket
Azért köszi mindkettõtöknek a gyors választ.
Én meg leírom mire jutottunk.