Enkozpont74 fórum hozzászólásai

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-12 13:15 320d Motor

InsectKiller írta: Dieselnél már nem lefele konyul a kipuf vége hanem úgy néz ki mint 1 benzinesé! Én így tudom legalábbis...


Ennek nincs köze a környezetvédelmi besorolásnak???
Nem úgy van, h az EURO4-es már az??? Mert ha igen, akkor a kipuf alapján nem lehet eldönteni...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-12 11:48 Gyári telefonkihangosító

kerezsijoc írta: Sziasztok!
Igaz már régebben írtam de senki nem reagált rá
de most máshogy kédezek
nekem elvileg prof telom van a kocsiban és csak a gyári telefonnal kommunikálna + társkátya kellene,DE én most eljutottam arra, hogy ki akarom hajítani a kocsibol a proffot mert nem akarok társkártyás rendszert, hanem csak Bt-n keresztül szeretném összekötni a telefonommal milyen cucc kel ahoz, hogy átalakíthassam?


Valahol itt a fórumon már volt róla szó,h mi kell hozzá, de nem találom...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-12 11:46 Gyári telefonkihangosító

InsectKiller írta: Nekem van a kocsimba teló, hogy tudom meg azt, hogy kezeli-e BT-t?


Ha a kéziféknél van teló gomb, akkor...
Gyújtás le, gombot nyomni pár mp-ig, ezután a gumb nyomásával párhuzamosan gyújtás, gomb nyomva tart 3 mp-ig. Ezután ha kiírja, hogy BT..., akkor tuti van.
Ezután már csak a kódot kellene kitalálnod, mert elsõ csatlakozásnál ezt kéri a teló.
Nekem a könyvben volt egy kemény lap, azon van a kód...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-11 21:08 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

Rudus írta: Aréna P2
Mamut legalsó p. szint, Westend mélygarázs, és ott még le is mossák a kocsid 20% kedvezménnyel Egy mozi és utána tuti kiolvad.


Lemossák, de kedvezmény nélkül Ugyanis érdeklõdés hiányában nem ütöttük nyélbe...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-11 21:05 Gyári telefonkihangosító

paci írta:
Enkozpont74 írta: megoldottam...


a hogyan lehet, hogy nem csak engem érdekelne...


kéziféknél telógombot nyomni kell, majd gyújtás, a gombot még kb 3-4másodpercig nyomni kell. Ezután elengedni, kiírja, h BT....
Ezután a gombot addig kell nyomni, amíg nem csipog. Így törölve van a kocsi BT-ról minden.
Ezután gyújtás le. Gombot nyomni, gyújtás, gombot még 3-4mp-ig nyomni. Telefonnal csatlakozás, kód...stb.
Aztán ha nem kezeli a tel könyvet a telefonkönyvet átküldeni Bt-on.
Így nekem helyreáll...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 19:44 Gyári telefonkihangosító

megoldottam...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 13:26 320d Motor

A BMW-nek korábban is kétliteres dízelmotorja volt a hármas BMW-ben, amit ma 318d-nek neveznek. Az a motor még nem közös nyomócsöves befecskendezéssel kapta a gázolajat, hanem simán az adagolóból. A relatíve új motor már közös nyomócsöves, és 150 lóerõt tud. Nyomatékban 330 Nm

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 13:22 320d Motor

A modellfrissítéskor új motorok is kerültek a hármas BMW-be. Teljesen új fejlesztésû az 1995 köbcentiméteres közös nyomócsöves dízelmotor, mely 320d típusnévvel vonult be a köztudatba. A korábbi 16 szelepes, 136 lóerõs dízelmotor is tovább él, de 318d néven.

A becsapós név csak közelítõleg utal a motor lökettérfogatára. A BMW 318d motorterében 1951 köbcentiméteres, hosszában beépített soros négyhengeres dízelmotor dolgozik. A modellfrissítés elõtt a motor még 136 lóerõ és 280 Nm-es nyomaték leadására volt képes, a butítás után az adatok: 115 lóerõ és 265 Nm.

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 12:57 320d Motor

laci318d írta: Sziasztok!
A 320d és a 318d motorja között mi a különbség?mitõl erõsebb a 20d?


318d: http://totalcar.hu/tesztek/bmw318d/
legnagyobb teljesítmény: 115 LE
legnagyobb nyomaték: 265 Nm
végsebesség: 204 Km/h
gyorsulás 0-100 Km-h: 10.7 s (gyári adat)
fogyasztás: 5.6 l/100 Km (vegyes)
Kormányközvetlenség: 3 ford/10.5 fordulókör


320d: http://www.origo.hu/auto/teszt/20050321fajo.html
Furat × löket: 84,0 × 90,0 mm
Összlökettérfogat: 1995 cm3
Sûrítési arány: 17,0:1
Max. teljesítmény: 110 kW (150 LE) 4000/min
Max. forgatónyomaték: 330 Nm 2000/min


Hosszúság/szélesség/magasság: 4471/1739/1415 mm
Tengelytáv: 2725 mm
Nyomtáv elöl/hátul: 1471/1483 mm
Fordulókör átmérõje: 10,5 m
Keréktárcsa mérete: 7,0 × 16
Gumiabroncs mérete: 205/55 R 16 91 V
Csomagtér: 440 l
Üzemanyagtank: 63 l

Saját tömeg: 1490 kg
Megengedett össztömeg: 1915 kg
Terhelhetõség: 425 kg

Gyorsulás 0-100 km/h: 8,8 s
Max. sebesség: 221 km/h
Fogyasztás városban/országúton: 7,9/4,5 l/100 km
Tesztfogyasztás: 6,1 l/100 km
Hatótávolság: kb. 1032 km

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 12:44 Gyári telefonkihangosító

Amikor a telóm csatlakozik BT-n a kocsi kihangosítójához szokott olyan problémám lenni, hogy amikor hívnak a telefonom fogja magát és kikapcsol, ill. nem kapcsol ki, hanem újraindítja magát.
Ezt csak ezzel az új nokiámmal csinálja. Azt mondták, azért mert ezeken az új telókon már újfajta software fut és nem teljesen kompatibilis egy 4 éves BT rendszerrel.
Ilyenkor azt szoktam csinálni, hogy a kocsi tel memóriájából törlöm a kapcsolatot, amit úgy szoktam, hogy nyomom a kéziféknél a tel gombot, gyújtás majd nyomom mindaddig, amíg nem csipog. Majd újra csatlakozom és megint jó 1-2 hónapig.

De most 1szerûen nem akarja törölni, hiába nyomom, nem csipog, nem töröl...

5let?

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-10 12:37 Gyari M-es 17-es(2 reszes) Vredestein Ultrac gumikkal ELADOK

babenyecz írta: Nem hiszem, mert anno az arakat neztem a rozsadombgumi.hu es a startgumin , es teljesen elfogadhatoak voltak a veszpremi gumisehoz kepest



70ezret kiadtál 1 db gumiért. wooow...
Kicsit több mint a duplájáért számolták fel.

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-08 13:11 Chip tuning

bmw320 írta: ÜDV!
Azt hiszem Speedie-nek van ilyen. Én már régóta szemezgetek vele csak mostanában babázás van! Tavasszal viszont biztos megcsináltatom én is! Mennyibe került a tiéd? A Martincarosok csinálták? A 10 nap mit jelent te kifizeted és ha nem kell visszaadják a pénzt? Még valamit mondj róla jó-nemjó mert úgy látom nem vagy elájulva tõle? Köszi de még nem fogytam ki a kérdésekbõl!!


Engem is érdekelne pár infó a cuccról...
Köszi

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-08 13:07 Ablakmosó folyadék befagyott, vagy a motor halt meg?

Robinson írta:
singletrack írta: hát mondjuk állj be egy meleg garázsba és várdd meg míg kiolvad??


ez az a rész, amit nem tudok kivitelezni


Újpesten fel tudok ajánlani 1 fûtött garázsbeállót ideiglenesen...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-08 08:51 újonc kérdései :)

InsectKiller írta: Én szoktam kis gázt adni és utána meg kicsit mindig magasabban marad mint mielõtt rányomtam, aztán meg finoman visszaesik. Majd 1 idõ után beáll a 600-700as fordulatra.


lacaca írta:
Enkozpont74 írta:
InsectKiller írta: Nálam is hullámzik. Amikor bent vagyunk a garázsban és beindítom a vasat 1000fölötti az alapjárat. Aztán kiállok vele és kb 1000. Néha megnõ, aztán megy le. Folyamatosan állítja magát ahogy melegszik.
Én úgy tudom, hogy ez normális. Ha meg már meleg a motor nem csinálja.


Benzinesnél ok. De sztem diesel nem szokta ezt csinálni...
A hullámzás nem de a hidegen magas és folyamatosan csökkenõ alapjárat a dieselnél is teljesen normális ne aggódj!



Lehet,h én ezt azért nem vettem észre, mert garázsban állok otthon is és a melóhelyen is...
Így a kocsi nem tud annyira lehûlni, mint ha -10fokban állna órákat...

Enkozpont74 Elküldve: 2009-01-07 20:51 Segítsetek!

kopasz írta: Sziasztok!
A cd-s rádiómmal történt vmi,azt írja ki,hogy -disabled- nem tudom,h mi lehet ez.A rádió gyári.
Másik...az irányjelzõ visszajelzõje a mûszefalon nem jelez vissza.
Köszi!


disabled=meghibásodott