GNoRbY88 fórum hozzászólásai

GNoRbY88 Elküldve: 2016-01-23 14:46 Autóvásárlás

Hmm. egy ilyet simán elfogadnék Bár itt szerintem valami nem stimmel. Nem válaszol se telefon-ra, se email-re, meg hazai fórumon is megkérdeztem, hogy ismeri-e valaki, de ott is azt írták, hogy ez tuti átverés lesz. Ilyen felszereltségért 5-6 ezer eu-t kérnek itt is. Meg biztos csak 128000 van benne Meg tábla se rajta, de azt írja le van regisztrálva októberig..

GNoRbY88 Elküldve: 2016-01-11 06:42 Csomagtartó nyitás

Ilyennel próbálkozott már valaki? Egyszerű, nagyszerű
Auto Boot Opening, Auto Boot Opening 2
20 x 25 x 10-es rugó. Ebben zöld (light) van, másik videóban kéket(medium) láttam, innen lehet nézni, milyenek vannak.

GNoRbY88 Elküldve: 2016-01-08 07:31 alapjárat leesik, ingadozik

gylamperth írta: Sziasztok, megtenné vki, hogy megírja pontosan, hogy hogyan kell azt a bizonyos csatit lehúzni a légtömegmérőről? Esetleg fényképpel
Ahogy olvasgattam a tüneteket remélem csak ez lesz a probléma. Csak mivel nem tudok kijönni a mélygarázsból kiiktatnám a légtömegmérőt.
E46 316i a kocsim.
Előre is köszi!


Tessék

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-31 10:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Csabika136 írta:
Áhh. Az a baj, hogy nagyon messze érzem magam akár XP, akár 7-es telepítéstől. Van pár INPA-m, de van azokban olyan sok mappa, meg minden, hogy fogalmam sincs mit kell itt telepíteni. Ezt szerintem csinálni fogom egész januárban és akkor sem lesz tuti, hogy jól csináltam.
Az internettel nem hiszem hogy gond lesz, mert ez a program egy régi lecserélt gépen fog menni. Nem fogom használni netezésre.

Pár oldallal visszább volt link inpa 5.0.2-ről. Nem tudom, hogy ezt szedtem-e le régebben, de ha igen akkor van leirás hozzá pontról pontra mit hogy kell, meg 3 telepitő megszámozva.. Ettől könyebb már nem lehet. Majdnem csak next next ok


GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-31 09:50 Légtömegmérõ

Zollkid írta: Sziasztok!
Láttam volt itt szó adaptációtörlésről.
Néztem inpában,Disben, de nincs még csak hasonló opció sem.
Carsoft 6.1-ben csak DME törlés van..
DDE 3.0
Vissza lett alakítva a levakolt EGR, azért kellene... Milyen szoftverrel lehetne véghezvinni?


Inpa-ban kiválasztod motor tipusát és utána F7,F8 körül szokott lenni Adaptions. Ott lehet törölni. Itt egy leirás is Persze lehet, hogy nem minden vezérlőnél van igy

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-31 09:40 Fórum KERESŐ használata

Az a baj, hogy aki nem nagyon jártas az informatikában, az nem tudja, hogy válasznál melyik code tag-eket kell meghagyni és melyiket törölni, ha már van 3-4 hozzászólás egymás után, és inkább meghagyja az egészet, de az a legrosszabb mikor kép vagy videó is benne marad. Kéne egy ilyen hasonló leírás, mint amit Yellow írt és berakni ezeket szabályzathoz, vagy cikkekhez, hogy az újoncok elolvassák (HA elolvassák..).

A keresőhöz még annyit, hogy miután megvannak találatok én utána nyomok egy CRTL+F-et (böngésző keresője) és beírod oda is pl. hogy légtelenítés, akkor sárgával kiemeli a chrome (többinél nem tudom így van-e) a találatokat, így látod mit/hol olvass el.

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-29 08:18 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
jencispy írta:
GNoRbY88 írta: Helló. Próbálkozom ncs expertel de nem akar össze jönni. Kiolvasás megy, megváltoztatom amit akarok és hiába kódolom vissza nem irja be változásokat, pedig hibát nem ir.. mi lehet a gond ilyenkor?

xp vmware-el, inpa 5.0.2, ncs expert 3.1 és ncs dummy 0.6.0.5
Bimmer fórumon átolvastam leírást, és ha jól értem akkor TRC fájlba olvassa ki adatokat és MAN fájlt írja vissza. Próbáltam sima szöveges szerkesztővel és ncs dummy-val is, mégse kódolja fel, pedig MAN fájlba már át van írva. Záráskor index villanást akarnám, meg hogy zárjon vissza ha nem lett kinyitva ajtó. Néztem több videót és profil szerkesztésnél is engedélyeztem a FSW/PSW manipulatet. Load profile után expert mode-ot választottam. Lehet, hogy profillal van gond? Van ott még a revtor ncs expert profile meg most letöltöttem a bimmer fórumról a 3-ashoz valót is. Holnap kipróbálom azokkal.


Hello!
Ebben az összeállításban szerintem revtor profile kell.


ez CKM, tehát olyan profil kell, amiben a Car-,Keymemory is hozzá van adva.
illetve a MAN fájl feltöltésekor a Job alatt át kell állítani SG_Codeiren-re. aztán Execute Job gomb.
vagy a Car/Key memory gomb alatt állítod be.


Okés, akkor megpróbálom revtorral amint lesz időm, meg utána nézek ennek a ckm-es beállitásnak is. Igen, a job-ot átállítottam kódolásra, ahogy kell. változtatások előtt csináltam mentést TRC-ről, meg ha minden kész akkor régi fájlokat töröltem és man fájlt kiürítettem, hogy legközelebb ne zavarjon be. Majd irok ha jutok valamire

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-28 21:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Helló. Próbálkozom ncs expertel de nem akar össze jönni. Kiolvasás megy, megváltoztatom amit akarok és hiába kódolom vissza nem irja be változásokat, pedig hibát nem ir.. mi lehet a gond ilyenkor?

xp vmware-el, inpa 5.0.2, ncs expert 3.1 és ncs dummy 0.6.0.5
Bimmer fórumon átolvastam leírást, és ha jól értem akkor TRC fájlba olvassa ki adatokat és MAN fájlt írja vissza. Próbáltam sima szöveges szerkesztővel és ncs dummy-val is, mégse kódolja fel, pedig MAN fájlba már át van írva. Záráskor index villanást akarnám, meg hogy zárjon vissza ha nem lett kinyitva ajtó. Néztem több videót és profil szerkesztésnél is engedélyeztem a FSW/PSW manipulatet. Load profile után expert mode-ot választottam. Lehet, hogy profillal van gond? Van ott még a revtor ncs expert profile meg most letöltöttem a bimmer fórumról a 3-ashoz valót is. Holnap kipróbálom azokkal.

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-14 06:36 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Igen. Csak az a gond azzal a driverrel,hogy nem engedi sehogy sem feltenni.


Ha nem engedi feltenni, akkor kiir valami üzenetet is. Azzal többet tudnánk segiteni. Nem kompatibilis, nem rendelkezik digitális aláirással stb.. vagy nem is találja a megadott mappában a drivert. A windows verió is lehet ludas. Én mindig MSDN tiszta telepitőt töltök le, nem olyat amihez már hozzányúlt valaki, és kidobált pár cuccot mert az nem kell.. Driver felrakás előtt régit törölni kell, ha már volt fent. Az is lehet hogy valami beálltás bent maradt registry-ben és azért nem engedi (cccleaner törlés).

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-13 10:07 Hibakód

Inpa Adaption Reset-et szoktátok használni? Itt nem találtam leírást, de külföldi fórumon azt írják, hogy ha minden újra lett tanítva, akkor gyújtás ráad, gázpedál teljesen lenyom 30s-ig, majd elenged és 15s után gyújtás levesz majd vissza, indítás és próbakör nem túl hajtva. Ez lényegében a pillangó beállításához kell, vagy hogy hívják magyarul. (This procedure resets the throttle pedal to throttle body adaption.)

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-13 07:53 M43TU motor

hil írta:
Szia!
Nem foglalkoztam a hibával, de a termosztátot kellett volna cserélni (eladtam az autót azóta), mert annak van egy fűtése és az nem működött. A termosztát egyébként ezen kívül rendesen tette a dolgát.
bye:hil


És ez csak termosztát cserével oldható meg? Mit csinál valójában ez a fűtés? Még gyorsabban melegszik vagy mi?

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-12 20:25 M43TU motor

hil írta: Sziasztok!
Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
bye:hil


Helló. Te megtaláltad ennek a hibának az okát? Ezt irja diag:
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 1400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 115.50 Grad C
Batteriespannung 12.13 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 156060.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden

Motor szépen melegszik, fűtés van, mutató beáll középre..

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-12 19:08 Hibakód

Hi. Nem találtam fórumon leírást arról, hogy mi is takar valójában az INPA által adott hibakódok első 2 sora:
Error frequency : 1
Logistic counter: 40

Külföldi fórumokon azt találtam, hogy a frequency a hiba előfordulásának a száma, ami max 255-ig számol, a counter pedig egy visszaszámláló, ami 40-ről indul és minden indításnál eggyel csökken ha a hiba nincs jelen és nullánál törli a rendszer a hibát.

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-06 21:03 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

lantika írta:
Fehler momentan nicht vorhanden <-Ez a hiba jelenleg nincs.
Gondolom csak a csatinak van erintkezesi problemäja. De ez csak az en velemenyem.


Igen. Fordítgattam szöveget én is közbe De nem csak 1x volt benne, hanem 3x jött elő 10ezer km alatt a lambda szonda jel hiba és 3x a szonda fűtés, de nem egyszerre.

ianBMW írta:
Windows 8-ra sajnos nem jött össze az INPA telepítés, valahogy mindig hibába ütközöm. Esetleg nem tudtok valami 1 klikk installálós programot? Nem muszáj INPA, ha létezik más is. Csak hibakódot szeretnék olvasni.


Nekem megy inpa 5.0.2 win10 x64-en ez a videó alapján telepítettem , viszont nem tudom már honnan töltöttem le.

GNoRbY88 Elküldve: 2015-12-06 08:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta: Igen, jó lesz. Sokan használunk ilyet.


Na megjött kábel. Szépen olvas is mindent
Először csak a motorral kommunikált, amikor mást próbáltam akkor mindig ezt irta:
ifh-0009 no response from control unit
Kis keresés után megtaláltam, hogy többi modul 8-as lábon kommunikál, így csak össze kellett kötni 7-es lábbal és már ment is minden. Volt benne egy jó pár hiba, gondolom nem sokszor törölték. Ami visszajött pár km után, az a katalizátor előtti szonda fűtés. Akkor lambda szondát kell cserélni vagy szokott más gondja lenni? Amikor néztem az értékét akkor 0.4V volt mind2.

169 Heizleistung Sonde vor Kat
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 1000.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 24.00 Grad C
Batteriespannung 14.13 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 156030.00 km
unplausibel
Fehler momentan nicht vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
-------------------------------------------------------------

A másik pedig a hűtő hőmérséklet érzékelő(pedig ez szépen be szokott állni középre):
115 control grid-controlled cooling
Error frequency : 1
Logistic counter: 40
Motordrehzahl 1400.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 115.50 Grad C
Batteriespannung 12.13 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 156060.00 km
elektrischer Fehler
Fehler momentan vorhanden