InsectKiller fórum hozzászólásai

InsectKiller Elküldve: 2011-11-03 07:30 Termosztát

anubisz írta:
bbali81 írta: Köszi az infókat.
Hancurozo mi ez a 2 termosztátos történet? bocs a tudatlanságomért
ha 2 van akkor honnan lehet tudni, hogy melyik szarakodik?
Jons: nem figyeltem a fogyasztást de nem vettem észre, hogy változott volna. Mennyiben térhet el egy szar termosztát miatt a fogyasztás?
"Mindenesetre zavaró dolog az tény" az tuti, de főleg ilyesztő volt mikor ránéztem, hogy miért dől a mutató
Yellow: "minden évben ilyen tájt ezzel jönnek a dízelesek." vegyek benzinest ott nem lesz ilyen baj?

off: M7 171-es km-nél felhajtottam a pályára és az első kúton mit látok SHELL, hogy 438.9HUF a DIESEL köszönjük emese


Ki az Emese, hogy neki köszönöd.


Te nem nézel TV-t? Reklámban volt...Valamelyik bankéban azt hiszem. "Köszönjük Emese"

InsectKiller Elküldve: 2011-10-29 19:53 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Gyozy írta: Sziasztok!

Egyik barátomnak tönkre ment a motorja és neki keresek használt E46 320D-hez (150LE) komplett fűzött motorblokkot (hengerfej nélkül!)

Üdv!


Próbáld meg Kasza mestert 0670-5799225, vagy kasza.imre@chello.hu

InsectKiller Elküldve: 2011-10-26 19:53 Társalgó

K_Gergo írta:
ute107 írta: Nekem miért nincs lambdaszonda a kocsimban?!

örülj neki...nekem 4 van (35K HUF/db, és ez korrekt ár!), abból egyet már cseréltünk, hátha az a baj...nem jött be: leömlő csere, kiszedéskor egy másik ment tönkre, az is cserés. ezek a hátsók, az elsőket lehet szintén cserélni kell, mert még mindig világít az a szájbalökött mocsadék csekkendzsin...mosmá kezd nagyon, lassan végleg kilenni a tököm a kocsival. szeretem meg minden, de nem vagyok én Anubisz, hogy egy kisebb állam költségvetését locsoljam a kocsira orrba-szájba...


(köszi, hogy kidühönghettem magam )


Nekem mind a 4 ki lett már cserélve, és a katalizátor csere tüntette el az "engine" jelet!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-24 18:51 Fûtõventillátor

Robesz írta: Sziasztok!

A következő hibajelenségre szeretnék megoldást találni hátha valakinek volt már ilyen.
A fűtőmotorom sokszor lüktetve működik, majd egyszer csak elkezd normálisan működni.
Valamikor el sem kezdi fújni a levegőt, vagy csak nagyon gyengén és ha átkapcsolom a szélvédőre, akkor erősebben (de nem teljes erővel) fújja a levegőt.
Sokszor viszont tökéletesen működik.

Mi lehet a probléma?


Általában az ilyen problémákat a süni okozza. Nálam is volt cserélve, össze-vissza nyomta a levegőt.

InsectKiller Elküldve: 2011-10-24 18:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
YELLOW írta: én is belevágtam.

KKL VAG-Com kábelem van. összeforrasztottam a 7-8-as lábat.
feltettem az illesztőt, ami virtuális COM-ot csinál. telepítettem egy rakat cuccot, INPA, NCSExpert...stb. COM beállítás jó COM1-re állítva. XP op. rendszer.

lementem az autóhoz, rádug gyújtás, de pl INPA-ba, mikor valami egységbe be akarok lépni, akkor ki írja: ERROR COMPILING SCRIPT FILE!

egyik proginál sem mutat semmit, hogy kapcsolódna. Mindent úgy csináltam, ahogy le volt írva a telepítési útmutatónál.



INPA megy, bár nem mindenbe tudok belépni. hibakód olvasás meg ilyenek mennek. mondjuk csodálkoztam, hogy a rossz trafó nem írt be hibaüzit....
most ha a CKM-be szeretnék turkálni, akkor melyik progival kell? az Expert valamié nem akar csatlakozni. illetve mi az a WMware?



Ha CKM-be szeretnék turkálni, javaslok 1 hírlapárust, vagy néha fel szokták tölteni torrent oldalakra!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-24 16:47 Üzemanyag fogyasztás

Katt a fejre!



InsectKiller Elküldve: 2011-10-24 16:46 Üzemanyag fogyasztás

Alesi írta: Srácok, az létezik, hogy nem tudok állítani a korrekciós tényezőn a BC-ben, mert utólagosan beszeret a BC-m?
Ugyanis hiába megyek rá a titkos menüben a 20-as pontra, belép, de nem csinál semmit, nem tudok az almenükben ugrálni, sem semmit állítani


Nem a 19-esre kell?!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-23 19:15 E46 gyári színek

Coyote írta:
kempelen írta:
Real írta:
YELLOW írta:
Real írta: Felhozom ezt a topikot, mert találtam egy nagyon jó oldalt, színekkel, képekkel, dátumokkal, hogy mettől meddig gyártották, stb. Hátha valakinek segítség:

http://www.kolorbox.pl/maker/2,bmw


ez minden csak nem jó... pl az én színem benne sincs...


Én is néztem, valóban hiányos, nincs benne minden. Attól még lehet jó. Még csak ehhez hasonló oldalt sem láttam eddig.


Mert olyan színek, mint a 668 fekete örök, mint a szegénység.

Mit írtak volna oda? Mettől-meddig? Alapítástól a csődeljárásig?



Ott az alján a Saphir Black, nem azt keresitek? A másik fekete meg fenn, a Cosmos Schwarz.


Cosmos Schwarz jelentkezem! Igen szép szín!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-21 18:01 Valaki segítsen

Bero írta: Sziasztok! Megjött a hűtőm és holnap ki szeretném cserélni és feltölteni desz.vízzel és fagyállóval. A kérdésem az,hogy hol/hogy kell leereszteni a hűtővizet? A másik,hogy hány liter vizet kell beletöltenem kb? Tudom,van mérő ugyebár,de mégis hány litert vizet vegyek a cseréhez? És az utolsó,hogy kezdjek hozzá a cseréhez? Köszi a válaszokat előre is! U.I: Az önindítót is holnap fogjuk cserélni,szép kis meló lesz



InsectKiller Elküldve: 2011-10-14 06:19 Üzemanyag minõsítés és átverések!

anubisz írta:
InsectKiller írta:
jons írta:
YELLOW írta:
hát annyit tudok, hogy a Shell V-power Racing is kintről jön, de hogy mennyire hígítják vagymi azt passzolom. én szerettem mikor beleraktam. bár elvileg a Shell azért minden üzemanyagába rak valamit... hogy mit azt nem tudom, de valami koncentrátum féleség... ha igaz egyáltalán


Én meg Auchan kútnál tankolok Kecskeméten. 12-15 forinttal olcsóbb, mint bármely más kút. A benzin meg sose rossz. 6 - 6.4 fogyasztás klíma nélkül országúton. Nekem ennél kevesebb sosem lesz.


A kecskeméti ósán kúthoz ugyan az szállít, mint a Lukoilra.
Én is tankoltam már ott nekem nem volt gondom. Most a Shell Fjúel Széf-et tesztelem!


Ezzel? egy mélyebb gázfröccs,és már el is vész az 1 literes tankonkénti megtakarítás,( már ha van,és nem csak kamu duma ) és menyivel? 15 Ft drágábban,mint egy sima kúton? 388.9 most nálunk a legolcsóbb,kártyás készpénzes tankoló automata.



Még áremelés előtt toltam teli a szekeret, akkor még 385,9 volt, most 389,9.Ez a legolcsóbb Shell Kecskeméten, és muszáj olcsóbban adni, mert utána van nem sokkal Agipból vagy 2
Szóval persze, majd írom, h hány hektót takarítok meg

InsectKiller Elküldve: 2011-10-13 20:03 Üzemanyag minõsítés és átverések!

jons írta:
YELLOW írta:
hát annyit tudok, hogy a Shell V-power Racing is kintről jön, de hogy mennyire hígítják vagymi azt passzolom. én szerettem mikor beleraktam. bár elvileg a Shell azért minden üzemanyagába rak valamit... hogy mit azt nem tudom, de valami koncentrátum féleség... ha igaz egyáltalán


Én meg Auchan kútnál tankolok Kecskeméten. 12-15 forinttal olcsóbb, mint bármely más kút. A benzin meg sose rossz. 6 - 6.4 fogyasztás klíma nélkül országúton. Nekem ennél kevesebb sosem lesz.


A kecskeméti ósán kúthoz ugyan az szállít, mint a Lukoilra.
Én is tankoltam már ott nekem nem volt gondom. Most a Shell Fjúel Széf-et tesztelem!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-12 16:00 Autóvásárlás

anubisz írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk: http://totalcar.hu/magazin/vel...rlo_hulye/


én azért nem szeretem az ilyen cikkeket, még ha igazán helytálló is, mert vannak kivételek. nekünk is van egy H Astránk, 2006.06-os és 25ezer van benne. ezt senki nem hinné el. pedig ez garantált első tulajként. és hiába mindig garázsban áll ott érte sérülés... egy felkötözött bringa elszabault és kormánnyal pedállal esett a mocitetőre. szerencsére csak karc lett, de egy polír lehet nem segítene. vagy ugye én is 4,5 év alatt 25ezret mentem.



Azt tényleg nem fogják elhinni,hiába igazFőleg ilyen cikkek után.


Főnökömnek meg első szériás Zafirájuk van, 60e km-rel, de valami senkiházi gyalázatos g*ci, 1 terméskővel bedobta a bal oldali ajtót, h kiszedjen belőle vmit, na most az nyomot hagyott szépen a belsőben...De abba tényleg annyi van, 1. gazdi. Tegnap vezettem, olyan feszes a váltója még, h alig mertem cibálni.

InsectKiller Elküldve: 2011-10-11 21:01 Vicces :)

Zolee írta:
jons írta: alapos autómosás




ilyen az, amikor a lé fordított arányban van az IQ-val


Ó az állat! Tessék vegyen mindenki "olasz" autót!

InsectKiller Elküldve: 2011-10-10 19:31 Társalgó

Bero írta: Visszatérve a hűtőmre. A műanyag résznél van hajszálrepedés. Írtátok,hogy ragasztani stb nem jó ötlet. Egy ismerősöm mondta aki ezzel foglalkozik,hogy a műanyagot meglehet hegeszteni és jó lesz. Szerintetek?


Erre én írtam, h műanyagossal próbáltam. Porózus anyag, sztem soha nem lesz jó. Nekem nem lett.

InsectKiller Elküldve: 2011-10-10 18:20 Egyenetlen alapjárat

anubisz írta: Hogy így primitíven kifejezve olyan a jelenség,mint amikor reggel hidegen rossz lenne a keverékképzése a motornak amíg dúsabb üzemanyagot igényel és 1000 en pörög,mintha túl dús,vagy ritka lenne a keverék,szerintem az égés is azért marad ki néha valamelyik hengerbe,és mikor leengedi a fordulatot alapjáratra onnan már gyönyörűen jár. Fél nap után is,ha indíttok,de ha már áll egy éjszakát,és kajakra lehűl,újra csinálja,megint csak 1000 től 650 ig.aztán megint minden ok.
Soha nem volt még,hogy lement 650 re és utána is egyenetlen lett volna a járás.Teljesen sima utána,mintha nem is menne a motor. De addig zakatol mint egy mozdony.


Hasonló jelenséget nekem akkor csinál, ha áll a gép vagy 2-3-4 hetet.
Aztán ahogy jár kicsit, helyreáll minden és a következő indításnál minden ok.
Én arra gondoltam h a sok állástól nem indul el vmelyik henger.