Ez egy archivált weboldal! bővebben
Macsek fórum hozzászólásai

Macsek Elküldve: 2009-05-16 17:21 Füstprobléma!

Köszönöm a tippeket!
Nincs chipelve az autó,a kartergáz szürõben kb 25.000km van!
A szerelõ szerint a porlasztók jok mert nem irja hibának ha gépre teszi!!!!!

De már ki vagyok tõle rendesen!!!
Ha álló helyzetböl elindulok padlón annyit kormol mint normál esetben akármelyik diesel,de ha mondjuk 70-80rol elõzök viszaváltásnál finoman fogalmazva látványos amit kiad magábol az autó!!!!


Esetleg Bp-en vagy környékén tud valaki normális hozáértõ szerelõt aki nem aranyárban dolgozik és megbízható????????????
Márkaszervízek nem érdekelnek tudnék nekik negatív reklámot csinálni!!!!

Macsek Elküldve: 2009-05-15 12:27 Füstprobléma!

Hát ez az,se csattogó hang szerencsére,se 200as utazás,igaz sokat városozok!
De a korom amit ki okád magábol az ciki!!!
De csak kigyorsításkor!!!
És ha utána nyomom neki mint a töketlen akkor már nem füstöl!
Számomra olyan a sztori,mintha lerakódna a korom egyszer kiokádja magábol és ennyi!!!!
De már nagyon idegesít,hogy az ezeréves dieselek nem produkálnak ilyet!!!!!!

Macsek Elküldve: 2009-05-15 11:03 Füstprobléma!

Nekem olyan problémám van,hogy elõzésnél,nagyobb gázadásnál valami botrány,hogy milyen kormot produkál az autóm!!!
Kicseréltem a légtömegmérõt de ugyan úgy kormol!
Menet teljesítménnyel nincs semmi gond fogyasztás 8liter 18as kerekekkel!


Valakinek volt hasonló problémája,és találtak rá megoldást???????

Macsek Elküldve: 2009-05-15 10:40 E46 légtömegmérõ

Eladó 151le 320dböl gyári Bosch légtömegmérõ!
Ár 25.000ft

Érdeklõdni:70/948-1488

Macsek Elküldve: 2009-03-20 09:51 Használt gumi eladó

Elcserélném Pirelli P Zero 245/40/18 garnitúrámat 225/40/18ra!
Vagy eladnám!

***Macsek, kérlek olvasd át a szabályzatot, és több helyre már ne másold be a hirdetésed. Nem véletlenül lettek törölve a hozzászólásaid. Köszi!

Macsek Elküldve: 2009-03-19 17:39 Gumi

Elcserélném Pirelli P Zero 245/40/18 garnitúrámat 225/40/18 ra ha valakit érdekel!!!
Vagy eladnám!

Macsek Elküldve: 2009-03-18 11:50 Féktárcsa és fékbetét

Én úgy tudom,hogy csak forgó mozgás okozhatja a rázást!

Macsek Elküldve: 2009-03-18 11:37 Bemelegedés

Hori írta:
Macsek írta:
dfle írta: Én nem voltam ott, apám vitte az Nt autóhoz, ahol kicserélték a termosztátot, majd eljött és ugyanúgy vissza hûlt a víz hõfoka, ami után vissza vitte, gépre tették és azt mondták, hogy a "kályhát" hozta ki hibásnak, ami ezeknél a dízeleknél segít üzemi hõfokra melegíteni és ott tartani a vizet!
Ez akkor most butaság??????? Mert mi a szerepe a "kályhának"? Ha nem az, akkor mi lehet a bûnös??????????





Én megpróbálnám,amit itt többen mondanak,és nekem is az volt,hogy mindkét termosztátot kell cserélni,de az egr termosztáttal kezd,90%ban az a rossz!



Nekem pont az egr termosztát volt jó és a nagy ment tönkre


És az egr meg lett nézve,hogy jó-e?
Nekem is azt cserélték elõször,csak azért kérdezem! Mert nekem sem lett jó,csak a nagy termosztát csere után!

Macsek Elküldve: 2009-03-18 08:16 Bemelegedés

dfle írta: Én nem voltam ott, apám vitte az Nt autóhoz, ahol kicserélték a termosztátot, majd eljött és ugyanúgy vissza hûlt a víz hõfoka, ami után vissza vitte, gépre tették és azt mondták, hogy a "kályhát" hozta ki hibásnak, ami ezeknél a dízeleknél segít üzemi hõfokra melegíteni és ott tartani a vizet!
Ez akkor most butaság??????? Mert mi a szerepe a "kályhának"? Ha nem az, akkor mi lehet a bûnös??????????





Én megpróbálnám,amit itt többen mondanak,és nekem is az volt,hogy mindkét termosztátot kell cserélni,de az egr termosztáttal kezd,90%ban az a rossz!

Macsek Elküldve: 2009-03-17 18:12 Bemelegedés

dfle írta: Sziasztok!
Apám 318d-jében szintén az a probléma, hogy az esetek 90%-ában nem melegedik fel üzemi hõfokra, vagy vissza hûl a víz, ezért kicseréltette a termosztátot és kiderült, hogy nem az a baj, hanem a "kájha" van meghibásodva, aminek a pontos megnevezését sem tudjuk, csak azt, hogy 80000ft. Esetleg valaki tudja a pontos nevét, lehet-e javítani vagy valami olcsóbb megoldást!
Elõre is köszi!




Ne haragudj,de ki mondta ezt neked?
De kérdezd meg tõle,hogy a kájhának mi köze van a hûtõ víz hõfokhoz!!!!
Bontott alkatrészben tudok segíteni ha kell valami!

Macsek Elküldve: 2009-01-25 16:30 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

60000nél csere!
Nem érdemes spórolni azon a 12000fton!
Nekem 480.000be került az elõzõ tulaj spórolása!

Macsek Elküldve: 2009-01-22 07:55 Remeg az autó

Nekem is remegett az autóm,de nekem a motortartóbak csere segített!
Tudomásom szerint erõsítettek a bakokon az enyémben a gyári volt és most is azt raktam bele!
Hibátlan lett!

Macsek Elküldve: 2008-12-30 12:20 Turbo

Olvasgattam az itteni témát és hozzá szólásokat!
Kempelen hozzá szólása és reagálása kimondottan tetszett,és teljessen igaza van!Ezel nem megbántani és leszólni szerettem volna senki!
És Kempelent sem az egekig magasztalni csak egyet értek vele!
A gõz miatt ne idegeskedjen senki,higyjétek el srácok,fogtok tudni különbséget tenni,a gõz,és a turbo okozta olajfüst között!!!
Ezt én TAPASZTALATBOL tudom!

Macsek Elküldve: 2008-12-29 13:33 Bemelegedés

Sziasztok!
Gondoltam megosztom személyes tapasztalatomat a víz melegedési problémáimrol!
A mutatóm 10-11óra között ált inkáb mint,hogy középen!De ami nagyon feltünõ volt az a megjelenõ fekete füst a kipufogóbol!
És szerintem a fogysztásnak sem 8liternek kell lenni még ha autómata is!
Ki lett cserélve a nagy termosztát ami a motor elején van,most jobban melegszik,fel megy a mutató közép állásba de vissza hül,folyamatossan mozog a mutató közép és 10óra között!
Most következik januárban a másik termosztát cseréje!
Az én tapasztalatom alapján javaslom elõször ezt cserélni csupán csak zsebkímélés céljábol!
Igaz nem egy öszeg én 13000HUF vettem a nagy termosztátot a kicsi pedig 7000HUF kb+szerelési díj!
Remélem valakinek segítségére lehetek ezekkel a dolgokkal!
Januárban beszámolok a változásokrol (mint fogyasztás,melegedés)remélem pozitívan!
B.U.É.K. mindenkinek!!!

Macsek Elküldve: 2008-08-11 16:19 Turbo

Én csak ezt az egy rovatot találtam TURBÓ szó alatt!De lehet a z én szememmel van a baj!

Macsek írta: Szia Robinson!
A fekete füst az igen látványos volt még a vissza pill tükörböl is!!!!!HAJJAJ!!!!Volt egy pár darab diesel autóm igaz más más márka de egyik sem produkált ilyen kormot!Szó ami szó szerintem köszönhetjük mind a jó magyar olajtársaságnak!!!!!Pedig csak ÖMW-nél tankolok de oda is a mol szállít!!

admin írta:
Robinson írta: Értem, köszi


Tano írta: Robinson: A fekete kormos füst az természetes a dízelnél.
A turbó halálát a KÉK füst jezi, mivel olaj kerül a kipuffgázba, meg akár a beömlõbe is a kikopott tengelynél.


Robinson írta: Szia,

A füstöd az mennyire volt látható? tükörbõl látványos volt? Az enyém nem produkálja ezt, és füstöt is (feketét) csak akkor tapasztalok, ha valaki beül, és erõsen rálép a gázra, én meg mögötte állok. Gondolom ez még belefér a dízel kategóriába.

Köszönjük, hogy megosztottad velünk a tapasztalataid, és reméljük mihamarabb újra mûködni fog a paripa.

De azért had jegyezzem meg, ugyan ebben a témacsoportban volt már egy Turbo topic, csak az ékezet nélkül, oda kellett volna írnod.


Macsek írta: Sziasztok!
Megosztom az eddigi dolgokat itt az oldalon valakinek lehet hasznára válhat!Mint egy pár nappal ez elõtt leírtam meg hasalt az autó!Most hívtak a szervizbõl hogy turbó!De most még hozzá tett annyit hogy nem jár egyenletesen a motor!Na ennek még kimondottan örülök!

Akkor elmondanék egy pár elõ jelet amit érdemes figyelni!
Menet teljesítmény csökkenés nálam nem volt!De viszont elég látványosan elkezdett füstölni gyorsításnál!Elsõ indításkor amíg alapjáraton ki mentem az utcából az elsõ nagyobb gáz adásnál meg jelent a kék füst!Elõször minimálisan de látható és szépen erõsödött napról napra!Ez kb 1-2 hónap idõ tartam volt nálam!Utána megszûnt hidegen a kék füst és rá 900km-re megált a turbó!Jelenség:menet közben elgyengült mentem vele kb 20km hazáig majd a ház elõtt leállítottam.Újra indítottam össze vissza járt a motor és az utcába kinyírtam az összes szúnyogot olyan füstöt nyomott!
Amennyiben további fejlemény lesz a dologban meg írom lehet valakinek még hasznára válhat!
Üdv:Macsek