Ez egy archivált weboldal! bővebben
MattM325 fórum hozzászólásai

MattM325 Elküldve: 2014-04-16 15:49 elektromos ablakemelõ_

JanoE46 írta:
MattM325 írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Visszatértem egy időre a 3-as szériához.Az a problémám hogy az ablakemelőm ugyanezt produkálja,mint ezen a videón.Mi lehet a baja?A videó
Köszönöm a segítséget előre is!


Talán ez segít

Köszönöm!Hétvégén neki is ugrok.Akkor lényegében,ahogy az utolsó képen is van,azt a mágnesgyűrűt kellene teljesen visszatolni?



Igen, nekem is volt E36-om amin meg kellett csinálni, ettől megjavult.

MattM325 Elküldve: 2014-04-16 09:06 elektromos ablakemelõ_

JanoE46 írta: Sziasztok!Visszatértem egy időre a 3-as szériához.Az a problémám hogy az ablakemelőm ugyanezt produkálja,mint ezen a videón.Mi lehet a baja?A videó
Köszönöm a segítséget előre is!


Talán ez segít

MattM325 Elküldve: 2014-04-15 12:54 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta:
MattM325 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t


Igen, nemrég még volt ilyen is, de újabban már csak a Febi van sajnos.
Te sem tudod, hogy lehet-e konfigurálni? Csak betetted és jó is volt?



Csak be kell tenni és jó. Én még tudok ilyen Vemot, vagy megadom a címet, hogy hol.


MattM325 Elküldve: 2014-04-15 12:24 xenon próbléma.

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
kundof1 írta: Az enyém se szintez ujabban már mindig, csak nagyon ritkán, meg ugyveszem észre h nemvisz akkorát a xenon, mint amekkorát elvártam tőle, de ha ráadom a gyujtást helyzetjelzőre rakom akkor hallom h mozgatja a foncsort...lehet h be van állva nálam is!
És mennyibe kerül egy ilyen szintező?


Az utángyártott (Febi) 25ezer körül van, a gyári majdnem a duplája. Én bontottat vettem 5000+ postáért.


oké 5+posta. és tudod használni? nem. akkor?
szerintem tákolni kell. de nekem rémlik valami, hogy azt a kart mintha át lehetne fordítani vagy ilyesmi.


Bár úgy lenne, de nem lehet.


Én 14-ért vettem Vemo-t

MattM325 Elküldve: 2014-04-15 12:14 Bi-Xenon utólag

kundof1 írta:
duend írta:
kundof1 írta: Az zsír, mi kell hozzá beszerezni?? am át kell kötni a xenonról vagy h is néz ki ez? Nem láttam még ilyen átalakítást, csak érdeklödöm h megy ez, am szeretném megcsinálni ugy
Am neked is át lett alakítva?


Am nekem az a velemenyem, hogy am ha bärmit vältoztatsz az am lämpatesten, akkor az am mär tipusmodositäsnak szämit am, amiert am lehet, hogy büntetnek am.
Am amugy neked am a tävolsägi többszäz metere am nem eleg am?
Üdvözlettel am:
Endre


Hát a gyári is elég messze elvisz kint, meglepöen messzire! Nekem csak a feelingje tetszik, h xenon az is, meg h nagyobbat visz
Kicsit sok volt az Am, nálam az Amugyot jelenti Nemhiszem h nézik, h milyen a távolságija a kocsinak, h belekössenek, amugy is, ha projektoros a távolsági akkor emg végképp, mert nem szorná úgy a fényt.


A távolsági foncsora nem fog változni, mivel a tompított előtt van egy lemez, ami lecsapódik a refi felkapcsolásakor. Kell bele egy bixenonos projektor, be kell kötni és hozzáilleszteni a gm-et vagy cserélni. Ezért nem büntetnek ÁM

MattM325 Elküldve: 2014-04-15 11:34 Autóvásárlás

BMW_Noob83 írta: Egyébiránt ha mégis úgy döntök, hogy beleugrok egy bömösbe, a fenntartási költségekről is tudnátok mondani valamit?


Nyugodtan vegyél BMW-t, nem lesz nagyobb a fenntartási költsége mint pl. egy Passatnak.
E46: Alapból elöl nem többlengőkaros a futómű, eleve kevesebb pénz a javítás, valamint nem szintszabályzós, ami szintén költségkímélőbb.
A dízeleket nagyon gyorsan felejtsd el a városi araszoláshoz, mert arra alkalmatlanok, nézz inkább benzinest.


Ui. A feltételeidnek megfelelőt, amit érdemes lehet megnézni csak ezt találtam, de ez tényleg ígéretes:

A link neve

MattM325 Elküldve: 2014-04-14 08:35 Üzemanyag minõsítés és átverések!

rece65 írta:
compact írta:
rece65 írta: Egyik ismerősöm keveri a gázolajat a sima napraforgó olajjal(tisztával!) és azt állítja hogy semmivel nem rosszabb így mint amikor a tiszta gázolajat tankolta.
Sztem csak szarabb lehet a keverés de kíváncsi vagyok a véleményetekre!
E46 320D-je van 150 lovas és 2003-as..



Akinek nincs pénze gázolajra az miért nem jár bringával vagy gyalog?
Ráadásul a sima napraforgóolaj ára is 350-400ft körül van ha jól tudom.
Gratulálok neki kiváncsi leszek rá, hogy pár hónap használat után hogy áll majd a szája.
Mennyit is spóról vele 1 tanknál?...

280 ft-ért lehet venni olcsó napraforgó olajat tehát azért lehet spórolni vele..
Én nem tenném bele csak kíváncsi voltam a véleményetekre!



Csak majd injektorokat és magasnyomásút is találjon jó áron.

MattM325 Elküldve: 2014-04-11 10:15 BMW kulcsok

hil írta: Sziasztok!
Ki tudja megmondani, hogy az e46-hoz hány darab kulcsot adtak? Olvastam sok hirdetést, van ahol 2db és van ahol 5db kulcsot emlegetnek.
Köszi: hil


A 4db vagy 2003-tól 3db.

MattM325 Elküldve: 2014-04-11 10:14 BMW kulcsok

YELLOW írta:
sajtix írta:
YELLOW írta:
sajtix írta: Sziasztok,

Bicskakulcsot szeretnék "építeni", mivel amiket találtam egyik sem jó maradéktalanul.A sztori:

Adott egy bicskakulcs amit e46-hoz hirdetnek, amivel csak az a baj hogy az e46 rombusz alakú kulcsában az a transponder (immo) chip az alaplapra van forrasztva és ebbe a bicskakulcsban átrakva túl messze esik és nem indul az autó. Itt vannak a képek:

https://lh4.googleusercontent....w1254-h453

Lehet kapni külön kínai elektronikát különálló immo chippel (pcf7935) amit fel kell programozni a verdához de mivel külön van a chip talán be tudom rakni a bicskakulcs kulcsszárához legközelebb eső részébe igy szerintem elég közel lenne már a kulcslyukhoz:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

https://lh6.googleusercontent....w1254-h453

A lecsupaszított kínai elektronikát (a képen a zöld cucc) a gombok működéséhez remélem meg lehet tanítani valami ilyesmi dologgal:

https://lh5.googleusercontent....w1254-h453

Key reactivate
#1 get in the car
#2 take the key and insert it in the ignition and turn all the way to the run position but do not turn on the engine.
#3 remove key
#4 press and hold the unlock button then at the same time press the lock button 3 times. (continue to hold the unlcok button)
#5 let go of all buttons on the key and the doors should lock or unlock depending thats the confirmation that it's been initalized.

Szeretném megtartani az eredeti kulcsokat, ez a bicskakulcsos megoldás csak egy plusz extra lenne.
Adjatok tanácsot működhet ez? Esetleg benéztem nem gondoltam valamire, hülyeség az egész?

Előre is köszönöm.


nekem nem jön semmi, ha a linkekre kattintok.


Javítottam az első hozzászólásban, most jobb?



jah jó. de szerintem a rombusz kulcstól nem kell szebb. én tutti nem csinálnám meg fosvágen konszernesre, nem tetszik az új BMW-k kulcsa se.


Ez olyan mint BMW-ben a kék műszerfalvilágítás... Egyesek szerint gusztustalan, mások szeretik... Egy BMW legyen gyári.

MattM325 Elküldve: 2014-04-09 22:12 váltó

radattila11 írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek E46-os M3-ban vagy 330i-ben SMG váltóval tapasztalata?
Mennyit bírnak? Mikor kell felújítani? Mennyire megbízható és strapabíró?
Vagy inkább messzire elkerülni és manuális váltós 330i keresni.

Köszi!

Először is, az M3 (GM váltó) és a 325i/330i (ZF/Magnetti) közel sem ugyan az, a meghibásodás is inkább a GM-re jellemző.
Nekem 325i van, de ugyanaz az váltó mint a 30i-ben, közülük is az újabbik 6 fokozatú ZF.
Tulajdonképpen egy kézi váltó, csak nem te kuplungólsz. Most épp 233e van benne, váltóhoz még nem nyúltak, én is csak kuplungszettet és lendkereket cseréltem. Típushibájuk, hogy a munkahenger elkezdi engedni az olajat, ezt csak elektronikával együtt lehet kapni nagyjából 280e körül, felújítókészlet nincs... Erre is van második lehetőség, a tengerentúliak kitalálták, hogy a manuális váltó munkahengerének felújítókészlete, szinte teljesen passzentos az SMG-vel, így 12 körül megvan + chf olaj.
Ajánlott rendszeresen (mondjuk olajcseréknél) kalibrálni.
Összességében nekem nagyon bejön, élvezetes és gyors.

MattM325 Elküldve: 2014-04-09 21:20 Autóvásárlás

vargadre írta:
YELLOW írta:
vargadre írta: Sziasztok nem túl egyszerű kérdéssel fordulok hozzátok!

Van egy szép BMW 318i E46-os (143 LE) ami pont úgy felszerelt és úgy néz ki mint amilyet szeretnék. Nagyon kedvező áron meglehetne szerezni viszont 310.000 Km van benne. Véleményetek szerint megérni-e belevágni én kb 40-50 km-ert használnám. Továbbá a kocsinak gondos gazdája volt, tényleg szépen ki van cserélve minden illetőleg nagyrészt autópályáztak vele. Milyen hibák jöhetnek ki és minden hasznon információ érdekelne ezzel kapcsolatban. Remélem járt már közületek is valaki hasonló cipőben!

Válaszotokat előre is köszönöm!


ahhoz képest, hogy benyás, jó sokat mentek vele... valószínű nem hazudnak a km-rel. ha ismered az előző tulajt talán érdemes, főleg ha eddig gond nélkül elment.


Szinte biztos vagyok benne, hogy ennyit futott a kocsi és 2000 km-e lett újragyűrűzve a motor. Nagy dilemmában vagyok :S


Van aki használja is az autóját
Nem igen szokták ezeket újragyűrűzni. A km. nem sok, egy benzines E46-nál reális, sokan a dízelek állítólagos 200e km-t is sokalják ami nem sok, viszont átlagban nem reális. A magyarországi E46 dízelek többsége 400e vagy a fölötti futásteljesítményű a sok 150-170ezres közül is amiket visszapörgettek. Úgyhogy ne aggódj, nincs abba sok km., ha szép és jó, ráadásul tetszik is, vedd meg. Az enyémet télen leteszem, mégis belemegy évente a 20e. NE a futásteljesítmény alapján válassz autót!

MattM325 Elküldve: 2014-04-09 13:48 Kipufogó

Raymund írta:
Tano írta:
Raymund írta: Sziasztok!

Tavaly nyár vége óta vagyok 2001es bmw 320d tulaj

Sajnos most az történt, hogy egyszer csak menet közben hangosabb lett a turbo hangja, és gázelvételnél jó hangos huhogó hang hallatszik. Voltam szerelőnél azt mondta a hogy a rezoncső szakadt el, még előtte én is erre jutottam, mert az utastérbe csak dől be a kipufogó füst.

Azt szeretném kérdezni, hogy károsodhat így a motor, ha így járok vele? Sajnos szerelőhöz csak másfél hét múlva tudom vinni!

Köszönöm!


Különösebben ettől még nem fog károsodni ha nem taposod ki a belét, olyan mintha sportkipuffogód lenne, de nyilván nem egészséges a sok füst miatt.


A légbeömlő nyílásokat mindet lezártam, és a ventilátorokat is mindig kikapcsolom, hogy semmilyen füst se jöjjön be.. De amint tudom megcsináltatom.

Még egy kérdés. Ezt a huhogó hangot elő lehetne csalogtatni úgy, hogy ne elszakadt rezoncsővel menjen az autó? Tehát hogy a kipufogó rendszerből kivenni valamilyen fojtást?


Youtubeon ha megnézed a sportkipufogós dízel BMW-ket, szinte mindnek ilyen huhogós hangjuk van...

MattM325 Elküldve: 2014-04-09 13:45 elektromos ablakemelõ_

SP_323i írta: Sziasztok!

Tud vki BP vagy környékén egy jó villanyos szerelőt?
Hátsó villany ablakot kellene bekötni, Minden motyó meg van hozzá


Szia!
Ök nagyon jók.

MattM325 Elküldve: 2014-04-08 19:05 Üzemanyag fogyasztás

[quote="KG1"]
MattM325 írta:
KG1 írta: Sziasztok!A segítségeteket szeretném kérni!Van egy 320d automata kocsim.A fogyasztása 8-8,5 liter.A kocsiban garantáltan 174000km van!Gépre ráraktuk de nem tudot eredményt mérni már az első porlasztonál ezért a többit nem is mérte!A szerelöm tanács,hogy töltsük fel az üzemanyag szűrőt Protec üzemanyagrendszer tisztító adalékkal!Ez allítólag kipucolja a porlasztókat? Szerintetek?


Azért nagy csodát ne várj egy automata fogyasztásától. Injektorokat nézesd meg normális BMW diagal, résolajmérés, ha nem jók az értékek, csere vagy felújítás, de én nem ajánlom.
Egyáltalán milyen viszonyok között fogyaszt 8-8.5l-t? Átlag mennyi km-t mész egy huzamba?

A munkahelyemig 15km Főút (120km/h) 5km város max 1 lámpa.



Anno a 20d-mel én is hasonló viszontagságok között jártam munkába, és olyan 7,5l volt a fogyim... A tiéd automata, az enyém kézi volt...

MattM325 Elküldve: 2014-04-08 19:00 Futómû és hibái

Totyasrac írta:
Szabi81 írta:
Pl Budapest vagy Pest megye, de elég sokat járom az országot
Ott ahol tudtok ilyet jó lesz


Én az előző autóm futóművét (kb. 4 hónapja) itt rakattam rendbe; korrektek, garanciát is adnak a munkára. Mondjuk én gumit is többször vettem már ott (sokáig a környékén dolgoztam).


Én is ajánlanék egyet, Ott Szerviz, de Lórit keresd. Nekem anno Tibisz(driftes) ajánlotta és azóta én nem megyek máshova.