Ez egy archivált weboldal! bővebben
Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-12-06 17:19 Légtömegmérõ

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
megint egy kérdés
Ha lehúzom a légtömeg csatlakozót, de nem adok rá gyújtást és ugye be se indítom a kocsit akkor is beteszi a hibalistába a légtömeget?!
Előre is köszönöm!


úgy nem


Köszi!
Akkor valami nem fasza, de már nagyon unom..


miért, ír hibát be?
nekem a légszűrő cseréhez le kell húzni a légtömegmérőt, de a közel 9 év alatt 1x sem volt légtömegmérő hibám.sőt morothibám sem, csak a trafó miatt.


Mert már vettem bele gyári légtömeget (nem túl olcsó), aztán az adaptációkat is töröltem és mégis behozza hibába. Változó, hogy mennyi idő után...
Nem tudom, hogy mi baja lehet még.
A márkaszervízt meg akkor szeretném látni mikor a hátam közepét!!!

Pitykoo Elküldve: 2015-12-06 16:33 Légtömegmérõ

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
megint egy kérdés
Ha lehúzom a légtömeg csatlakozót, de nem adok rá gyújtást és ugye be se indítom a kocsit akkor is beteszi a hibalistába a légtömeget?!
Előre is köszönöm!


úgy nem


Köszi!
Akkor valami nem fasza, de már nagyon unom..

Pitykoo Elküldve: 2015-12-06 15:15 Légtömegmérõ

Hali!
megint egy kérdés
Ha lehúzom a légtömeg csatlakozót, de nem adok rá gyújtást és ugye be se indítom a kocsit akkor is beteszi a hibalistába a légtömeget?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-30 18:13 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

lela írta:
Pitykoo írta:

Ez melyik oldal pontosan?! Lehet én is rákérdeznék!



Ez az. Szabó Dánielnek hívják. 8500/l


Köszi!
Így már azért értem miért próbálkoznak sokan az ATF-el!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-30 17:14 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

asbi írta:
lela írta:
elgeri írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!


Én mostanában fogom Fina ATF-re lecserélni. Kíváncsi leszek rá, hogy az milyen lesz...

Miért nem kísérleteztek gyári, belevaló olajjal?



mert megvettem a 2 liter ATF-et, és nem fogom kidobni
a következő az lesz, hogy gyári bele. ha nálam lesz még az autó


Ez az az olaj amit nem lehet venni csak márkaszervizben, ugye?!


Én mások kárán tanulva nem is gondoltam másra csak gyárira. Nem érdemes mással variálni. És igen, még a márkaszervizben, drágán se olyan könnyü, gyors folyamat beszerezni. De ez ojan dolog amit nem tul sürün cserél az ember. Megéri jót tenni bele


Én múlt héten rendeltem bimmertől 2litert a hatos váltómba (1.1 l kell elvileg) és egy hét alatt megjött. MTF LT2



Egy árat tudsz rá írni? Nem találom most nála az oldalon.




Ez melyik oldal pontosan?! Lehet én is rákérdeznék!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 17:16 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
hil írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!


Én mostanában fogom Fina ATF-re lecserélni. Kíváncsi leszek rá, hogy az milyen lesz...

Miért nem kísérleteztek gyári, belevaló olajjal?



mert megvettem a 2 liter ATF-et, és nem fogom kidobni
a következő az lesz, hogy gyári bele. ha nálam lesz még az autó


Ez az az olaj amit nem lehet venni csak márkaszervizben, ugye?!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:31 Segítsetek!

lantika írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy kis segítség kellene. A hátsó ablakfűtésem szerintem nagyon nehezen kezdi kiolvasztani az ablakot ill. a felső 3 csík nem is megy. Mi lehet vele a baj, mit érdemes megnézni vagy cserélni benne?!
Válaszokat előre is köszönöm!


Ugy tudom az a felsö 3 az antenna,szoval az nem fog füteni.



Köszi, ezt nem tudtam!
Viszont olyan nehezen olvasztja ki, vajon az mitől lehet?!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:11 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta:
ilyen nincs. nos ez az ATF sem tökéletes (Aral 22). a rükvercbe sokszor nem lehet betenni, vagy nagyon nehezen. hiába dupla kuplung. ha 1-esbe beteszem, uténa nagyon könnyen veszi már. illetve kb. 24 óra állás után, az első 2 rükinél csinálja, utána semmi.
érdekes, mert a manuál SMX-S (Castrol) esetén nem volt ilyen. ott az 1-es, 2-es volt necces.
ATF-el jobb a váltás amúgy, de ezt a rükit rögtön csinálta ahogy belekerült. csak még próbálgattam.
komoylan nem hiszem el, hogy ennyit jelent az olaj, egy mechanikus alkatrésznél, és ahány olaj, annyi félét produkál.
de kár volt anno a gyárit leengedni belőle!!!


Én mostanában fogom Fina ATF-re lecserélni. Kíváncsi leszek rá, hogy az milyen lesz...

Pitykoo Elküldve: 2015-11-29 15:10 Segítsetek!

Hali!
Egy kis segítség kellene. A hátsó ablakfűtésem szerintem nagyon nehezen kezdi kiolvasztani az ablakot ill. a felső 3 csík nem is megy. Mi lehet vele a baj, mit érdemes megnézni vagy cserélni benne?!
Válaszokat előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2015-11-03 21:12 Társalgó

Pitykoo Elküldve: 2015-10-26 18:14 kettõstömegü lendkerék

Jumper írta:
SirToma írta: Sziasztok.

Szeretném cseréltetni a kuplung-omat, kettőstömegűvel együtt.
Luk vagy Sachs-t ajánljátok?

Köszi:Toma


Luk


Ugyan az....
Én Sachs-ot vettem és mindenbe bele volt írva a Luk és a Valeo felirat is

Pitykoo Elküldve: 2015-10-26 17:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Az korábbi hibákat jelent. Kb. olyan mint egy history.


Köszi! Akkor azokkal nem kell foglalkozni...

Pitykoo Elküldve: 2015-10-25 11:40 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mi az a Read shadow memory!?
Ha ebben van hibakód az mit jelent?!
Egyenértékű e a sima hibakódos résszel?!
Előre is köszönöm a válaszokat!

Pitykoo Elküldve: 2015-10-20 18:00 Légtömegmérõ

MattM325 írta:
Pitykoo írta:
Bitu79 írta:
Pitykoo írta: Na hali!
Sajna a Magneti Marelli nem jó a kocsihoz, bmw szervizbe se tudták felprogramozni.
Azt mondta látott már ilyet, hogy nem ismeri fel az elektronika....
Valaki tud gyári bosch mérőnek gyári számot hogy tudjak egyet keresni?!
Alkatrészesnél nincsen bosch de szám alapján tudna intézni...
Előre is köszi...



http://www.schmiedmann.hu/1362...reses.aspx

Ha minden igaz ez a cikkszáma:

13621432356

Realoem-es link pedig:

http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=13_0905




Köszi!
Már közbe kinyomoztam, hogy a gyári az Siemens és nagy valószínűséggel az lesz jó bele.
Van ára sajna, de így is örülök, hogy a másikat visszavették és nem maradt a nyakamon.
És még a gyárit is programozni kell sajna....
De az már a legkevesebb, csak legyen végre jó...


Szia,
Siemenset NEM kell programozni. 3 éve vettem az enyémbe szintén Magnetit, 50km-t bírt és beszart.
Kaszától szereztem bele bontottat és azóta is hibátlan...





Márkaszervizben mondták, hogy a gyári adaptációt vagy mit rá kell tölteni, nem elég csak a hibát törölni...
De már a fene se tudja, hogy mi hogy van....

Pitykoo Elküldve: 2015-10-02 20:39 Társalgó