Qucsy fórum hozzászólásai

Qucsy Elküldve: 2011-06-29 13:24 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta:
Tyetyi írta:
Qucsy írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo78 írta: Remélem nem klubbtag volt... http://automenedzser.hu/hirek/..._2011_6_28


Ám a sofőr túlélte, de egy 16 éves lány meghalt,meg egy másik srác, az is utas volt.
Hogy lehet így belemenni hátulról ,hogy nincs is összetörve az eleje. Lehet öv se nagyon volt bekötve. Déli híradóban is benne volt.


nah miaz vége a durcinak? HELYES!!!

szerintem úgy lehetett, hogy észrevette, elrántotta a kormányt, az autó keresztbe fordult, de a ballonos gumi betapadt és hosszanti tengelyén fordult az autó, és az oldalával kapta el a kamiont.


Hát nagyon érdekes amúgy. Semmi sérülés a kamion oldalán a kerekeknél.Viszont a híradóba látszott, hogy hátul a kamionon nagy horpadás van a hátsó platón amit fel szoktak csukni.Bizony érdekes,mert az igen magasan van. Lehet későn vette észre,ki akarta rántani a kormányt, hogy kikerülje, vagy meg előzze,aztán már elkapta a kerekét a kamionnak,de az se nagyon sérült. Nagyobb ütközésnél úgy kiveri a kereket ahogy illik. Nagyon szerencsétlen baleset,ha nem borulnak fel,semmi bajuk nem esik. Sofőr meg túlélte,mikor pont ott nincs is tető. Röhej. Hát ami most vár rá,nem kívánom senkinek. 2 ember meghalt mellette,egy 26 éves gyerek,meg egy 16 éves lány. Puff neki...


csórikáim

Békéscsabai volt mind a 3. Állítólag 140-150 körül mentek mikor a jobb elejével eltalálták a kamiont. Ettől pördült meg és borult fel. Akik meghaltak, hátul ültek és nem voltak becsatolva,mind a ketten kirepültek az autóból. Ha be vannak kötve talán ők is "csak" súlyosan sérülnek.
Egyik srác elment megnézni a roncsot, azt mondta olyan helyeket is szétszakadt az autó ahol el sem lehet képzelni...
RIP


Sajnos,még mindig nem divat hogy hátul is bekösse magát az ember,bár érdekes,hogy a sofőr mellett nem ült senki, ez furcsa. Mert ugye hárman voltak,2 meghalt a sofőr él,és akkor akik meghaltak hátul ültek. Én el sem tudok indulni öv nélkül,már úgy megszoktam,ha nem kötöm be magam mondjuk 50 méter miatt,hát mintha meztelen ülnék a kocsiba. Nem is érzem jól magam öv nélkül.


sajnos én 1szer ültem már meztelenül autóban, mert gyorsan kellett úgy mond menekülni..

Qucsy Elküldve: 2011-06-29 13:21 Balesetek BMW-vel...

Tyetyi írta:
Qucsy írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo78 írta: Remélem nem klubbtag volt... http://automenedzser.hu/hirek/..._2011_6_28


Ám a sofőr túlélte, de egy 16 éves lány meghalt,meg egy másik srác, az is utas volt.
Hogy lehet így belemenni hátulról ,hogy nincs is összetörve az eleje. Lehet öv se nagyon volt bekötve. Déli híradóban is benne volt.


nah miaz vége a durcinak? HELYES!!!

szerintem úgy lehetett, hogy észrevette, elrántotta a kormányt, az autó keresztbe fordult, de a ballonos gumi betapadt és hosszanti tengelyén fordult az autó, és az oldalával kapta el a kamiont.


Hát nagyon érdekes amúgy. Semmi sérülés a kamion oldalán a kerekeknél.Viszont a híradóba látszott, hogy hátul a kamionon nagy horpadás van a hátsó platón amit fel szoktak csukni.Bizony érdekes,mert az igen magasan van. Lehet későn vette észre,ki akarta rántani a kormányt, hogy kikerülje, vagy meg előzze,aztán már elkapta a kerekét a kamionnak,de az se nagyon sérült. Nagyobb ütközésnél úgy kiveri a kereket ahogy illik. Nagyon szerencsétlen baleset,ha nem borulnak fel,semmi bajuk nem esik. Sofőr meg túlélte,mikor pont ott nincs is tető. Röhej. Hát ami most vár rá,nem kívánom senkinek. 2 ember meghalt mellette,egy 26 éves gyerek,meg egy 16 éves lány. Puff neki...


csórikáim

Békéscsabai volt mind a 3. Állítólag 140-150 körül mentek mikor a jobb elejével eltalálták a kamiont. Ettől pördült meg és borult fel. Akik meghaltak, hátul ültek és nem voltak becsatolva,mind a ketten kirepültek az autóból. Ha be vannak kötve talán ők is "csak" súlyosan sérülnek.
Egyik srác elment megnézni a roncsot, azt mondta olyan helyeket is szétszakadt az autó ahol el sem lehet képzelni...
RIP


csórik..

Qucsy Elküldve: 2011-06-28 13:44 Szivargyújtó

laleeboy írta:
Coyote írta: Sziasztok,

szerintem ez is megérdemel egy topikot, legalábbis engem nagyon érdekel, hogy hogyan lehet a legtöbbet kihozni belőle, anélkül hogy megolvadna De mielőtt az elosztás szóba jönne:

vettem egy szivargyújtós FM transmittert (ideiglenes megoldásnak jó), ami nagyon jól passzol az E46-ba. A gondom csak az, hogy folyamatosan ki kell húzni amikor megállok, mert a szivargyújtót nem kapcsolja le az autó.

A kérdésem: van-e valami megoldás arra, hogy a gyújtás elvételekor a szivargyújtó is lekapcsoljon?


Kössél be egy relét amit a gyújtás vezérel
Ennyi


az 1ik cimborám házilag oldotta meg 1 kivezérelt kapcsolóval..és azóta semmi gond csak akkor működik a szivargyújtó amikor ő bekapcsolja..de mondjuk azt is tudni kell róla hogy ő 1 érdekes megoldással sokszorosította..a hátsó ülés alatt is van 2 dugasz és elől olyan aljzat van beszerelve amin usb is van.. nagyon komoly..

Qucsy Elküldve: 2011-06-28 13:36 Balesetek BMW-vel...

anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Neo78 írta: Remélem nem klubbtag volt... http://automenedzser.hu/hirek/..._2011_6_28


Ám a sofőr túlélte, de egy 16 éves lány meghalt,meg egy másik srác, az is utas volt.
Hogy lehet így belemenni hátulról ,hogy nincs is összetörve az eleje. Lehet öv se nagyon volt bekötve. Déli híradóban is benne volt.


nah miaz vége a durcinak? HELYES!!!

szerintem úgy lehetett, hogy észrevette, elrántotta a kormányt, az autó keresztbe fordult, de a ballonos gumi betapadt és hosszanti tengelyén fordult az autó, és az oldalával kapta el a kamiont.


Hát nagyon érdekes amúgy. Semmi sérülés a kamion oldalán a kerekeknél.Viszont a híradóba látszott, hogy hátul a kamionon nagy horpadás van a hátsó platón amit fel szoktak csukni.Bizony érdekes,mert az igen magasan van. Lehet későn vette észre,ki akarta rántani a kormányt, hogy kikerülje, vagy meg előzze,aztán már elkapta a kerekét a kamionnak,de az se nagyon sérült. Nagyobb ütközésnél úgy kiveri a kereket ahogy illik. Nagyon szerencsétlen baleset,ha nem borulnak fel,semmi bajuk nem esik. Sofőr meg túlélte,mikor pont ott nincs is tető. Röhej. Hát ami most vár rá,nem kívánom senkinek. 2 ember meghalt mellette,egy 26 éves gyerek,meg egy 16 éves lány. Puff neki...


csórikáim

Qucsy Elküldve: 2011-06-21 10:35 Tolató radar

Coyote írta:
banyaszi írta: Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy mennyire bonyolult utólag beépiteni gyári tolatóradart? Cserélni kell a diszlécet hátul azt tudom meg meg kell venni kompletten bontoba esetleg! De mennyire bonyolult bevezetékelni vagy kell valamit programozni?


Esetleg nem gyári? Az utolsó 2 autómban ilyesmi volt, az előnyei:
- nagyon olcsó
- ugyanolyan megbízható mint a gyáriak
- van kijelződ, ami az irányt és a távolságot is mutatja (ez most hiányzik nekem az E46-ból). Amúgy a kijelző nagyon faszán néz ki.
- a felszereléséhez nem kell alkatrészcsere, mert van hozzá fúrófej amivel szépen, esztétikusan lehet felfúrni lökhárítóra vagy díszlécre. Nem roncsol, szép körben fúr, és a az érzékelők pereme bőven elfedi a lyuk szélét.
- baleset vagy bármilyen hiba esetén az érzékelők könnyen cserélhetők, mivel jack-dugóval csatlakoznak -> így ha baj van, nem kell szétszedni mindent, csak lehúzod, az újat rádugod (kb. 2000 Ft egy érzékelő?) és kész.

Nem reklámnak szánom, semmi hasznom ebből, csak azért ajánlom, mert nekem bevált, és nagyon szerettem.
Egyébként otthon van nekem komplett szettem, csak 2 db plusz érzékelőt kell hozzá venni.


nekem gyári volt de meg főtt 1 törésnél..és drága lett volna cserélni..most ilyen utólagos van tökéletesen passzol a gyári lökösbe és fasza kijelzője van..
finoman jelez mindent még jobb mint a gyári volt..az már a végén kezdett hülyéskedni néha menet közben is bejelzett és megbízhatatlan volt ezt meg lehet festeni és durván 12000 ft-volt..

Qucsy Elküldve: 2011-06-20 07:26 légzsak_

ksziszi írta: Sziasztok! Széthúztam a jobb oldali ajtó csatiját ,emiatt világítani kezdett a légzsák visszajelző. 3500Ft-ért "kiütötték" a hibajelzést,hazamentem (1km),másnap indításkor újra világít a légzsák hiba! Újra én rontottam el valamit? Az anyós ülésen ült az asszony (1km) és nem volt bekötve, ez okozhatja a hibajelzést? Köszönöm előre a hozzászólást.


több probléma is fel merülhet:
1, a legegyszerűbb nem megfelelően dugtad össze a dolgokat és kicsúszott
2, álltalában akkumulátor cserénél szokott felmerülni,( nem mindenkinél), hogy el száll a pozitív akkusaruhoz kötött vezeték köteg( ennek pontosan nem tudom a megnevezését)
3 vagy ideje cserélni v.mit mert az idő elérkezett..

és amikor kivették a hibakódot nem mondtak semmit?? hogy nincs v.milyen következménye??

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 19:40 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
és ha ezek hiányoznak akkor hozzá se kezdjek???


Kicsit átjavítottam a hsz-t, mert nem tudtam utólag nagyítani a képeket.

Ezek a gyári ablakemelőhöz szükségesek.

Volt már olyan aki odavezetett egy tápot, egy testet és a kapcsolókat, oszt annyi... ízlések és pofonok.



értem...az enyém gyári 2000-es angol autóból van..


az mindegy, ugyanaz abban is minden, csak a kábelköteg a másik oldalára volt fordítva

mit kaptál hozzá?



minden kábel köteg meg van (légzsák is)
ablakemelő kapcs. ajtók és sebeségváltó konzolban.
ablak emelő szerkezet motor...de több nincs..


Ha gyárira szeretnéd, akkor egy grundmodul mindenképpen kell.

A kábeleket befűzöd a hátsó ajtóba és a középső oszloptól a biztosítéktábla mögött található grundmodulig.
Befűzöl még egy kábelt a biztosítéktáblából a grundmodulig, mert a hátsó ablakemelő külön tápon van.

Az ablakkeret is kell majd, de ráérsz később is beszerezni, addig nem fog működni az egyérintéses felhúzás.


honnan tudnám olcsón a hiányzó dolgokat beszerezni?????


bontósok biztosan tudnak segíteni

mondjuk kaszaimi? van neki saját topikja


remélem!!

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 19:34 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
és ha ezek hiányoznak akkor hozzá se kezdjek???


Kicsit átjavítottam a hsz-t, mert nem tudtam utólag nagyítani a képeket.

Ezek a gyári ablakemelőhöz szükségesek.

Volt már olyan aki odavezetett egy tápot, egy testet és a kapcsolókat, oszt annyi... ízlések és pofonok.



értem...az enyém gyári 2000-es angol autóból van..


az mindegy, ugyanaz abban is minden, csak a kábelköteg a másik oldalára volt fordítva

mit kaptál hozzá?



minden kábel köteg meg van (légzsák is)
ablakemelő kapcs. ajtók és sebeségváltó konzolban.
ablak emelő szerkezet motor...de több nincs..


Ha gyárira szeretnéd, akkor egy grundmodul mindenképpen kell.

A kábeleket befűzöd a hátsó ajtóba és a középső oszloptól a biztosítéktábla mögött található grundmodulig.
Befűzöl még egy kábelt a biztosítéktáblából a grundmodulig, mert a hátsó ablakemelő külön tápon van.

Az ablakkeret is kell majd, de ráérsz később is beszerezni, addig nem fog működni az egyérintéses felhúzás.


honnan tudnám olcsón a hiányzó dolgokat beszerezni?????

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 19:20 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
Qucsy írta:
kempelen írta:
Qucsy írta:
és ha ezek hiányoznak akkor hozzá se kezdjek???


Kicsit átjavítottam a hsz-t, mert nem tudtam utólag nagyítani a képeket.

Ezek a gyári ablakemelőhöz szükségesek.

Volt már olyan aki odavezetett egy tápot, egy testet és a kapcsolókat, oszt annyi... ízlések és pofonok.



értem...az enyém gyári 2000-es angol autóból van..


az mindegy, ugyanaz abban is minden, csak a kábelköteg a másik oldalára volt fordítva

mit kaptál hozzá?



minden kábel köteg meg van (légzsák is)
ablakemelő kapcs. ajtók és sebeségváltó konzolban.
ablak emelő szerkezet motor...de több nincs..

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 19:11 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
Qucsy írta:
és ha ezek hiányoznak akkor hozzá se kezdjek???


Kicsit átjavítottam a hsz-t, mert nem tudtam utólag nagyítani a képeket.

Ezek a gyári ablakemelőhöz szükségesek.

Volt már olyan aki odavezetett egy tápot, egy testet és a kapcsolókat, oszt annyi... ízlések és pofonok.



értem...az enyém gyári 2000-es angol autóból van..

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 19:05 elektromos ablakemelõ_

kempelen írta:
Qucsy írta:

én pont jövő7en szeretném az enyémet berakni..A négyablakos (high) grundmodul- és a
- becsipődésgátló ablakkeret az ajtókra (hátul)> ezek pontosan micsodák és hogy néznek ki???



Amelyik E46 csak első ablakemelővel készült, az un. Low grundmodult kapott. Egy egy kis felirat a grundmodul cikkszáma mellett.

Külalakra és csatlakozóra a low és a high gm megegyezik, de a high-ban van még pár elektronikai elem és pár relé a hátsó ablakemelők működtetéséhez.

Ez két kép 2004-es low és high grundmodulokról:












A becsipődésgátló az pedig az ajtók belső műanyag keretének a sarkába van bevezetve.
Működni működik ettől az ablakemelő, de az automata funkció felfelé nem fog menni, mert nincs hozzá becsipődésgátló.
Mivel ez az érzékelő ragasztva van, ezért utólag csak az érzékelő nem beépíthatő, csak komplett belső ablakkerettel cserélhető.



és ha ezek hiányoznak akkor hozzá se kezdjek???

Qucsy Elküldve: 2011-06-19 18:43 elektromos ablakemelõ_

YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
Prof írta: mi kell ahoz hogy a hátsó ablak elektromos legyen


olyan GM, ami tudja kezelni. kapcsolók, és szerkezet motorral együtt. csupán ennyi azt hiszem.



- négyablakos (high) grundmodul
- becsipődésgátló ablakkeret az ajtókra (hátul)
- ablakemelő motor+mechhanika
- kábelköteg
- kapcsolók az ajtókra
- kapcsolók a sebváltóhoz
- sebváltó körüli takaró (amiben a kapcsolók vannak)
- türelem (de megy enélkül is)

Mindezt ha gyárit szeretnél.

(nem gyárihoz ennek a fele sem kell)



a kábelezés nincs megoldva?
azt hittem mindenhez ott a kábel...


én pont jövő7en szeretném az enyémet berakni..A négyablakos (high) grundmodul- és a
- becsipődésgátló ablakkeret az ajtókra (hátul)> ezek pontosan micsodák és hogy néznek ki???

Qucsy Elküldve: 2011-06-18 20:21 Valaki segítsen

hil írta:
YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


Szia Yellow! A hátsó lámpa kiszedését is el lehet kezdeni elölről úgy, hogy először leveszed az első lökhárítót, aztán........ Csak onnan kezdve kissé hosszadalmas.
Bocs, de ezt nem lehetett kihagyni.


JUHÉÉÉ!!!

Qucsy Elküldve: 2011-06-18 13:30 Valaki segítsen

YELLOW írta:
Qucsy írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..


te milyen első lökösről beszélsz? HÁTSÓ LÁMPÁRÓL van szó


RELAX VAN PAPA MÁR LÁTOM..

Qucsy Elküldve: 2011-06-18 13:29 Valaki segítsen

[quote="Qucsy"]
YELLOW írta:
Bero írta: Hali! Hátsó lámpám,hogy tudom kivenni? Köszi


ez most komoly? találd már fel magad...
csatlakozó le, műanyag borítás le, aztán fogja vagy 2-3 csavar olyan 10-es kulcs kell hozzá, és kimegy. ennyi.



pontosabban 4 csavar fogja 8-as vagy 7-es...és a csak is úgy tudod kivenni ha előtte kiveszed a lámpa alatti csíkot..
óvatosan..ha oda férsz a kulccsal és kitudod lazítani a csavarokat akkor tedd meg de vígyázz mert alámpa nehezen jön ki..
3 lehetőség áll fent...:
1,lekapod az első lököst( ami nehéz de biztonságos mert így esélye sincs annak hogy a lámpával megsértsd..)
2,kíveszed a lökhárítót tartó csavarokat ( ezzel enged a lökös de nem kell levenni..és annyi hézag marad hogy kivedd a lámpát...)
3, nem veszed le a lököst..(nagyon óvatosan és precízen néha vigyázva ISTEN NEVÉT SZÁDRA NE VEDD..ki kínzod a lámpádat..)
nagyjából ennyi a többi magától jön..[/q






SORRY....MOST LÁTOM A HÁTSÓT KÉRDEZTED AZ KÖNNYŰ BELSŐ ELEMEKET HA ZAVARNAK AKKOR KISZEDED ÉS CSAVAROK KI ÉS MEHET BE A LÁMPA..BOCSI ÉRTELMEZÉSI PROBLÉMA ÁLLT FENN....