Raven fórum hozzászólásai

Raven Elküldve: 2008-08-24 08:38 Szívócsonk-pillangószelep

2003.06

Raven Elküldve: 2008-08-23 23:47 Szívócsonk-pillangószelep

Ja az enyém EU3 as 150 lovas és van benne szonda

Raven Elküldve: 2008-08-23 23:46 Szívócsonk-pillangószelep

Én úgy tudom az eu3 meg eu4 között csak a részecskeszûrõ a különbség.
A dieselekbe meg már régóta raknak lamdbaszondát....

Azt nemtudod véletlenül milyen hibára áll ki amikor ki van kötve az EGR ?

Raven Elküldve: 2008-08-22 14:04 Szívócsonk-pillangószelep

Sajnos nekem sincs rá egyenlõre jó ötletem...pont ettõl félek mint amit te is irszl hogy kb 20-30 e km enkent teljesen elkoszolódik... egy jó megoldás lenne az EGR szelepet kiiktatni a rendszerbõl...csak nem tudom hosszútávon mit okozna ha a landaszonda állandóan azt érzékelné hogy magas a co kibocsátás....elgondolásom szerint elvenné a kaját tõle de ez csak tipp. Nah meg zöldkártyán se felelne meg.
Esetleg ha van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban megoszthatná velünk....

Raven Elküldve: 2008-08-22 08:59 Szívócsonk-pillangószelep

Én úgy gondolom hogy önmagában a pillangószelep nem okoz gondot...A levegõ nem tud akkora erõhatást kifejteni hogy letörjön.
A gond inkább az lehet hogy annyira elkoszolódik a beömlõ hogy nem tud rendesen bezárni-kinyitni és akkor már el tud törni....
Szerintem annyira nem kell ettõl megijedni csak tisztán kell tartani a rendszert.

Én szétszedtem az enyémet megnéztem nem tud az olyan könnyen letörni...csak ha beleakad valamibe.

Raven Elküldve: 2008-08-07 17:44 Turbo

Az Intercoolerben mennyire természetes hogy olaj van ?
Gondolom a turbó csepegteti oda az olajat...de ad ez okot aggodalomra ?
több embertõl hallottam hogy minden IC ben van olaj szinte minden turbó enged egy kicsit...
Tudja esetleg valaki mi az ami normális és mi az ami már nem ?

Köszi elõre is...

Raven Elküldve: 2008-08-05 22:31 Turbo

Noh emberek...nekiestem én is ennek az EGR szelep takarításnak....mikor leszedtem a szelepet akkor szembesültem a ténnyel...nemtudom hogy lehetne leírni de rengeteg kosz volt benne mikor megláttam a szívósort háát nem csoda hogy kormolt egy kicsit mivel nem kapta meg a megfelelõ levegõmennyiséget.... A szívósort nekem is gõzborotvával sikerült megtisztítanom....
4 órás meló volt , nem vagyok egy autószerelõ , de általában magamnak javítom az autóimat...

Tanácsnak meg annyi hogy a szívósor levételhez egy tömítéskészlet legyen kéznél...érdemes cserélni

Eredmény: erõsebb gázadásoknál megszûnt a kormolás teljesen..fõleg este lehetett látni, dinamikusabban megy...
Bocs ha hosszú voltam...

Raven Elküldve: 2008-07-30 18:28 Eladó cuccok

Dobd át Pü be a számod és megbeszéljük..




szigiimi írta: Sziasztok. Többen kérdezték, hogy milyenek a gumik a 16"-os felnin. 2002-es gyártású Cintinental ContiWintercontact 205/55/16. A futófelülete nem a legjobb, kb 4mm-es lehet. Max 1 szezonra jó télre, nyárra talán 2.

A mankókerék ha az uj 15e Ft. akkor én féláron odaadom.Szerintem még autón sem volt, teljesen uj.
Képeket sajnos csak e-mailbe tudok küldeni, mert nem tudom hogy ide hogy lehet felrakni.

Raven Elküldve: 2008-07-29 23:07 Eladó cuccok

Mondj rá egy árat , ha nem gusztustalanul magas akkor megveszem

Raven Elküldve: 2008-07-29 21:05 Turbo

Az intercoolert belülrõl kell kitakarítani? esetleg a hozzátartozó csöveket is kell ?
Nem tûnik olyan veszélyesnek sztem megcsinálom én is....sose lehet tudni

Raven Elküldve: 2008-07-29 20:55 Eladó cuccok

Mennyi lenne a mankókerék ?

Raven Elküldve: 2008-07-28 21:37 Eladó cuccok

Nekem egy 16 os mankókerék kellene.... ha véletlenül az akkor megegyezhetünk...

Raven Elküldve: 2008-07-17 18:15 E46 316i - A BMW öngyógyító rendszere!

cobi írta: Persze, ez természetes, csak ellenpéldát szerettem volna hozni a korrekt szervizek mellett. Szerintem a lehúzás magyar szokás, bárhol felütheti a fejét..


En szívesen hozok erre is ellenpéldát
Kecskeméti Formont....ha tehetem mindig el fogom kerülni.
Amikor megvetem a vasat akkor kicseréltettem az összes zárat + inditásgátló modult.
BMW csak hivatalos márkaszervizben engedi ezt a mûveletet ezért mentem a formonthoz...
Mitmondjak hanyatt nem dobtam magam se a hozzáértéstõl se a hozzáállástól....amikor kész lett kihozta a srác erre összevissza világítanak a visszajelzõ lámpák( a világítás visszajelzõk)
Kérdezem ezzel mivan? Aztmondja kicseréltek pár izzót!! Minek ? Semmi baja nem volt...de hibát irt ki..
Szóval hol elaludt hol kivilágított....mondta cseréljek izzót majd.

Erre hazajöttem minden világítás csatlakozóját szétszedtem ahol láttam egy kis oxidot letakarítottam össze és azóta se jelzett vissza egyszer se...

Elég szomorú hogy egy szervizbõl így kellett eljönnöm....lehet ha kiverem ott a balhét akkor megnézik újra, de nem akartam egy -két izzó miatt csinálni a mûsort......inkább kerülöm õket....

Raven Elküldve: 2008-07-15 18:20 Segítsetek!

Mindenesetre egy rendes diagnosztika elférne az autódon....
BMW szervizben simán megmondják milyen hibákat tárol sõt letudják ellenõrizni a befecskendezõ szelepeket is (legalább is az eltéréseket egymás közt) mert azt is lehet vizsgálni élõ diagnosztikával....

Van forgalomban pár olcsóbb mûszer ami csak kódokat olvas, de leírás nélkül nem tudod mi mit jelent.
Lehet valami ilyenbe szaladtál bele.

Nem akarom reklámozni NT Autót , de õk 4500 kemény magyar forintért csinálnak egy ilyet.

Raven Elküldve: 2008-07-12 09:43 Eladó cuccok

Meg lehetne nézni valahol?