Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2012-02-18 16:33 Tolató radar

vk92 írta: Hello!
A következő problémám lenne.Éjszaka folyamán díszlécestől ellopták a 4 érzékelő szenzort(Pesterzsébet).Viszem bíztosítóhoz casco alapján rendezik,de szeretném megelőzni a megismétlődést.Nem szeretném hetente pótolgatni.Kérdésem az lenne,hogy milyen megoldást tudtok ajánlani.Én gondoltam hogy a díszlécbe ragasztom a szenzorokat illetve a diszlécet is ragasztanám a lökháritóhoz pluszba.

Várom az ötleteket:Attila


Alternatívának pl. ott van a tolatókamera. Ha nincs szerencséd az újat ugyanúgy le fogják lopni sajnos, védelem nincs erre.

Tano Elküldve: 2012-02-17 14:31 E46 karosszéria, lámpák, indexek

bbubbuka írta: Nekem olyan kérdésem lenne, hogy a jobb hátsó lámpám alja be van törve valami hegyesnek neki tolathatott az előző tulaj. Maga a lámpa ugye led-es, ehhez tudok venni külön csak búrát, vagy az egészet cserélni kell ?


Sajnos a hátsó lámpák búrája ragasztott, tehát külön nem leszedhető, mint a fényszórónak. Legegyszerűbb egyben cserélni.

Tano Elküldve: 2012-02-16 19:19 BMW kulcsok

kempelen írta:
szeda írta:
InsectKiller írta: Aki cserélt már a kulcsában elemet, kérem ossza már meg velem, h milyet rakott vissza?
Ugyan azt a VL2020-at vagy csak sima gombelemet?


Hát ha 46-ról beszélünk akkor tudtommal nem cserélhető benne az aksi.Néztem pár jútúbos videót de sehol nem tudták cserélni.Nekem a középső gomb ment tönkre a jel alatti.Még szétszedni sem tudom hogy hogyan kéne a kulcsot!


Ha még nem volt szétszedve akkor csak szikével lehet szétvágni körbe a kulcs oldalán óvatosan. Össze pedig csak ragasztani lehet.


Ha a régebbi félköríves kulcsa van, akkor az simán szétszedhető...

Tano Elküldve: 2012-02-15 23:35 BMW kulcsok

TomecJr írta: Sziasztok!

Van egy BMW E46(2004) coupe autóm két kulccsal és egyik sem működik!

Wallis-ba azt mondták csak be kell tanítani őket újra mert akkumulátoros a kulcs tudnátok valami jó módszert ajánlani vagy helyet ahol megcsinálják esetleg árakkal?

Előre is köszönöm


Hi!
Magadnak is könnyen meg tudod csinálni. Lapozz át a 2. oldalra ebben a topikban, és megtalálod a leírást, hogyan kell betanítani a kulcsokat.

Tano Elküldve: 2012-02-15 18:31 Valaki segítsen

gampetibor írta: Egy olyan gondom lenne még hogy amikor bekapcsolom a fűtést valami iszonyatosan elkezd csikorogni és minél nagyobb fokozaton van a ventilátor annál gyorsabb a csikorgás is aztán amikor már meleg levegőt fúj általában elhallgat de nem mindig. Mi lehet ez?


Valószínűleg a ventillátorod zörög, ez is típusbetegség. A motortér felől hozzá lehet férni és meg leeht olajozni. A legjobb kiszerelni, de az kicsitt több idő. Másik topikban találsz leírást a menetéről.

Tano Elküldve: 2012-02-15 09:58 Egyenetlen alapjárat

lalada írta: sziasztok! sztem nekem is uez a problémám, megírná vki hogy ETK-ban hol találni meg ezt az alkatrészt (kieg fűtés) és mi a cikkszáma?
köszi!


Ezen az oldalon az Auxilary Heating pont alatt találod meg. Kétféle van. A gázolajos Webasto, ami a szélvédő előtti rekeszben található az anyós ülés előtti részen. Ez van az első képen.
A másik fajta az elektromos, ez pedig a jobb oldalon a kerékdob előtti részen található. Nézd meg neked melyik fajta van.

Tano Elküldve: 2012-02-14 16:38 Önindító

ute107 írta: Srácok
Hogyan tudom megállapítani leszedés nélkül mi az önindítóm száma?

Kicsit fel kell upgradelni... és kellene hozzá rendelnem pár dolgot, de addig nem tudok, amíg nincs típus és szám.



A gyári száma: 12412179675
A gugli segítségével ezt találtam rá.

Tano Elküldve: 2012-02-11 22:28 320d Motor

ignasow írta: Sziasztok! Nem rég vásároltam egy E46 320D-t és valahol a motortérben erősen csöpög az olaj, alánéztünk de onnan nem látszik pontosan, tudom így hülyeség de álltalában honnan szokott? A másik meg, hogy be érződik a kipufugó gáz szaga az utastérbe holott a kipuff rendszer hibátlan...mivel első Bmw-m lövésem sincs milehet az oka, ha valaki már megküzdött hasonló problémákkal megköszönném a válaszokat. Üdv.


Hi!
Hát ha érződik a szaga, akkor valami mégsem hibátlan.
Én megnézném a kipuff rezgéscsillapítóját, az el szokott törni, és akkor ott tud szivárogni az égéstermék. Valamint ha neked is a Webasto féle gázolajos kisegítő fűtés van, akkor annak a kipuffogó nyílása az anyósülés alatti részen. Ha ez elmozdul a kivezető helyről a műanyag takarólemeznél, akkor bejuthat szag az utastérbe onnan.

Tano Elküldve: 2012-02-11 13:25 biztosítéktábla...

YELLOW írta: A bizti táblához nem kell levenni a kesztyűtartót. ha kinyitod, akkor onnan nyitható, van két füle fent.
a kesztyűtartó mögött viszont vannak nagyobb relék, GM. ha mindenáron le akarod venni, akkor kinyitott állapotban fent lesz van 3 csavar, a tartóhevedernél 2db, a két oldalon, illetve jobb oldalon lent egy, ez kívül van a kesztyűtartón.
amúgy nem vagyok benne biztos, de szerintem, amit Te keresel bizti, az a motortérben van, bal oldalon a fékfolyadék tartály mellett. azokat imbusz, vagy torx fogja.


A levételt jól mondod, de az izzítás biztosítéka a biztosítéktábla felső részén lévő nagyobb biztosítékoknál van. Ehhez tényleg le kell venni a kesztyűtartót, és a biztosítéktáblát ki kell pattintani a helyéről, hogy hozzáférj.

Tano Elküldve: 2012-02-08 13:59 Állófûtés és hûtés

csabi3388 írta: Sziasztok!

Remélem valaki tud segíteni vagy mondani valamit mert elég érdekes a problémám. 99'es e46-os 328i-m van webasto állófűtéssel. Igazság szerint eddig nem is foglalkoztam vele sőt be sem kapcsoltam csak a napokban a nagy hideg miatt próbálkoztam vele. Bekapcsolom, zúg-búg kattog de meleg az nincs . Az a gond hogy azt sem tudom egyáltalán milyen elven működik vagy mit művel az ott nekem a motortérben. kb fél órát ment és csak annyit vettem észre az egészből, hogy pár cső a motortérben forró lett és ennyi. Ha valaki tud vmi okosat mondani azt megköszönném!


A webasto féle gyakorlatilag egy kályha, üzemanyagot éget el, és ezzel melegíti fel a hűtővizet hőcserélőn keresztül, amit keringet. Ha a csövek melegek lettek, akkor működik rendben.

Tano Elküldve: 2012-02-08 10:40 Az E46 Üzembentartási költsége.

jons írta:
Tano írta: Nekem elektronikusan csak 2009 óta van, de azt én is belinkelem már.
ITT megnézhetitek.


csak ez nem az.


Dehogynem. Fel vannak sorolva a javítások is. A jobb oldali kis buborékokra ránézve, látod hogy mi van abban az összegben.

Tano Elküldve: 2012-02-08 07:09 Az E46 Üzembentartási költsége.

Nekem elektronikusan csak 2009 óta van, de azt én is belinkelem már.
ITT megnézhetitek.

Tano Elküldve: 2012-02-06 18:27 izzítógyertya

ute107 írta: Köszi.
Megnézem. De ha a biztosíték a rossz, gondolom akkor nem is látok izzítást a műszerfalom. Nekem az szépen világít.
Akkor van inkább probléma, ha megyek egy rövid távot, leállok és után a langyos motor nem indul, csak teker.
Átlagban akkor is 4-6. indítózásra elindul, füst kíséretében.


A műszerfalon akkor is világít, ha a 100-as bizti kiment. Egyszerűbb leellenőrizni, hogy megméred a relé tápjánál, hogy megvan-e a 12V. Ha nincs, ami nálam is volt, akkor a biztosíték kiégett.
Az akksid mekkora feszt ad, nem gyenge már az is?

Tano Elküldve: 2012-02-05 23:10 izzítógyertya

ute107 írta: Fanok!

Az autóm néha - főleg most hidegekben - nehezen indul...teker teker de nem indul be. Valamikor meg pöccre startol. A múltkor már az akksim is lemerült annyiszor próbáltam indítani.
Izzítógyertyákat tegnap rendeltem, a héten beszerelem. De megakadt a szemem azon amit EZEN az oldalon láttam. Én úgy tudtam, hogy csak a Facelift utáni CR motorokban van izzítóvezérlő relé.

Akkor itt mi a 10-es alkatrész. Meg lehet ezt valahogy állapítani, hogy melyik lehet a rossz?

Nem nagy tétel az izzítógyertya, de már puszta kíváncsiságból is ennek mi a pontos kiderítése?


Válaszolok én, mivel ezt már végigjártam.
A 136 lovas dízelben van izzító relé, a CR-ben nem csak sima relé van.
A relé helyileg a motorvezérlő dobozban található, a kerékdob felőli szélén. Rá van kötve egy szép vastag tápvezeték, erről megismered melyik. A relé csatlakozójánál ki tudod mérni a gyertyákat is. A WDS-ben megtalálod a kapcsolási rajzot. Ott rajta van, melyik gyertyának melyik a csatlakozója, ez alapján ki lehet mérni. Valamint a relét is le lehet ellenőrizni, akár diaggal is.

Tano Elküldve: 2012-02-04 17:43 légzsak_

YELLOW írta:
bigiboj írta: Sziasztok!


Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Azt hiszem ellátogatok egy villamosság szerelőhöz, és meglátjuk képes lesz-e ennek a problémánk a kezelésére. Ez a diódás módszer van annyira elterjedt, hogy eg átlag szaki is meg tudja csinálni? A hibát pedig töröltetem.
Egyébként érdemes lenne egy új csokipapírt betetetni az ülésbe, vagy az sem bírná sokáig? Milyen költségre lehetne számítani?
Köszi!!!


kb 3-4 db alkatrész kell az egészhez.


Skacok! diaggal kapcsoltassátok ki az ülésfoglaltság érzékelőt, és akkor nem kell diódával szórakozni.