Tano fórum hozzászólásai

Tano Elküldve: 2013-02-07 22:44 Gyújtótrafó - milyen hibákat is okozhat, ha rossz

Azért az a 46k utáni turbócsere kicsit durva. Ez van, hogyha az újabban divatos kis turbós motorokat, úgy használják a szívóshoz szokott júzerek, mintha nem turbós lenne.

Tano Elküldve: 2013-02-07 22:41 Klíma verézlőegység

zoley88 írta: lehet digit klíma panelt berakni aut helyére?
nekem AUT van:
http://www.kepfeltoltes.hu/130...es.hu_.jpg

kéne bontóból eddig nem találtam ilyet. Csak amin más a keringető ikon.
pl: http://www.autoalkatresz.hu/au...nel-673932


Igen, bele fogod tudni tenni. Az a kis ikon a belső keringetés jele mellett a szagérzékelőre utal. Olyan felszereltségű autóból való. De nyilván ez a funkció nálad nem fog menni, de a többi ugyanúgy okés lesz.

Tano Elküldve: 2013-02-07 12:24 Ablaktörlõ

Padre323i írta: Na de attól még sajnos nekem lefelé indul el.Ez így nem oké.


Persze, azért rakd helyre a véghelyzetébe, és utána már jó lesz.

Tano Elküldve: 2013-02-07 12:21 hangszoró??

pupika írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy van egy e 46 osom és a hangszóróim hátul jóval erősebben szólnak, mint elől, ezért kiszeretném cserélni a két első hangszóróm! Tudja valaki hány cm-esek ezek a hangszórók? Milyet érdemes venni? Márka? A magasat nem bántanám csak a lentit!
Esetleg ajánlat?

Előre is köszi


Hi!
Ha kicsit visszaolvasol, akkor találsz választ minden kérdésedre. Egyébként 16cm-esek.

Tano Elküldve: 2013-02-06 09:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Demetriosz írta: Sajnos nagyon rossz véleményem van a szerelőkről, (de ez most nem az a hely) inkább magam csinálom.Most vettem a vaterán egy ELM 327 OBDII-es hibakód olvasót de úgy néz ki, hogy
ezzel is átvágtak, mert használhatatlan.


Szia!
Az E36-hoz inkább egy ADS interfész kellene. Azzal menni fog.

Tano Elküldve: 2013-02-04 23:02 állófûtés

Padre323i írta: Újraraktam a java-t de így sem jó.Ezt írja az oldalon:
MOST LIKELY YOUR IP RANGE HAS BEEN BANNED DUE TO A
LARGE AMOUNT OF SPAM RECEIVED/HACKING ATTEMPTS


Használsz valamilyen proxit? Lehet az kavar be. Ha nem, akkor próbáld meg azon keresztül.

Tano Elküldve: 2013-02-04 21:13 állófûtés

Padre323i írta: Meg tudná valaki mondani hogy a képen látható (elektromos kályha?) pontosan hogyan működik?Gondolom besegít az üzemi hőfok hamarabb eléréséhez,de mettől-meddig dolgozik,meg ilyenek?


A WDS-ben megtalálod a működés rövid leírását a Complete->body->heating->Electric aux. menüpont alatt.

Tano Elküldve: 2013-02-04 21:09 Ablaktörlõ

Padre323i írta: Már csak az a kérdés,hogy vajon milyen megfontolásból lett feljebb téve?


Ez jó kérdés. Az enyém is ilyen volt mikor megvettem, később én raktam helyre. Én azt gyanítottam, hogy valamilyen okból kifolyólag megcsúszott a tengelyen a kar, de azóta is maradt a helyén.

Tano Elküldve: 2013-02-04 21:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Mokkanat írta:
Mokkanat írta: Sziasztok Zsenik!

Tudtok nekem abban segíteni, hogy az autómban lévő FRM1-es modulra fel lehet valahogy tölteni az FRM2-es modulban lévő dolgokat?! Avagy mindenképpen világításmodul csere szükségeltetik hozzá?

Köszi,
Mokkanat


Senki többet?


E46-ból kiindulva szerintem be tudsz neki írni újabb funkciót is, de ettől még nem fog működni, mivel a szoftvere még nem ismeri ezt az opciót. E46-nál én így tapasztaltam, szerintem ezen a téren az újabb vasak is hasonlóak.

Tano Elküldve: 2013-02-04 20:57 Műszerfal kijelzés

vikti írta: Még annyi a gondom, hogy WDS-be is megvan ez a rajz de nemtudok rámenni ott a rajz mellet azokra amiket megnyitna. Vagyihogy nemnyissa meg. Valaki estleg nemtudja hogy mivégett ?

Csak mert igy nemtudom hova kötni csak a rajz szerint...


Az online verzióban ez nekem sem akar működni. De a lenti keresőablakba beírod az elemek, csatlakozók számát, és akkor meg tudod nézni. A rajzon szerepel az is, hogy a csatlakozó melyik lábára kell bekötni. Ott a vezeték vége mellett a szám.

Tano Elküldve: 2013-02-04 20:53 Ablaktörlõ

Padre323i írta: Abban kérnék segítséget,hogy az első ablaktörlők egy kicsit feljebb állnak mint kellene és amikor elindítom akkor lefelé indul meg kb 10 centit,majd utána töröl rendesen.Ezt be lehet valahol állítani?
A másik a hátsó.Gondolom be van rohadva,be van állva mint a szög,1 mm-t sem mozdul.Nincs véletlenül leírás vagy videó valahol a szétszedésről,javításról?


Az első problémádra az a megoldás, hogy a motor tengelyén be kell állítani a rudazatot. Ki kell bontani hozzá a tűzfal részt, hogy hozzáférj.

Tano Elküldve: 2013-02-04 20:50 Kipufogó

Striker írta: Sziasztok megint !
Szükségem lenne ennek a flexi csőnek az átmérőjére és hosszára (320d), aki tudja megírná?
Előrre is köszi!


Az átmérő az 6cm, a hosszára már nem emlékszem, elég rég volt cserélve. Talán valaki más ezt meg tudja mondani, találgatni nem akarok.

Tano Elküldve: 2013-02-03 17:35 Műszerfal kijelzés

vikti írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én azért nem szedem szét


hát pedig igazán szétszehetnéd. sőt mindenki szedje már szét. nem olyna nagy munka, csak 10 csavart kell kitekerni, és 30perc alatt megvan. mer a szerelő aszonta ennek így kell működni, hogy valahol lóg a bél.



Én szétszedném gond nélkül ha tunám h hova kössem utána a kábelt...


A WDS-ben megtalálod hogy hova kell bekötni.

Tano Elküldve: 2013-02-02 23:34 hátsó ablaktörlő

ignasow írta: Ok megnézem! A reléje merre van? ahol a motorvezérlő?


Ige, abban a dobozban van ez is.

Tano Elküldve: 2013-01-28 13:18 320d Motor

ZoleeSRB írta: Hát én ezt úgy értelmezem h a multi viscosty nem igényel karbantártást,kézi váltósba használják...


Az a közbeékelődött (valószínű a másolás miatt) "Maintenenace" kifejezés megtévesztett. Azzal együtt nem értelmes a mondat, nélküle teljesen korrekt.