
Tano Elküldve: 2010-01-04 23:32 ATC Nova chiptuning és szerviz
Rudus írta: Néztem az oldalukon de sehol sem találtam árat.
Ha nem titkos akkor leírnátok:
Csak kíváncsiságból!
Tano Elküldve: 2010-01-04 22:39 Bmw-s vegyes videók
Tano Elküldve: 2010-01-04 21:32 BMW a Dakaron
Hori írta: az a baj hogy All Atiyah átszerzödött bmw-röl-fósvágenre
Tano Elküldve: 2010-01-04 20:30 BMW a Dakaron
Tano Elküldve: 2010-01-04 19:10 Turbo
JanoE46 írta: Szia!Nem húz rendesen,lomha.Épp ahogy írtad,mint egy szívó diesel!100-ig még megyeget,de utána már elfogy végképp az erõ.Jó lenne már egy HOZZÁÉRTÕ szerelõ a környéken,aki nem azzal kezdi,hogy 2hét,és nem kell otthagynom az autót...az ilyenrõl nagyon rossz emlékeim vannak.
Tano Elküldve: 2010-01-04 16:24 Akkumulátor
Zizko írta: De mi az a titkomenü?
Tano Elküldve: 2010-01-03 22:22 gyári cd-és rádió
jencispy írta: Sziasztok!
Ma átállítottam a sebességfüggõ hangerõt a Business rádión.
Ahogy néztem több menü is van, azok mik?
A menü elérése:
-gyújtás 1. fokozatba
-rádiót ki majd bekapcsolni
-m gombot nyova tartani 10mp-ig
bocs h ilyen hosszú lett.
Tano Elküldve: 2010-01-03 20:09 Egr szelep
laci318d írta: Hali!
Tegnap én is kitakarítottam az egr-t,és leszûkítettem (7 mm-re) az elõtte lévõ csövet. kb 5 km után motorhibát jelzett. Ma újra szétszedtem és akkor vettem észre hogy elfelejtettem visszadugni az egr-re a vákumcsövet.Így már nem tudom hogy mi miatt jelzett hibát.Kitakarítottam a szívósort is,nem találtam benne pillangószelepet.csak 1 jeladó van rajta.Ez lehetséges?
Tano Elküldve: 2010-01-03 12:39 Egr szelep
Prof írta: ez a tulzott kimélés fogalom pontosan mit takar ??
egy picit bövebben mi okzta a szelepek ovadását mert valaki kimélve használta az autot ?
csak azért kérdezem mert én sem szoktam nyomni neki igazábol csak városba használombmw320d4 írta: A koromszemcsék 350C felett elégnek a hengerben, CO-vá és CO2-vé alakulnak, az oxidációt az NO2 tartalom segíti, ami szintén ott van a kipufgázban.
Nem a korommal van baj, inkább a nem idõben cserélt k.gázszûrõvel, a nem megfelelõ olajjal, és a túlzott "kíméléssel".
A régi dieselek is széthullottak, pedig nem volt bennük AGR, csupán a szar olaj miatt kokszosodott a szelepszár, ami egy nagyobb gázadásnál eltört.
Szedtem már szét 30.000km-es M47N-es motort, amiben szétégtek a szelepek, mivel a tata 40-el közlekedett vele, persze meghajtotta néha 110-ig is 6.-ban.
Tano Elküldve: 2010-01-02 14:56 Egr szelep
BarG írta: Akárki akármit is mond, ez az EGR egy olyan szerkezet, ami egy bizonyos idõ után szinte garantált motorkatasztrófát jelent. Ezzel nyilván a BMW sokkal jobban tisztában van, mint itt bármelyikünk.
A tisztességes eljárás az lenne a méltóságos BMW részérõl, ha bizonyos intervallumonkénti ellenõrzést - tisztítást - vagy cserét írna elõ. Ha ezt nem teszi meg, akkor meg állnia kellene az ezen okból lepusztult motorok javítását.
Tano Elküldve: 2010-01-02 13:33 Hifi beszerelése e46-ba
Fekete320d írta: Sziasztok!
Erröl van véleményetek?
http://cgi.ebay.de/BMW-3er-E46...3ca8cb2f5e
Tano Elküldve: 2010-01-02 13:29 Egr szelep
hancurozo írta: én sem hiszek el mindent.
én pl. bekötöttem 1 vákumérõt kipróbálni azt, hogy mikor nyit az EGR.
nálam csak alapjáraton és nagyon kis fordulaton. de ha beléped a jobb pedált azonnal zár.
elötte le volt vakolva szintén kipróbálás céljából. nem vettem észre különbséget, csak azt, hogy nehezebben melegedett be. ezért voltam kíváncsi a mûködésére.
Tano Elküldve: 2009-12-31 17:17 Valaki segítsen
Brad85 írta: Sziasztok
Normális hogy reggel elsõ indításkor kb2-3 mpig kell várni míg beindúl???
Utána már késöbb gyorsabban indul. Sose volt diesel autóm és ezt is télen vettem
Köszi
Boldog Újévet
Tano Elküldve: 2009-12-31 09:16 Boldog Új Évet