TheMan fórum hozzászólásai

TheMan Elküldve: 2009-03-17 15:02 AIR-BAG (légzsák)

Sziasztok,

Én is hasonló szituban vagyok.

Világít a lufi lámpa. BMW szervizben kiütötték a hibakódot,
de ismét világítani kezdett miután ráült valaki.
Ezt elõre mondták, hogy így lehet, ha viszont visszatérõ a hiba,
akkor valóban az anyós oldali ülésbe a szenzor romlott el.
(vezetõben nincs)

Létezik ez az un. diódás megoldás amirõl tegnap egy német BMW forumban én is olvastam. (ebay-en árulnak pár EUR-ért ilyet)
Ahogy írták a német típustársak az alábbi dolog miatt ellenzik.
(jogosan)

Ez a dióda azt szimulálja, mintha jobb oldalon ülne állandóan valaki.
Ezért azt a veszélyt rejti magában, ha egyedül mész, és "kocansz"
akkor is kinyílik az utasoldali lufi is.

Ill. mások szerint nem is mûködött.
Így már az olcsó megoldás nem is annyira olcsó.
A senzor ca. 25-30eft körül van.

Ha valaki megmondja hogy kell képet becsatolni berakok egy képet, hogy hogy néz ki a szenzor.

Mellesleg egy prémium kategóriás autónál vicces (és bosszantó) ez a hiba, de érdemes kicseréltetni gyárira, szervizben.

-Man-

TheMan Elküldve: 2009-03-02 15:01 Index relé

Ez igen érdekes:

Összefoglalva valakinek csak tesztnél (mint nekem)
valakinek meg gyújtás alatt igen, indítás után meg elalszik.
(mind benzines autónál)

Valszeg mindenkinek úgy jó ahogy van......igen rendesen variált a gyár 1998 és 99 között.

Egy biztos, ha folyamatosan világít állandóan az rossz

TheMan Elküldve: 2009-02-27 20:40 Index relé

Szia,

Ha jól értem, nálad ha gyújtásra rakod akkor sem világít.
(mint nálam)

A Barátomnak gyújtáson igen, aztán indítás után elalszik mint az EML, vagy légzsák stb.

Jól van akkor ez így mûködik és kész.

TheMan Elküldve: 2009-02-27 18:18 Index relé

Szia,

Az EML az Elektrische Motor Leistung, az valami elektromos teljesítmény szabályzó.

Én egy másikra gondolok.

Nézd meg kérlek ezen a képen, az EML bal oldalán levõ sárga lámpát, én arra gondolok.
Nekem az csak mûszerfal tesztnél világít, egyébként nem.

A barátom 1999-es benzinesén viszont úgy mint ahogy leírtad az EML -rõl.

http://bmw.bazzi.biz/images/an.../test2.jpg

Köszi
Man

TheMan Elküldve: 2009-02-26 10:54 Index relé

Szia Eapa,

Látom neked is benzines 1998-as a bringád.

Azt szeretném megkérdezni, tõled, hogy ha ráteszed a
gyújtást, bal oldalt világít neked a sárga motor diag lámpa?

És persze indítás után elalszik.

Nekem abszolút nem világít, viszont ha mûszerfaltesztet
csinálok akkor igen.
Nem tudom mi lehet.

TheMan Elküldve: 2009-02-26 10:48 Index relé

köszi, akkor WD40-el kezdek aztán össze izzó csere.

Aztán meglátjuk....

TheMan Elküldve: 2009-02-25 19:35 Index relé

Sziasztok,

Ki tapasztalt már olyat, hogy pl. balra kiteszi az indexet, elõször párat gyorsan villan, mintha ki lenne égve valamelyik izzó, utána normális.
Ezt játssza állandóan, bosszantó kis hiba.

TheMan Elküldve: 2009-02-23 10:52 Vennék...

Sziasztok!

Vennék E46 km/h órát. (benzines)

Egyben , de darabokban is érdekel, a napi km. számláló, és az óraállító mûanyag gombra lenne szükségem.

Elõre is köszi
Man

TheMan Elküldve: 2009-02-22 15:40 bmw diagnosztika

Az komoly

Nekem ez a diag nálam mióta megvettem nem világít.
(én hoztam németbõl a bringát, magántulajtól)

A lufi visszajelzõ meg egyet gondolt azóta világít, immár 6 hónapja...

Majd ha találok valami penge szakit akkor megmutatom neki

TheMan Elküldve: 2009-02-22 15:11 bmw diagnosztika

Köszönöm még egyszer a segítséget, sikerült megcsinálni a mûszerfal tesztet.


Ami érdekes, hogy a tesztnél világított a motordiag lámpa ahogy kell,
de egyébként ha gyújtást adok a kocsira akkor nem.
A barátom 1999-es 320i autójában úgy mûkszik mint pl. az ABS, hogy gyújtáson világít, majd ha rendben van elalszik.

Nekem ki se gyullad a motor diag.... lehet, hogy a 1998-as így csinálja?...

TheMan Elküldve: 2009-02-22 11:57 bmw diagnosztika

Köszönöm szépen, ez szépen össze van szedve ezen az oldalon.

Kinyomtatom

TheMan Elküldve: 2009-02-21 22:44 bmw diagnosztika

így lehet a sorrend, mert elöbb gyújtással nem ment.

Holnap jelzek, hogy sikerült -e.-)

TheMan Elküldve: 2009-02-21 22:06 bmw diagnosztika

Én elöbb raktam gyújtást, és csak utána nyomtam.

Megpróbálom holnap ahogy mondod, elöbb nyom, és utána gyújtás...

valami csak lesz

TheMan Elküldve: 2009-02-21 21:06 bmw diagnosztika

Sziasztok,

Egy diag. kérdésen kérném szépen a segítségeteket.

E46 320i (199 -on szeretnék mûszerfal tesztet csinálni.


Elméletileg az alábbi módon kell:
1. gyújtás ráad
2. az oil csere periodus jelzés után, megnyomni, és úgy tartani a
bal oldali gombot, majd ha a napi km. számláló átvált egy másik
nézetre akkor még egyet nyomni a bal oldali gombon.
Elméletileg ez után minden lámpa, és mûszer világítani fog.

Az én 1998-as autómon nem vált be....

/Azért szerettem volna tesztelni, mert nem mûködik a motordiagnosztika lámpám a bal alsó sarokban (sárga lámpa). /

Szétszedtem nem is izzó van benne, hanem valami "mini" led.
Szóval teljes tanácstalanság.

Ha van ötletetek örömmel látnám.

Elõre is köszi
Man

TheMan Elküldve: 2008-12-10 18:56 manuális váltó

Természetesen nekem se a szívem csücske a skoda, sõt, csak bosszant, hogy még annak a fostalicskának is jobban veszi az egyest mint nekem.
Na majd utána járok mi lehet ennek az oka a BMW -nél.