TheMan fórum hozzászólásai

TheMan Elküldve: 2008-12-10 18:22 manuális váltó

Semmi más nincs csak próbálom megérteni.

Meg kéne kérdezni a Bajorokat "was ist los?"

TheMan Elküldve: 2008-12-10 18:20 manuális váltó

Ezt akkor sem értem, hogy egy prémium kategóriás autónál hogy lehet ilyen, ha hideg van.

Mert:

A munkatársam OFF 2 éves Skoda Fabia-ja váltója
( 1.4L 60.000km-el ) olyan mint a vaj mínusz tízben is.

1998-2000 köröl nem volt még olyan mûszaki szinten a BMW, hogy gyártson egy olyan váltót mint a fent említett darab.
(amúgy a skodriban valami régebbi vw polo technika van)



A nehéz váltásnak semmi más oka nincs csak a hideg vagy az olajhiány.
Az e21, az e30, az e46 télen mind ugyanúgy viselkedik ahogy leírtátok (sajt tapasztalat). Nyilván a rudazatban kicserélt alkatrészek javítják az érzetet. Amikor már meleg az olaj minden ok.

Üdv[/quote]

TheMan Elküldve: 2008-12-10 18:06 manuális váltó

Sziasztok,

Nekem is amikor hidegben utcán állok, és nem veszi be az 1-est, és ha van lehetõségem elõre vagy hátra gurulni akkor beveszi.

De melegen hibátlan.

Itt néztem ill. olvastam, hogy alulról kaphatja a vizet, sarat a rudazat.
Talán ez is okozhatja, hogy akad, bár itt váltókart cserél az emberünk, de látszik a lényeg.

http://www.e46fanatics.com/how...howto_id=4

TheMan Elküldve: 2008-12-10 11:51 manuális váltó

Nekem a gyári mennyiség ment bele, ezt végkép nem tudom mitõl függ.

Lassan mindenkinek rendelhetünk egy garnitúra "mûanyag csapágyat". Ahogy látom




Neked (TheMAn) mennyi olaj ment bele? Mert nekem az elõírt 1.2 helyet legalább 1.5 litert elnyelt a váltó.

TheMan Elküldve: 2008-12-09 13:37 manuális váltó

Igen ez jogos ami a huzalt illeti.

Beszerzem ezeket a kis alkatrészeket aztán meglátjuk

TheMan Elküldve: 2008-12-09 12:48 manuális váltó

Szia,

Köszi az infót.
Egyetlen egy kérdés merült fel bennem ezzel kapcsolatban.

Ha ezek mûanyag, vagy egyéb kopó alkatrészek, akkor milyen összefüggésben van a hideggel.

Mert ha ment az ember ca. 10km.-t az autóval, akkor hibátlan a váltó.
Nem tudom milyen hõtágulási vagy egyéb tényezõ lehet ilyen mûagyag perselyeknél.......

(ettõl eltekintve elfogadom, hogy ezek megoldják az említett kérést, sõt megpróbálom én is cserélni õket)

-Man-

TheMan Elküldve: 2008-12-08 20:24 manuális váltó

Sziasztok,

Nálam is ugyan az a szitu.

Hidegben nehezen veszi az 1-est, 2-est.
Gyári olaj volt benne. Utána lecseréltük a belevaló Castrol-ra
pont ugyan olyan mint elõtte volt.
Se jobb se rosszabb.

Elég sok különbözõ autóm volt, fõleg német márkák, és mindegyikkel hasonló gondom volt.
Ezen nagyon ki vagyok bukva, fõleg a BMW esetében.

Emellett a munkatársam OFF 2 éves Skoda Fabia-ja váltója
( 1.4L 60.000km-el ) olyan mint a vaj mínusz tízben is.
Hogy is van ez a prémium kategória?........

Áll az ember a Bömbivel a lámpánál, és nem bír egyest rakni.....
Szóval csókoltatom a tervezõ mérnököket.
-Man-

TheMan Elküldve: 2008-12-01 18:50 Lengõ fogyasztásjelzõ mûszer

Én pár hete, de elõtte nem csinálta az biztos, észre vettem volna.

Na majd ez is bekoszosodik, addig is a fél szemem rajta tartom

TheMan Elküldve: 2008-12-01 18:15 Lengõ fogyasztásjelzõ mûszer

A gáznyomásról jut eszembe, már nagyon várom a havat

TheMan Elküldve: 2008-12-01 18:02 Lengõ fogyasztásjelzõ mûszer

Sziasztok,

Köszi szépen a sok hozzászólást

Én is nemrég cseréltem légszûrõt ha ezzel össze függ talán.....,
Illetve most azért hidegebb van mint 1 hónapja. Lehet, hogy ez is számít.

Az egyik barátomnak van egy 320i automata, az nem csinálja.
Eddig......aztán ki tudja...

Mindig látom, hogy fel-le megy, és bosszant, de megpróbálok
együtt élni vele
Ha lesz változás jelzem azonnal, vagy ha valakinek lesz megoldás jelezze

Köszi szépen
Man.

TheMan Elküldve: 2008-12-01 17:29 Lengõ fogyasztásjelzõ mûszer

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni az alábbi dologban.

Van a mûszerfalban ez a bizonyos pillanatnyi fogyasztás jelzõ.

Gázadásra normálisan reagál, azaz dinamikusan felmegy, gázelvételnél szépen lemegy ahogy kell.

Viszont ezután ha üresben alapjáraton állok elindul felfelé anélkül, hogy gázt adnék, és felmegy 10L-ig, aztán vissza.

Tehát ha pl. 60km/h-val megyek és mutat ca. 8L-t kirakom üresbe a váltót, lemegy 0-ra, majd felmegy 10L-ig és vissza alaphelyzetbe anélkül.

Van itt valami jeladó, vagy valami amit cserélni kell vagy csekkolni?

Elõre is köszi
The Man

TheMan Elküldve: 2008-12-01 17:28 elektronikai ember

Sziasztok,

Tanácsot szeretnék kérni az alábbi dologban.

Van a mûszerfalban ez a bizonyos pillanatnyi fogyasztás jelzõ.

Gázadásra normálisan reagál, azaz dinamikusan felmegy, gázelvételnél szépen lemegy ahogy kell.

Viszont ezután ha üresben alapjáraton állok elindul felfelé anélkül, hogy gázt adnék, és felmegy 10L-ig, aztán vissza.

Tehát ha pl. 60km/h-val megyek és mutat ca. 8L-t kirakom üresbe a váltót, lemegy 0-ra, majd felmegy 10L-ig és vissza alaphelyzetbe anélkül.

Van itt valami jeladó, vagy valami amit cserélni kell vagy csekkolni?

Elõre is köszi
The Man

TheMan Elküldve: 2008-11-09 13:30 légzsák

Neo78 írta: Ezt én is csak megerosíteni tudom, nálam sem mukodott az akkumulátor kivétele... Kizárólag komputerral...


Köszi szépen, akkor nincs más útja a dolognak......

TheMan Elküldve: 2008-11-09 09:37 légzsák

Szia,

Értem, köszönöm akkor felkeresek valakit aki ki tudja ütni.

Köszi szépen
Man

TheMan Elküldve: 2008-11-08 22:08 légzsák

Az E46 az Can-Bus rendszerû.
Ugyan úgy amikor kiég egy izzó, és kicseréljük, csinál egy öndiagnosztikát, és megszûnik a hibalámpa.
Ez nem jelenti azt, hogy nem tárolja el a kompjuterben.

Azt tudom, hogy pl. audi-nál, ha van egy hiba pl. légzsák, és 10 percre levesszük az aksi sarut, és ha utána nem áll fent a hiba, nem is jelzi.
De a hibát tárolja a kompjuterben.
A magnót is felismeri ha benne volt, BMW-nél ezt nem tudom, azért nem kisérleteznék.....