Nekem kicsit pechem volt, eleg sokmindent kellett cserelni az auton. Remelhetoleg most mar rendben lesz. Mondjuk azt a BMW szerelo haver is mondta, meg mas BMW tulaj ismeros is, hogy felejtsem el, amit a Hondanal megszoktam, hogy csak egy olajcsere, esetleg fekbetet-fektarcsa csere kell. Persze hozzatettek, h igencsak szeretheto auto ez is. Ami igy is van, neha legszivesebben felgyujtanam, de amikor megy, akkor orom vele autozni. Szoval tenyleg nem az az elso szempont, h milyen uzemanyaggal megy az auto, hanem h mennyire van szerencsed vele.
Hogy benzines vagy diesel ez szerintem egyebkent is egy "hitvita", kinek melyik tetszik jobban. A diesel zakatolasa, keves fogyasztassal, nagyobb nyomatekkal, vagy a benzines csendes, kiegyensulyozott jarasa, amibol azert elotor a vadallat, ha megkeri ra az ember...

Mindegyiknek van elonye, ha valamelyik egyertelmuen jobb lenne, mint a masik, egyszeruen nem is gyartanak a rosszabbat, mert a kutyanak sem kellene. Annyit talan, hogy ha benzines akkor 6 hengerest...

Kisebbet ugyan soha nem vezettem, de a 320i mar eleg a kenyelmes, dinamikus autokazashoz, bar 120-130 felett mar eleg "erotlen". A fogyasztas topikban olvashatsz rola, kinek mennyit eszik. Ha sokat kozlekedsz varosban, dugoban, akkor azert a dieselt javasolnam annak ellenere, h benzines parti vagyok. Bar havi 3-4000km eseten ez mar jelentos megtakaritas akkor is, ha ebbol nem sok a varos..
