YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 18:56 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


Ez meg még betegebb tákolás valami fülek vannak utólag odaépítve mint a nyúlnak! (Nem az enyém nyugi..) Na de komolyan,nekem ha tegyük fel valóban utólag tették be a kétindítós "Randis" kormányt,akkor kellett nekik tákolni vagy plug and play csatlakozás? (Ami drótokat belinkeltél a későbbiekben multira át álláshoz,ott nekem a kék színűt a vezérlőben hányas pinhez kell tenni? Minden motortípushoz mást mondanak..)


fejből nem tudom, de nem egyforma valóban a bekötés.
a váltófülek pedig azért vannak, mert SMG váltós autóból való a kormány.
hogy neked mit mókoltak nem tudom. attól, hogy maga a modulod 1 indítós rá lehet tenni dupla indítós kormányt. mióta pofázom már... csak egy helyre tudod dugni oszt kész.
személy szerint én azt mondom, hogy a keverést nem tartom jó ötletnek.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 17:02 Segítsetek!

pupika írta: Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni e46 2000 évjárat 2000 D bmw-m van nemrég megadta magát a hűtő ventilátorom! Írta a hibakódot is, a villamosságis megtalálta, hogy a ventilátoron lévő ellenállás ment tönkre. Vettem is egy bontottat összeforrasztották, berakták mostmár megy szuperül csak nem akar kikapcsolni Folyamatosan megy! Ez miért lehet tudja esetleg valaki?
Hőmérséklet jeladót kicseréltük már a lökösnél, de az sem segített!

Előre köszönöm a válaszotokat


nem tudom, de gyanítom ott valami hőfok függő ellenállás lehetett, és most valami simát rakott be.
hátha valaki jobban tudja, addig kezeld fenntartással amit mondtam.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 17:00 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta:
No. A helyzet megoldódott, gond nélkül belement az új kormány (multisítva nem lett egyelőre, csak felszerelve), minden funkcionál aminek kell, úgy értem, duda és légzsák. Mind a kettő kétindítós volt, csak oda kellett csavarozni, bedugni a csatlakozót és kész.

A kocka kormányos kép tényleg egy neten talált kép, bocs, ha megtévesztettelek vele, erre nem gondoltam. Majd legközelebb. De így van, van a kocsiban ülésfűtés és automata digitklíma is, illetve pont minden úgy, ahogy a VIN alapján kihozta a query. Az autó viszont tényleg német, én Németországban élek és dolgozok és ott vettem egy kereskedőtől. Momentán 234ezer van benne. Keresek róla egy képet, ha találok, bár az óta lecseréltem a díszléceket ezüstre.

Ez volt az eredeti állapot egy éve kb, valamennyire látszik a kormány kopottsága is.


így oké, mert a tiéd már az a korosztály, amibe nyomták a dupla indítós kormányt.
viszont szerintem a bőr túl kopott a 230ezer km-hez. egyébként jellemzően most 220-230ezer km-ekkel adják a használt autókan. olyan mint pár éve a 150ezer km.
vagy jó smirglis tenyere volt a valakinek. egyébként nem vészes, szerintem egy jó bőrfestéssel még simán elviselhető. nekem az M-es egy db Mátyásért festették itt be. mert én barom elbaxtam. bár újra akarom bőröztetni, de csak húzom... aki látja azt mondja nincs annak semmi baja nekem eléggé baj már az is, de képesek meggyőzni, hogy húzzam még

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 16:56 Karosszéria (javítás?)

John írta:
YELLOW írta:
John írta: Le bontottam a balos küszöbtakarót is ez mintha nem lenne vészes leszámítva az első emelési pontot igen ez ez be rogyott..https://www.youtube.com/watch?...I&t=3s viszont a kérdésem leginkább az első doblemez takaróval kapcsolatos ami mögött állt a sáros víz és azt vettem észre hogy a doblemez alsó része ami be nyúlik a küszöb aljáig ott jócskán állt a víz,sőt mi több pont hogy az első emelési pont alá vezeti a vizet.... https://www.youtube.com/watch?v=Y8jG9ctbJ9U gondolkodtam rajta hogy fogam azt ami vízszintes rész a doblemeznek levágom azt akkor tuti nem táról vizet a küszöb alá... amit be karikáztam azt vágnám le de tanácsot kérnék hogy törvényszerű-e hogy mindkét oldalon a küszöbök alá tárolja és vezeti a vizet?


kicsit abszurd a nyugtató zene alatta
a másikon meg van olyan csavarhúzóm
éppen kivághatod, ha nem tapad fel később oda a mocsok. vagy legalábbis lyukat érdemes oda fúrni.


Más zene volt alatta de szerzői jogok letiltották és ez találomra egy demó csak így engedte feltölteni a felvételt,egyébként bánom hogy nincs harmadik kezem mert a hátsó ívekhez benyúltam slaggal és tenyérnyi földet szedtem ki kézzel az ívek mögül,onnan te hogy szoktad ki szedni a sarat illetve mennyi időnként? ( Akkor tudat alatt egy másik dimenzióban kölcsönkértem tőled a csavarhúzód )


őszintén? sehogy. sosem takarítottam még. bár nekem nem igazán lát sarat, meg esőt sem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 13:55 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.


Elvetted az életkedvem is.. Na de hogy tudnék esetleg Inpával ráolvasni vagy Abg-ben mondjuk a két indítást megnézni vagy csak ha kiszedném a légzsákját hogy belül mi van?


én direkt ezért tartom meg a gyári kormányt, hogy ha eladnám valamikor mégis, akkor ott legyen, hogy nem kopás és durranás miatt lett cserélve. sajnos a lököst eladtam havernak, de kép van róla legalább, hogy nem volt törött. bár már azt is bánom a fékeket sem azért cseréltem, mert kopott volt. szerencsére az origin kipuff dob is meg van.
egyébként lehet csak valamelyik tulajnak ez tetszett. aztán a használt kormány is lehet kopott hasonlóan a váltógombhoz. nekem is vannak 1-1 olyan extrák, amiket beletennék,d e pont azért tartózkodom inkább, hogy ne legyen nagyon felemás a dolog. így is gáz, hogy kormány M-es meg az első lökös és kész. de a kormányt akkor sem bántam meg, már csak a tempomat miatt sem. pedig nem is sokat megyek. szóval nem akarom, hogy legózott autó benyomását keltse. másokat ez nemzavar, csereberélik az alkatrészeket, össze vissza.


YELLOW Elküldve: 2017-08-21 13:16 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
Friss fotó,látszik hogy a váltókarral meg egyezően kopott a kormány (10 év városozás és tenyérrel való tekerés,nők....),szerintem ennek kéne a gyárinak lenni,gondolj bele,le cserélik az újabb kormányra és úgy adják el? Inpával le lehet csekkolni? Mfl-t találtam benne de azt természetesen csak opcionális...


ez nem lehet a gyári kormányod!!!!!!!!!!!!
nem biztos, hogy azért cserélték, lehet a csajnak jobban tetszett ez, vagy épp a gyári pukkant, esetleg sz*arrá kopott, aztán ez volt olcsón, vagy nem annyira drágán.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 12:41 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:



áhh ez nem lehet a te autód képe, mert akkor több dolog nem stimmel, mert alvázszám alapján digit klíma, ülésfűtés is van, na meg szürke belső, meg pár extra, ami ezen a képen nem is látszik.
ha pontos választ akarsz a kérdésekre, akkor jobb saját képpel jönni, mert így feleslegesen strapáltam magam. ezen a képen ezer %-hogy duplaindítós a kormánylégzsák. viszont ha olyan a kormány dizájnja, mint amit linkeltél extrás képen szereplő, akkor az lehet egy indítós is.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 12:29 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta:
Nem írok hosszú mesekönyvet, de 100%-ig biztos vagyok, hogy az az eredeti kormány benne. Egyrész azért, mert ennél alapabb kormány talán nincs is hozzájuk, másrészt az autó német, nem tudom hány tulajdonosa volt előttem, de gazdája az tuti, hogy egy sem. Gyári dolgokat cserélgetek benne, kötve hiszem, hogy valaki kormányt cserélt volna benne és pont egy ilyenre.

Nem tudom segít-e, de konkrétan erről az autóról van szó, a beltér is olyan, mint a képen, csak nem multikormányos és nem faberakásos.


elmondom mi a bibi. neked is 4 ágú bőrkormányt hoz a rendszer. viszont amit linkeltél képet, hogy milyened van, az nem bőr. (vagy az neten talált kép?)
alap kormány és alap között is van különbség. változott a dizájn a légzsák borításnak.
biztosak akkor lehet mondani, ha a kormány le van szedve, látszik a csatlakozás. lehet a légzsák modul alapján is meg lehet mondani, de ezeket én nem tudom fejből, melyik revíziótól tudja a dupla indítást. meg azt amúgy is diaggal kellene kiolvasni.
szóval ha konkrétan ez a te autód kormánya: akkor ez nem a gyárija. és mivel bőr volt gyárilag, meg is magyarázódott miért lett cserélve. mert elkopott. attól, hogy német, stb mese, ne nyugtasson meg. vagy rossz kezektől kopott meg, vagy a bőven sok km-től.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 12:22 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:



Köszönöm,nekem Fl előtti a gép de a "Randi bugyis" (Bár a kulcsaim is már rombuszok ami fura...) 2indítós, az hogy lehet? Ennyi cucc kell egy gombsor miatt?


Jaj várj,nekem benne van a "Randi bugyis" kormány,akkor csak elég az átvezető?


az bibi, hogy túl régi autók ezek, túl sok gazdával és össze vannak tákolva. ez az egyik ok. hogy most te milyen kormánnyal vetted az egy dolog. a másik gond, hogy évjáratokban is vannak minimális eltérések.
pl rombusz kulcs már 2000-től kb jöttek (itt a hónapok is számítanak), a dupla indítós légzsák rendszer meg 2001-ben jött. de ez sem éppen mindegy, hogy E46, vagy E39, E38... a körlégzsákos kormányok, randi bugyis és M-es dupla indítós. ha ilyet látsz 2000 nyár előtti autóban, az gyanús lehet, hogy gyárilag nem azzal jött.
amit Stevensan mutatott 4 ágú kormány, az duplás, nekem is olyan volt eredetileg. a kérdés, hogy neki gyárilag azzal jött ki, vagy csak az előző tulaj rakta azt bele?
mert hogy a rendszer dupla indítós, vagy egy, illetve a kormány, azok összecserélhetők, de azért nem ez a kézenfekvő, hogy össze legyen tákolva.

Az autó 2000 év November havi,annyit ír hogy "Steering wheel, leather" ezen biztos is hogy gyári rombusz van abból kettő is plusz a tárca meg a szerviz kulcsok is meg vannak,egyszer egy másik portálon azt írtad hogy "(Én kérdeztem--->6 hónapja
Üdv. Nekem Fl előtti 2000 Novemberi de mégis rombusz a két távkapcsom,bizti félkörnek kell lennie? (a tárca és a szervizkulcsom is megvan )
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Nem biztos. Sajnos a BMW-nél vannak átmosások. Kulcsok, pont 2000 szeptemberétől változtak, ha jól emlékszem.
Pont olyan, mint az FL váltás. Volt FL-es autó, ami régi motorral jött ki, vagy volt volt, ami már újabb motorral, de még régi váltóval, vagy régi kasztni új motorral. Bár ez inkább OFF márkák esetében volt, az utóbbi.
Kevesebb
Válasz
YELLOW
YELLOW6 hónapja
Arról nem is beszélve, hogy azért sokan cserélték le a kulcsokat, mert nem tetszett nekik a régi fajta, vagy épp divatos bicska kulcsba mentek át.
Válasz " Szóval ha "Átmosások vannak" akkor a "Randibugyi" gyári szerintem (Ha már csaj tulajé volt ha érted a poént )viszont ha van kedved le csekkolhatod nekem meg köszönném,Vin kódom:kh07019 köszi.


tudom ezért írtam, csak lusta voltam hónapokra lebontani. de lehet a szeptember is hülyeség. de általában akkor szoktak váltások lenni.
tehát az meg van magyarázva, hogy neked miért rombusz a kulcs.
viszont a kormány nem gyári. neked vagy régebbi 4 ágú, vagy tanga kormány lehetett.
S240A bőr kormány és ezt dobja hozzá az ETK: és ebbe 1 indítós légzsák ment szerintem.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 12:14 Karosszéria (javítás?)

John írta: Le bontottam a balos küszöbtakarót is ez mintha nem lenne vészes leszámítva az első emelési pontot igen ez ez be rogyott..https://www.youtube.com/watch?...I&t=3s viszont a kérdésem leginkább az első doblemez takaróval kapcsolatos ami mögött állt a sáros víz és azt vettem észre hogy a doblemez alsó része ami be nyúlik a küszöb aljáig ott jócskán állt a víz,sőt mi több pont hogy az első emelési pont alá vezeti a vizet.... https://www.youtube.com/watch?v=Y8jG9ctbJ9U gondolkodtam rajta hogy fogam azt ami vízszintes rész a doblemeznek levágom azt akkor tuti nem táról vizet a küszöb alá... amit be karikáztam azt vágnám le de tanácsot kérnék hogy törvényszerű-e hogy mindkét oldalon a küszöbök alá tárolja és vezeti a vizet?


kicsit abszurd a nyugtató zene alatta
a másikon meg van olyan csavarhúzóm
éppen kivághatod, ha nem tapad fel később oda a mocsok. vagy legalábbis lyukat érdemes oda fúrni.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 11:21 Fûtés - Klíma

Gabesz89 írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Hideg levegőre van állítva a fűtés, és folyamatosan váltakozik egyszer hideg egyszer meleg levegő jön. Lábra és a szélvédőre folyamatosan meleget fúj a ventilátor, pedig hűtésre van állítva. Ha be van kapcsolva a klíma, akkor nincs gond, akkor rendesen hűt. Mi lehet a baj? Előre is köszi!


első körben fűtéscsap. lehet csak át kell tisztítani.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 11:19 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:



Köszönöm,nekem Fl előtti a gép de a "Randi bugyis" (Bár a kulcsaim is már rombuszok ami fura...) 2indítós, az hogy lehet? Ennyi cucc kell egy gombsor miatt?


Jaj várj,nekem benne van a "Randi bugyis" kormány,akkor csak elég az átvezető?


az bibi, hogy túl régi autók ezek, túl sok gazdával és össze vannak tákolva. ez az egyik ok. hogy most te milyen kormánnyal vetted az egy dolog. a másik gond, hogy évjáratokban is vannak minimális eltérések.
pl rombusz kulcs már 2000-től kb jöttek (itt a hónapok is számítanak), a dupla indítós légzsák rendszer meg 2001-ben jött. de ez sem éppen mindegy, hogy E46, vagy E39, E38... a körlégzsákos kormányok, randi bugyis és M-es dupla indítós. ha ilyet látsz 2000 nyár előtti autóban, az gyanús lehet, hogy gyárilag nem azzal jött.
amit Stevensan mutatott 4 ágú kormány, az duplás, nekem is olyan volt eredetileg. a kérdés, hogy neki gyárilag azzal jött ki, vagy csak az előző tulaj rakta azt bele?
mert hogy a rendszer dupla indítós, vagy egy, illetve a kormány, azok összecserélhetők, de azért nem ez a kézenfekvő, hogy össze legyen tákolva.

YELLOW Elküldve: 2017-08-21 06:54 Multikormány beszerelése utólag...

John írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.


Nekem is ilyen "Tangás" kormányom van (a Mocim nekem is M43 viszont b16) de gomb nélküli,viszont ugyanehhez a kormányhoz két cikkszámú köteg is van,enyémhez például melyik kompatibilis? 61318386947 vagy a 32301097246 cikkszámú való és az övéhez melyik?


a "tanga" kormány nem ez. hanem az FL előtti 3 ágú kormánya.

ez a tanga: 1 indítós


ez pedig a "randi bugyi": 2 indítós


a két cikkszám pedig nem ugyanaz a kábel.
az egyik a légzsáké, a másik az multi funkc. kábele, ami az átvezetőtől megy a gombokig. de ez szokott járni a bontott kormányhoz.

én erről beszéltem:

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 21:12 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta:
YELLOW írta:
Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.


Nagyon köszönöm a villám gyors és pro választ. Bár hozzáteszem, hogy fogalmam sincs, mi az a "dupla indítós kormány". Én bajom, de rákeresek a neten, ahogy a segédberendezésre is.

Respect.


a légzsák dupla indítós.

YELLOW Elküldve: 2017-08-20 21:06 Multikormány beszerelése utólag...

Stevensan írta: Sziasztok!

Lehet együgyű kérdésem lesz, de bízok benne, hogy valaki tud rá válaszolni. Van egy facelift előtti E46 316i-m. M43b19-es motorral, tehát az 1.9-es. A kocsiban gyárilag az a fajta kormány vam légzsákkal, aminek a közepe téglalap alakú.
ilyen

Vettem egy sport E46 kormányt, ezt az úgynevezett tanga kormányt, ami multikormány is.
ezt a fajtát

Az első kérdésem, hogy ezt a kormányt fel tudom-e tenni a kocsira úgy, hogy duda és légzsák legyen, tehát alapvetően funkcionáljon, illetve kell-e ehhez plusz kábelköteg?

A második kérdés, hogy megoldható-e, hogy világítsanak a kormányon a gombok, ha a fényszóró világít?

Illetve a harmadik kérdés, hogy ezt a motort (még egyszer M43b19, tehát egy 316i variáció) lehet-e konkrétan multi kormányosítani?

A válaszokat köszönöm!


ha valóban ilyenek a kormányok, akkor mindkettő dupla indítós, tehát simán cserélhető.
ahhoz, hogy világítsanak a gombok, kell vezeték a lámpamodulhoz.
ha azt akarod, hogy funkcionálisan is működjön, akkor több helyre kell kötni. van hozzá kábelköteg gyárilag.
viszont a tempomathoz neked kell segédberendezés, mert az M43 motor nem elektromos gázpedálos, hanem bowdenes. ha rákeresel a neten, hogy M43 tempomat biztos kidobja.