vfeca írta:
Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?
Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel
Szerk.:
Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.
1. a szőnyeg tiszta retek, sáros lábbal mászkáltak benne, de úgy látszik kimosni lusta volt
2. ki van puceválva, de az ülés állítókarjainak műanyag körítésén vastagon a por. nincs gondos tulaja, csak felületes takarítást csinált rajta. amúgy az ülésért irigy vagyok.
többiről nem mondok semmit, az egyikhez ír 230ezer vagy menniy km-t, de a kormány sokkal kopottabb.
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.