YELLOW fórum hozzászólásai

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 20:00 Chip tuning

jokerface írta: A 316i,318i is jó verda. Csak nem szabad elfeledni,hogy nem erőgépek.
Jól hangzik a kis fogyasztási adat tölük,de semmi több. (és sokszor nem is esznek sokkal kevesebbet,mint a nagyok)
De ez már tényleg szét lett boncolva párszor több topikban is. A lényeg az,olyan motort kell választani,amit végül nem fogunk pár hónap vagy évek múlva sem megbánni


én bő 5 év után sem bántam meg az 1.8-at. de ezt tudjátok

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 19:58 Féktárcsa és fékbetét

Coyote írta:
jrtom írta: Ajtóval azt csinálsz amit akarsz, az a lényeg, hogy a gyújtást rakd rá és kész, kb fél perc és elalszik.


Próbáltam, és nekem kurvára nem alszik el a LED.

Mi lehet a baj? Ennyire fos a fékem, vagy valóban maradandó kárt okoz a kopás a szenzornak, azaz nem lehet resetelni csere előtt?


ha már eccer bejelzett, és cseréltél betétet, akkor szenzort is kell cserélni, mert elszakadt benne a vezeték. a csere után alszik ki, majd. vagy meghekkeled a szenzort és rövidre zárod a csatinál, vagy a vezetéket.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 15:25 Motorolaj

valter320d írta:
YELLOW írta:
RePTaiL írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.


Ez attól függ kinek mi drága


a fele olyan árú olaj is drága 10ezer km-re. aki végighasználja a csereperiódust, az vegye meg, de inkább cserélek sűrűbben.


nem vészes az ára ennek a Fuchs-nak, ennyire jó olaj? Yellow?


hát elég jóóóó


Első feltöltésü kenőanyag beszállítója a BMW a Mercedes és a VW nek! Szerintem elég jó olaj.


pláne drága első olajnak, mikor legtöbb helyen, és amúgyis 3-5ezernél célszerű lecserélni az első olajat.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 15:19 Féktárcsa és fékbetét

ZoliE36Compact írta:
jencispy írta: Sziasztok!

Tudja valaki ki a fékbetét/tárcsa beszállítója a BMW-nek? (esetleg Textar?)



tudja.
ATE.


nem feltétlen. a fékrendszer tőle van, de a legtöbb típust JURID betéttel és tárcsával szerelték. legalábbis E46-nál. én pont azért vettem ATE-t, hogy legyen full az a fékrendszer. és még a gyári volt fent.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 13:21 Chip tuning

agabor90 írta: Sziasztok E46 318i-t megéri chippeltetni? 118-ról 130Le nem egy nagy változás nem tudom befektessek e rá, valakinek valami tapasztalat?


meg sem kellett volna kérdezni. baromság, semmi értelme.

YELLOW Elküldve: 2012-05-30 09:24 Társalgó

Coyote írta:
kempelen írta:
RePTaiL írta: ....mint az összes többinél ormótlannak tartom a visszapillantó tükröket


Sajnos EU szabvány a baszott nagy tükör. Minden típus minden új modelljénél...

Van aminek jól áll és van aminek kevésbé...

Egyébként szép az autó...persze csak ha kombi


kösz, hogy felhívtátok a figyelmem a nagy tükörre, eddig nem zavart, de most már nagyon

Egyébként tény, hogy az E46 tükörlapja elég pici, nekem szokatlan volt.


úgy kell csinyání mint a gófokon amiket klín stílusban építenek, efegyes tükörrel kell szerelni a gépet

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 20:25 Társalgó

hancurozo írta:
YELLOW írta: national geographic -> gyáróriások, BMW X3 -> MOST!


Köszönöm YELLOW!


hát igen itt már nem csak galvanizálás van, hanem foszfátos meg nikkeles, meg rezes fürdő.
a strucctolla portalanításon lestem.
mondjuk az furcsa volt, hogy a galván után, mikor javítják a nagyobb érdes felületeket, akkor csupasz kézzel ellenőrzik. utána meg nincs zírtalanítás, csak strucctollazá.

azé az jóóó. a tesztpadon 160-ig pörgetik....nesze neked bejáratás

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 19:56 Társalgó

national geographic -> gyáróriások, BMW X3 -> MOST!

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 19:13 Motorolaj

RePTaiL írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.


Ez attól függ kinek mi drága


a fele olyan árú olaj is drága 10ezer km-re. aki végighasználja a csereperiódust, az vegye meg, de inkább cserélek sűrűbben.


nem vészes az ára ennek a Fuchs-nak, ennyire jó olaj? Yellow?


hát elég jóóóó

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 17:16 Motor-váltó

lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, eszrevettem, hogy neha nem tudom behuzni kettesbe a valtot, kcsit meg kell cibaljam vagy, megegyszer neki esek, koze lehet a lendkerek kuplung cserenek ehez vagy valtoban keresem a hibat?koszonom


ez inkább szinkrongyűrű, de lehet egy olajcsere is segít.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 17:14 Motorolaj

valter320d írta:
YELLOW írta:
valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.


Ez attól függ kinek mi drága


a fele olyan árú olaj is drága 10ezer km-re. aki végighasználja a csereperiódust, az vegye meg, de inkább cserélek sűrűbben.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 17:00 Motorolaj

valter320d írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta: Lassan eljön megint a várva várt 10.000 km-em, milyen olajat javasoltok? Eddig Castrol Edge 5W30 volt benne, de olvastam, hogy sok a hamisítvány belőle + igen megdrágult az utóbbi időben.


Így van, sajnos könnyen belefut az ember egy hamisítványba... (akár autósboltokban is) Nekem nagyon jó tapasztalatom van a Mobil 1-el (pl: Esp formula 5w-30) de a Liqiy moly is egész jó (Top tec 5w-30)


FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5w-30 ajánlanám,most nekem is Castrol van benne de ez lesz a következö amit töltök!


én meg 10ezer km-ért nem adnék ki ennyit olajért. kicsit drága lenne azért.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 16:56 Autóvásárlás

vfeca írta:

Akkor inkább legyen neppernél szervizkönyves, mint magánembernél anélkül?

Csak a kereskedőktől viszolygok...


ez nem néz ki rosszul, de elég régóta hirdetik. nem értem, miért nem adták még el. képek alapján nem tűnik gáznak.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 15:19 Autóvásárlás

vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.

YELLOW Elküldve: 2012-05-29 14:58 Autóvásárlás

vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


1. a szőnyeg tiszta retek, sáros lábbal mászkáltak benne, de úgy látszik kimosni lusta volt
2. ki van puceválva, de az ülés állítókarjainak műanyag körítésén vastagon a por. nincs gondos tulaja, csak felületes takarítást csinált rajta. amúgy az ülésért irigy vagyok.

többiről nem mondok semmit, az egyikhez ír 230ezer vagy menniy km-t, de a kormány sokkal kopottabb.

18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.